Твърд педал на съединителя, помпа за съединителя от М3?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Твърд педал на съединителя, помпа за съединителя от М3?
Колеги скоро смених съединителя, че стария си боксуваше, след смяната стана много мек педала на съединителя, 200км не съм я натискал да се напасне системата и след това педала отново си стана твърд както преди.
Скоро карах на един приятел служебната кола/чисто нова/ и нейния съединител беше супер мекичък, след това като се качих на моята полвин ден имах чуството че нещо му има и е невъзможно твърд.
И реших да сменя помпите на съединителя та дано да поумекне малко.
Обаче гледам в realOEM-a, долната помпа за М44 и за S50 са еднакви с номер -Input cylinder clutch- 21526758829 $156.84.
Горната обаче е различна
S50 -OUTPUT CYLINDER CLUTCH D=22,20MM 21526775924 $73.46.
М44 -OUTPUT CYLINDER CLUTCHD=20,64MM/GG 01/1999 21521159045 $82.49
Мислите ли че ще има някакъв ефект?
Другия ми въпрос/ metodi80 май ще е най-компетентен тук/:
Като сменях съединителя купих комплекта от 3 части LUK, но нямах възможност да поръчам 4,6,7,от схемата, нови и сложихме старите, те имат ли някаква връзка с твърдоста на педала?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=21&fg=05
Скоро карах на един приятел служебната кола/чисто нова/ и нейния съединител беше супер мекичък, след това като се качих на моята полвин ден имах чуството че нещо му има и е невъзможно твърд.
И реших да сменя помпите на съединителя та дано да поумекне малко.
Обаче гледам в realOEM-a, долната помпа за М44 и за S50 са еднакви с номер -Input cylinder clutch- 21526758829 $156.84.
Горната обаче е различна
S50 -OUTPUT CYLINDER CLUTCH D=22,20MM 21526775924 $73.46.
М44 -OUTPUT CYLINDER CLUTCHD=20,64MM/GG 01/1999 21521159045 $82.49
Мислите ли че ще има някакъв ефект?
Другия ми въпрос/ metodi80 май ще е най-компетентен тук/:
Като сменях съединителя купих комплекта от 3 части LUK, но нямах възможност да поръчам 4,6,7,от схемата, нови и сложихме старите, те имат ли някаква връзка с твърдоста на педала?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=21&fg=05
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Твърд педал на съединителя, помпа за съединителя от М3?
Според мен нямат отношени е към твърдостта, а спирачната течност каква е, нова, стара ?

- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Твърд педал на съединителя, помпа за съединителя от М3?
Стара, не съм я сменял, това за помпата го бях мернал някъде но не мога да се сетя къде затова мислех да я сменям, гледам че са и с различни диаметри като на М-та е по голям малко! 

Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Твърд педал на съединителя, помпа за съединителя от М3?
При евентуален проблем с една от двете помпи, ще ти пропада педала.
А течността има отношение към твърдостта, макар и малко, при смяна се усеща разлика.
Основно твърдостта идва от притискателния диск.
А течността има отношение към твърдостта, макар и малко, при смяна се усеща разлика.
Основно твърдостта идва от притискателния диск.

- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Твърд педал на съединителя, помпа за съединителя от М3?
А и разликата в помпите е само в дължината на буталцето , самите помпи са с еднакъв дебит и тн
I'm slowly drifting


- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Твърд педал на съединителя, помпа за съединителя от М3?
Мойта си е с твърд съединител и когато я взех, и после след като смених комплект с LuK... на един френд iS-ката й сложи SACHS и педала беше доооооста по-мек.... направо е дразнещо...
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Твърд педал на съединителя, помпа за съединителя от М3?
Със смяната на горната би трябвало да ти стане по-чувствителнен педала, а твърдостта е по-скоро от притискателя. Може би е щото е нов или просто са му по-силни пружините. Моят специално е толкова твърд, че жена трудно би могла да го натисне 2-3 пъти подред без да го изпусне 

Re: Твърд педал на съединителя, помпа за съединителя от М3?
Помпите са 2 модела метална и пластмасова. При мен нямаше ефект от смяната им по отношение на твърдоста както и смяната на спирачната течност тъй че както е казал колегата над мен по скоро притискателя.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Твърд педал на съединителя, помпа за съединителя от М3?
Нормално е при смяна на съединител в първия момент педала да е мек , а след това (около 100-300 км ) да се втвърди пак .... , това е характерно поведение (забелязал съм го не само при мен ,след смяна на съединителя , но и при няколкото други коли на които съм сменил съединител. )
Елементите 4,6, 7 нямат отношение към "твърдостта" на педала ..... Както каза bum_bum , основно диафрагмата на притискателния диск има значение за твърдостта и наличието на спирачна течност в хидравличната система .... Ако помпата и работния цилиндър са изправни педала трябва да е мекичък .... (освен ако не са започнали да си заминават гумичките им, тогава може в известна степен да се усети леко втърдяване .... ).
Не знам колко точно е твърд педала на съединителя ти , но ако ме питаш мене - карай и не се вталявай ....
Аз от известно време усещам , че помпата на съединителя скърца и "прифляква"
и съм сигурен , че ще ме изненада някой ден , но въпреки това педала не е твърд ( в смисъл помпата си заминава , но педала не се е втърдил .... ). Но изобщо не мисля да сменям цяла помпа , просто ще си поръчам от laviatan ремонтен комплект гумички , ще си ги сменя и толкоз ....
Елементите 4,6, 7 нямат отношение към "твърдостта" на педала ..... Както каза bum_bum , основно диафрагмата на притискателния диск има значение за твърдостта и наличието на спирачна течност в хидравличната система .... Ако помпата и работния цилиндър са изправни педала трябва да е мекичък .... (освен ако не са започнали да си заминават гумичките им, тогава може в известна степен да се усети леко втърдяване .... ).
Не знам колко точно е твърд педала на съединителя ти , но ако ме питаш мене - карай и не се вталявай ....


- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Твърд педал на съединителя, помпа за съединителя от М3?
При мен от трансплантацията на мотора съединитлят е ужасно твърд. Много хора са карали след това колата и са ме питали как карам с толкова гаден съединител. Наскоро обслужвах спирачната система, смених течността изцяло, но нямаше абсолютно никаква разлика. Лошото е, че не обърнах внимание на "донора" с каква сила натисках съединителя, по-скоро не ми бе направило впечатление. Та и аз съм на принципа "я си карай"... 


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Твърд педал на съединителя, помпа за съединителя от М3?
А м-ковата горна помпа дали ще направи педала по-чувствителен, т.е. с по-къс ход?
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Твърд педал на съединителя, помпа за съединителя от М3?
bum_bum написа:А м-ковата горна помпа дали ще направи педала по-чувствителен, т.е. с по-къс ход?
Па трябва да каже някой , който е пробвал ....

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Твърд педал на съединителя, помпа за съединителя от М3?
В Щатите разправят, щото като се сложат големите апарати от 330- ка се увеличавал хода на педала и помпата от М-ка оправяла нещата, но аз лично по-дълъг ход на педала не усетих да има от тия апарати 

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Твърд педал на съединителя, помпа за съединителя от М3?
Нека и аз да се включа. Смених съединитела преди два дена, защото стария започна да отделя много горе, почти накрая на хода и се появиха вибрации в скоростния лост. И аз като колегата сложих комплект на Luc, като смених също карето и висящия лагер с нови. Преди смяната съединитела ми беше много твърд, така карах колата повече от три години и всичко си беше Ок. След смяната съединитела стана много мек и да си призная ми отне време докато свикна. След смяната съм навътрял 350 км, но няма разлика в твърдостта му.
Същото се получи и когато сменях съединитела на Опела. От смяната съм му навъртял 60000 км и педала си е пак мек.
Същото се получи и когато сменях съединитела на Опела. От смяната съм му навъртял 60000 км и педала си е пак мек.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Твърд педал на съединителя, помпа за съединителя от М3?
Хода на помпата ти е различен от С50 и от М44, в спецификацията ти го пише. Няма да има плюс а напротив, по-добре не си прави експеримент със него защото щуцера може да не натиска добре феродото към притискателя, или дори когато е пуснат педала ако щуцера е по-дълъг ще седи вечно под напрежение и пак ще натиска съединителя, което ще доведе до много по бързо запалване или износване на дисковете или кактое в твоя случай втвърдяване. От показаната от теб схема 4,6,7 от схемата са крепежи за лагера помпата и вилката на колата, ако твойте са здрави, не е необходима смяна, те просто нямат отношение към мекоста на педала. А относно това колко е мек само ще ти кажа, че ако е истински LUK всичко от лагера до притискателя, щеше да стане чуствително по мек чак докато не го счупиш или запалиш, пробвал съм не веднъж и винаги си е оставал мек до преди следващата смяна. Аз лично си мисля че дори и комплекта да са ти го дали цял и всичко да е било в един кашон е възможно да е нямало вътре лагера на LUK и да са ти сложили друг или просто целият комплект да не е истински.... Дано не съм прав в усмотренията си. Другото нещо което е възможно да ти създава проблем е някоя от помпите на съединителя. Едната е под педала, другата е на кутията. Свали тази на кутията, тя е на 2-3 болта, внимателно я задръж отгоре за да не изпадне вилката и някой да натисне много леко съединителя, за да видиш дали се движи. Ако няма течове, седи права и се движи значи проблема не е в нея. Свали тази под педала и разгледай и нея. Там е малко "чок сакътлък" със свалянето, но тя почти винаги ми се е случвало да протича и се вижда че не е наред.
В заключение ще кажа че не е нормално ако съединителя ти е твърд по никой повод след 2000км и производителите LUK и Sachs някога са били една фирма, която е правела и оригиналните части за бмв, така че и продуктите им са горе долу еднакви като качество, което значи че не трябва да има разлика ако всичко е оригинанлно. Но за съжаление живеем в страната с най-качествени пътища, сервизи и обслужване, така че всичко е възможно.
В заключение ще кажа че не е нормално ако съединителя ти е твърд по никой повод след 2000км и производителите LUK и Sachs някога са били една фирма, която е правела и оригиналните части за бмв, така че и продуктите им са горе долу еднакви като качество, което значи че не трябва да има разлика ако всичко е оригинанлно. Но за съжаление живеем в страната с най-качествени пътища, сервизи и обслужване, така че всичко е възможно.
Глупака е глупак, защото не знае че е тъп...
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани