Проблем с ускорение, разход и още нещо
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем с ускорение, разход и още нещо
Толкова много е изписано по подобни въпроси и съм чел чел и пак нещо не ми става ясно и не мога да си обясня от къде идват тия проблеми.
Значи един от по - големите проблеми, че на студен двигател при подаване на газ сее 1 забива и не се случва нищо. Като позагрее се оправя но пак се усеща, че не върви както трябва, някак си прекъсва и просто не върви като хората. Колата е на газ и се кара редовно на газ, но се покарва и на бензин и този проблем при газта няма и следа от него.... Това се надявам, че може да изключва някой евентуален проблем, но знам ли. И да добавя, нещо което не го хваща диагностика е проблема, защото това си го има от край време общо взето пък диагностика е правена преди 2-3 месеца и няма нищо на нея. Смене ни са апсолютно всички филтри, масло и свещи.
Друг проблем, то не знам проблем ли да го нарека по един и същи маршрут извън градско ми е давала разход на газ 7, а вчера излезе разход 11, щом веднъж е бил 7 защо и другия път да не е ?. И по странното е, че разхода се вдигна след като смених свещите с NGK Iridium, а би трябвало да се понижи разхода, преди тях градско беше 10(от една и съща газ станция - вече не знам дали примерно единия път не е имало повече газ или просто да са я развалили примерно) ....
Евентуалните проблеми по първи въпрос според мене са дибитомер, ламбда, лули, бензинов филтър(нов), бензинова помпа може би , някой датчик ...
При палене не винаги обаче трябва да повърти малко за да може да запали и след като запали ако не подам газ се случва и да изгасне(стъпков мотор) има го и вариант просто врътвам клуча и всичко е ок.
Клапана за изгорелите газове е изолиран - смисъл от картера е пуснат свободно маркуча, а самия клапан е запушен отвора към колекторите(водния маркуч не е пипан).
И при изгасяне на колата не знам дали е нормално се чува леко изпускане на въздух, не мога да определя от къде точно.
М43Б16 - 98 компакт - обикновенна газова
Значи един от по - големите проблеми, че на студен двигател при подаване на газ сее 1 забива и не се случва нищо. Като позагрее се оправя но пак се усеща, че не върви както трябва, някак си прекъсва и просто не върви като хората. Колата е на газ и се кара редовно на газ, но се покарва и на бензин и този проблем при газта няма и следа от него.... Това се надявам, че може да изключва някой евентуален проблем, но знам ли. И да добавя, нещо което не го хваща диагностика е проблема, защото това си го има от край време общо взето пък диагностика е правена преди 2-3 месеца и няма нищо на нея. Смене ни са апсолютно всички филтри, масло и свещи.
Друг проблем, то не знам проблем ли да го нарека по един и същи маршрут извън градско ми е давала разход на газ 7, а вчера излезе разход 11, щом веднъж е бил 7 защо и другия път да не е ?. И по странното е, че разхода се вдигна след като смених свещите с NGK Iridium, а би трябвало да се понижи разхода, преди тях градско беше 10(от една и съща газ станция - вече не знам дали примерно единия път не е имало повече газ или просто да са я развалили примерно) ....
Евентуалните проблеми по първи въпрос според мене са дибитомер, ламбда, лули, бензинов филтър(нов), бензинова помпа може би , някой датчик ...
При палене не винаги обаче трябва да повърти малко за да може да запали и след като запали ако не подам газ се случва и да изгасне(стъпков мотор) има го и вариант просто врътвам клуча и всичко е ок.
Клапана за изгорелите газове е изолиран - смисъл от картера е пуснат свободно маркуча, а самия клапан е запушен отвора към колекторите(водния маркуч не е пипан).
И при изгасяне на колата не знам дали е нормално се чува леко изпускане на въздух, не мога да определя от къде точно.
М43Б16 - 98 компакт - обикновенна газова
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: Проблем с ускорение, разход и още нещо
Запушени(пикаещи дюзи),след като на газ се държи по-добре а на безин куца...
Относно покачения разхода на газ.....ми тя газта е толкова капризна,че от зареждане до друго зареждане се налага реглаж.Провери и филтърчето на самия ел.магнитен клапан,командващ захранването на изпарителя.Понякога прави такива мизерии,че не е истина.
Относно покачения разхода на газ.....ми тя газта е толкова капризна,че от зареждане до друго зареждане се налага реглаж.Провери и филтърчето на самия ел.магнитен клапан,командващ захранването на изпарителя.Понякога прави такива мизерии,че не е истина.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Проблем с ускорение, разход и още нещо
Колега, това прекъсване може да се дължи на свещи, кабели, бобини. Голям разход и невървеж може да се дължи на ламбда сонда. Както каза колегата на по-горния пост - може дюзи да е.. А това, че 1 път ти дава 7л/100 др. път 11л/100 сиг. се дължи на измамите които правят с газта. Аз лично съм виждал как 20л. бутилка я пълнят с 26л. газ
Няма да е лошо да отидеш на диагностика 


- pawe75
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 318i м43б18
- Мечтае да кара: e90
- Детайли за колата: м43б18 1996г. седан.
Re: Проблем с ускорение, разход и още нещо
7литра на дълго с обикновена газова уредба силно ме съмнява , явно засичането не е правилно. 

BMW
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Проблем с ускорение, разход и още нещо
pawe75 написа:7литра на дълго с обикновена газова уредба силно ме съмнява , явно засичането не е правилно.
Aз не прочетох да има обикновена газова, но както и да е...
Колега, случва ли се от време на време колата ти на празен ход да гасне ? Трудно да палиш ? Ако има такива симптоми, може да е датчик колянов вал или разпределителен... Просто толкова много неща има, за които човек да се хване, че просто не знам от къде да започна


- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Проблем с ускорение, разход и още нещо
За разхода на газ изключи ламбдата... маршрута може да е същия,но карането?
За работата на бензин - и дюзите и стъпковия са за почистване. За съскането... дали си изолирал добре клапана? Сложи гарнитура под него за всеки случай...

За работата на бензин - и дюзите и стъпковия са за почистване. За съскането... дали си изолирал добре клапана? Сложи гарнитура под него за всеки случай...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- issey
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 16.05.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 328i
- Мечтае да кара: E60 M5V10
Re: Проблем с ускорение, разход и още нещо
Аз карам M52 с газов инжекцион, та от опит мога да кажа, че това с забиването като запалиш по всяка вероятност са дюзи - хубаво е да се изгаря по малко 100 октанов безнин от време на време. Колкото до това съскане като огасиш, моля някой ако може да даде повече инфо и при мен го има.
- pawe75
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 318i м43б18
- Мечтае да кара: e90
- Детайли за колата: м43б18 1996г. седан.
Re: Проблем с ускорение, разход и още нещо
vanka7a написа:pawe75 написа:7литра на дълго с обикновена газова уредба силно ме съмнява , явно засичането не е правилно.
Aз не прочетох да има обикновена газова, но както и да е...
Колега, случва ли се от време на време колата ти на празен ход да гасне ? Трудно да палиш ? Ако има такива симптоми, може да е датчик колянов вал или разпределителен... Просто толкова много неща има, за които човек да се хване, че просто не знам от къде да започнаНа твое място бих отишал на диагностика в Дару кар, ако там нищо не излезне, ще трябва да се проверяват нещата 1 по 1
Най отдолу е написал колегата, четете малко и тогава коментирайте.
BMW
Re: Проблем с ускорение, разход и още нещо
Относно разхода на газ предполагам сте прави относно измамите + че трябва да се направи хубав реглаж на газовата, просто не си обяснявам как така се бъгна след смяната на свещите. А колкото до разхода вярно е засечен, но и 11 не е зле общо взето, може да е просто да самата газ.
За дюзите мисля да ги сваля и да ги занеса да ги почистят, само ако може да ми предложите къде да я извърша тая процедура. Стъпковото моторче прочетох как се почиства и тая работа ще я свърша тия дни като ми остане малко време. Не ми е гаснала на празен ход, просто понякога малко по - трудно пали.
Ще уплъня и по - добре клапана за картерните газове и ще видя за тази гарнитура където каза.
Ако нещата не се подобрят след тия процедури вече диагностика да видиме ще излезе ли нещо и да изнамеря от някой познат бубина и лули, знае ли човек може и от тях да е наистина.
За дюзите мисля да ги сваля и да ги занеса да ги почистят, само ако може да ми предложите къде да я извърша тая процедура. Стъпковото моторче прочетох как се почиства и тая работа ще я свърша тия дни като ми остане малко време. Не ми е гаснала на празен ход, просто понякога малко по - трудно пали.
Ще уплъня и по - добре клапана за картерните газове и ще видя за тази гарнитура където каза.
Ако нещата не се подобрят след тия процедури вече диагностика да видиме ще излезе ли нещо и да изнамеря от някой познат бубина и лули, знае ли човек може и от тях да е наистина.
- lowrider
- ентусиаст
-
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: Проблем с ускорение, разход и още нещо
На диагностиката си ги показва датчик разпределиелен, датчик колянов, както и ламбда сонда, щом си правил диагностика и няма грешки всичко е наред. Относно забиването на празен ход, някои колеги бяха споделили, че проблемът може да е температурен датчик най-често.
Много добра идея е да си почистиш дюзите.
Много добра идея е да си почистиш дюзите.
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Проблем с ускорение, разход и още нещо
lowrider написа:На диагностиката си ги показва датчик разпределиелен, датчик колянов, както и ламбда сонда, щом си правил диагностика и няма грешки всичко е наред. Относно забиването на празен ход, някои колеги бяха споделили, че проблемът може да е температурен датчик най-често.
Много добра идея е да си почистиш дюзите.
За ламбдата не съм сигурен обаче, че диагностиката я хваща

Re: Проблем с ускорение, разход и още нещо
За ламбдата по принцип би трябвало да я хваща, но не всеки път до колкото знам аз.
- lowrider
- ентусиаст
-
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: Проблем с ускорение, разход и още нещо
Не знам защо съм останал с впечатление, че става дума за м52... за м43, наистина не знам, но при м52 си я (ги) хваща (и двете...) 

Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
Re: Проблем с ускорение, разход и още нещо
Емиии колеги, след извесно време ходене по мъките пак нищо не стана ама поне да ви кажа какво съм направил пък дано дадете идея какво да я правя тая кола.
На студена най - добре се вижда, но и като е топла си се усеща достатъчно добре, че колата не върви грам както трябва да върви по принцип(да знам, че е 316, въпреки това)Като се настъпи педала на газта едвам обръща оборотомера.
Направена диагностика многократно и изписваше ижектори, нищо друго.
ОК сваляне,чистене... казаха едната дюза не била много добре ама можело и така. Да ама не, карах точно 1 4ас колата и се върна на старото положение.
Сменихме дюзата, карах я около ден кола, имах възможност да я настъпя, да и засека разход, беше слънце, но само за ден.
Пак повтарям на газ този проблем не е толкова силно проявен, просто е спъната и не върви, докато на бензин направо се случи веднъж да изгасне.
Пак повтарям диагностиката е чиста, нов бензинов филтър, въздушния е на около 6000, слагах и нови свещи, продухвани бензинопроводи, проверена бензинова помпа, резервоара също е чист няма боклуци в него, изчистено стъпково моторче, вече пали от раз.
Единсвеното което остана са кабели, но ако са кабели няма един ден да я карам колата и след това пак да няма душа.
Може пък и да са дюзи които да се запушват след изявесно време на каране ама за ден ли пък да се запушат ...
На студена най - добре се вижда, но и като е топла си се усеща достатъчно добре, че колата не върви грам както трябва да върви по принцип(да знам, че е 316, въпреки това)Като се настъпи педала на газта едвам обръща оборотомера.
Направена диагностика многократно и изписваше ижектори, нищо друго.
ОК сваляне,чистене... казаха едната дюза не била много добре ама можело и така. Да ама не, карах точно 1 4ас колата и се върна на старото положение.
Сменихме дюзата, карах я около ден кола, имах възможност да я настъпя, да и засека разход, беше слънце, но само за ден.
Пак повтарям на газ този проблем не е толкова силно проявен, просто е спъната и не върви, докато на бензин направо се случи веднъж да изгасне.
Пак повтарям диагностиката е чиста, нов бензинов филтър, въздушния е на около 6000, слагах и нови свещи, продухвани бензинопроводи, проверена бензинова помпа, резервоара също е чист няма боклуци в него, изчистено стъпково моторче, вече пали от раз.
Единсвеното което остана са кабели, но ако са кабели няма един ден да я карам колата и след това пак да няма душа.
Може пък и да са дюзи които да се запушват след изявесно време на каране ама за ден ли пък да се запушат ...
- pawe75
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 318i м43б18
- Мечтае да кара: e90
- Детайли за колата: м43б18 1996г. седан.
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани