Вик за ПОМОЩ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- simoniko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 239
- Регистриран на: 24.04.2005
- Местоположение: Sofia
- Кара: валяк
Вик за ПОМОЩ
Колеги помагайте,
Колата не върви, 325 тдс, работи като часовник, изгорелите газове меришат на пролет обаче няма демараж не е експлозивен мотора въпреки че е дизел ! На втора със 1500 оборота и давам газ до дупка а тя се чуди дали да не тръгне назад ,ужасно бавно се добира до момента в който се включва турбото и тогава тръгва малко, превключвам на трета към 4500 оборота и тя пак тръгва назад!
Филтрите днес смених и двата , купих ги от магазина на Оборище, + тоя на климатика,утре ще сменям маслото,
Колата потръгна малко , но не е това което трябва да бъде,
ходих на майстор за турбото , той каза че надува и несвири (чува се но не силно) друг "ЛЕКАР" пък Вика турбото или дебитомера (то нямяло) , Не вярвам да е от Турбото щото колата е мъртвец до 2500-3000 оборота после има раздвижване (макар и не това което трябва да бъде)!
Незнам какво да права, ТИЯ СКАПАНЯЦИ от КАМОР казаха : Колата е ОК! Да им е........!
Аз дадох чантата с парите и сега сън не ме лови!
Колата не върви, 325 тдс, работи като часовник, изгорелите газове меришат на пролет обаче няма демараж не е експлозивен мотора въпреки че е дизел ! На втора със 1500 оборота и давам газ до дупка а тя се чуди дали да не тръгне назад ,ужасно бавно се добира до момента в който се включва турбото и тогава тръгва малко, превключвам на трета към 4500 оборота и тя пак тръгва назад!
Филтрите днес смених и двата , купих ги от магазина на Оборище, + тоя на климатика,утре ще сменям маслото,
Колата потръгна малко , но не е това което трябва да бъде,
ходих на майстор за турбото , той каза че надува и несвири (чува се но не силно) друг "ЛЕКАР" пък Вика турбото или дебитомера (то нямяло) , Не вярвам да е от Турбото щото колата е мъртвец до 2500-3000 оборота после има раздвижване (макар и не това което трябва да бъде)!
Незнам какво да права, ТИЯ СКАПАНЯЦИ от КАМОР казаха : Колата е ОК! Да им е........!

Аз дадох чантата с парите и сега сън не ме лови!
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Диагностика
Не знам защо си губиш времето. Отиди да ти закачат компютъра и ще разбереш, това което го обясняваш може да бъде от толкова много неща....
ето ти един телефон 0888 328210 Хрито
Успех
ето ти един телефон 0888 328210 Хрито
Успех
ако ти се разхожда до Люлин утре ела да пием по кафе и да погледна колицата след около 2000 лв разходи по моята за двигателя и помпата вечер като се къпя преди лягане и като шуми душа си представям как работи тдс- а .От 6 години карам само дизели и си мислех че много разбирам от тях докато не се сблъсках с чудото на техниката ТДС, мислех си да си продавам колата , да минавам на бензин после друг дизел да си купя или няма свесно дизелово БМВ докато накрая не взех да го сънувам тоя двигател изчетох всичката възможна литератува за него, която ми попадна , обиколих всички майстори и разбрах че не разбират повече от мене ,ходих до Пловдив стара загора Плевен и всички Сф сервизи, псевдо със и без регистрасия лечители и се уморих да ме лъжат и взимат кинти.
Сам си разгобих помпата събрах я в две чаши качих я ,но уви няма никой пак сваляй пак качвай и пак никой .След това айде на платформата айде Нова помпа и нещата заспаха ,но не съвсем колата не вървеше а двигателя пееше и аз
ама за кво тез главоболия Ходих в дару и пичовете мия оправиха сега върви ипее маршова песен а аз заобичах още толкова БМВ
Сам си разгобих помпата събрах я в две чаши качих я ,но уви няма никой пак сваляй пак качвай и пак никой .След това айде на платформата айде Нова помпа и нещата заспаха ,но не съвсем колата не вървеше а двигателя пееше и аз








- simoniko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 239
- Регистриран на: 24.04.2005
- Местоположение: Sofia
- Кара: валяк
ДНЕС
Ходих до Стара Загора, колата не вдигна повече от 175-180 на равно!
Изпреварваха ме секакви лигльовци със Всякакви ЛИГАВИ колички!
Разхода на гориво нормален!
На баир скороста пада до 130 - 140 с газ до ламарина!
На отиване със 140-170 ми даде 10!
На връщане със 100-120 ми даде 7!
По принцип с пасата до чирпан под 170 не падах, и на баир не забиваше така! (15 годишен 2,0 инжекцион на газ)!
Изпреварваха ме секакви лигльовци със Всякакви ЛИГАВИ колички!
Разхода на гориво нормален!
На баир скороста пада до 130 - 140 с газ до ламарина!
На отиване със 140-170 ми даде 10!
На връщане със 100-120 ми даде 7!
По принцип с пасата до чирпан под 170 не падах, и на баир не забиваше така! (15 годишен 2,0 инжекцион на газ)!
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
не разбирам от дизели и не мога да помогна ,но определено трябва да вдига повече .. и за тази кола баир не трябва да има ..
- simoniko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 239
- Регистриран на: 24.04.2005
- Местоположение: Sofia
- Кара: валяк
bam-bam написа:Ходих до Стара Загора, колата не вдигна повече от 175-180 на равно!
Изпреварваха ме секакви лигльовци със Всякакви ЛИГАВИ колички!
![]()
![]()
![]()
барато объркал си модела .. ако искаш бегачка-резачка 320 е твойта кола .. тогава нямаше да те задминават всякакви а определени само
Братле тая кола е 143 коня (или поне би трябвало да бъде), аз не искам да права осморки, просто да си карам! Неможе некви малолитражки да ми мигат с дългите, или на баир бусуве да ме изпреварват! Има и нещо на колата! ТУРБО,ПОМПА,Реглаж или потенциометъра на педала на газта МИСЛЯ!
- simoniko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 239
- Регистриран на: 24.04.2005
- Местоположение: Sofia
- Кара: валяк
ново 20!
Отидох в KRAFT, щото нещо ми се струваше че виси гърнето!
Оказа се ,че съм бил с Гърне от КАЛИБРА 2.0! със сечение Фи 50 а не Фи 60! Смених всичко от катализатора назад , 150 лв всичко с 18 м. гаранция , за същия мотор на Е39 гърнето с работата е 200 лв, за информация на колегите! Лошото е ,че с това 16 % по-малко сечение на гърнето , може УМНИКА преди мен да е "уморил" Турбото!
Утре съм в ДАРУ! Пожелайте ми успех!
Оказа се ,че съм бил с Гърне от КАЛИБРА 2.0! със сечение Фи 50 а не Фи 60! Смених всичко от катализатора назад , 150 лв всичко с 18 м. гаранция , за същия мотор на Е39 гърнето с работата е 200 лв, за информация на колегите! Лошото е ,че с това 16 % по-малко сечение на гърнето , може УМНИКА преди мен да е "уморил" Турбото!
Утре съм в ДАРУ! Пожелайте ми успех!
- simoniko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 239
- Регистриран на: 24.04.2005
- Местоположение: Sofia
- Кара: валяк
HA-HA
ДЕБИТОМЕР - каталожен номер - 13622246084,
Цена в Дару - 1056,14 лв с ДДС,
На Компа показа отклонения, разкачиха буксата , колата излетя ,
Намира се под въздушния филтър!
АКО НЯКОЙ СЕ СЕЩА НЯКЪДЕ ПО ЕФТИНО ДА ПИШЕ!
Цена в Дару - 1056,14 лв с ДДС,
На Компа показа отклонения, разкачиха буксата , колата излетя ,
Намира се под въздушния филтър!
АКО НЯКОЙ СЕ СЕЩА НЯКЪДЕ ПО ЕФТИНО ДА ПИШЕ!
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани