Амортисьори с къса биалетка конверсия
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- gog_g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 174
- Регистриран на: 30.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: пасатор с турбо..
- Мечтае да кара: самолет
Амортисьори с къса биалетка конверсия
колеги даите ми съвет че не схващам!колата ми е е36 320и 92г.проблема е следния-сменям си предните амортесори които са с дълга биалетка и всичко е ок,но слагам амортесори за къса биалетка и стабилизиращата щанга не ми пасва с около 2см.щангата е от друга същата кола!
vld: не си от вчера във форума, трябва да си прочел правилата и да знаеш ка се съставя заглавие на тема!
Как след време ще е от полза на някого тази тема със заглавие "Какъв проблем" ?
vld: не си от вчера във форума, трябва да си прочел правилата и да знаеш ка се съставя заглавие на тема!
Как след време ще е от полза на някого тази тема със заглавие "Какъв проблем" ?

не става само с БМВ....трябва и акъл...
- jbankov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1346
- Регистриран на: 11.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M54 '01
Re: какъв проблем....
Мда,колега,нормално е това,различни са преди '92 и след 92'.
И аз съм на същата тема за смяна на амортисьори и разбрах ,че трябва да си ги сменя с такива с дълга биалетка,щото ще се получи това ,което се е получило при теб!
Питах един колега тук от форума по въпроса и ето въпроса и отговора му:
jbankov написа:
Привет,колега!
Исках да те питам в skype ,ама нещо не мога да те засека там
Искам съвет от теб,че май ще влизам в един филм
Става въпрос за амортисьорите-предните.В момента съм с амортисьори,които са с три дупки за захващане и дълга биаледка /скоро я сменях/.Мотора е М50 и се налага да сменям амортисьори Иначе трябва да съм с късата биаледка и 2 дупки за захващането.
Вариантите са 2 и ги знам ,но ти какво би ме посъветвал?
1.Сменям амортисьора с биаледката - нова къса;
2.Сменям амортисьора с такъв за 4-цил. и си оставам дългата биаледка?
Знам ,кое е по правилно,ама тъпо ще ми стане да сменям пак биаледка при положение ,че преди около 1000 км съм ги сменил
Всъщност , за да се конкретизирам - каква е разликата м/у двата типа амортисьора,освен захващането и биаледката?
Поздрави!
Отговор:zdr.-imam syshtiq problem ,kakto i nqkolko kolegi ot foruma.
Taka- znachi po-dobre si sloji amort. s dulga-inache trqbva da smenqsh ne samo bialetkata, no i samata stabilizirashta shtanga i se vkarvash vyv film-posle i tamponite na stabilizirashtata trqbva da se smenqt
Zashto mislish E36 M-power e s dylga bialetka,kakto i sledvashtiq model-E46?
Samo problema idva v dosta po-skupiq i trudno otkrivaem amort. s dulga bialetka- ta taka stoqt neshtata............
И аз съм на същата тема за смяна на амортисьори и разбрах ,че трябва да си ги сменя с такива с дълга биалетка,щото ще се получи това ,което се е получило при теб!
Питах един колега тук от форума по въпроса и ето въпроса и отговора му:
jbankov написа:
Привет,колега!
Исках да те питам в skype ,ама нещо не мога да те засека там
Искам съвет от теб,че май ще влизам в един филм
Става въпрос за амортисьорите-предните.В момента съм с амортисьори,които са с три дупки за захващане и дълга биаледка /скоро я сменях/.Мотора е М50 и се налага да сменям амортисьори Иначе трябва да съм с късата биаледка и 2 дупки за захващането.
Вариантите са 2 и ги знам ,но ти какво би ме посъветвал?
1.Сменям амортисьора с биаледката - нова къса;
2.Сменям амортисьора с такъв за 4-цил. и си оставам дългата биаледка?
Знам ,кое е по правилно,ама тъпо ще ми стане да сменям пак биаледка при положение ,че преди около 1000 км съм ги сменил
Всъщност , за да се конкретизирам - каква е разликата м/у двата типа амортисьора,освен захващането и биаледката?
Поздрави!
Отговор:zdr.-imam syshtiq problem ,kakto i nqkolko kolegi ot foruma.
Taka- znachi po-dobre si sloji amort. s dulga-inache trqbva da smenqsh ne samo bialetkata, no i samata stabilizirashta shtanga i se vkarvash vyv film-posle i tamponite na stabilizirashtata trqbva da se smenqt
Zashto mislish E36 M-power e s dylga bialetka,kakto i sledvashtiq model-E46?
Samo problema idva v dosta po-skupiq i trudno otkrivaem amort. s dulga bialetka- ta taka stoqt neshtata............

- gog_g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 174
- Регистриран на: 30.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: пасатор с турбо..
- Мечтае да кара: самолет
Re: какъв проблем....
то хубаво но аз вече си карам с новите амортесори?!но без щанга е много зле...никои ли не е измислил нещо?
не става само с БМВ....трябва и акъл...
- pgv64
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 26.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA
Re: какъв проблем....

Щото едва ли ще ти сменят амортисьорите, след като си ги качил вече.!
Само виж какво е разстоянието м/у биалетките за да знаеш какъв тип (колко дълга и с каква форма)щанга да търсиш.
Щото примерно на мойто купе щангата е различна от тази на седан като форма но еднаква на далжина м/у биалетките (И двете коли са с къси биалетки).Затова вземи в предвид тези особенности! А ако имаш под ръка приятел който отбира от тези неща го вземи с себе си за консултация при покупката! Успех в начинанието

- gog_g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 174
- Регистриран на: 30.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: пасатор с турбо..
- Мечтае да кара: самолет
Re: какъв проблем....
колега проблема е в това че самата щанга не стига като дължина а не като височина!питането е защо не става като е от същата кола?
не става само с БМВ....трябва и акъл...
- gog_g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 174
- Регистриран на: 30.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: пасатор с турбо..
- Мечтае да кара: самолет
- jbankov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1346
- Регистриран на: 11.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M54 '01
Re: какъв проблем....
gog_g написа:колега проблема е в това че самата щанга не стига като дължина а не като височина!питането е защо не става като е от същата кола?
Колега прочети отново внимателно всичко,което ти написах по-горе и ще си отговориш на въпроса



- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: какъв проблем....
jbankov написа:gog_g написа:колега проблема е в това че самата щанга не стига като дължина а не като височина!питането е защо не става като е от същата кола?
Колега прочети отново внимателно всичко,което ти написах по-горе и ще си отговориш на въпроса...трябва сега да смениш и щангата и тампоните на нея
Е то па не е толко сложно нали са 6 болта

слагай щанта за къса биалетка и си готов

- jbankov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1346
- Регистриран на: 11.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M54 '01
Re: какъв проблем....
Smoocki написа:jbankov написа:gog_g написа:колега проблема е в това че самата щанга не стига като дължина а не като височина!питането е защо не става като е от същата кола?
Колега прочети отново внимателно всичко,което ти написах по-горе и ще си отговориш на въпроса...трябва сега да смениш и щангата и тампоните на нея
Е то па не е толко сложно нали са 6 болта![]()
слагай щанта за къса биалетка и си готов
Никой не е казал ,че е сложно...просто на колегата му се отговори на въпроса,ама той май не иска да приеме отговора ,а и ти му го казваш отново


- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: какъв проблем....
аз минах на късата биалетка и щангата ми съвпадна точно? а колата оригинално беше с дълги биалтеки
- gog_g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 174
- Регистриран на: 30.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: пасатор с турбо..
- Мечтае да кара: самолет
Re: какъв проблем....
колеги взех щанга и биалетки от кола с къси биалетки!!!проблема е че пробвам с втора щанга и не става...идва по къса самата щанга,в момента щангата е на колата,току що я сложих,но биалетките седът много на криво/проблема идва от късата щанга?!?




не става само с БМВ....трябва и акъл...
- gog_g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 174
- Регистриран на: 30.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: пасатор с турбо..
- Мечтае да кара: самолет
- gog_g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 174
- Регистриран на: 30.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: пасатор с турбо..
- Мечтае да кара: самолет
Re: Амортисьори с къса биалетка конверсия
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=10 колеги защо излиза тук че може и с къса и с дълга биалетка?
не става само с БМВ....трябва и акъл...
- gog_g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 174
- Регистриран на: 30.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: пасатор с турбо..
- Мечтае да кара: самолет
Re: Амортисьори с къса биалетка конверсия
никои ли не може да помогне?имам и снимка как седи биалетката
не става само с БМВ....трябва и акъл...
Re: Амортисьори с къса биалетка конверсия
и с щанга за къса биалетка нистааа, различно е мястото на захват на щангата към купето 

31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани