Проблем при студен двигател - дави се ?!?!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем при студен двигател - дави се ?!?!
Проблема е следния:
При палене сутрин , без значение дали е топло или студено , колата не пали нормално - запалва от 1-вия път , но около 5-10 сек. се чуди дали да изгасне или да работи ! След това като потегля , при по рязко нятискане на газта забива муцуната и "хълца". След като позагрее започва да варви нормално
Да поясня , че преди около 1 месец беше монтиран газ. инжекцион на колата . Горе долу от тогава започна да го прави това , тъй като преди това е работела на бензин и не ми ги е правила тези дяволии. Другото което се промени в колата са оборотите - като превключи на газ и започват да играят в диапазон м/у 700 и 800 оборота .
Колата е 320-ка М50Б20 ...
При палене сутрин , без значение дали е топло или студено , колата не пали нормално - запалва от 1-вия път , но около 5-10 сек. се чуди дали да изгасне или да работи ! След това като потегля , при по рязко нятискане на газта забива муцуната и "хълца". След като позагрее започва да варви нормално
Да поясня , че преди около 1 месец беше монтиран газ. инжекцион на колата . Горе долу от тогава започна да го прави това , тъй като преди това е работела на бензин и не ми ги е правила тези дяволии. Другото което се промени в колата са оборотите - като превключи на газ и започват да играят в диапазон м/у 700 и 800 оборота .
Колата е 320-ка М50Б20 ...
- pgv64
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 26.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA
Re: Проблем при студен двигател - дави се ?!?!

Газта за топлене, А бензина за каранье! - така викат трънчаните!
И май са прави!!!!

- djoni82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 650
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: у нас
- Пол: Мъж
- Кара: e36 2.5I / е36 2.0I / е34 2.5IA
Re: Проблем при студен двигател - дави се ?!?!
Колега щом казваш че преди месец е монтирана газовата та туй нещо гаранция няма ли 


В РАЯ има повече удобства,но в АДА компанията е по Готина!!!!
Re: Проблем при студен двигател - дави се ?!?!
Има , но газаджията си измива рацете с това , че на и на бензин "леко играели оборотите" и на газ проблемите по колата си личали повече ... Уж ги мислех за добър сервиз , но ми паднаха малко в очите чесно казано.
По колата са сменяни ланда сонда (Беру) , чистени дюзи на ултразвук , датчик разпр. вал и консумативи
По колата са сменяни ланда сонда (Беру) , чистени дюзи на ултразвук , датчик разпр. вал и консумативи
- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: Проблем при студен двигател - дави се ?!?!
pgv64 написа::D Водата е за миенье , Ракията зя пиенье;
Газта за топлене, А бензина за каранье! - така викат трънчаните!
И май са прави!!!!
Тук мога да коригирам малко

Газта е за готвене, нафтата е за отопление, а бензина е за шофиране.
Бтарле най - добре обърни внимание на температурния датчик който стои на капацуната.

- transporter_81
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 11.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: нещо черно
- Мечтае да кара: 850i
- Детайли за колата: Рег. на 30.01.2009
Re: Проблем при студен двигател - дави се ?!?!
Колега ако е запалиш на бензин и е караш на бензин,пак ли го има проблема, или се пооправя
Аз го имах тозй проблем и се оказа маркуча след дебитомера гофрирания, но нямам газ 


325i на части- viewtopic.php?f=134&t=253370
Re: Проблем при студен двигател - дави се ?!?!
beco109 написа:pgv64 написа::D Водата е за миенье , Ракията зя пиенье;
Газта за топлене, А бензина за каранье! - така викат трънчаните!
И май са прави!!!!
Тук мога да коригирам малко![]()
Газта е за готвене, нафтата е за отопление, а бензина е за шофиране.
Бтарле най - добре обърни внимание на температурния датчик който стои на капацуната.
+1 За температурнич датчик.
На един поснат се бе скапал, и като го изключи колата заработи добре. Незнам дали в сервизен или нормален режим.
Като смени датчика нещата заспаха.
И на него му давеше на бензин.
Re: Проблем при студен двигател - дави се ?!?!
transporter_81 написа:Колега ако е запалиш на бензин и е караш на бензин,пак ли го има проблема, или се пооправяАз го имах тозй проблем и се оказа маркуча след дебитомера гофрирания, но нямам газ
Проблема се забелязва само докато вдигне някъде до 40-50 градуса .. след това върви като откачена на бензин ...
А този температурен датчик къде се намира за да го изключа да видя дали ще има промяна ???
- White 1913 Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
Re: Проблем при студен двигател - дави се ?!?!
Първия датчик от ляво на дясно под смукателните колектори.Синя букса.Направо взимай нов.
- delas_328
- ентусиаст
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: Проблем при студен двигател - дави се ?!?!


По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Проблем при студен двигател - дави се ?!?!
хора , компютъра на колата е сложен за това да улеснява работата на двигателя . като слагате газ и като вече компа неконтролира горивото всичко се обърка , натрупват се и грешки . газ се слага на кола която е с карбуратор . там става . за двигател с толкова датчици по него , неможе да се кара с газ и всичко да е наред . 1во газта е по-високо октаново число от бензина ако не бъркам около 110 октана , двигателя е конструиран да работи при 95 . детонацията е различна при 2та вида гориво и настъпва по различно време и начин , 2ро газта развива по-висока температура - всички датчици се побъркват , кнок датчиците се чудят какви са тези детонации , разбира се дават информация на компа която е различна от тази която трябва да бъде , 3 то ламбдасондата е конструирана да отчита изгорелите газове на бензин , 4то от по-високата температура на газта сондичката се поврежда и започва да дава лъжлива информация или да не дава изобщо такава . компа се опитва да мине в авариен режим . Това е най - просто казано иначе казано газта съсипва всичко ... ако искате да карате кола на газ си вземете карбуратор или моноиунжекция . Разбира се всеки предпочита да му излезне по-евтинко горивото , обаче като смени няколко пъти повредените части от газта , ще му излезне доста по-скъпо и ще му е коствало доста нерви . Та към колегата който е пуснал темата може да сам да си отговори защо колата му прави така . Разбира се неопреквам никой и не се заяждам , просто това са ефектите от газта ... питал съм хора с бмвта които са сложили газ и всеки ми казва недей ! на 1 познат му развалиха 8 годишен пасат с тази газ . вика нито върви , гори много ... а е с газов инжекцион ....
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Проблем при студен двигател - дави се ?!?!
jakson да ми имаш уважението, но не си прав за смяната на части по ДВГ-то. Все още не съм сменил нищо по мотора развалено от противната ти газ, пък и кой е сменял не съм чул досега. Не откривай топлата вода с алтернативните горива. Колата на колегата има проблем породен от посещението за монтаж на ГИ-то му, често се случва читава кола, след монтаж на газ да има проблем, това се получава от некадърна работа на монтажниците на газовата инсталация.
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Проблем при студен двигател - дави се ?!?!
NikiNikolov написа:jakson да ми имаш уважението, но не си прав за смяната на части по ДВГ-то. Все още не съм сменил нищо по мотора развалено от противната ти газ, пък и кой е сменял не съм чул досега. Не откривай топлата вода с алтернативните горива. Колата на колегата има проблем породен от посещението за монтаж на ГИ-то му, често се случва читава кола, след монтаж на газ да има проблем, това се получава от некадърна работа на монтажниците на газовата инсталация.
Колега , като си купиш ламбдасонда , дебитомер не е ли достатъчно . една нова ламбда е около 300 лв , да не говорим за дебитомер който съм чувал , че е към 1300 лв , като прибавиш главоболията , някой др скапан датчик , и скъпия Г.И който е над 1000 лв и многобройните ходения при диагностик за да трие грешки и всеки път по 20 лв , като теглим черта какво става ??? Да не говорим за проблемите които се проявяват на газ и за вървенето на колата ... Все пак всеки сам си решава кое е най-изгодно за него . Аз лично небих си сложил газ . Вярно е , че е доста по-евтина но минусите са доста според мен . Говорим съм с колеги кото са си сложили Г.И и не са особенно доволни . Може да съм попадал на такива случаи просто нз .
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Проблем при студен двигател - дави се ?!?!
beco109 написа:pgv64 написа::D Водата е за миенье , Ракията зя пиенье;
Газта за топлене, А бензина за каранье! - така викат трънчаните!
И май са прави!!!!
Тук мога да коригирам малко![]()
Газта е за готвене, нафтата е за отопление, а бензина е за шофиране.
Бтарле най - добре обърни внимание на температурния датчик който стои на капацуната.
... ако не можеш да помогнеш не се обаждай има си раздел "Извън Темата" там може да си коментирате кой на какво кара а относно нафтата май при вас липсват зли печки или просто не сте им на нивото
White 1913 Power написа:Първия датчик от ляво на дясно под смукателните колектори.Синя букса.Направо взимай нов.
на същото мнение съм

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Проблем при студен двигател - дави се ?!?!
jakson колите не се първа младост и ламбда сондата е за смяна, не вярвам бабата ходила до тамошния Кауфланд да даде пари да я смени, пък и никога не са на реални километри, колкото да изглежда и да се твърди, че е така. Относно дебитомера - мойта каляска Е34 с М40 все още върви без проблеми, само дето вие като самолет - все пак е М40, проблемите породени във дебитомера са от калпави ръчички на супер майсторите. Сам съм си слагал ГАЗ обикновена при това и нито 1 път не е пукнала, тряснала или каквото е там. Също мога да си сложа и ГИ, но не желая, не ме и интересува колко е по-добър. Лично Ви препоръчвам да си търсите читави сервизи и майстори, мойта кола си я ремонтирам сам и все още се движи по пътищата на България без проблеми в сравнение с това което чета тук, има все повече висящи колеги по сервизи. Поздрави.
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани