няколко въпроса за е36 316 м40
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
няколко въпроса за е36 316 м40
колеги,преди два месеца си взех е36 за ежедневка нов внос в добро състояние,ревизирах я напълно и съм много доволен от колицата,гори малко и върви прилично,но все пак въпреки задоволителното и състояние има няколко дребни проблема които ме дразнят и искам да отстраня.
1. леко неравномерно ускорение при зъдържане на педала на гаста в средата,също и леко е мудна при стартиране на първа предавка,понякога се оправя и върви както трябва,но през повечето време е така.при натискане на педала повече от средата леко се замисля,при лекото отнемане на гастта отново тръгва.при натискане докрай няма никакви грижи,върви добре и ускорява доста бързо.свещите са нови "нжк' кабелите са добре,капачката и палеца нямат нагар,като нови са,свещите са керемида и ауспоха е сиво бял,с 20лв 100 октана минавам 75-85км градско като 80% съм с включен климатик.сменен е и горивния филтър,закачах я на диагностика и освен в лявата клапа на климатроника няма други грешки.отворих и дебитомера,има следи по пътеките но не са издълбани много и няма видимо прекъсване,почистих ги-няма разлика.
2.също ме притеснява и шумът на вятъра при скорост над 60км,чува се от дясно при шофьора,немога точно да определя дали е от врата или от предно стъкло,колкото и да се заслушвам,да търся с ръка от някаде да духа,немога да остановя,просто си шуми.оплътненията са перфектни,колата няма удари и има перфектна линия.има и люк ако това е от значение.доста теми прочетох свързани с подобни проблеми и не намирам одговор за сега.
1. леко неравномерно ускорение при зъдържане на педала на гаста в средата,също и леко е мудна при стартиране на първа предавка,понякога се оправя и върви както трябва,но през повечето време е така.при натискане на педала повече от средата леко се замисля,при лекото отнемане на гастта отново тръгва.при натискане докрай няма никакви грижи,върви добре и ускорява доста бързо.свещите са нови "нжк' кабелите са добре,капачката и палеца нямат нагар,като нови са,свещите са керемида и ауспоха е сиво бял,с 20лв 100 октана минавам 75-85км градско като 80% съм с включен климатик.сменен е и горивния филтър,закачах я на диагностика и освен в лявата клапа на климатроника няма други грешки.отворих и дебитомера,има следи по пътеките но не са издълбани много и няма видимо прекъсване,почистих ги-няма разлика.
2.също ме притеснява и шумът на вятъра при скорост над 60км,чува се от дясно при шофьора,немога точно да определя дали е от врата или от предно стъкло,колкото и да се заслушвам,да търся с ръка от някаде да духа,немога да остановя,просто си шуми.оплътненията са перфектни,колата няма удари и има перфектна линия.има и люк ако това е от значение.доста теми прочетох свързани с подобни проблеми и не намирам одговор за сега.
- Anfiro
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 8.11.2009
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: In the 90's
Re: няколко въпроса за е36 316 м40
Според мен проблемите ти идват от някаква параноя. За вървежа според описаното - напълно нормален за 1.6 двигател. Все пак колата ти е около 1700кг (т'ва е купето, седанът не го знам колко е). Разходът - 20лв около 80км градско с пусната клима също е напълно в рамките на нормалното. Един съвет от мен - сипвай 95 (на Петрол не е лош). Колкото до вятъра в купето не мога да кажа мнение. Няма откъде да духа, уплътненията си казал, че са добре. Има люк, това окей, но казваш, че духало откъм вратата, така от него няма как да е. Прегледай пак внимателно по вратите и ако има нещо все ще се намери. 
Карай си колата и и се радвай спокойно!

Карай си колата и и се радвай спокойно!



- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: няколко въпроса за е36 316 м40
Anfiro написа:Според мен проблемите ти идват от някаква параноя. За вървежа според описаното - напълно нормален за 1.6 двигател. Все пак колата ти е около 1700кг (т'ва е купето, седанът не го знам колко е). Разходът - 20лв около 80км градско с пусната клима също е напълно в рамките на нормалното. Един съвет от мен - сипвай 95 (на Петрол не е лош). Колкото до вятъра в купето не мога да кажа мнение. Няма откъде да духа, уплътненията си казал, че са добре. Има люк, това окей, но казваш, че духало откъм вратата, така от него няма как да е. Прегледай пак внимателно по вратите и ако има нещо все ще се намери.
Карай си колата и и се радвай спокойно!
колега,колата тежи доста по малко http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1169.html
разхода знам че е нормален,дадох го за пример

и повярвай знам как трябва да върви този мотор,въпреки че го карам за първи път в мое лично е36.и като казвам че не е нормално значи не е,колата понякога се оправя и върви коренно различно,както трябва да си е,и няма нужда да ми обясняваш колко са мудни тея мотори и как не вървят,и колко е нормално за 1,6 да е умреляк.за 100 коня си върви перфектно,който кара читав такъв знае закво иде реч

- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: няколко въпроса за е36 316 м40
За 1.6 М40 мога да кажа доста позитивни неща . Да не казвам голяма дума но е доста по-пъргав от някой други двигатели на БМВ . А колкото до проблема аз го имам същия . На моменти става много мудна , а друг път е самолет . Проблема със задържането на газта в средно положение и ускорявамето на етапи го има и при мен . Мога да го сравня като напр. Тръгваш на ръчна спирачка дръпната на 4ти зъб и на моменти отпускаш по 1 зъб . нещо такова се получава . Нз дали не е при всички 16ки с М40 . Нека още някой да сподели . А колкото до техническите данни и аз имам нещо : http://cars.radosi.com/index.php?a=12&b ... _name=316i
- lop_88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318i м40 R.I.P:( е36 320и м52
- Мечтае да кара: x5 или е36 кабрио
Re: няколко въпроса за е36 316 м40
Както колегата спомена на моменти е изтребител на моменти се чуди дали да тръгне или да спре.И аз съм с м40 1.8 седанче.Както каза и колегата и при мен го има този проблем .Като задържиш педала на газта в средно положение и след това дадеш газ изведнъж се получава един такъв гаден лаг за около секунда и след това се изтрелва.някой беше споменал ,че това се получава от дебитомера този бъг,но той поне при мен е наред.който знае от какво може да е да сподели 

може всичко да е ,да ама не е бмв 

Re: няколко въпроса за е36 316 м40
А да имате графиката на мощноста и въртящият момент за М40 ?
Едно е да се държи като отегчена съпруга, друго си е като ококорена комшийка.
- Anfiro
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 8.11.2009
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: In the 90's
Re: няколко въпроса за е36 316 м40
kirililiev написа:Anfiro написа:Според мен проблемите ти идват от някаква параноя. За вървежа според описаното - напълно нормален за 1.6 двигател. Все пак колата ти е около 1700кг (т'ва е купето, седанът не го знам колко е). Разходът - 20лв около 80км градско с пусната клима също е напълно в рамките на нормалното. Един съвет от мен - сипвай 95 (на Петрол не е лош). Колкото до вятъра в купето не мога да кажа мнение. Няма откъде да духа, уплътненията си казал, че са добре. Има люк, това окей, но казваш, че духало откъм вратата, така от него няма как да е. Прегледай пак внимателно по вратите и ако има нещо все ще се намери.
Карай си колата и и се радвай спокойно!
колега,колата тежи доста по малко http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1169.html
разхода знам че е нормален,дадох го за пример![]()
и повярвай знам как трябва да върви този мотор,въпреки че го карам за първи път в мое лично е36.и като казвам че не е нормално значи не е,колата понякога се оправя и върви коренно различно,както трябва да си е,и няма нужда да ми обясняваш колко са мудни тея мотори и как не вървят,и колко е нормално за 1,6 да е умреляк.за 100 коня си върви перфектно,който кара читав такъв знае закво иде реч
Моя грешка за масата, извинявам се... гледал съм "Пълна допустима маса" в таблицата. Та, не съм споменал, че 1.6 е "умреляк", няма такова нещо! И аз карам точно такъв, но М43 и на купе. Щом си сигурен, че има нещо, нещата които ми идват на ум са: замърсени свещи, горивопръскаща уредба, горивен филтър, лоша херметичност на пълнителния колектор, горивна помпа (въпреки, че ако е горивна помпа би трябвало да прекъсва и да спира). И понеже въпросните неща ти си споменал в първия пост, че са изрядни затова помислих, че просто си въобразяваш.

P.S. Chapai - Работен обем - 1596 куб. см
Максимална мощност, кВт (к.с.)/мин 73(100)/5500
Максимален въртящ момент Н.м/мин 141/4250
Максимални обороти, мин 6200 +- 40
Обороти на празен ход, мин 800 +- 40


- Radoslav318i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: 21.12.2009
- Кара: М50+++
Re: няколко въпроса за е36 316 м40
И моето М40 ги прави същите неща понякой път, и имам чувстото че това става само като го карам градско леко, като го понатисна повечко и се оправя 

По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: няколко въпроса за е36 316 м40
има малко развитие по темата,карам си вчера и колата изведнъж започна да прекъсва,започна да работи на два,три цилиндъра,повървя така 10 секунди,след това се оправи и започна да върви като замаяна,няма и помен от проблемите които изписах по горе,днес вече като я запалих пак си е същата работа,проблемите пак са налице 

- BorisMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: 25.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 92,318 sedan
Re: няколко въпроса за е36 316 м40
Ако и разпределителният вал ти е добре,остава температурният датчик на главата,а четох случай и за оправяне при смяна на датчик колянов вал
И на мен ми го прави това,въпреки,че като загрее го прави по-рядко,но се случва лагването.
Брат ми е с компот,но м43 и за 102 коня набира супер и ги изпълва,така че и на мен ми е ясно за какво говориш.Май отиваш на принципа-сменяй наред.

Брат ми е с компот,но м43 и за 102 коня набира супер и ги изпълва,така че и на мен ми е ясно за какво говориш.Май отиваш на принципа-сменяй наред.
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: няколко въпроса за е36 316 м40
kirililiev написа:колеги,преди два месеца си взех е36 за ежедневка нов внос в добро състояние,ревизирах я напълно и съм много доволен от колицата,гори малко и върви прилично,но все пак въпреки задоволителното и състояние има няколко дребни проблема които ме дразнят и искам да отстраня.
1. леко неравномерно ускорение при зъдържане на педала на гаста в средата,също и леко е мудна при стартиране на първа предавка,понякога се оправя и върви както трябва,но през повечето време е така.при натискане на педала повече от средата леко се замисля,при лекото отнемане на гастта отново тръгва.при натискане докрай няма никакви грижи,върви добре и ускорява доста бързо.свещите са нови "нжк' кабелите са добре,капачката и палеца нямат нагар,като нови са,свещите са керемида и ауспоха е сиво бял,с 20лв 100 октана минавам 75-85км градско като 80% съм с включен климатик.сменен е и горивния филтър,закачах я на диагностика и освен в лявата клапа на климатроника няма други грешки.отворих и дебитомера,има следи по пътеките но не са издълбани много и няма видимо прекъсване,почистих ги-няма разлика.
2.също ме притеснява и шумът на вятъра при скорост над 60км,чува се от дясно при шофьора,немога точно да определя дали е от врата или от предно стъкло,колкото и да се заслушвам,да търся с ръка от някаде да духа,немога да остановя,просто си шуми.оплътненията са перфектни,колата няма удари и има перфектна линия.има и люк ако това е от значение.доста теми прочетох свързани с подобни проблеми и не намирам одговор за сега.
Като си отварял този дебитомер, поне го настрой, за това трябва сега да отпуснеш малко педала на газта, че да тръгне по-бързо.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: няколко въпроса за е36 316 м40
ивчо3 написа:kirililiev написа:колеги,преди два месеца си взех е36 за ежедневка нов внос в добро състояние,ревизирах я напълно и съм много доволен от колицата,гори малко и върви прилично,но все пак въпреки задоволителното и състояние има няколко дребни проблема които ме дразнят и искам да отстраня.
1. леко неравномерно ускорение при зъдържане на педала на гаста в средата,също и леко е мудна при стартиране на първа предавка,понякога се оправя и върви както трябва,но през повечето време е така.при натискане на педала повече от средата леко се замисля,при лекото отнемане на гастта отново тръгва.при натискане докрай няма никакви грижи,върви добре и ускорява доста бързо.свещите са нови "нжк' кабелите са добре,капачката и палеца нямат нагар,като нови са,свещите са керемида и ауспоха е сиво бял,с 20лв 100 октана минавам 75-85км градско като 80% съм с включен климатик.сменен е и горивния филтър,закачах я на диагностика и освен в лявата клапа на климатроника няма други грешки.отворих и дебитомера,има следи по пътеките но не са издълбани много и няма видимо прекъсване,почистих ги-няма разлика.
2.също ме притеснява и шумът на вятъра при скорост над 60км,чува се от дясно при шофьора,немога точно да определя дали е от врата или от предно стъкло,колкото и да се заслушвам,да търся с ръка от някаде да духа,немога да остановя,просто си шуми.оплътненията са перфектни,колата няма удари и има перфектна линия.има и люк ако това е от значение.доста теми прочетох свързани с подобни проблеми и не намирам одговор за сега.
Като си отварял този дебитомер, поне го настрой, за това трябва сега да отпуснеш малко педала на газта, че да тръгне по-бързо.
ако знаех как точно се настройва бих го направил

- lop_88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318i м40 R.I.P:( е36 320и м52
- Мечтае да кара: x5 или е36 кабрио
Re: няколко въпроса за е36 316 м40
до колкото знам хубаво е да отидеш до някой добър електричар да ти го настрой ,за да няма после хън мън.ако някой разбира да сподели в домашни условия как става това с подробности и снимки.
извинявам се на колегата,че му съсипвам темата с моя въпрос ,но е свързан отново с дебитомера на м40 1.8.значи става на въпрос за следния признак.значи запалвам колата и поработва малко ,след което изключвам буксата на дебитомера и започват да падат и играят оборотите и се опитва да гасне.това нормално ли е ??? и какъв е признака ако дебитомера си е отишъл ???
извинявам се на колегата,че му съсипвам темата с моя въпрос ,но е свързан отново с дебитомера на м40 1.8.значи става на въпрос за следния признак.значи запалвам колата и поработва малко ,след което изключвам буксата на дебитомера и започват да падат и играят оборотите и се опитва да гасне.това нормално ли е ??? и какъв е признака ако дебитомера си е отишъл ???
може всичко да е ,да ама не е бмв 

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: няколко въпроса за е36 316 м40
kirililiev написа: ако знаех как точно се настройва бих го направил
Натегни оная пружина в центъра с 2 зъба и пробвай как върви. Отбележи за всеки случай положението на законтрящата скоба, както си е било на фабрична настройка, ако се наложи да върнеш първоначалните параметри. Тази спирална пружина е като пружината на механичен часовник, колкото повече време се ползва, толкова повече отслабва действието й. При часовника времето изостава, при дебитомера показва некоректни данни за обема на входящия въздух, в случая като е разхлабена отчита повече въздух от реалното количество, логично определя повече бензин за впръскване, преобогатена смес, трябва да отпуснеш малко педала на газта, за да дойдат в нормите показанията на TPS-а и клапата на дебитомера и колата ускорява по-добре.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: няколко въпроса за е36 316 м40
lop_88 написа:до колкото знам хубаво е да отидеш до някой добър електричар да ти го настрой ,за да няма после хън мън.ако някой разбира да сподели в домашни условия как става това с подробности и снимки.
извинявам се на колегата,че му съсипвам темата с моя въпрос ,но е свързан отново с дебитомера на м40 1.8.значи става на въпрос за следния признак.значи запалвам колата и поработва малко ,след което изключвам буксата на дебитомера и започват да падат и играят оборотите и се опитва да гасне.това нормално ли е ??? и какъв е признака ако дебитомера си е отишъл ???
А ти как искаш да е? Съвсем нормално е да се опитва да гасне като изключиш буксата.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани