Нормално ли е,при запален двигател, махайки +колата да гасне
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Нормално ли е,при запален двигател, махайки +колата да гасне
Колата е 325TD E36
И има ли общо датчика на коляновия вал с въртенето на стартера?
И има ли общо датчика на коляновия вал с въртенето на стартера?
Re: Нормално ли е,при запален двигател, махайки +колата да гасне

- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Нормално ли е,при запален двигател, махайки +колата да гасне
Пак ли ве Наско:)!
Иначе май разпределеителния/camshaft/ ще ти е проблема ако става въпрос за запалването!
Иначе май разпределеителния/camshaft/ ще ти е проблема ако става въпрос за запалването!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Нормално ли е,при запален двигател, махайки +колата да гасне
Аре бе , моята с кво е по-специална че не гасне ? Освен че съм си сменил четките на алтернатора ?
I'm slowly drifting


Re: Нормално ли е,при запален двигател, махайки +колата да гасне
Обърках се.
Но все пак е тъпо да разкачаш акумулатора при запален двигател.
Но все пак е тъпо да разкачаш акумулатора при запален двигател.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Нормално ли е,при запален двигател, махайки +колата да гасне
Nukem написа:Пак ли ве Наско:)!
Иначе май разпределеителния/camshaft/ ще ти е проблема ако става въпрос за запалването!
Вала ли?
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Нормално ли е,при запален двигател, махайки +колата да гасне
DirtySouth написа:Аре бе , моята с кво е по-специална че не гасне ? Освен че съм си сменил четките на алтернатора ?
Каква е твоята кола 325ТД ли е?
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Нормално ли е,при запален двигател, махайки +колата да гасне
Попринцип затрудненото палене се появява понякога и стартера започва да върти много мудно. Мисля, че проблемът идва от него понеже е ремонтиран много пъти. Но не мога да разбера защо само понякога се появява това мудно въртене.
Има ли нещо общо датчика на коляновия вал с паленето? Забелязъл съм, че понякога когато гася колата при самото гасене стрелката на обортомера подскача до 1500/2000 оборота.
Има ли нещо общо датчика на коляновия вал с паленето? Забелязъл съм, че понякога когато гася колата при самото гасене стрелката на обортомера подскача до 1500/2000 оборота.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Нормално ли е,при запален двигател, махайки +колата да гасне
Nasko_325TD написа:Има ли нещо общо датчика на коляновия вал с паленето?.
Има общо .... Ако датчика на коляновия вал не е наред , колата ще пали трудно !
- Azereus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.09.2008
- Местоположение: Sf, Dragalevci City
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e46
- Мечтае да кара: 645i cabrio
Re: Нормално ли е,при запален двигател, махайки +колата да гасне
Ако стартера върти мудно значи или му е слаб тока или втулки, четки там се е скапал. Виж акумулатора, артернатора зарежда ли, релето как е, ако не можеш да се справиш иди на жичкаджия да ти ги замери. Май прочетох, че си свалял клемите докато работи двг. Ако искаш да ти изгори компютъра, продължавай в същия дух!!!
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! 

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Нормално ли е,при запален двигател, махайки +колата да гасне
Azereus написа:Ако стартера върти мудно значи или му е слаб тока или втулки, четки там се е скапал. Виж акумулатора, артернатора зарежда ли, релето как е, ако не можеш да се справиш иди на жичкаджия да ти ги замери. Май прочетох, че си свалял клемите докато работи двг. Ако искаш да ти изгори компютъра, продължавай в същия дух!!!
Това не ти е Опел с моноинжекция, че да му изгори компота... има си стабилизатори, има си защити и тн, не е оставено току така...
Ето ти пример - в мойта кола като обърна клемите - не че е лесно но все пак, на таблото светва удивителната и изпищява гонга еднократно...


- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Нормално ли е,при запален двигател, махайки +колата да гасне
Azereus написа: Май прочетох, че си свалял клемите докато работи двг. Ако искаш да ти изгори компютъра, продължавай в същия дух!!!
То на компютъра няма да му стане нищо , ама на алтернатора това сваляна на клеми при запален двигател изобщо не му понася ....


- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Нормално ли е,при запален двигател, махайки +колата да гасне
На стартера са му сменени всички втулки с ротор, който не е оригинален, но става за модела.
Акумулатора е нов и зареждането е 14,4 с включени дълги светлени, халогени и нагревател на задното стъкло.
Някой знае ли съпротивлението на датчика на коляновия вал колсо трябва да бъде? Какво общо има датчика на коляновия вал с паленето на двигателя и по какъв начин се влиае то, ако датчика не е наред?
И не разбарх колата дали трябва да гасне когато се откачи плюсовата клема при работеш двигател? Не че ще го правя повторно, но когато го направих колата изгасна. До колегите с 325 ТД или ТДС.
Акумулатора е нов и зареждането е 14,4 с включени дълги светлени, халогени и нагревател на задното стъкло.
Някой знае ли съпротивлението на датчика на коляновия вал колсо трябва да бъде? Какво общо има датчика на коляновия вал с паленето на двигателя и по какъв начин се влиае то, ако датчика не е наред?
И не разбарх колата дали трябва да гасне когато се откачи плюсовата клема при работеш двигател? Не че ще го правя повторно, но когато го направих колата изгасна. До колегите с 325 ТД или ТДС.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Нормално ли е,при запален двигател, махайки +колата да гасне
Nukem написа:Пак ли ве Наско:)!
Иначе май разпределеителния/camshaft/ ще ти е проблема ако става въпрос за запалването!
Ако колата има проблем във вала ще може ли двигне толкова колкото и дават по каталог? Ще може ли от 0 до 100 да ги вдига за 10 секунди, защото мойто ги вдига. И ако има проблем с вала не трябва ли да го прави постоянно този проблем, а не от време на време?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Нормално ли е,при запален двигател, махайки +колата да гасне
С течение на времето от температурата се изпича кабела на датчика на коляновия вал и прави мизерии, поне при бензиновите е така.
А колкото до това какво общо има с паленето, ми той оказва положението на първи цилиндър на компа ГМТ за паленето, това ако не е важно...
Само да допълня, че ако проблема ти е в него то тогава няма да има симптом на мудно въртене, просто ще си върти и няма да пали.
Смени го тоя стартер, може да затяга чат пат и затова да не върти като хората.
А има вариант да ти губи маса или плюса на стартера да е хлабав и затова да не върти хубаво
Ако всичко по системата е добре и алтернатора зарежда нормално, колата не трябва да гасне при махане на акумолатра
Правил съм го на всичките ми коли които съм имал и никоя не е гаснала.
Еле па дизел, то на него ток не му трябва кой знае колко че да работи.
А колкото до това какво общо има с паленето, ми той оказва положението на първи цилиндър на компа ГМТ за паленето, това ако не е важно...
Само да допълня, че ако проблема ти е в него то тогава няма да има симптом на мудно въртене, просто ще си върти и няма да пали.
Смени го тоя стартер, може да затяга чат пат и затова да не върти като хората.
А има вариант да ти губи маса или плюса на стартера да е хлабав и затова да не върти хубаво

Ако всичко по системата е добре и алтернатора зарежда нормално, колата не трябва да гасне при махане на акумолатра

Еле па дизел, то на него ток не му трябва кой знае колко че да работи.

33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани