316 на газ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
316 на газ
някой може ли да ми каже схема на свързване на газта и командването газ-бензин през клиуча,т.е. ел.захранване и спиране работата на инжекциона?благодаря предварително
Човек се учи докато е жив,но никога не е късно да стане за резил
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Колега, в най- скоро време очаквам да те скастрят. Пускаш почти идентични теми.По- добре закарай колата на майстор.
......
пускам идентични теми защото не получавам отговор.просто конкретизирам въпроса.знам точно какво ми трябва обаче не знам къде е.
Човек се учи докато е жив,но никога не е късно да стане за резил
- KAIL_77
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 5.12.2004
- Местоположение: London-UK / Русе-BG
- Пол: Мъж
- Кара: E36
Колега, чети сега внимателно:
така и така явно си решил да сложиш газова уредба. Избора си е твой, аз няма да го коментирам. В никакъв случай не се хващай сам да правиш тази процедура. Най-малкото е, че ще окепазиш работата на бензин. Както каза колегата ivopicha преди мен, върви в специализиран сервиз да ти направят всичко като хората, гледай им в ръцете и питай каквото не ти е ясно, защото иначе може да заплачеш след време. Монтаж (модификация) на газова уредба (и то на BMW) ->това не е като да си смениш джантите или да монтираш халогени САМ. Не си играй с колата и с живота си. Нали се сещаш, че газовата бутилка е втора бомба в колата. Бъди умен!
така и така явно си решил да сложиш газова уредба. Избора си е твой, аз няма да го коментирам. В никакъв случай не се хващай сам да правиш тази процедура. Най-малкото е, че ще окепазиш работата на бензин. Както каза колегата ivopicha преди мен, върви в специализиран сервиз да ти направят всичко като хората, гледай им в ръцете и питай каквото не ти е ясно, защото иначе може да заплачеш след време. Монтаж (модификация) на газова уредба (и то на BMW) ->това не е като да си смениш джантите или да монтираш халогени САМ. Не си играй с колата и с живота си. Нали се сещаш, че газовата бутилка е втора бомба в колата. Бъди умен!
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
KAIL_77 написа:Колега, чети сега внимателно:
така и така явно си решил да сложиш газова уредба. Избора си е твой, аз няма да го коментирам. В никакъв случай не се хващай сам да правиш тази процедура. Най-малкото е, че ще окепазиш работата на бензин. Както каза колегата ivopicha преди мен, върви в специализиран сервиз да ти направят всичко като хората, гледай им в ръцете и питай каквото не ти е ясно, защото иначе може да заплачеш след време. Монтаж (модификация) на газова уредба (и то на BMW) ->това не е като да си смениш джантите или да монтираш халогени САМ. Не си играй с колата и с живота си. Нали се сещаш, че газовата бутилка е втора бомба в колата. Бъди умен!
Тук само да допълня колегата, че като тръгнеш да я слагаш в сервиз внимавай, потърси добре щото има много некадърни майстори, важно е кой ще ти сложи газовата, не се хвърляй на първия сервиз който видиш


Re: 316 на газ
Махат се колекторите,под тях има пластмасова греда с кабели,отваря се капачето,прекъсва се плюса към инжекторите и се прекарва през ключето.Но според мен отиди при майсторjordan написа:някой може ли да ми каже схема на свързване на газта и командването газ-бензин през клиуча,т.е. ел.захранване и спиране работата на инжекциона?благодаря предварително
Живота се измерва с моментите,когато сърцето ти спира
на ГАЗ
ЧЕТИ ВНИМАТЕЛНО
трябва да имаш три релета Бало Син и Розов прекъсваш БЯЛОТО и си готов ако прекъснеш плюса под колектора ще ти стане кофти на компа ! аз съм газаджия любител ( т.e. нямам сервиз
) но ако ти трябва нещо свиркаи. Успех! 



Мразя: студени жени , топла бира и студена кола 

Re: на ГАЗ
Аз съм на газ от един месец и е прекъснат точно под колекторите,до сега нямам никакъв проблем,възможно ли е да се появи в бъдеще?jaffar написа:ЧЕТИ ВНИМАТЕЛНОтрябва да имаш три релета Бало Син и Розов прекъсваш БЯЛОТО и си готов ако прекъснеш плюса под колектора ще ти стане кофти на компа ! аз съм газаджия любител ( т.e. нямам сервиз
) но ако ти трябва нещо свиркаи. Успех!
Живота се измерва с моментите,когато сърцето ти спира
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Ей това са кодовете за грешки, които са за нещата, за които Мотроник-а 1.7 ма М40 следи (а и не само той - това си важи за всички мотори). Обърнете внимание на 001, 003, 032, 070, 201 и т.н. Помислите малко, дали с рязане на жици и изключване на тия неща, когато двигателя работи на газ е добре. Дали после това ЕКУ като се напълни с грешки, като почне да реве, че му ги няма инжекторите, че ламбда-сондата показва глупости и т.н. - дали тоя двигател после ще може да работи както трябва на бензин. Всеки може да си прави каквото си ще с колата - моето мнение е обаче, че или ще се прави както трябва или си купете една малолитражка с карбуратор, щото после тая кола само по емблемата ще си личи, че е БМВ.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
................
благодаря на всички за отговорите, съветите,дори критиката.може и да страдам,но старото бмв никой не ми го е пипал(вклиучително и газовата) и новото сам ще си оправям,естествено има неща с които няма да се справя сам и без необходимата техника но се надявам скоро да не ми се налага!може би ви станах досаден с въпросите си,за което се извинявам,но нали затова е форума-да си помагаме с каквото можем.тези които влизат при техническите въпроси за е30 знаят че когато съм могъл съм помагал с разяснения,и то мисля компетентно,но тук, и за сега мога само да питам,защото разликите са много. освен някои дребни неща колата си е перфектна и не ми се налага да я закачам.то дано не се и налага!що се отнася за газта навъртам страшно много километри и то дълъг път.така че предложението за малолитражката е меко казано неприемливо,а разхода ми за гориво е сериозно перо,така че газта е добър избор за мен.друг е въпроса че няма да излитам и скорости от 160-170 са ми достатъчни.за ускорението също ми е ясно че ще падне,но нито ходя на божурище нито на сливенското летище!а пък и с 316 едни мускули ще покажа...
та карам и ще карам бмв защото е надеждна, здрава кола с огромен пробег на отделните възли и детайли,удобна за каране на дълъг път,която ми помага да си въртя бизнеса,и в същото време е представителна.
те това е!знам че в бавария знаят какво слагат под капака, но колкото и да е малък разхода на гориво,предпочитам да е в по малко цифрово изражение.повече за газ няма да говоря,благодаря за отделеното внимание на всички!
и ако мога да попитам нещо,особенно разбирачите със сърказма в мненията и то не само към мен:преди да отворите първия капак на бмв знаехте ли какво има под него?можехте ли да опишете функциите на всяка джаджа под капака или гледахте и вие като индианец пишеща машина?!?нали форума е да се задават въпроси и да се получават отговори,по възможност коректни?!?
та карам и ще карам бмв защото е надеждна, здрава кола с огромен пробег на отделните възли и детайли,удобна за каране на дълъг път,която ми помага да си въртя бизнеса,и в същото време е представителна.
те това е!знам че в бавария знаят какво слагат под капака, но колкото и да е малък разхода на гориво,предпочитам да е в по малко цифрово изражение.повече за газ няма да говоря,благодаря за отделеното внимание на всички!
и ако мога да попитам нещо,особенно разбирачите със сърказма в мненията и то не само към мен:преди да отворите първия капак на бмв знаехте ли какво има под него?можехте ли да опишете функциите на всяка джаджа под капака или гледахте и вие като индианец пишеща машина?!?нали форума е да се задават въпроси и да се получават отговори,по възможност коректни?!?
Човек се учи докато е жив,но никога не е късно да стане за резил
Re: ................
jordan написа:благодаря на всички за отговорите, съветите,дори критиката.може и да страдам,но старото бмв никой не ми го е пипал(вклиучително и газовата) и новото сам ще си оправям,естествено има неща с които няма да се справя сам и без необходимата техника но се надявам скоро да не ми се налага!може би ви станах досаден с въпросите си,за което се извинявам,но нали затова е форума-да си помагаме с каквото можем.тези които влизат при техническите въпроси за е30 знаят че когато съм могъл съм помагал с разяснения,и то мисля компетентно,но тук, и за сега мога само да питам,защото разликите са много. освен някои дребни неща колата си е перфектна и не ми се налага да я закачам.то дано не се и налага!що се отнася за газта навъртам страшно много километри и то дълъг път.така че предложението за малолитражката е меко казано неприемливо,а разхода ми за гориво е сериозно перо,така че газта е добър избор за мен.друг е въпроса че няма да излитам и скорости от 160-170 са ми достатъчни.за ускорението също ми е ясно че ще падне,но нито ходя на божурище нито на сливенското летище!а пък и с 316 едни мускули ще покажа...
та карам и ще карам бмв защото е надеждна, здрава кола с огромен пробег на отделните възли и детайли,удобна за каране на дълъг път,която ми помага да си въртя бизнеса,и в същото време е представителна.
те това е!знам че в бавария знаят какво слагат под капака, но колкото и да е малък разхода на гориво,предпочитам да е в по малко цифрово изражение.повече за газ няма да говоря,благодаря за отделеното внимание на всички!
и ако мога да попитам нещо,особенно разбирачите със сърказма в мненията и то не само към мен:преди да отворите първия капак на бмв знаехте ли какво има под него?можехте ли да опишете функциите на всяка джаджа под капака или гледахте и вие като индианец пишеща машина?!?нали форума е да се задават въпроси и да се получават отговори,по възможност коректни?!?

Живота се измерва с моментите,когато сърцето ти спира
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани