Често срещани проблеми при Е36

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 14.09.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от GreenY » 05 Авг 2008, 10:35

над 200.000 км , се среща и друг проблем при 318 ис .
Не всички разбирасе , но тогава идва времето на Веригата и всичко свързано с нея .
За съжаление няма начин да се избегне смяна на абсолютно всички консумативи , свързани с веригата .
Разходите излизат към 1000 - 1100 лв , с оригинални части и работа .
Не го пожелавам на никои :)
по-добре на колене пред бара , от колкото прав пред струга ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 602
Регистриран на: 1.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e36 328i
Детайли за колата: Estoril blue Convertible - the best e36 :)

Мнение от tin » 05 Сеп 2008, 10:00

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 12.12.2008
Местоположение: Добрич

колата се дави

Мнение от warlion » 12 Дек 2008, 12:59

извстно време колата се даржеше много странно

при скорост или на светофар се давеше за 1-2 сек като чели няма гориво просто забива предницата понякога гаснеше

след смяна на свещи и куп друфи неща се оказа че палеца има нагар и явно от време на време задаржа
смених го [цена на палеца в добрич 45 лева :( ] и сега всичко е Ок

http://bmwfans.info/original/E36/Lim/31 ... l-12_0037/

имам предвит част номер 13

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: от малък
Мечтае да кара: Безаварийно

Мнение от C8699HX » 29 Дек 2008, 23:34

Централно заключване-много ама много често срещан проблем (при купетата,врата и багажник се затварят 3-тата врата :1: !


http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=124540

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... icroswitch

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 0%EB%ED%EE

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 0%EB%ED%EE

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 0%EB%ED%EE

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... r&start=30
ИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Добрич

Мнение от BatChefo » 12 Яну 2009, 19:11

Един савет от мен за да нямате оплаквания от кам тампони и лагери земате по размер и тарсите BG производство излиза по евтино и по здраво и издаржат повече от ''оригиналните'' части знам го от опит повечето тампони са ми български
I'm Not Alone

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 1.12.2008
Местоположение: stara zagora
Пол: Мъж
Кара: e36 кабрио

Мнение от blagi4a » 05 Мар 2009, 18:34

при усештане за разбит шарнир препора4вам барза смяна аз ве4е си изпатих от това 4е го предаржах при траскане вав една дупка се извади и се утарвах сас минимални загуби благодарение на това 4е карах бавно ина4е сигурно щях да сам по таван,сащо така заден лагер ми виеше карах така около месец после като реших да го сменям се оказа 4е е затегнал и превартял вав главината след това сменях и главина която намерих 40лв. от морга това е от мен

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 12.02.2009
Местоположение: Sofia

Мнение от dedektiv_p » 10 Май 2009, 21:39

Kucheto написа: да питам когато се купи кола има ли нещо което задължително трябва да се смени.мерси предварително за отделеното време ;)

Винаги се сменят масла и филтри, ако искаш да си спокоен, както трябва да обърнеш внимание и на накладките и въобще на спирачните апарати като цяло. Провери и къде какво е сипвано из охладителната система например и хидравликата и т.н. И това не само за БМВ, а за който и да е автомобил, освен в случаите когато си убеден, че всичко това е сменяно навреме с подходящите консумативи и могат да ти кажат кое кога е правено, за да имаш някаква насока ти кога какво да направиш за автомобилчето си. Успех.

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 16.06.2009
Местоположение: Златица
Пол: Мъж
Кара: 325 td/tds
Мечтае да кара: ракета CC400

...

Мнение от Svetoslav20 » 23 Юни 2009, 14:31

Браво Енги!Хубав анализ си направил,но далеч проблемите не са толкова малко колкото си ги описал ;) Относно първия ти анонс,според мен студения двигател трябва да се изчака 5-10 минутки и тогава.И е препоръчително до 2000 об мин,да се кара а не от 2500 до 3000,защото съм имал и бензиново и дизелово Бмв и при двете на тези обороти се спукаха главите :| :| :|

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 1.07.2009
Местоположение: Филибето / софия

Реле-регулатор

Мнение от mainata » 05 Авг 2009, 11:57

Друг проблем, който имах и до колкото разбрах бил често срещан е кога слабо, кога по-силно премигване на светлините (както на таблото, радиото и т.н., така и на фаровете). Един "майстор" ми каза: "карай, то много БМВ-та правят така - няма проблем", НО проблема се оказа не толкова безобиден. Сменя се реле-регулатора (15лв+25лв за смяна). На кратко напрежението което подава акумулатора се променяше прекалено много (при мен от 13,8V до 17,1V), което може да доведе до много ядове. След като смениха въпросното реле, напрежението беше почти постоянно 14,1 - 14,3V.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 28.08.2009
Местоположение: Варна

Мнение от Механджията » 02 Сеп 2009, 21:30

да добавя и аз един проблем, който е по-скоро дразнител, отколкото нещо фатално - при навиване на волана се чува едно глухо скърцане - откъм мястото, където се захваща волана, в един чужд форум има описана схема как да се реши този проблем, ще разровя и ще го постна тук, едва ли само при мен се чува, много дразни, м*мка му :evil: :confused:
...с живота под вежди се гледаме строго, и боря се с него, доколкото аз мога....има начин, ваш'та мамааа...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 3.05.2009
Местоположение: Сл.Бряг,Schwarzwald
Пол: Мъж
Кара: 530xd F11 individual

Мнение от tekabg » 03 Сеп 2009, 20:32

Друг проблем е и неработеща подкачаща помпа в резервоара при тдс-а.Когато горивото спадне между 1/4 и 1/2 започва да пали трудно без значение дали е загряла колата или е студена.Когато я смените проверете и бушона с номер 18 те винаги горят комплект.

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 9.01.2009

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от p3p » 25 Сеп 2009, 12:36

Здравейте колеги
Искам да споделя за проблем който имах с рязка промяна на оборотите.
Сутрин пали "с намигане от балкона" и поддържа нормалните за студен двигател обороти 1100 - 1200. След потегляне, върви нормално, до излизане на стрелката от синята зона, след това започва рязко да сваля обороти 500 - 600 и усещането е, че не може да поеме. Оказа се, че е датчика за t на двигателя - позкаваше, че t на двигателя е постоянна около 40 градуса. Моя съвет е при проблеми с оборотите и работата на двигателя - ДИАГНОСТИКА
УСПЕХ

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 4.03.2009
Кара: E36 318is Cabrio Individual 1997

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от djdobled » 22 Окт 2009, 0:28

Друг често срещан проблем при Е36--Парното духа топло само от дясно над жабката,от ляво студ :shock: .
Наи-елементарното решение на проблема е следното(работи почти безотказно при повечето)--
1.Отваряте предния капак(ина4е няма как да стане достатачно елементарно)
2.Намирате каде се намира сервото на вашата кола(прилича на две слепени метални чинии-много ми е грозно :mhihi: )
3.Някаде в ляво от него има две кръгли бубинки една до друга(не се сещам да ги сравня по прилика с нещо :mhihi: )
4.Взимате един чук(ама не за масово унищожаване-по-елегантен :P ) и нещо метално дълго(примерно удължител от гидория) и ги почуквате двете(ако се наложи и по сериозничко)!!!!!
5.Тва е общо взето по каруцарския начин :mhihi:

Причината е че вътре клеясват и зациклят :)

Пробваите ако не стане.....здраве да е :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 30.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 320d
Мечтае да кара: Bmw X5

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от senata » 31 Окт 2009, 0:10

Здр. на всички.Се още нямам бмв , но един мой приятел има и знам един проблем , той май не е само при е36 (така мисля поне). Значи , маркучите за изтичане на водата от двигателя (като вали дъжд или сте карали колата на мивка), са много тесни и лесно се запушват.Като се запушат се събира вода при комютъра и той заминава на кино тва са ~100-300 лв. излишни пари. Изкарайте ги !!!!! Намират се някаде под чистачките (ако не се лъжа близо до сервото някаде) би трябвало да се видят. Успех !!! ;) ;)

(може да не съм се изразил напълно правилно)
Американски форум: питаш нещо и ти отговарят;
Руски форум: питаш нещо - получаваш нови въпроси;
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 18.11.2009
Местоположение: Майна таун
Пол: Мъж
Кара: e36 compact,96'индивидуъл
Мечтае да кара: 6 serries
Детайли за колата: монреалблауууу

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от vaykisss » 18 Ное 2009, 11:18

гуфре към дебитомера :yes: доста често срещан проблем
Последна промяна vaykisss на 27 Фев 2012, 1:18, променена общо 1 път

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook