Демонтаж , почистване и монтаж на повдигачи-DIY
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
62 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- metodi80
- старши ентусиаст
- Мнения: 3874
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: 318i 97'
Re: Демонтаж , почистване и монтаж на повдигачи-DIY
Забелязвам много лека разлика в горния край на цилиндъра ... можеби е някаква контра или нещо от сорта ... така или иначе със сигурност не е отливка , някак е вкарано там , следователно трябва да може да излезе... Ако го видя на живо , вероятно ще мога да преценя , но така от снимката , не мога да кажа какво трябва да се направи ...
- mihal
- ентусиаст
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: Демонтаж , почистване и монтаж на повдигачи-DIY
мерси аз така или иначе време имам и вече 24 часа се киснат като отвреме навреме ги вадя да ги раздвижа... първо беше на менгемето едвам едвам вече на ръка вървят.... при мене беше тежък случай, много чукаха
Re: Демонтаж , почистване и монтаж на повдигачи-DIY
И с какво масло караше до сега ?
Едно е да се държи като отегчена съпруга, друго си е като ококорена комшийка.
- mihal
- ентусиаст
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: Демонтаж , почистване и монтаж на повдигачи-DIY
последно с mobil 10 40 , но аз имам друг проблем, минах 6к км с него и изведнъж с другите ми проблеми се разчукаха здраво
viewtopic.php?f=8&t=369314&start=45
viewtopic.php?f=8&t=369314&start=45
- g_mihuev
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 22.03.2010
- Местоположение: София / Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 318i
- Мечтае да кара: нещо което не го привлича земята
- Детайли за колата: Е30 / 1988
Re: Демонтаж , почистване и монтаж на повдигачи-DIY
Колеги, позволявам си да пиша тук, защото вие с Е36-ците много добре сте развили темата. Аз карам Е30 с мотор М40. При мен повдигачите притракват при палене, след което млъкват. Докато пътувам към работа, обаче почвам леко да ги чувам след 3-4км, почват по-силно вече и като стигна (10км) вече трака като дизель! Тоест, разтропват се при загрял стабилно двигател и особено като спра на светофар т.е - ниски обороти. Дали е от повдигачите или нещо по клапаните или ако някой се сети да даде жокер. На следващия ден пак същата история и на 5-я ден свалих вала и и ги извадих от гнездата. Никой не мога да стисна с ръка, но и не съм чак "батка" в ръцете де Тук разбрах от вас, че трябва яко дърпане. Все пак ако някой заподозре че съм в грешка с мисълта за повдигачи, нека даде идеи. Ако ми позволите да продължа тук, ще сложа снимки на вала за да се види износването му
- ///Mechov
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Демонтаж , почистване и монтаж на повдигачи-DIY
Щом чукат на загрял мотор и то казваш стабилно , най-вероятно са износени и не задържат маслото в тях и е необходима смяната им .
- metodi80
- старши ентусиаст
- Мнения: 3874
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: 318i 97'
Re: Демонтаж , почистване и монтаж на повдигачи-DIY
Чукането може да е и от биелни лагери , а не както ти си мислиш от повдигачите .... даже аз залагам повече на първото (особено щом казваш , че става след като позагрее мотора).
- ///Mechov
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Демонтаж , почистване и монтаж на повдигачи-DIY
Те биелните лагери чукат без значение дали е загрял мотора ако са фира. Има вариант и маслото да му се счорболясва като се загрее. Той колегат не е казал и с какво масло кара , на колко км е маслото и т.н. А и биелен лагер знаеш , че няма как да се сбърка с повдигач.
- g_mihuev
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 22.03.2010
- Местоположение: София / Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 318i
- Мечтае да кара: нещо което не го привлича земята
- Детайли за колата: Е30 / 1988
Re: Демонтаж , почистване и монтаж на повдигачи-DIY
Маслото е Motul 15W40. Смених го веднага щом се разчукаха. Смених го, 7км не тракаха - много се зарадвах, ама на следващия ден пак същото. Вече разглобих повдигачите, не че ще сложа пак тях, ама ми беше интересно. На половината от тях малките финни зегерки, които държат двете външни части на повдигача сглобени им разкатах фамилията. После ще сложа и малко снимки.
- g_mihuev
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 22.03.2010
- Местоположение: София / Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 318i
- Мечтае да кара: нещо което не го привлича земята
- Детайли за колата: Е30 / 1988
Re: Демонтаж , почистване и монтаж на повдигачи-DIY
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- g_mihuev
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 22.03.2010
- Местоположение: София / Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 318i
- Мечтае да кара: нещо което не го привлича земята
- Детайли за колата: Е30 / 1988
Re: Демонтаж , почистване и монтаж на повдигачи-DIY
Стискането на повдигача с менгеме не ми харесва като идея, а дърпане с клещи с моята мускулатура не даде никакъв разглобителен резултат, затова си направих простичко приспособление
- g_mihuev
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 22.03.2010
- Местоположение: София / Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 318i
- Мечтае да кара: нещо което не го привлича земята
- Детайли за колата: Е30 / 1988
Re: Демонтаж , почистване и монтаж на повдигачи-DIY
Като си гледам вала и кобилиците, съм станал леко раздвоен, дали да купувам ремонтен комплект на SWAG за 636,72лв или да мина на варианта "конверсия на глава от М40 към М43" - има такава тема в е30 форума и в един руски форум най-вече. Имам предвид мотора да почне да мърка с ролкови кобилици като на е36-ца с М43б18 Май ми надделява втория вариант, та някой ако има излишна и читава глава от М43, може да се разберем на лични
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Демонтаж , почистване и монтаж на повдигачи-DIY
Колега, събери си няколкото отделни мнения в едно.
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Демонтаж , почистване и монтаж на повдигачи-DIY
Глава от М43 няма как да сложиш, мотора там е с верига. Има теми и е правено да се сложат вал, клапани и кобилици от М43 на М40.
only rear wheel drive
- g_mihuev
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 22.03.2010
- Местоположение: София / Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 318i
- Мечтае да кара: нещо което не го привлича земята
- Детайли за колата: Е30 / 1988
Re: Демонтаж , почистване и монтаж на повдигачи-DIY
Мичев, глава ми трябва не за да я насаждам директно върху блока, а да взема всичко от нея и да го прехвърля на М40 главата. Изчел съм темите които имаш предвид, даже и тези на руски език. Мисля че ако скоча на цяла глава, може да ми излезе по-евтино отколкото да събирам чарковете от тук и там. Даже ще ми остане "халюминий"за подаряване на някое закъсало батце Относно преработката на опашката на вала за ремъчно зъбно колело имам съвсем друга идея от описаните до тук, но ще я споделя когато имам и двата вала в ръка и преценя че е изпълнима.
62 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани