въпроси за 316

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 2.01.2004
Местоположение: ЛОНДОН,UK

въпроси за 316

Мнение от jordan » 10 Юни 2005, 17:27

привет колеги,колата още не я познавам и затова ви занимавам с такива дреболии.
1.къде се намира релето на инжекциона и как изглежда? трябва ми захранващия кабел да си вържа газта.
2.как мога да ссменя лампите на таблото,тези за врътките на парното и бутоните за светлините.
3.стрелката на бензиномера заби в ляво.къде да търся неизправност
4.за какво служи черния цилиндър закачен за кожуха на макферсона
под дебитомера и някъде непосредствено пред него в посока купето стърчи някаква тръбичка,като тези за спирачките.явно се е държала за нещо ама сега не е хваната никъде.
5.ъглов носач от е30 пасва ли на е36 че имам разбит шарнир на 36-тицата и свестен носач от е30-ката.ще пасне ли?и освен това какви части от е 30 пасват на е36.
много е гадно да не си познаваш колата!
благодаря!
Човек се учи докато е жив,но никога не е късно да стане за резил

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Мнение от ivopicha » 10 Юни 2005, 20:08

Ще ти отговоря онтосно "ъгловия" носач. Мисля, че иде реч за преден носач. Някъде бях чел, че от Е30 стават на Е36. Аз преди месец и нещо сменях, но ми попадна пак от Е36 и сложих него.
За смяната на лампи:
- тези на светлините(които са най в лево, до вратата) махаш кората и отдолу има един винт, който е завит към ключа. Развиваш го и издърпваш цялата джаджа заедно с решетката за парното. На самия ключ отстрани има едно като тръбичка в което е поставена лампата. Тя е същата като на пепелника. Изваждаш я и слагаш другата. При мен излезна доста трудно.
- тези на таблото- трябва да се махне таблото. Махаш волана, развиваш мисля, че бяха 2 или 4 винчета и изтегляш таблото леко напред. За това имаше специална тема. http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
тя е за смяната на батерии, но таблото се сваля по един и същ начин.
- тези за парното- не зная, и моите не светят. Би трябвало да се махне часовника или бордкомпа и от там да се опита да се извадят врътките. Някой дето е вадил да каже.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 2.01.2004
Местоположение: ЛОНДОН,UK

отг

Мнение от jordan » 10 Юни 2005, 22:34

мерси колега!утре ги подхващам.то старото майстор не го пипна че новото ли!няма да се излагаме!иначе като незнам питам.те от е30 знаят,но може да са забравили вече ,че в последно време там само казвам и показвам.така че ако има тъпи въпроси не се сърдете,уча се!
Човек се учи докато е жив,но никога не е късно да стане за резил

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 2.01.2004
Местоположение: ЛОНДОН,UK

.................

Мнение от jordan » 11 Юни 2005, 11:50

за прословутото реле някой да знае нещо?никой ли не кара на газ?
къде е прекъснат инжекциона?
на старото е30 го бях направил захранването така:
+ от червения кабел на релето за инжекциона като го прекъснах.от там на клиуча.от там едната клема обратно към релето а другата към клапана за газта и клапана на изпарителя.
на е 36 обаче не ми е ясно от къде да го взема шибаното захранване.
моля ви помогнете!
Човек се учи докато е жив,но никога не е късно да стане за резил

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 2.01.2004
Местоположение: ЛОНДОН,UK

....................

Мнение от jordan » 14 Юни 2005, 18:51

намерих как се сменя лампата на врътките за парното.свалят се врътките с издърпване.под двете крайни има винтове,развиват се и предния панел пада.отдолу има лампа която се развива със завъртане.те тва е!
Човек се учи докато е жив,но никога не е късно да стане за резил

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Re: ....................

Мнение от ivopicha » 14 Юни 2005, 19:25

jordan написа:намерих как се сменя лампата на врътките за парното.свалят се врътките с издърпване.под двете крайни има винтове,развиват се и предния панел пада.отдолу има лампа която се развива със завъртане.те тва е!

И аз днес правих това упражнение :D Но при мен лампата се издърпваше. Тази на часовника ми се развива. Той(часовника) може да се махне без да се вади целия отсег от таблото.Дава се наляво предната част на часовника и се дърпа назад- излиза само часовника.На мен сега не ми свети само едното копче за стъклата, но и него ще разглобя утре. Защо като натисна да се свалят или вдигат стъклата и като пусна те спират. Тези копчета, които са без задържане по различни ли са или тези така са свързани?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 14 Юни 2005, 23:35

Функцията за задръжка е функция на самото копче - т.е. копчетата са различни.

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 15 Юни 2005, 0:35

натискаш копчето и почва да сваля ... натискаш го малко по силно надолу и се чува едно ЦЪК и го пускаш и жама си се дига/сваля сам ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Kris » 15 Юни 2005, 9:09

относно копчетата на джамовете, търсих копче ( не аявтоматично ) и никъде не намерих (втора ръка или ново), накрая ми писна да гледам стърчащия куплунг, побъркахсе и отидох в Дару. Реултатът ново копче 70лв, а за автоматичните като тръгнах да питам започнах да заеквам и не събрах смелост да питам, та помислиси дали ще го отваряш сам.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 2.01.2004
Местоположение: ЛОНДОН,UK

................

Мнение от jordan » 15 Юни 2005, 15:34

а бе хора кажете как да захраня газта и да спра инжекциона.не сте ли виждали 316 на газ?не ми се трошат пари по майстори.уредбата съм я монтирал до захранване,дето се вика ако надърпам инжекторите и вържа + към акомулатора и тръгвам на газ,обаче не ми се прецаква колата,още и се радвам :D
Човек се учи докато е жив,но никога не е късно да стане за резил

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 15 Юни 2005, 16:37

пак Яко :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 23.06.2005
Местоположение: Plovdiv

Re: ................

Мнение от ThEUfO » 23 Юни 2005, 15:25

jordan написа:а бе хора кажете как да захраня газта и да спра инжекциона.не сте ли виждали 316 на газ?не ми се трошат пари по майстори.уредбата съм я монтирал до захранване,дето се вика ако надърпам инжекторите и вържа + към акомулатора и тръгвам на газ,обаче не ми се прецаква колата,още и се радвам :D


Иди на майстор, чиста работа, ще му дадеш 10-20лв да пие 2-3 бири и гатово 8)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook