Някакви идеи ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Някакви идеи ?
Здравейте,
Има много теми по моя въпрос но, не мога да намеря отговора.
Преди 2 седмици ходих до София, по пътя нищо, тъкмо влязох и се започна! Стрелката на водата започна да минава средата, не се беше
случвало никога. Спрях и започнах да доливам вода, доста излезе помежду другото, обаче я напълних температурата беше наред, втория кръг отвори. Прибрах се без проблем в Пловдив и след няколко дни отворих капачката на радиатора просто за да видя къде е водата. Както си работеше на място и водата беше спокойна, започна да кипи и да излиза въздух. Закарах я в сервиза, където ходя - три пъти я обезвъздушаваха и продължава да го прави. Губи водата и загрява. Да добавя, никъде не се вижда теч, температурата на водата в радиатора си е около 90 градуса, а тази на главата минава 100. Маслото си е идеално, а свещите нямат някакъв фрапиращ, кафяв нагар, като от вода в цилиндъра !
Залагайте:
- термостат
- водна помпа
- глава
- гарнитура
Просто дайте някакво предположение, че откачам вече!
Две седмици чакам да я вкарам в сервиза !
Има много теми по моя въпрос но, не мога да намеря отговора.
Преди 2 седмици ходих до София, по пътя нищо, тъкмо влязох и се започна! Стрелката на водата започна да минава средата, не се беше
случвало никога. Спрях и започнах да доливам вода, доста излезе помежду другото, обаче я напълних температурата беше наред, втория кръг отвори. Прибрах се без проблем в Пловдив и след няколко дни отворих капачката на радиатора просто за да видя къде е водата. Както си работеше на място и водата беше спокойна, започна да кипи и да излиза въздух. Закарах я в сервиза, където ходя - три пъти я обезвъздушаваха и продължава да го прави. Губи водата и загрява. Да добавя, никъде не се вижда теч, температурата на водата в радиатора си е около 90 градуса, а тази на главата минава 100. Маслото си е идеално, а свещите нямат някакъв фрапиращ, кафяв нагар, като от вода в цилиндъра !
Залагайте:
- термостат
- водна помпа
- глава
- гарнитура
Просто дайте някакво предположение, че откачам вече!
Две седмици чакам да я вкарам в сервиза !
Последна промяна tozy на 06 Юли 2005, 19:27, променена общо 1 път
- XaMaB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1070
- Регистриран на: 20.01.2005
- Местоположение: у вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: мел
- Мечтае да кара: танк
Ако веднага започва да кипи веднага залагам на глава или гарнитура.
Поне симптомите са като на моята
Поне симптомите са като на моята

- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
- Shubret0069
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 25.04.2005
- Местоположение: София
Re: Някакви идеи ?
tozy написа: Губи водата и загрява.
Да нямаш някаде теч и да ти изтича водата, или виското да не върти и да прегрява? (За виското не съм сигурен дали има вариянт да не върти) но щом губиш вода или изтича от някаде или е гарнитурата на главата. Маслото как е гледал ли си го скоро
- Shubret0069
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 25.04.2005
- Местоположение: София
Може да ти се е задръстил радиатора
Скоро с една жигула имахме такъв проблем. Колата не е била карана няколко години и от антифриза се беше получило някво окисляване. Пробваи с препарат за промиване на охладителната система. Ако не е и от това аз залагам на термостата.

И аз имах такъв проблем
При мен причините бяха две.
1. Беше спукано тялото на термостата,но така неможеше да се забележи при повечко каране (особено градско) като създаде налягане и почва да изпуска през пукнатината.
2. Не ми зацепваше силикона на перката (демек въртеше бавно).
Аз лично смених силиклона (125лв. уж немски) тялото на термостата (45лв.) и термостата за всеки сличай (24лв.).
1. Беше спукано тялото на термостата,но така неможеше да се забележи при повечко каране (особено градско) като създаде налягане и почва да изпуска през пукнатината.
2. Не ми зацепваше силикона на перката (демек въртеше бавно).
Аз лично смених силиклона (125лв. уж немски) тялото на термостата (45лв.) и термостата за всеки сличай (24лв.).
- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Когато термостата е прецакан и не отваря втория кръг,половината радиатор е по-студен.Именно затова не зацепва виското.
Просто изкарайте термоста и 6те си проличи дали е от него.Ако спре да загрява просто взимаш нов и го слагаш.
Успех
Просто изкарайте термоста и 6те си проличи дали е от него.Ако спре да загрява просто взимаш нов и го слагаш.
Успех
tozy написа:Да добавя, никъде не се вижда теч, температурата на водата в радиатора си е около 90 градуса, а тази на главата минава 100. Маслото си е идеално, а свещите нямат някакъв фрапиращ, кафяв нагар, като от вода в цилиндъра !
не съм от наи компетените но съм имал случеи при които имаше спукан маркуч над колекторите отам не можеш да разбереш за теч защото водата директно се изпарява
..............................................................
Внимателно избърсвам със спирт място на стената, където да се утепам с глава у бетона!
Внимателно избърсвам със спирт място на стената, където да се утепам с глава у бетона!
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани