Често срещани проблеми при Е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- bmw55
- младши ентусиаст
- Мнения: 521
- Регистриран на: 11.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd && 525d
- Мечтае да кара: В европейска България
Re: Често срещани проблеми при Е36
Здравейте колеги!
Сетих се за бензиновия филтър попринцип им дават 25к-30к километра,но ги сменяите на 20к,поради чистотата на нашите горива.Ако сте карали дълго време със запушен филтър и помпата се е товарила доста при смяна на нов,на помпата и става много леко и изведнъй може да спре да работи.Нова бошовица струва 215лв,но аз намерих някаква италианска от приятел и ми я даде за 125лв и вече 30к километри нема ядове,дано да изкара още доста.
За дигиталния климатроник е добре филтъра на купето да се подменя щом усетите че почва да духа по слабо вентилатора,ако нямата възможност поне 2 пъти годишно.Нов таралеж е 220лв,но става и от е39(от вари 2000 за 150лв)Ако питате тези от магазина ще ви кажат че за е39 било по различно не става и секви други глупости,но не ги слушаите става 1000% вече 5 съм сменил
Също ако ви тресе колата при спиране от скорост по висока от 60км не мислете че задължително са дисковете,защото може да е шарнир или тампон.Ако ви друса много странно по паветата са биелетки!
Ролките за пистовия ремък ако имат странични шумове и се вижда голям луфт не жалете пари защото при изпадането на една от тях ремъка разказва играта на датчиците и на всичко около него което е по слабо включително и кабелчетата за датчиците.Ролките са около 25лв а климатичната 50лв.
Сетих се за бензиновия филтър попринцип им дават 25к-30к километра,но ги сменяите на 20к,поради чистотата на нашите горива.Ако сте карали дълго време със запушен филтър и помпата се е товарила доста при смяна на нов,на помпата и става много леко и изведнъй може да спре да работи.Нова бошовица струва 215лв,но аз намерих някаква италианска от приятел и ми я даде за 125лв и вече 30к километри нема ядове,дано да изкара още доста.
За дигиталния климатроник е добре филтъра на купето да се подменя щом усетите че почва да духа по слабо вентилатора,ако нямата възможност поне 2 пъти годишно.Нов таралеж е 220лв,но става и от е39(от вари 2000 за 150лв)Ако питате тези от магазина ще ви кажат че за е39 било по различно не става и секви други глупости,но не ги слушаите става 1000% вече 5 съм сменил
Също ако ви тресе колата при спиране от скорост по висока от 60км не мислете че задължително са дисковете,защото може да е шарнир или тампон.Ако ви друса много странно по паветата са биелетки!
Ролките за пистовия ремък ако имат странични шумове и се вижда голям луфт не жалете пари защото при изпадането на една от тях ремъка разказва играта на датчиците и на всичко около него което е по слабо включително и кабелчетата за датчиците.Ролките са около 25лв а климатичната 50лв.
Бъди честен пък да става квото ще
Re: Често срещани проблеми при Е36
В случай, че бордовият компютър Ви е изписал нещо странно на дисплея, осветлението на същия не работи, а натискането на копчетата му изобщо не променя бездействието му, просто го изключете от буксите му и го закачете на ново. /изпробвано на 320 с пълния компютър/
- blek_beist
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 4.03.2008
Re:
tozy написа:Здравейте, реших и аз да се включа. Наистина е много важно да има такава тема и тези неща да се знаят. Ако бях прегледал форума по обстойно или имаше тема като тази, щях да си спестя доста главоболия и пари.
- Стрелката на водата ви минава средата. Веднага в сервиза за
да откриеш проблема.
Охладителна система на BMW e доста претенциозна (както повечето неща в нея - може би за това си ги обичаме). Ако не е както
трябва, може да ти донесе сумати проблеми. От термостат, водна помпа, радиатор - до гарнитура и глава.
това не задълвително да е проблем моята стрелка по принцип е на 2 мм от центъра но това не е проблем при някои коли е така вече ако минава доста вече е.С тоя пост ще хвърлиш по сервизи половината които имат такава кола която стрелката не е точно в центъра а има малко отклонение, моята я карам 4 години вече но всичко е ок.
- Karsten
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 59
- Регистриран на: 15.10.2009
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i coupe
Re: Често срещани проблеми при Е36
е36 320и са на път да ме убедят че имат сериозни несъвършенства в скоростните кутии, особено при 1-вата скорост.
Първата ми кола (320 и купе 96г.) изплюваше първата скорост и това ме вкарваше в сериозни филми на пътя
Втората 320 и купе 98г. в отлично състояние на двигателя и всичко останало, има странно дрънчене при включване на първа скорост (особено студена)
Много майстори по сервизите казват че 320и има проблеми със скоростните кутии и аз лично съм склонен да им вярвам
Бюджетното решение е кутия от моргата и смяна,някаде за 200лв всичко + труда. Истинското решение е нова скоростна кутия, смяна на маслото с възможно най-качественото предлагано на пазара и пазене.....
Първата ми кола (320 и купе 96г.) изплюваше първата скорост и това ме вкарваше в сериозни филми на пътя
Втората 320 и купе 98г. в отлично състояние на двигателя и всичко останало, има странно дрънчене при включване на първа скорост (особено студена)
Много майстори по сервизите казват че 320и има проблеми със скоростните кутии и аз лично съм склонен да им вярвам
Бюджетното решение е кутия от моргата и смяна,някаде за 200лв всичко + труда. Истинското решение е нова скоростна кутия, смяна на маслото с възможно най-качественото предлагано на пазара и пазене.....
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Често срещани проблеми при Е36
За скоростите си прав, проблем са си, полвината ми приятели с е36 им изключва 1-ва, сега и аз дебна за 97/98-ма кола на части да и купя скоростите!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Karsten
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 59
- Регистриран на: 15.10.2009
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i coupe
Re: Често срещани проблеми при Е36
И друго, диференциалите често дефектират (в голяма степен поради нехайно отношение на собствениците - малко хора сменят маслото на диференциала, а още по-малко го правят редовно и навреме), в резултат се получава едно виене от задната част на колата.
Освен това множество проблеми изникват от изпускателнта система, разхлабени връзки, вследствие вибрациите и т.н - много често срещан проблем
Тея двете неща в различни комбинации от степени на напредване на проблемите - докарват на почти всяко второ е36 което виждам в практиката си - невероятен звук при движение напомнящ на ниските тонове от саунд на излитащ самолет
Доста е дразнещо и изисква системна грижа за превенция на въпросните агрегати и системи на автомобила
Освен това множество проблеми изникват от изпускателнта система, разхлабени връзки, вследствие вибрациите и т.н - много често срещан проблем
Тея двете неща в различни комбинации от степени на напредване на проблемите - докарват на почти всяко второ е36 което виждам в практиката си - невероятен звук при движение напомнящ на ниските тонове от саунд на излитащ самолет
Доста е дразнещо и изисква системна грижа за превенция на въпросните агрегати и системи на автомобила
- Plamen_Shopov_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 614
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Тополовград
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530d 04'/e60 530i 06'/e36 318i
- Мечтае да кара: цял живот BMW
- Детайли за колата: Е60 М57D30N
E60 N52B30
Е46 M43B19TU
E36 M43B18
Re: Често срещани проблеми при Е36
Ето малко и по темата ...
Един често срещан проблем при е36 (ако може да се нарече проблем), е това, че на почти всички е36-ци им скърцат корите на вратите, жабките, в някой случай таблото и задната кора, независимо дали е седан или купе.
Това не е кой знае какъв проблем, но си е доста дразнещо, особено за хора който искат всичко да им е перфектно, скърцането се оказва голям проблем.
Друго нещо е, че вратите понякога заяждат, забелязах го при няколко е36-ци, но не знам дали е често срещан.
Един често срещан проблем при е36 (ако може да се нарече проблем), е това, че на почти всички е36-ци им скърцат корите на вратите, жабките, в някой случай таблото и задната кора, независимо дали е седан или купе.
Това не е кой знае какъв проблем, но си е доста дразнещо, особено за хора който искат всичко да им е перфектно, скърцането се оказва голям проблем.
Друго нещо е, че вратите понякога заяждат, забелязах го при няколко е36-ци, но не знам дали е често срещан.
Re: Често срещани проблеми при Е36
На кампактите пък най-често им се чупи пластмасата на която стои кората на багажника.
С вратите напред!
- uricatoli
- Зайо-Байо
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: Често срещани проблеми при Е36
накратко за дизеловият мотор М41.. колеги ако се чудите защо ви свети лампата за дюзите на таблото, проверете всички нафтови пътища.. също така сменете оплътненията на нафтовата помпа и огледайте дюзите за теч.. най лесно се разбира ако при запален мотор мирише на прясна нафта
Re: Често срещани проблеми при Е36
Здравейте и от мен . Като си купих моята , си имаше доста проблеми , но най дразнещо ми беше , че волана ми вибрираше като натисна спирачки , независимо при каква скорост . От това което четох по форума стигнах до извода , че трябва да сменя предните дискове , поне това най - често споменаваха колегите с опит . Смених ги заедно с накладките , но ефекта беше нула . Оказа се в последствие , че са външни накрайници на рейката . Поздрави
- basshunter87
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 27.09.2009
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe M50B20
- Мечтае да кара: E36 Coupe M50B25
Датчик за силата на натискане петада на крачната спирачка
Това е много полезна тема. Всеки трябва да знае какво става в неговото Е36, за да не ни оставят на пътя.
При мен се получи много интересен проблем. Вече го срещам и при втората ми Е36 - ца.
Сервизната лампа за ABS си светва понякога, независимо от моментното поведение на автомобила (когато не си натиснал педала на спирачката, когато е натиснат леко или силно).
При мен се оказа, че е датчик за силата на натискане петала на спирачката.
Както споменах ми се случва за втори път. Явно просто това е една друга слаба точка. Но няма какво толкова да се очудвате. С почти всеки датчик е така в колите ни, не са вечни. Но специално при този, той представлява резистор с променливо съпротивление, което се променя от едно лостче в зависимост от това колко е натиснат педала на спирачката. Намира се точно зад усилвателя на спирачките, до fuse box-a. След време пластинките вътре се окисляват и почти винаги дава голямо съпротивление и лъже компютъра, че е натисната много силно спирачката (съпротивлението му нараства правопропорционално с натиска педала на спирачката). Не си давайте парите за нов или втора ръка от моргите, защото рискувате да попаднете на такъв с почти същото положение. Ако ви се занимава, отворете го и просто го почистете и ще се оправи. Възможно е и жичките да се отпоят и да създават същия проблем. Поне според мен трябва да си се направи, защото все пак това е спирачната система, а тя трябва да е на 6.
Ако на някой му се случи нещо подобно, нека първо да прегледа този датчик. Лесен е за сваляне и слагане. Тогава вече, ако няма промяна може да се рови по-навътре по датчици на колелата, въпреки, че съм чул, че те са изключително издръжливи и рядко те се оказват проблема в ABS системата. Понякога даже зацапването на зъбите на главините, който се ползват от тези сензори, може да доведе го грешен сигнал на сензора.
Хубаво е да си споделяме така за проблемите в колите. Поне да научаваме още неща за своите "баварски принцеси".
При мен се получи много интересен проблем. Вече го срещам и при втората ми Е36 - ца.
Сервизната лампа за ABS си светва понякога, независимо от моментното поведение на автомобила (когато не си натиснал педала на спирачката, когато е натиснат леко или силно).
При мен се оказа, че е датчик за силата на натискане петала на спирачката.
Както споменах ми се случва за втори път. Явно просто това е една друга слаба точка. Но няма какво толкова да се очудвате. С почти всеки датчик е така в колите ни, не са вечни. Но специално при този, той представлява резистор с променливо съпротивление, което се променя от едно лостче в зависимост от това колко е натиснат педала на спирачката. Намира се точно зад усилвателя на спирачките, до fuse box-a. След време пластинките вътре се окисляват и почти винаги дава голямо съпротивление и лъже компютъра, че е натисната много силно спирачката (съпротивлението му нараства правопропорционално с натиска педала на спирачката). Не си давайте парите за нов или втора ръка от моргите, защото рискувате да попаднете на такъв с почти същото положение. Ако ви се занимава, отворете го и просто го почистете и ще се оправи. Възможно е и жичките да се отпоят и да създават същия проблем. Поне според мен трябва да си се направи, защото все пак това е спирачната система, а тя трябва да е на 6.
Ако на някой му се случи нещо подобно, нека първо да прегледа този датчик. Лесен е за сваляне и слагане. Тогава вече, ако няма промяна може да се рови по-навътре по датчици на колелата, въпреки, че съм чул, че те са изключително издръжливи и рядко те се оказват проблема в ABS системата. Понякога даже зацапването на зъбите на главините, който се ползват от тези сензори, може да доведе го грешен сигнал на сензора.
Хубаво е да си споделяме така за проблемите в колите. Поне да научаваме още неща за своите "баварски принцеси".
- street_fighter
- Потребител
- Мнения: 38
- Регистриран на: 27.03.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d ; Е39 540i M62B44TU;
Re: Често срещани проблеми при Е36
Теч в купето ако сте с люк:
Решението :
1 во проверявате изводите по които се оттича водата...
1.2 - може да са запушени- пуска се въздух или с много тънка тел и много внимателно се прокава като се внимава да не измъкнете маркучето
1.3 - ако измъкнете маркучето идва и другото решение - 1.4
1.4 - сваляте тавана - става много елементарно,махате сенниците,плафона,коланите и уплатнението на люка,малко по-назад ще видите изводите за водата.На моя компакт се беше измъкнал от двете страни и вътре течеше на поразия.
( това важи също и за мокри стелки и за мокър под) Водата си прокарва пътища за които изобщо не предполагате
дано съм бил полезен на някой
Решението :
1 во проверявате изводите по които се оттича водата...
1.2 - може да са запушени- пуска се въздух или с много тънка тел и много внимателно се прокава като се внимава да не измъкнете маркучето
1.3 - ако измъкнете маркучето идва и другото решение - 1.4
1.4 - сваляте тавана - става много елементарно,махате сенниците,плафона,коланите и уплатнението на люка,малко по-назад ще видите изводите за водата.На моя компакт се беше измъкнал от двете страни и вътре течеше на поразия.
( това важи също и за мокри стелки и за мокър под) Водата си прокарва пътища за които изобщо не предполагате
дано съм бил полезен на някой
- Milushkata
- Потребител
- Мнения: 22
- Регистриран на: 4.06.2009
- Местоположение: Sofia
- Кара: E 36 Compakt
Re:
аз имах страхотен проблем с дизеловата помпа. Както си палеше нормално изведнъж сутрин пали нормално но когато загрее колата гаснеше буквално в движение. След дълго и обстойно преглеждане на всичко възможно започнахме да сменяме част след част. Агренажна верига която купихме от БМВ Германия и всякакви други глупости и накрая се разбра че е от помпата . След като купихме нова колата се оправи. Сега обаче имам обратния проблем : сутрин когато колата е студена едвам пали и незнам какво става дали горивото ми пада или е от нещо друго?
Добър шофьор не този които кара бързо, а този които спира бързо
- RUMBAIK
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 10.10.2009
- Местоположение: ВАРНА
- Пол: Мъж
- Кара: 318 is комби
Re: Често срещани проблеми при Е36
И при мен излезе доста кофти проблем за които доста се озорих да го отстраня при смяна на проблемните външни шарнири за да се сменят се разкача сичко по носача и когато се сваля носача трябва да се развият двата болта на тампона от купето а понеже се карами (нови коли) от европа толкова адски са раждясалитея болтове че се късат от едната страна двата се скъсаха а от другата единия доста гаден проблем наложи се да режа част от гредата на купето защото болтовете са позакалени и на място трудно се разпробиват разпробих на статична бормашина заварих шпилки и пак я заварих на купето а от другата страна бях толкова изнервен като се скъса единия че се ядосах и заварих шпилката на място.
[img][url=http://picbg.net/img.php?file=a87be168865b8071.gif][img]ht[/img]
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Често срещани проблеми при Е36
Последна промяна ogata на 01 Окт 2016, 1:35, променена общо 1 път
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани