m52b28 - не пали!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
m52b28 - не пали!
бензин при свещите има
EWS-а работи (цъка, като се доближи ключа)
стартера върти
искра също има
би трябвало да запали, ама не! идеи?
EWS-а работи (цъка, като се доближи ключа)
стартера върти
искра също има
би трябвало да запали, ама не! идеи?

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: m52b28 - не пали!
Датчик на к.вал.По принцип ако повъртите малко по-дълго време би трябвало да запали.
Аз имах същия проблем при трансплантацията.Първо удави свещите.После ги почистих и с повечко въртене запали,че после карах една седмица и повече в авариен режим.Датчика беше свален нацяло и мотора си работеше,макар и с наполовината конски сили.
Аз имах същия проблем при трансплантацията.Първо удави свещите.После ги почистих и с повечко въртене запали,че после карах една седмица и повече в авариен режим.Датчика беше свален нацяло и мотора си работеше,макар и с наполовината конски сили.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: m52b28 - не пали!
Борис_Малинов написа:Датчик на к.вал.По принцип ако повъртите малко по-дълго време би трябвало да запали.
Аз имах същия проблем при трансплантацията.Първо удави свещите.После ги почистих и с повечко въртене запали,че после карах една седмица и повече в авариен режим.Датчика беше свален нацяло и мотора си работеше,макар и с наполовината конски сили.
мерси за идеята, ще пробвам с моя от 20ската, същия ли е?

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: m52b28 - не пали!
vicho написа:Борис_Малинов написа:Датчик на к.вал.По принцип ако повъртите малко по-дълго време би трябвало да запали.
Аз имах същия проблем при трансплантацията.Първо удави свещите.После ги почистих и с повечко въртене запали,че после карах една седмица и повече в авариен режим.Датчика беше свален нацяло и мотора си работеше,макар и с наполовината конски сили.
мерси за идеята, ще пробвам с моя от 20ската, същия ли е?
Същия трябва да е .Поне без предница ще ти е по-лесно да го смениш .
Мерни му стойностите преди да почнеш да ги разкачаш

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: m52b28 - не пали!
без предница?
колата е на гуми с фарове, радиатори, греди и т.н.
паля и си заминавам, само да запаля
по ЕТК е същия
дюзите обаче не са ... 20-сковите стават за м3, но за 28 не ...

колата е на гуми с фарове, радиатори, греди и т.н.
паля и си заминавам, само да запаля

по ЕТК е същия
дюзите обаче не са ... 20-сковите стават за м3, но за 28 не ...


You said: "Time will change!" What if it changes you?
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: m52b28 - не пали!
bum_bum написа:Да не бъркаш нещо, аз си карам с 20- ковите и са същите.
Не си с тях вече бре

Проблема не е в самите дюзи като модел, ще запали и с едните и с другите. Реално най-малоумното проверяване е да се извади рейката с дюзите от колектора ид асе върти на стартер да се види как пръскат, пръскат ли и т.н. Защото аз се съмнявам в тях, това, че уж има бензин не е показателно, увери се, че работят дюзите, щото ЕВС не спира само искра и стартер. С кой чип в ключа си, с кой комп и с кой транспондер? Моеш да запалиш мотора и с компа, чипа и евс от двайската, просто за проба.
ПС Дюзите на М50Б25 и на М52Б20 са еднакви сини или зелени, ана М52Б28 са розови, неямам спомен сега за кубици, но 28цата върви с двата комплекта, когато са изрядни.
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: m52b28 - не пали!
Странното е, че колата до последно е палила на чакмак, не е имало никакви замисляния. Според мен е нещо по тоците. просто тоя филм съм го гледал - всичко е изрядно, но до запалване не се стигна. Накрая се оказа, че една маса на EWS-а е забравена и като я пипнахме до ботуша запали. Толкова калпаво я вързаха, че се разкача няколко пъти и пак така не палеше, докато не й намерих подходящо място.

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: m52b28 - не пали!
sonny написа:bum_bum написа:Да не бъркаш нещо, аз си карам с 20- ковите и са същите.
Не си с тях вече бре![]()
Проблема не е в самите дюзи като модел, ще запали и с едните и с другите. Реално най-малоумното проверяване е да се извади рейката с дюзите от колектора ид асе върти на стартер да се види как пръскат, пръскат ли и т.н. Защото аз се съмнявам в тях, това, че уж има бензин не е показателно, увери се, че работят дюзите, щото ЕВС не спира само искра и стартер. С кой чип в ключа си, с кой комп и с кой транспондер? Моеш да запалиш мотора и с компа, чипа и евс от двайската, просто за проба.
ПС Дюзите на М50Б25 и на М52Б20 са еднакви сини или зелени, ана М52Б28 са розови, неямам спомен сега за кубици, но 28цата върви с двата комплекта, когато са изрядни.
Кутията на EWS-а под жабката, малката кутия под волана, четеца от 28-цата около патронника и чипа от ключа на другата кола вече е в моя ключ.
Първо ще качим диагностика, дано покаже нещо, ако не ще вадим рейката.
to be continued
п.с. благодарим на всички за съветите
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: m52b28 - не пали!
Диагностиката не винаги ще покаже какво се случва в твоя случай, май от опит говоря
защото ако има разкачен или не закачен кабел, тя няма как да го знае. Реално ще ти покаже само проблем ако има по ЕВс или датчици. Но както знаем и сме коментирали, можеш да оставиш мотора само и единствено с ТПС и той пак ще запали, трудно, гадно, калпаво и няма да работи като хората но ще запали. Не знам с какво ще я гледате ама и биите една синхронизация на ЕВС-а

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: m52b28 - не пали!
sonny написа:Диагностиката не винаги ще покаже какво се случва в твоя случай, май от опит говорязащото ако има разкачен или не закачен кабел, тя няма как да го знае. Реално ще ти покаже само проблем ако има по ЕВс или датчици. Но както знаем и сме коментирали, можеш да оставиш мотора само и единствено с ТПС и той пак ще запали, трудно, гадно, калпаво и няма да работи като хората но ще запали. Не знам с какво ще я гледате ама и биите една синхронизация на ЕВС-а
ok

Alexandar Popov
Mislia che pri 28-cata kabela ot EWS-a otivashe na drug pin v kompa


за това какво ще кажете?
бтв. пропуснах ли че новата инсталация е с 1 кръгла букса, а старата беше с 2, като на втората има само 3 или 4ри пина, тя за какво е? ASC?
28цата няма ASC
20скаа има

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: m52b28 - не пали!
Инсталациите на 20ката ина 28цата са идентични, ЕВс е на един и същи пин, дори и при дизела, втората букса н съм сигурен честно казано, но мисля, че е за автоматик, може да е подготовка. Какви са цветовете на тия 3-4 пина на втората букса. АСЦ-то не го бърка, то се командори от ЕКУ-то, не от нещо друго, а когато новия мотор няма АСЦ, проблем няма никакъв, остава само споменът и още нещо 

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: m52b28 - не пали!
а ве играч,да не си объркал вход и изход на бензина 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: m52b28 - не пали!
Явор написа:а ве играч,да не си объркал вход и изход на бензина
5 пъти го проверих, наред си е, няма грешка

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: m52b28 - не пали!
vicho написа:Явор написа:а ве играч,да не си объркал вход и изход на бензина
Затва не се сетих
vicho написа: пъти го проверих, наред си е, няма грешка
Кое къде върза

42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани