защо ли се ...зачетах?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 11.07.2004
Местоположение: Stuttgart
Кара: 535 iA . W124 260E , 929 Fireblade

защо ли се ...зачетах?

Мнение от hemi » 01 Юли 2005, 1:21

еии ебаси ,тук не трябва да влиза човек :uups: ;) ,ето на зачетах се тая вечер..... от пуста скука,и прочетoх,че на някои си над 160km/h му загрява,та мойта прави същия проблем:help: ,било.......водна помпа и колкото ми е акaла,не издържах и поръчах тъкмо една в нета:(.... дали е от това незнам,но го прави само с над 150km/h ...,градско и на място не загрева:(,но си изгорях с една нова помпа:(............а как ли се сменя?
:?: :idea: :roll:

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 01 Юли 2005, 7:02

а какъв ти е мотора? иначе така на изус- източваш антифриза, сваляш тая пластмаста м/у двигатела и радиатора(дифюзор ли се казваше?) , махаш перката (с 32 ключ май беше и на обратна резба), сваляш ремъците и сменяш помпата.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 01 Юли 2005, 8:53

помпата е, мойта вече почна и на место като форсирам до 6000РПМ няколко пъти и почва да качва темп.
иначе на дълъг път като задържа над 5000РПМ и почва да загрява, отпущам малко газта на 140км/ч и след 10 секунди пак си карам със 180 примерно и така ... неприятно ама нема страшно за сега 8)
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 11.07.2004
Местоположение: Stuttgart
Кара: 535 iA . W124 260E , 929 Fireblade

Мнение от hemi » 01 Юли 2005, 14:04

мотора е M40B18 ,ами аз си мислех,че е направила въздушна възглавница :( или там какto се казва в системата,но обезваждушавах няколко пъти,нищо не помогна:roll: ,точно карам ли с над 4500 оборота продължително време загрява :help: ,но само тогава :idea: ,Е мога да ви дам един съвет :idea: за части,поне тук аз си ги поръчвам от D&W Repair и се плащат online и пристигат за 3 дни.И постоянно има все месец промоция на различен тип 4асти,в момента на водната помпа е 38% и ми пристига вкъщи с доставката на 32 евро,което смятам за приемлива цена :lol: !От там си купих до сега,комплект съединител,ангренажен ремък с ролки,всякакъви филтри,накладки и други консумативи,не са ментета определено!

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 01 Юли 2005, 16:04

ми то при вас труда е по-скъп от рез части май,
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 11.07.2004
Местоположение: Stuttgart
Кара: 535 iA . W124 260E , 929 Fireblade

Мнение от hemi » 01 Юли 2005, 16:37

от 35 до 70 евро на час,да плачеш или да се смееш
:uups: :confused: :help:

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 01 Юли 2005, 17:47

аз бях писал че като карах с около 160км ми се счупи пластмасовата водна помпа и колата загря за секунди.. не може да е водна помпа
според мен проблема при теб си е силиконов съединител
пробвай на загряла кола да го спреш с ръка или пък като загасиш го завърти и виж лесно или трудно се върти
ако е помпата ти въобще няма да може да я караш

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 02 Юли 2005, 9:57

hemi написа:от 35 до 70 евро на час,да плачеш или да се смееш
:uups: :confused: :help:



Жоре липсвам ли ти вече? :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 02 Юли 2005, 10:25

© написа:...пробвай на загряла кола да го спреш с ръка...
Не с ръка!!! Колегата © се е объркал малко. С вестник става, щото, като го накъса перката, можеш да го хвърлиш, а ръката-не.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 02 Юли 2005, 18:34

Не е от виското проблема!Виското не действа при скорост от 160 км :idea:
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 02 Юли 2005, 20:24

Визкото се задейства от температурата независимо от скоростта немислиш ли!!!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 02 Юли 2005, 20:59

ivantchoG написа:
© написа:...пробвай на загряла кола да го спреш с ръка...
Не с ръка!!! Колегата © се е объркал малко. С вестник става, щото, като го накъса перката, можеш да го хвърлиш, а ръката-не.


прав си, объркал съм се освен ако можеш да отчетеш усилието което е нужно за да спреш перката с ръка което е съмнително

по скоро трябваше да напиша: "да го завъртиш с ръка на загряла току що изключена кола"
иначе аз съм сменял силиконов съединител и симптомите ми бяха точно такива - загряваше само като я озоря :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 02 Юли 2005, 21:39

BAYRON написа:Визкото се задейства от температурата независимо от скоростта немислиш ли!!!

А не мислиш ли,че при 160 км/ч въздушната струя е достатъчна да охлади
радиятора дори и да няма перка????
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 02 Юли 2005, 22:15

да, въздушната струя би било достатъчна и ако не загрява на градско с климатик /примерно/ явно няма да е от силиконовия съединител

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 11.07.2004
Местоположение: Stuttgart
Кара: 535 iA . W124 260E , 929 Fireblade

Мнение от hemi » 03 Юли 2005, 1:58

Младенкааааа,липсваш ми братче:(!!!!........
Та момчета и аз това си мсилех,че дори в задръстване при 35 градуса навън не мърда температурата,само ако я карам магистрала с над 4500-5000 оборота:(,ако се кара с около 6000 почва да отива към червеното ,слезна ли на 4000 веднага се нормализира температурата!Или е въздушна възглавница ,което не можах да премахна с мнoгoбройни обезваждушавания или е помпата,както чета тук по вашите изказвания:(,иначе мотора марка,няма го характерното за М40 тракане:),но помпата ми пристига във вторник и смятам да я сменявам,пак да видим,защото след 3 седмици мисля да се прибирам към БГ,не ми се палци с 120km/h 1600км:(

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook