Често срещани проблеми при Е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
над 200.000 км , се среща и друг проблем при 318 ис .
Не всички разбирасе , но тогава идва времето на Веригата и всичко свързано с нея .
За съжаление няма начин да се избегне смяна на абсолютно всички консумативи , свързани с веригата .
Разходите излизат към 1000 - 1100 лв , с оригинални части и работа .
Не го пожелавам на никои
Не всички разбирасе , но тогава идва времето на Веригата и всичко свързано с нея .
За съжаление няма начин да се избегне смяна на абсолютно всички консумативи , свързани с веригата .
Разходите излизат към 1000 - 1100 лв , с оригинални части и работа .
Не го пожелавам на никои
по-добре на колене пред бара , от колкото прав пред струга ....
- tin
- младши ентусиаст
- Мнения: 602
- Регистриран на: 1.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 328i
- Детайли за колата: Estoril blue Convertible - the best e36 :)
колата се дави
извстно време колата се даржеше много странно
при скорост или на светофар се давеше за 1-2 сек като чели няма гориво просто забива предницата понякога гаснеше
след смяна на свещи и куп друфи неща се оказа че палеца има нагар и явно от време на време задаржа
смених го [цена на палеца в добрич 45 лева ] и сега всичко е Ок
http://bmwfans.info/original/E36/Lim/31 ... l-12_0037/
имам предвит част номер 13
при скорост или на светофар се давеше за 1-2 сек като чели няма гориво просто забива предницата понякога гаснеше
след смяна на свещи и куп друфи неща се оказа че палеца има нагар и явно от време на време задаржа
смених го [цена на палеца в добрич 45 лева ] и сега всичко е Ок
http://bmwfans.info/original/E36/Lim/31 ... l-12_0037/
имам предвит част номер 13
- C8699HX
- младши ентусиаст
- Мнения: 440
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: от малък
- Мечтае да кара: Безаварийно
Централно заключване-много ама много често срещан проблем (при купетата,врата и багажник се затварят 3-тата врата !
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=124540
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... icroswitch
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 0%EB%ED%EE
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 0%EB%ED%EE
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 0%EB%ED%EE
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... r&start=30
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=124540
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... icroswitch
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 0%EB%ED%EE
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 0%EB%ED%EE
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 0%EB%ED%EE
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... r&start=30
- blagi4a
- Потребител
- Мнения: 13
- Регистриран на: 1.12.2008
- Местоположение: stara zagora
- Пол: Мъж
- Кара: e36 кабрио
при усештане за разбит шарнир препора4вам барза смяна аз ве4е си изпатих от това 4е го предаржах при траскане вав една дупка се извади и се утарвах сас минимални загуби благодарение на това 4е карах бавно ина4е сигурно щях да сам по таван,сащо така заден лагер ми виеше карах така около месец после като реших да го сменям се оказа 4е е затегнал и превартял вав главината след това сменях и главина която намерих 40лв. от морга това е от мен
- dedektiv_p
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 50
- Регистриран на: 12.02.2009
- Местоположение: Sofia
Kucheto написа: да питам когато се купи кола има ли нещо което задължително трябва да се смени.мерси предварително за отделеното време
Винаги се сменят масла и филтри, ако искаш да си спокоен, както трябва да обърнеш внимание и на накладките и въобще на спирачните апарати като цяло. Провери и къде какво е сипвано из охладителната система например и хидравликата и т.н. И това не само за БМВ, а за който и да е автомобил, освен в случаите когато си убеден, че всичко това е сменяно навреме с подходящите консумативи и могат да ти кажат кое кога е правено, за да имаш някаква насока ти кога какво да направиш за автомобилчето си. Успех.
- Svetoslav20
- Потребител
- Мнения: 33
- Регистриран на: 16.06.2009
- Местоположение: Златица
- Пол: Мъж
- Кара: 325 td/tds
- Мечтае да кара: ракета CC400
...
Браво Енги!Хубав анализ си направил,но далеч проблемите не са толкова малко колкото си ги описал Относно първия ти анонс,според мен студения двигател трябва да се изчака 5-10 минутки и тогава.И е препоръчително до 2000 об мин,да се кара а не от 2500 до 3000,защото съм имал и бензиново и дизелово Бмв и при двете на тези обороти се спукаха главите
Реле-регулатор
Друг проблем, който имах и до колкото разбрах бил често срещан е кога слабо, кога по-силно премигване на светлините (както на таблото, радиото и т.н., така и на фаровете). Един "майстор" ми каза: "карай, то много БМВ-та правят така - няма проблем", НО проблема се оказа не толкова безобиден. Сменя се реле-регулатора (15лв+25лв за смяна). На кратко напрежението което подава акумулатора се променяше прекалено много (при мен от 13,8V до 17,1V), което може да доведе до много ядове. След като смениха въпросното реле, напрежението беше почти постоянно 14,1 - 14,3V.
- Механджията
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 199
- Регистриран на: 28.08.2009
- Местоположение: Варна
да добавя и аз един проблем, който е по-скоро дразнител, отколкото нещо фатално - при навиване на волана се чува едно глухо скърцане - откъм мястото, където се захваща волана, в един чужд форум има описана схема как да се реши този проблем, ще разровя и ще го постна тук, едва ли само при мен се чува, много дразни, м*мка му
...с живота под вежди се гледаме строго, и боря се с него, доколкото аз мога....има начин, ваш'та мамааа...
- tekabg
- младши ентусиаст
- Мнения: 345
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Сл.Бряг,Schwarzwald
- Пол: Мъж
- Кара: 530xd F11 individual
Друг проблем е и неработеща подкачаща помпа в резервоара при тдс-а.Когато горивото спадне между 1/4 и 1/2 започва да пали трудно без значение дали е загряла колата или е студена.Когато я смените проверете и бушона с номер 18 те винаги горят комплект.
Re: Често срещани проблеми при Е36
Здравейте колеги
Искам да споделя за проблем който имах с рязка промяна на оборотите.
Сутрин пали "с намигане от балкона" и поддържа нормалните за студен двигател обороти 1100 - 1200. След потегляне, върви нормално, до излизане на стрелката от синята зона, след това започва рязко да сваля обороти 500 - 600 и усещането е, че не може да поеме. Оказа се, че е датчика за t на двигателя - позкаваше, че t на двигателя е постоянна около 40 градуса. Моя съвет е при проблеми с оборотите и работата на двигателя - ДИАГНОСТИКА
УСПЕХ
Искам да споделя за проблем който имах с рязка промяна на оборотите.
Сутрин пали "с намигане от балкона" и поддържа нормалните за студен двигател обороти 1100 - 1200. След потегляне, върви нормално, до излизане на стрелката от синята зона, след това започва рязко да сваля обороти 500 - 600 и усещането е, че не може да поеме. Оказа се, че е датчика за t на двигателя - позкаваше, че t на двигателя е постоянна около 40 градуса. Моя съвет е при проблеми с оборотите и работата на двигателя - ДИАГНОСТИКА
УСПЕХ
- djdobled
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 4.03.2009
- Кара: E36 318is Cabrio Individual 1997
Re: Често срещани проблеми при Е36
Друг често срещан проблем при Е36--Парното духа топло само от дясно над жабката,от ляво студ .
Наи-елементарното решение на проблема е следното(работи почти безотказно при повечето)--
1.Отваряте предния капак(ина4е няма как да стане достатачно елементарно)
2.Намирате каде се намира сервото на вашата кола(прилича на две слепени метални чинии-много ми е грозно )
3.Някаде в ляво от него има две кръгли бубинки една до друга(не се сещам да ги сравня по прилика с нещо )
4.Взимате един чук(ама не за масово унищожаване-по-елегантен ) и нещо метално дълго(примерно удължител от гидория) и ги почуквате двете(ако се наложи и по сериозничко)!!!!!
5.Тва е общо взето по каруцарския начин
Причината е че вътре клеясват и зациклят
Пробваите ако не стане.....здраве да е
Наи-елементарното решение на проблема е следното(работи почти безотказно при повечето)--
1.Отваряте предния капак(ина4е няма как да стане достатачно елементарно)
2.Намирате каде се намира сервото на вашата кола(прилича на две слепени метални чинии-много ми е грозно )
3.Някаде в ляво от него има две кръгли бубинки една до друга(не се сещам да ги сравня по прилика с нещо )
4.Взимате един чук(ама не за масово унищожаване-по-елегантен ) и нещо метално дълго(примерно удължител от гидория) и ги почуквате двете(ако се наложи и по сериозничко)!!!!!
5.Тва е общо взето по каруцарския начин
Причината е че вътре клеясват и зациклят
Пробваите ако не стане.....здраве да е
- senata
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 70
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320d
- Мечтае да кара: Bmw X5
Re: Често срещани проблеми при Е36
Здр. на всички.Се още нямам бмв , но един мой приятел има и знам един проблем , той май не е само при е36 (така мисля поне). Значи , маркучите за изтичане на водата от двигателя (като вали дъжд или сте карали колата на мивка), са много тесни и лесно се запушват.Като се запушат се събира вода при комютъра и той заминава на кино тва са ~100-300 лв. излишни пари. Изкарайте ги !!!!! Намират се някаде под чистачките (ако не се лъжа близо до сервото някаде) би трябвало да се видят. Успех !!! ;) ;)
(може да не съм се изразил напълно правилно)
(може да не съм се изразил напълно правилно)
Американски форум: питаш нещо и ти отговарят;
Руски форум: питаш нещо - получаваш нови въпроси;
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
Руски форум: питаш нещо - получаваш нови въпроси;
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
- vaykisss
- младши ентусиаст
- Мнения: 252
- Регистриран на: 18.11.2009
- Местоположение: Майна таун
- Пол: Мъж
- Кара: e36 compact,96'индивидуъл
- Мечтае да кара: 6 serries
- Детайли за колата: монреалблауууу
Re: Често срещани проблеми при Е36
гуфре към дебитомера доста често срещан проблем
Последна промяна vaykisss на 27 Фев 2012, 1:18, променена общо 1 път
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани