316 на газ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 2.01.2004
Местоположение: ЛОНДОН,UK

316 на газ

Мнение от jordan » 15 Юни 2005, 16:12

някой може ли да ми каже схема на свързване на газта и командването газ-бензин през клиуча,т.е. ел.захранване и спиране работата на инжекциона?благодаря предварително
Човек се учи докато е жив,но никога не е късно да стане за резил

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 15 Юни 2005, 16:35

яко :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Мнение от ivopicha » 15 Юни 2005, 16:36

Колега, в най- скоро време очаквам да те скастрят. Пускаш почти идентични теми.По- добре закарай колата на майстор.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 2.01.2004
Местоположение: ЛОНДОН,UK

......

Мнение от jordan » 16 Юни 2005, 10:34

пускам идентични теми защото не получавам отговор.просто конкретизирам въпроса.знам точно какво ми трябва обаче не знам къде е.
Човек се учи докато е жив,но никога не е късно да стане за резил

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 5.12.2004
Местоположение: London-UK / Русе-BG
Пол: Мъж
Кара: E36

Мнение от KAIL_77 » 16 Юни 2005, 12:26

Колега, чети сега внимателно:
така и така явно си решил да сложиш газова уредба. Избора си е твой, аз няма да го коментирам. В никакъв случай не се хващай сам да правиш тази процедура. Най-малкото е, че ще окепазиш работата на бензин. Както каза колегата ivopicha преди мен, върви в специализиран сервиз да ти направят всичко като хората, гледай им в ръцете и питай каквото не ти е ясно, защото иначе може да заплачеш след време. Монтаж (модификация) на газова уредба (и то на BMW) ->това не е като да си смениш джантите или да монтираш халогени САМ. Не си играй с колата и с живота си. Нали се сещаш, че газовата бутилка е втора бомба в колата. Бъди умен!

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 16 Юни 2005, 14:04

316 на газ яката работа :shock:

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 16 Юни 2005, 16:48

KAIL_77 написа:Колега, чети сега внимателно:
така и така явно си решил да сложиш газова уредба. Избора си е твой, аз няма да го коментирам. В никакъв случай не се хващай сам да правиш тази процедура. Най-малкото е, че ще окепазиш работата на бензин. Както каза колегата ivopicha преди мен, върви в специализиран сервиз да ти направят всичко като хората, гледай им в ръцете и питай каквото не ти е ясно, защото иначе може да заплачеш след време. Монтаж (модификация) на газова уредба (и то на BMW) ->това не е като да си смениш джантите или да монтираш халогени САМ. Не си играй с колата и с живота си. Нали се сещаш, че газовата бутилка е втора бомба в колата. Бъди умен!


Тук само да допълня колегата, че като тръгнеш да я слагаш в сервиз внимавай, потърси добре щото има много некадърни майстори, важно е кой ще ти сложи газовата, не се хвърляй на първия сервиз който видиш ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 17.07.2004

Re: 316 на газ

Мнение от Sasho 28 » 16 Юни 2005, 20:55

jordan написа:някой може ли да ми каже схема на свързване на газта и командването газ-бензин през клиуча,т.е. ел.захранване и спиране работата на инжекциона?благодаря предварително
Махат се колекторите,под тях има пластмасова греда с кабели,отваря се капачето,прекъсва се плюса към инжекторите и се прекарва през ключето.Но според мен отиди при майстор
Живота се измерва с моментите,когато сърцето ти спира

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 11.06.2005
Местоположение: Sofia

на ГАЗ

Мнение от jaffar » 17 Юни 2005, 10:20

ЧЕТИ ВНИМАТЕЛНО :!: трябва да имаш три релета Бало Син и Розов прекъсваш БЯЛОТО и си готов ако прекъснеш плюса под колектора ще ти стане кофти на компа ! аз съм газаджия любител ( т.e. нямам сервиз :( ) но ако ти трябва нещо свиркаи. Успех! :lol:
Мразя: студени жени , топла бира и студена кола :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 17.07.2004

Re: на ГАЗ

Мнение от Sasho 28 » 17 Юни 2005, 21:43

jaffar написа:ЧЕТИ ВНИМАТЕЛНО :!: трябва да имаш три релета Бало Син и Розов прекъсваш БЯЛОТО и си готов ако прекъснеш плюса под колектора ще ти стане кофти на компа ! аз съм газаджия любител ( т.e. нямам сервиз :( ) но ако ти трябва нещо свиркаи. Успех! :lol:
Аз съм на газ от един месец и е прекъснат точно под колекторите,до сега нямам никакъв проблем,възможно ли е да се появи в бъдеще?
Живота се измерва с моментите,когато сърцето ти спира

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 656
Регистриран на: 8.08.2004

Мнение от Impasse » 17 Юни 2005, 21:56

Има доста теми за газта из форума,ако не си ги изчел вече де :uups: Даже имаше една доста поучителна на Роската някъде(или мнение,не съм мноо сигурен)...Намери я,ще ти помогне както практически,така и да си помислиш отново ;) :idea: Успех :!:
One passion,one car,one life...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 17 Юни 2005, 22:19

Ей това са кодовете за грешки, които са за нещата, за които Мотроник-а 1.7 ма М40 следи (а и не само той - това си важи за всички мотори). Обърнете внимание на 001, 003, 032, 070, 201 и т.н. Помислите малко, дали с рязане на жици и изключване на тия неща, когато двигателя работи на газ е добре. Дали после това ЕКУ като се напълни с грешки, като почне да реве, че му ги няма инжекторите, че ламбда-сондата показва глупости и т.н. - дали тоя двигател после ще може да работи както трябва на бензин. Всеки може да си прави каквото си ще с колата - моето мнение е обаче, че или ще се прави както трябва или си купете една малолитражка с карбуратор, щото после тая кола само по емблемата ще си личи, че е БМВ.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 2.01.2004
Местоположение: ЛОНДОН,UK

................

Мнение от jordan » 18 Юни 2005, 1:15

благодаря на всички за отговорите, съветите,дори критиката.може и да страдам,но старото бмв никой не ми го е пипал(вклиучително и газовата) и новото сам ще си оправям,естествено има неща с които няма да се справя сам и без необходимата техника но се надявам скоро да не ми се налага!може би ви станах досаден с въпросите си,за което се извинявам,но нали затова е форума-да си помагаме с каквото можем.тези които влизат при техническите въпроси за е30 знаят че когато съм могъл съм помагал с разяснения,и то мисля компетентно,но тук, и за сега мога само да питам,защото разликите са много. освен някои дребни неща колата си е перфектна и не ми се налага да я закачам.то дано не се и налага!що се отнася за газта навъртам страшно много километри и то дълъг път.така че предложението за малолитражката е меко казано неприемливо,а разхода ми за гориво е сериозно перо,така че газта е добър избор за мен.друг е въпроса че няма да излитам и скорости от 160-170 са ми достатъчни.за ускорението също ми е ясно че ще падне,но нито ходя на божурище нито на сливенското летище!а пък и с 316 едни мускули ще покажа...
та карам и ще карам бмв защото е надеждна, здрава кола с огромен пробег на отделните възли и детайли,удобна за каране на дълъг път,която ми помага да си въртя бизнеса,и в същото време е представителна.
те това е!знам че в бавария знаят какво слагат под капака, но колкото и да е малък разхода на гориво,предпочитам да е в по малко цифрово изражение.повече за газ няма да говоря,благодаря за отделеното внимание на всички!
и ако мога да попитам нещо,особенно разбирачите със сърказма в мненията и то не само към мен:преди да отворите първия капак на бмв знаехте ли какво има под него?можехте ли да опишете функциите на всяка джаджа под капака или гледахте и вие като индианец пишеща машина?!?нали форума е да се задават въпроси и да се получават отговори,по възможност коректни?!?
Човек се учи докато е жив,но никога не е късно да стане за резил

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 17.07.2004

Re: ................

Мнение от Sasho 28 » 18 Юни 2005, 13:29

jordan написа:благодаря на всички за отговорите, съветите,дори критиката.може и да страдам,но старото бмв никой не ми го е пипал(вклиучително и газовата) и новото сам ще си оправям,естествено има неща с които няма да се справя сам и без необходимата техника но се надявам скоро да не ми се налага!може би ви станах досаден с въпросите си,за което се извинявам,но нали затова е форума-да си помагаме с каквото можем.тези които влизат при техническите въпроси за е30 знаят че когато съм могъл съм помагал с разяснения,и то мисля компетентно,но тук, и за сега мога само да питам,защото разликите са много. освен някои дребни неща колата си е перфектна и не ми се налага да я закачам.то дано не се и налага!що се отнася за газта навъртам страшно много километри и то дълъг път.така че предложението за малолитражката е меко казано неприемливо,а разхода ми за гориво е сериозно перо,така че газта е добър избор за мен.друг е въпроса че няма да излитам и скорости от 160-170 са ми достатъчни.за ускорението също ми е ясно че ще падне,но нито ходя на божурище нито на сливенското летище!а пък и с 316 едни мускули ще покажа...
та карам и ще карам бмв защото е надеждна, здрава кола с огромен пробег на отделните възли и детайли,удобна за каране на дълъг път,която ми помага да си въртя бизнеса,и в същото време е представителна.
те това е!знам че в бавария знаят какво слагат под капака, но колкото и да е малък разхода на гориво,предпочитам да е в по малко цифрово изражение.повече за газ няма да говоря,благодаря за отделеното внимание на всички!
и ако мога да попитам нещо,особенно разбирачите със сърказма в мненията и то не само към мен:преди да отворите първия капак на бмв знаехте ли какво има под него?можехте ли да опишете функциите на всяка джаджа под капака или гледахте и вие като индианец пишеща машина?!?нали форума е да се задават въпроси и да се получават отговори,по възможност коректни?!?
:yes: Съгласен съм с теб.А на газ ми харчи 12,6 при последното замерване,дава почти толкова и на бензин,максималната скорост на газ е 170,но се возиш два пъти повече за същите пари.
Живота се измерва с моментите,когато сърцето ти спира

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 18 Юни 2005, 21:13

С тая разлика между бензина и газта-1.10 лв скоро маи ще има и 518 на газ
ТДС - Турбо Див Селянин

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook