Сваляне на табло
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- djvisage
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 23.10.2008
- Местоположение: Казанлък/София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Galaxy
- Мечтае да кара: ///M
Сваляне на табло
Здравейте изгоря ми крушката за десния мигач и искам да я сменя,но проблема е че незнам как се сваля таблото. Търсих в търсачката,но нищо не намерих.
THE POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL!!!

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- BMW_Sport
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 7.02.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36 и БМВ Е39
- Мечтае да кара: БМВ 335i Е92 и БМВ F10
Re: Сваляне на табло
Завърташ волана да е с големия отвор към таблото , на самото табло има 2 болчета които трябва да развиеш , след това от десния ъгъл натискаш навътре и то се преобръща и започва да излиза от към лявата страна, (Внимание) Преди да го изкараш откачи буксите които започват отвътрешната част понеже има вероятност да ги скъсаш. След като откачиш всичко напъвай яко докато излезе през волана ( не се притеснявай по този начин няма какво да счупиш или да нагънеш напъвай яко защото е трудно все пак) Дано съм ти помогнал колега споделям ти как смених моята крушка на десния мигач
Успех 



- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Сваляне на табло
ако имаш великата екстра "чупещ волан" - свали го максимално надолу 

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- djvisage
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 23.10.2008
- Местоположение: Казанлък/София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Galaxy
- Мечтае да кара: ///M
Re: Сваляне на табло
Благодаря на всички след малко ще пробвам.
THE POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL!!!

- lop_88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318i м40 R.I.P:( е36 320и м52
- Мечтае да кара: x5 или е36 кабрио
Re: Сваляне на табло
Привет на всички.извинявам се за спама който правя на колегата,но миналата седмица и аз отварях таблото.оказа се че 2-3 букси от малките(черните)липсват.лентите им са надрани ,значи там е трябвало да има букса ,нали така.ако може да ми дадете информация за волтажа и ватовете им на всички лампички ,ще съм ви благодарен.търсих доста време из търсачката ,но нищо конкретно не намерих .ето и снимка по която ако можете да ми напишете ако знаете ватовете им: http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... ic3-01.jpg
1: Temperature warning. 2: Right turn signal. 3: Left turn signal. 4: Oil pressure warning. 5: High-beam indicator. 6: Battery-charging indicator. 7: Low-fuel-level warning. 8/9/10: Gauge cluster illumination. 11: AST warning. 12/13: LCD/odometer illumination. 14: Air bag warning. 15: Catalytic converter warning. 16: Parking brake indicator. 17: Brake fluid warning. 18: Brake pad wear warning. 19: ABS warning. 20: Seatbelt warning. 21: System check control. 22: Automatic transmission warning. 23: Not enabled. 24: Check-engine warning. 25: Convertible anti-roll warning. 26: Not enabled. 27: Rear fog lamp. 28: Front fog lamp.
мерси предварително са съдействието ви
1: Temperature warning. 2: Right turn signal. 3: Left turn signal. 4: Oil pressure warning. 5: High-beam indicator. 6: Battery-charging indicator. 7: Low-fuel-level warning. 8/9/10: Gauge cluster illumination. 11: AST warning. 12/13: LCD/odometer illumination. 14: Air bag warning. 15: Catalytic converter warning. 16: Parking brake indicator. 17: Brake fluid warning. 18: Brake pad wear warning. 19: ABS warning. 20: Seatbelt warning. 21: System check control. 22: Automatic transmission warning. 23: Not enabled. 24: Check-engine warning. 25: Convertible anti-roll warning. 26: Not enabled. 27: Rear fog lamp. 28: Front fog lamp.
мерси предварително са съдействието ви

може всичко да е ,да ама не е бмв 

- Challenger
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Пловдив
- Кара: atlantis blue
Re: Сваляне на табло
Да попитам и аз: като взех колата не ми светеше крушката, която осветява част от километража и това за бензина. След 1-2 месеца си светна от самосебе си и след още 1 месец пак си загасна
и ся тъй като имам повечко време реших да проверя ква е хавата. Изчетох темите как се сваля таблото и с огромно очудване го направих от 1я път
като бях чел е един един форум (по спомен чужд), че трябва да се откачи клемата на акумулатора. До тук добре. Свалих го, гледам крушката - епа наред си е, махнах я, пак я сложих(реших нещо да не се е разместила), айде слагай клеми, контакт ... тц, не става. Викам добреее, тъпи и упорити сме, ще го мислим. Свалих тази лампичка, която е на противоположния край, сложих я и светна, т.е. от тука правя извод, че проблема е в крушката, а не таблото. До тук добре, ама беше неделя и единствения в близост работещ магазин имаха само 5в, а на мен ми трябва 3 .. така ще седи пак, несветещо ( вечерно време е много дразнещо) слагам сичко наред, давам контакт и ...
тва дисплейчето за дневния километарж не свети - отчита, ама не свети, а преди това го нямаше този проблем. Айде пак сваляме, взех лампичката от долното дисплейче за инспекшъна - светна си .. гледам я тая крушка и тя не е изгоряла
а точно преди 1 час си светеше, стана така след като откачих акумулатора. Същия проблем имам и с крушката на врътките за парното - не е изгоряла, ама не свети( това се получи след ремонт на компа) (за това колегата лилофф ми даде напътствия, просто го споменавам, защото е горе доло същото)
Колата е м43, компакт 97'
Малко дълго стана, ама да го обясня по-добре.
Благодаря




Колата е м43, компакт 97'
Малко дълго стана, ама да го обясня по-добре.
Благодаря

- Ivan_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 346
- Регистриран на: 1.03.2008
- Местоположение: област Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: '99 BMW 523I M52TU Sedan
- Мечтае да кара: само BMW
Re: Сваляне на табло
Колега и преди да свалиш волана откачи клемите на акомулатора за да не ти даде после грешка на айрбега ако имаш такъв 

- AlCapone
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 8.10.2006
- Местоположение: на шофьорското място!
- Кара: когато има гориво.
- Мечтае да кара: Джесика Алба
- Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany
Re: Сваляне на табло
Здравейте колеги ! Съжелявам че вадя темата от миналото но това не е проблем 
От тази тема успях да разбера как да демонтирам таблото направих го макар и да надрах много лошо стъклото в лосчето на мигачите много ме е яд а още повече ме е яд че нищо не свърших
Проблема ми беше че имах изгоряла дясна стрелка на мигача и така след като прочетох темата взех отверката и отидох и свалих таблото(не съм с чупещ волан) както казах надрах много гадно стъклото (не ви съветвам да следвате начина "напъвай яко докато излезе през волана") демонтирах ги по начина от http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... Gauges.htm сложих крушката която със сигурност не беше изгоряла взех я от ABS-a за проба и мостра евентуално но по обратния ред още надрах стъклото да бях свалил волана
И така.... сложих крушката от ABS-а върнах таблото закачих му буксите и какво да видя стрелката на мигача пак не свети и на авариини изобщо релета щтракат мигачите светят но стрелката не и не стига че не свети ами сега и осветлението на горивото ми не свети ужас като знам че пак трябва да свалям таблото ми се реве за една крушка му е.х ма....ата а пък и то явно не е от крушката.
Кажете колеги къде да търся проблема явно не е от крушката а и защо ми огасна и осветлението на горивото ужас направо
Дане би крушката от ABS-а и тази на мигача да не са еднакви макар че на външен вид са абсолютно еднакви нз направо голям филм.

От тази тема успях да разбера как да демонтирам таблото направих го макар и да надрах много лошо стъклото в лосчето на мигачите много ме е яд а още повече ме е яд че нищо не свърших


Кажете колеги къде да търся проблема явно не е от крушката а и защо ми огасна и осветлението на горивото ужас направо

Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Сваляне на табло
Колега, крушките и буксите ще трябва да ги провериш още един път. За надрасканото стъкло не се притеснявай- с финна полир паста ще премахнеш всички драскотини, докато намериш може да ползваш и паста за зъби, в която има абразив. 

- AlCapone
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 8.10.2006
- Местоположение: на шофьорското място!
- Кара: когато има гориво.
- Мечтае да кара: Джесика Алба
- Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany
Re: Сваляне на табло
zvetiko написа:Колега, крушките и буксите ще трябва да ги провериш още един път. За надрасканото стъкло не се притеснявай- с финна полир паста ще премахнеш всички драскотини, докато намериш може да ползваш и паста за зъби, в която има абразив.
Мерси колега ще го махам пак и ще го прегледам още веднъж но има ли вариант да е някое реленце или бушон и недай си боже да е някой модул това ми е въпроса или да гледам крушките, цоклите и фасонгите?
За полирпастата имам под ръка ето това http://praktiker-online.bg/product/9830 ... pound.html дали ще стане за стъклото защото самата паста е червена на цвят да не стане така че запълнената драскотина да остане червена(макар да пише че е подходяща за всички цветове и дори металици) защото ще стане още по голямо мазало?
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....
- laary
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: 11.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E 91 325d
- Мечтае да кара: Z8
Re: Сваляне на табло
BMW_Sport написа:Завърташ волана да е с големия отвор към таблото , на самото табло има 2 болчета които трябва да развиеш , след това от десния ъгъл натискаш навътре и то се преобръща и започва да излиза от към лявата страна, (Внимание) Преди да го изкараш откачи буксите които започват отвътрешната част понеже има вероятност да ги скъсаш. След като откачиш всичко напъвай яко докато излезе през волана ( не се притеснявай по този начин няма какво да счупиш или да нагънеш напъвай яко защото е трудно все пак) Дано съм ти помогнал колега споделям ти как смених моята крушка на десния мигачУспех
Има по-лесен начин:
-откачаш акумулатора
-отвиваш двата болта на таблото
-лепиш една или две най-обикновени вендузки(може и лепящи закачалки силиконови от всичко по лев)
-издърпваш таблото към волана
-откачаш трите букси отзад
-изтегляш таблото плътно да волана
-слагаш контактният ключ и въртиш волана заедно с таблото НАЛЯВО
-минава точно над лоста за мигачите и няма драскотини
-после смени крушките и всичко обратно
Дано съм бил полезен!

- AlCapone
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 8.10.2006
- Местоположение: на шофьорското място!
- Кара: когато има гориво.
- Мечтае да кара: Джесика Алба
- Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany
Re: Сваляне на табло
laary написа:BMW_Sport написа:Завърташ волана да е с големия отвор към таблото , на самото табло има 2 болчета които трябва да развиеш , след това от десния ъгъл натискаш навътре и то се преобръща и започва да излиза от към лявата страна, (Внимание) Преди да го изкараш откачи буксите които започват отвътрешната част понеже има вероятност да ги скъсаш. След като откачиш всичко напъвай яко докато излезе през волана ( не се притеснявай по този начин няма какво да счупиш или да нагънеш напъвай яко защото е трудно все пак) Дано съм ти помогнал колега споделям ти как смених моята крушка на десния мигачУспех
Има по-лесен начин:
-откачаш акумулатора
-отвиваш двата болта на таблото
-лепиш една или две най-обикновени вендузки(може и лепящи закачалки силиконови от всичко по лев)
-издърпваш таблото към волана
-откачаш трите букси отзад
-изтегляш таблото плътно да волана
-слагаш контактният ключ и въртиш волана заедно с таблото НАЛЯВО
-минава точно над лоста за мигачите и няма драскотини
-после смени крушките и всичко обратно
Дано съм бил полезен!
Точно така съм го свалил колега както каза по начина описан тук http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... Gauges.htm но без вендузи и при мен със стъклото към волана не стана


Някой да може да отговори на горния ми пост? Никой ли не може да помогне?
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....
- AlCapone
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 8.10.2006
- Местоположение: на шофьорското място!
- Кара: когато има гориво.
- Мечтае да кара: Джесика Алба
- Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany
Re: Сваляне на табло
Сега видях че на тази паста която имам пише: Избягвайте контакт с пластмасови части.
Това предполагам изключва третирането на стъклото на таблото? Кажете колеги никой ли не знае с какво и как да оправя стъклото за да почвам да действам?
Това предполагам изключва третирането на стъклото на таблото? Кажете колеги никой ли не знае с какво и как да оправя стъклото за да почвам да действам?
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани