Често срещани проблеми при Е36

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 521
Регистриран на: 11.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330xd && 525d
Мечтае да кара: В европейска България

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от bmw55 » 27 Ное 2009, 13:14

Здравейте колеги!
Сетих се за бензиновия филтър попринцип им дават 25к-30к километра,но ги сменяите на 20к,поради чистотата на нашите горива.Ако сте карали дълго време със запушен филтър и помпата се е товарила доста при смяна на нов,на помпата и става много леко и изведнъй може да спре да работи.Нова бошовица струва 215лв,но аз намерих някаква италианска от приятел и ми я даде за 125лв и вече 30к километри нема ядове,дано да изкара още доста.


За дигиталния климатроник е добре филтъра на купето да се подменя щом усетите че почва да духа по слабо вентилатора,ако нямата възможност поне 2 пъти годишно.Нов таралеж е 220лв,но става и от е39(от вари 2000 за 150лв)Ако питате тези от магазина ще ви кажат че за е39 било по различно не става и секви други глупости,но не ги слушаите става 1000% вече 5 съм сменил :)


Също ако ви тресе колата при спиране от скорост по висока от 60км не мислете че задължително са дисковете,защото може да е шарнир или тампон.Ако ви друса много странно по паветата са биелетки!


Ролките за пистовия ремък ако имат странични шумове и се вижда голям луфт не жалете пари защото при изпадането на една от тях ремъка разказва играта на датчиците и на всичко около него което е по слабо включително и кабелчетата за датчиците.Ролките са около 25лв а климатичната 50лв.
Бъди честен пък да става квото ще

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 18.12.2009

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от POWER_BOX » 20 Дек 2009, 12:59

В случай, че бордовият компютър Ви е изписал нещо странно на дисплея, осветлението на същия не работи, а натискането на копчетата му изобщо не променя бездействието му, просто го изключете от буксите му и го закачете на ново. /изпробвано на 320 с пълния компютър/ :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 4.03.2008

Re:

Мнение от blek_beist » 16 Яну 2010, 15:00

tozy написа:Здравейте, реших и аз да се включа. Наистина е много важно да има такава тема и тези неща да се знаят. Ако бях прегледал форума по обстойно или имаше тема като тази, щях да си спестя доста главоболия и пари.

- Стрелката на водата ви минава средата. Веднага в сервиза за
да откриеш проблема.

Охладителна система на BMW e доста претенциозна (както повечето неща в нея - може би за това си ги обичаме). Ако не е както
трябва, може да ти донесе сумати проблеми. От термостат, водна помпа, радиатор - до гарнитура и глава.

това не задълвително да е проблем моята стрелка по принцип е на 2 мм от центъра но това не е проблем при някои коли е така вече ако минава доста вече е.С тоя пост ще хвърлиш по сервизи половината които имат такава кола която стрелката не е точно в центъра а има малко отклонение, моята я карам 4 години вече но всичко е ок.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 15.10.2009
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: E36 320i coupe

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от Karsten » 28 Яну 2010, 9:13

е36 320и са на път да ме убедят че имат сериозни несъвършенства в скоростните кутии, особено при 1-вата скорост.
Първата ми кола (320 и купе 96г.) изплюваше първата скорост и това ме вкарваше в сериозни филми на пътя
Втората 320 и купе 98г. в отлично състояние на двигателя и всичко останало, има странно дрънчене при включване на първа скорост (особено студена)
Много майстори по сервизите казват че 320и има проблеми със скоростните кутии и аз лично съм склонен да им вярвам
Бюджетното решение е кутия от моргата и смяна,някаде за 200лв всичко + труда. Истинското решение е нова скоростна кутия, смяна на маслото с възможно най-качественото предлагано на пазара и пазене.....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от Nukem » 28 Яну 2010, 9:49

За скоростите си прав, проблем са си, полвината ми приятели с е36 им изключва 1-ва, сега и аз дебна за 97/98-ма кола на части да и купя скоростите! :mhihi: :)
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 15.10.2009
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: E36 320i coupe

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от Karsten » 29 Яну 2010, 9:26

И друго, диференциалите често дефектират (в голяма степен поради нехайно отношение на собствениците - малко хора сменят маслото на диференциала, а още по-малко го правят редовно и навреме), в резултат се получава едно виене от задната част на колата.
Освен това множество проблеми изникват от изпускателнта система, разхлабени връзки, вследствие вибрациите и т.н - много често срещан проблем
Тея двете неща в различни комбинации от степени на напредване на проблемите - докарват на почти всяко второ е36 което виждам в практиката си - невероятен звук при движение напомнящ на ниските тонове от саунд на излитащ самолет :D :D :D
Доста е дразнещо и изисква системна грижа за превенция на въпросните агрегати и системи на автомобила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 614
Регистриран на: 3.12.2009
Местоположение: Тополовград
Пол: Мъж
Кара: e60 530d 04'/e60 530i 06'/e36 318i
Мечтае да кара: цял живот BMW
Детайли за колата: Е60 М57D30N
E60 N52B30
Е46 M43B19TU
E36 M43B18

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от Plamen_Shopov_BMW » 18 Фев 2010, 23:24

Ето малко и по темата ...
Един често срещан проблем при е36 (ако може да се нарече проблем), е това, че на почти всички е36-ци им скърцат корите на вратите, жабките, в някой случай таблото и задната кора, независимо дали е седан или купе.
Това не е кой знае какъв проблем, но си е доста дразнещо, особено за хора който искат всичко да им е перфектно, скърцането се оказва голям проблем.
Друго нещо е, че вратите понякога заяждат, забелязах го при няколко е36-ци, но не знам дали е често срещан.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 8.03.2007

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от jori » 04 Мар 2010, 8:20

На кампактите пък най-често им се чупи пластмасата на която стои кората на багажника.
С вратите напред!
Изображение

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от uricatoli » 16 Мар 2010, 13:35

накратко за дизеловият мотор М41.. колеги ако се чудите защо ви свети лампата за дюзите на таблото, проверете всички нафтови пътища.. също така сменете оплътненията на нафтовата помпа и огледайте дюзите за теч.. най лесно се разбира ако при запален мотор мирише на прясна нафта :mhihi:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: София

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от july77 » 21 Апр 2010, 17:55

Здравейте и от мен . Като си купих моята , си имаше доста проблеми , но най дразнещо ми беше , че волана ми вибрираше като натисна спирачки , независимо при каква скорост . От това което четох по форума стигнах до извода , че трябва да сменя предните дискове , поне това най - често споменаваха колегите с опит . Смених ги заедно с накладките , но ефекта беше нула . Оказа се в последствие , че са външни накрайници на рейката . Поздрави :yes:
ИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 27.09.2009
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe M50B20
Мечтае да кара: E36 Coupe M50B25

Датчик за силата на натискане петада на крачната спирачка

Мнение от basshunter87 » 24 Апр 2010, 7:14

Това е много полезна тема. Всеки трябва да знае какво става в неговото Е36, за да не ни оставят на пътя.

При мен се получи много интересен проблем. Вече го срещам и при втората ми Е36 - ца.
Сервизната лампа за ABS си светва понякога, независимо от моментното поведение на автомобила (когато не си натиснал педала на спирачката, когато е натиснат леко или силно).

При мен се оказа, че е датчик за силата на натискане петала на спирачката.
Както споменах ми се случва за втори път. Явно просто това е една друга слаба точка. Но няма какво толкова да се очудвате. С почти всеки датчик е така в колите ни, не са вечни. Но специално при този, той представлява резистор с променливо съпротивление, което се променя от едно лостче в зависимост от това колко е натиснат педала на спирачката. Намира се точно зад усилвателя на спирачките, до fuse box-a. След време пластинките вътре се окисляват и почти винаги дава голямо съпротивление и лъже компютъра, че е натисната много силно спирачката (съпротивлението му нараства правопропорционално с натиска педала на спирачката). Не си давайте парите за нов или втора ръка от моргите, защото рискувате да попаднете на такъв с почти същото положение. Ако ви се занимава, отворете го и просто го почистете и ще се оправи. Възможно е и жичките да се отпоят и да създават същия проблем. Поне според мен трябва да си се направи, защото все пак това е спирачната система, а тя трябва да е на 6.

Ако на някой му се случи нещо подобно, нека първо да прегледа този датчик. Лесен е за сваляне и слагане. Тогава вече, ако няма промяна може да се рови по-навътре по датчици на колелата, въпреки, че съм чул, че те са изключително издръжливи и рядко те се оказват проблема в ABS системата. Понякога даже зацапването на зъбите на главините, който се ползват от тези сензори, може да доведе го грешен сигнал на сензора.

Хубаво е да си споделяме така за проблемите в колите. Поне да научаваме още неща за своите "баварски принцеси".

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 27.03.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d ; Е39 540i M62B44TU;

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от street_fighter » 08 Май 2010, 20:48

Теч в купето ако сте с люк:

Решението :
1 во проверявате изводите по които се оттича водата...
1.2 - може да са запушени- пуска се въздух или с много тънка тел и много внимателно се прокава като се внимава да не измъкнете маркучето
1.3 - ако измъкнете маркучето идва и другото решение - 1.4
1.4 - сваляте тавана - става много елементарно,махате сенниците,плафона,коланите и уплатнението на люка,малко по-назад ще видите изводите за водата.На моя компакт се беше измъкнал от двете страни и вътре течеше на поразия.
( това важи също и за мокри стелки и за мокър под) Водата си прокарва пътища за които изобщо не предполагате :)
дано съм бил полезен на някой :)

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 4.06.2009
Местоположение: Sofia
Кара: E 36 Compakt

Re:

Мнение от Milushkata » 11 Май 2010, 12:14

аз имах страхотен проблем с дизеловата помпа. Както си палеше нормално изведнъж сутрин пали нормално но когато загрее колата гаснеше буквално в движение. След дълго и обстойно преглеждане на всичко възможно започнахме да сменяме част след част. Агренажна верига която купихме от БМВ Германия и всякакви други глупости и накрая се разбра че е от помпата . След като купихме нова колата се оправи. Сега обаче имам обратния проблем : сутрин когато колата е студена едвам пали и незнам какво става дали горивото ми пада или е от нещо друго?
Добър шофьор не този които кара бързо, а този които спира бързо ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 10.10.2009
Местоположение: ВАРНА
Пол: Мъж
Кара: 318 is комби

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от RUMBAIK » 26 Май 2010, 18:07

И при мен излезе доста кофти проблем за които доста се озорих да го отстраня при смяна на проблемните външни шарнири за да се сменят се разкача сичко по носача и когато се сваля носача трябва да се развият двата болта на тампона от купето а понеже се карами (нови коли) от европа толкова адски са раждясалитея болтове че се късат от едната страна двата се скъсаха а от другата единия доста гаден проблем наложи се да режа част от гредата на купето защото болтовете са позакалени и на място трудно се разпробиват разпробих на статична бормашина заварих шпилки и пак я заварих на купето а от другата страна бях толкова изнервен като се скъса единия че се ядосах и заварих шпилката на място.
[img][url=http://picbg.net/img.php?file=a87be168865b8071.gif][img]ht[/img]Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от ogata » 14 Юли 2010, 7:00

:wave:
Последна промяна ogata на 01 Окт 2016, 1:35, променена общо 1 път
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook