m52b28 - не пали!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

m52b28 - не пали!

Мнение от vicho » 30 Юни 2010, 23:14

бензин при свещите има
EWS-а работи (цъка, като се доближи ключа)
стартера върти
искра също има

би трябвало да запали, ама не! идеи? :dunno:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: m52b28 - не пали!

Мнение от Борис_Малинов » 30 Юни 2010, 23:34

Датчик на к.вал.По принцип ако повъртите малко по-дълго време би трябвало да запали.
Аз имах същия проблем при трансплантацията.Първо удави свещите.После ги почистих и с повечко въртене запали,че после карах една седмица и повече в авариен режим.Датчика беше свален нацяло и мотора си работеше,макар и с наполовината конски сили.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: m52b28 - не пали!

Мнение от vicho » 30 Юни 2010, 23:58

Борис_Малинов написа:Датчик на к.вал.По принцип ако повъртите малко по-дълго време би трябвало да запали.
Аз имах същия проблем при трансплантацията.Първо удави свещите.После ги почистих и с повечко въртене запали,че после карах една седмица и повече в авариен режим.Датчика беше свален нацяло и мотора си работеше,макар и с наполовината конски сили.


мерси за идеята, ще пробвам с моя от 20ската, същия ли е? :idea:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Re: m52b28 - не пали!

Мнение от Smoocki » 01 Юли 2010, 7:57

vicho написа:
Борис_Малинов написа:Датчик на к.вал.По принцип ако повъртите малко по-дълго време би трябвало да запали.
Аз имах същия проблем при трансплантацията.Първо удави свещите.После ги почистих и с повечко въртене запали,че после карах една седмица и повече в авариен режим.Датчика беше свален нацяло и мотора си работеше,макар и с наполовината конски сили.


мерси за идеята, ще пробвам с моя от 20ската, същия ли е? :idea:

Същия трябва да е .Поне без предница ще ти е по-лесно да го смениш .
Мерни му стойностите преди да почнеш да ги разкачаш
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: m52b28 - не пали!

Мнение от vicho » 01 Юли 2010, 9:25

без предница?

колата е на гуми с фарове, радиатори, греди и т.н.
паля и си заминавам, само да запаля :mhihi:

по ЕТК е същия

дюзите обаче не са ... 20-сковите стават за м3, но за 28 не ... :kuku: :mhihi:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: m52b28 - не пали!

Мнение от bum_bum » 01 Юли 2010, 9:30

Да не бъркаш нещо, аз си карам с 20- ковите и са същите.
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: m52b28 - не пали!

Мнение от sonny » 01 Юли 2010, 9:34

bum_bum написа:Да не бъркаш нещо, аз си карам с 20- ковите и са същите.

Не си с тях вече бре :mhihi:

Проблема не е в самите дюзи като модел, ще запали и с едните и с другите. Реално най-малоумното проверяване е да се извади рейката с дюзите от колектора ид асе върти на стартер да се види как пръскат, пръскат ли и т.н. Защото аз се съмнявам в тях, това, че уж има бензин не е показателно, увери се, че работят дюзите, щото ЕВС не спира само искра и стартер. С кой чип в ключа си, с кой комп и с кой транспондер? Моеш да запалиш мотора и с компа, чипа и евс от двайската, просто за проба.

ПС Дюзите на М50Б25 и на М52Б20 са еднакви сини или зелени, ана М52Б28 са розови, неямам спомен сега за кубици, но 28цата върви с двата комплекта, когато са изрядни.

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: m52b28 - не пали!

Мнение от err0r » 01 Юли 2010, 9:40

Странното е, че колата до последно е палила на чакмак, не е имало никакви замисляния. Според мен е нещо по тоците. просто тоя филм съм го гледал - всичко е изрядно, но до запалване не се стигна. Накрая се оказа, че една маса на EWS-а е забравена и като я пипнахме до ботуша запали. Толкова калпаво я вързаха, че се разкача няколко пъти и пак така не палеше, докато не й намерих подходящо място.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: m52b28 - не пали!

Мнение от vicho » 01 Юли 2010, 9:56

sonny написа:
bum_bum написа:Да не бъркаш нещо, аз си карам с 20- ковите и са същите.

Не си с тях вече бре :mhihi:

Проблема не е в самите дюзи като модел, ще запали и с едните и с другите. Реално най-малоумното проверяване е да се извади рейката с дюзите от колектора ид асе върти на стартер да се види как пръскат, пръскат ли и т.н. Защото аз се съмнявам в тях, това, че уж има бензин не е показателно, увери се, че работят дюзите, щото ЕВС не спира само искра и стартер. С кой чип в ключа си, с кой комп и с кой транспондер? Моеш да запалиш мотора и с компа, чипа и евс от двайската, просто за проба.

ПС Дюзите на М50Б25 и на М52Б20 са еднакви сини или зелени, ана М52Б28 са розови, неямам спомен сега за кубици, но 28цата върви с двата комплекта, когато са изрядни.


Кутията на EWS-а под жабката, малката кутия под волана, четеца от 28-цата около патронника и чипа от ключа на другата кола вече е в моя ключ.

Първо ще качим диагностика, дано покаже нещо, ако не ще вадим рейката.

to be continued

п.с. благодарим на всички за съветите
You said: "Time will change!" What if it changes you?


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: m52b28 - не пали!

Мнение от sonny » 01 Юли 2010, 10:44

Диагностиката не винаги ще покаже какво се случва в твоя случай, май от опит говоря :mhihi: защото ако има разкачен или не закачен кабел, тя няма как да го знае. Реално ще ти покаже само проблем ако има по ЕВс или датчици. Но както знаем и сме коментирали, можеш да оставиш мотора само и единствено с ТПС и той пак ще запали, трудно, гадно, калпаво и няма да работи като хората но ще запали. Не знам с какво ще я гледате ама и биите една синхронизация на ЕВС-а

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: m52b28 - не пали!

Мнение от vicho » 01 Юли 2010, 10:51

sonny написа:Диагностиката не винаги ще покаже какво се случва в твоя случай, май от опит говоря :mhihi: защото ако има разкачен или не закачен кабел, тя няма как да го знае. Реално ще ти покаже само проблем ако има по ЕВс или датчици. Но както знаем и сме коментирали, можеш да оставиш мотора само и единствено с ТПС и той пак ще запали, трудно, гадно, калпаво и няма да работи като хората но ще запали. Не знам с какво ще я гледате ама и биите една синхронизация на ЕВС-а


ok :yes:

Alexandar Popov
Mislia che pri 28-cata kabela ot EWS-a otivashe na drug pin v kompa ;) i minava prez drug pin na kraglata buksa ;)

за това какво ще кажете?

бтв. пропуснах ли че новата инсталация е с 1 кръгла букса, а старата беше с 2, като на втората има само 3 или 4ри пина, тя за какво е? ASC?

28цата няма ASC
20скаа има

:dunno:
You said: "Time will change!" What if it changes you?


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: m52b28 - не пали!

Мнение от sonny » 01 Юли 2010, 10:59

Инсталациите на 20ката ина 28цата са идентични, ЕВс е на един и същи пин, дори и при дизела, втората букса н съм сигурен честно казано, но мисля, че е за автоматик, може да е подготовка. Какви са цветовете на тия 3-4 пина на втората букса. АСЦ-то не го бърка, то се командори от ЕКУ-то, не от нещо друго, а когато новия мотор няма АСЦ, проблем няма никакъв, остава само споменът и още нещо :mhihi:

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: m52b28 - не пали!

Мнение от ///Явор » 01 Юли 2010, 13:54

а ве играч,да не си объркал вход и изход на бензина :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: m52b28 - не пали!

Мнение от vicho » 01 Юли 2010, 14:23

Явор написа:а ве играч,да не си объркал вход и изход на бензина :mhihi:


5 пъти го проверих, наред си е, няма грешка :idea:
You said: "Time will change!" What if it changes you?


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: m52b28 - не пали!

Мнение от sonny » 01 Юли 2010, 14:58

vicho написа:
Явор написа:а ве играч,да не си объркал вход и изход на бензина :mhihi:

Затва не се сетих :mhihi:

vicho написа: пъти го проверих, наред си е, няма грешка :idea:

Кое къде върза :mhihi:

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook