защо ли се ...зачетах?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- hemi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 11.07.2004
- Местоположение: Stuttgart
- Кара: 535 iA . W124 260E , 929 Fireblade
защо ли се ...зачетах?
еии ебаси ,тук не трябва да влиза човек
,ето на зачетах се тая вечер..... от пуста скука,и прочетoх,че на някои си над 160km/h му загрява,та мойта прави същия проблем:help: ,било.......водна помпа и колкото ми е акaла,не издържах и поръчах тъкмо една в нета:(.... дали е от това незнам,но го прави само с над 150km/h ...,градско и на място не загрева:(,но си изгорях с една нова помпа:(............а как ли се сменя?






- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
помпата е, мойта вече почна и на место като форсирам до 6000РПМ няколко пъти и почва да качва темп.
иначе на дълъг път като задържа над 5000РПМ и почва да загрява, отпущам малко газта на 140км/ч и след 10 секунди пак си карам със 180 примерно и така ... неприятно ама нема страшно за сега
иначе на дълъг път като задържа над 5000РПМ и почва да загрява, отпущам малко газта на 140км/ч и след 10 секунди пак си карам със 180 примерно и така ... неприятно ама нема страшно за сега

--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- hemi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 11.07.2004
- Местоположение: Stuttgart
- Кара: 535 iA . W124 260E , 929 Fireblade
мотора е M40B18 ,ами аз си мислех,че е направила въздушна възглавница
или там какto се казва в системата,но обезваждушавах няколко пъти,нищо не помогна:roll: ,точно карам ли с над 4500 оборота продължително време загрява
,но само тогава
,Е мога да ви дам един съвет
за части,поне тук аз си ги поръчвам от D&W Repair и се плащат online и пристигат за 3 дни.И постоянно има все месец промоция на различен тип 4асти,в момента на водната помпа е 38% и ми пристига вкъщи с доставката на 32 евро,което смятам за приемлива цена
!От там си купих до сега,комплект съединител,ангренажен ремък с ролки,всякакъви филтри,накладки и други консумативи,не са ментета определено!





- hemi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 11.07.2004
- Местоположение: Stuttgart
- Кара: 535 iA . W124 260E , 929 Fireblade
аз бях писал че като карах с около 160км ми се счупи пластмасовата водна помпа и колата загря за секунди.. не може да е водна помпа
според мен проблема при теб си е силиконов съединител
пробвай на загряла кола да го спреш с ръка или пък като загасиш го завърти и виж лесно или трудно се върти
ако е помпата ти въобще няма да може да я караш
според мен проблема при теб си е силиконов съединител
пробвай на загряла кола да го спреш с ръка или пък като загасиш го завърти и виж лесно или трудно се върти
ако е помпата ти въобще няма да може да я караш
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Не с ръка!!! Колегата © се е объркал малко. С вестник става, щото, като го накъса перката, можеш да го хвърлиш, а ръката-не.© написа:...пробвай на загряла кола да го спреш с ръка...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
ivantchoG написа:Не с ръка!!! Колегата © се е объркал малко. С вестник става, щото, като го накъса перката, можеш да го хвърлиш, а ръката-не.© написа:...пробвай на загряла кола да го спреш с ръка...
прав си, объркал съм се освен ако можеш да отчетеш усилието което е нужно за да спреш перката с ръка което е съмнително
по скоро трябваше да напиша: "да го завъртиш с ръка на загряла току що изключена кола"
иначе аз съм сменял силиконов съединител и симптомите ми бяха точно такива - загряваше само като я озоря

- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
BAYRON написа:Визкото се задейства от температурата независимо от скоростта немислиш ли!!!
А не мислиш ли,че при 160 км/ч въздушната струя е достатъчна да охлади
радиятора дори и да няма перка????
- hemi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 11.07.2004
- Местоположение: Stuttgart
- Кара: 535 iA . W124 260E , 929 Fireblade
Младенкааааа,липсваш ми братче:(!!!!........
Та момчета и аз това си мсилех,че дори в задръстване при 35 градуса навън не мърда температурата,само ако я карам магистрала с над 4500-5000 оборота:(,ако се кара с около 6000 почва да отива към червеното ,слезна ли на 4000 веднага се нормализира температурата!Или е въздушна възглавница ,което не можах да премахна с мнoгoбройни обезваждушавания или е помпата,както чета тук по вашите изказвания:(,иначе мотора марка,няма го характерното за М40 тракане:),но помпата ми пристига във вторник и смятам да я сменявам,пак да видим,защото след 3 седмици мисля да се прибирам към БГ,не ми се палци с 120km/h 1600км:(
Та момчета и аз това си мсилех,че дори в задръстване при 35 градуса навън не мърда температурата,само ако я карам магистрала с над 4500-5000 оборота:(,ако се кара с около 6000 почва да отива към червеното ,слезна ли на 4000 веднага се нормализира температурата!Или е въздушна възглавница ,което не можах да премахна с мнoгoбройни обезваждушавания или е помпата,както чета тук по вашите изказвания:(,иначе мотора марка,няма го характерното за М40 тракане:),но помпата ми пристига във вторник и смятам да я сменявам,пак да видим,защото след 3 седмици мисля да се прибирам към БГ,не ми се палци с 120km/h 1600км:(
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани