Често срещани проблеми при Е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- HenpokncaHuka
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 24.11.2006
- Местоположение: Gurkovo
Значи нещо и от мен!
Избягвайте да измивате мотора с каквато и да е вода, когато е горещ! Непоследствеоно след това ще си имате проблеми с бубините и то големи. Цената на всяка е 150лв. А да не забравяме, че са 6.
Избягвайте да измивате мотора с каквато и да е вода, когато е горещ! Непоследствеоно след това ще си имате проблеми с бубините и то големи. Цената на всяка е 150лв. А да не забравяме, че са 6.
Богата смес
Ето и на мен какво ми мина през главата- Маркучът за картерните газове беше се закъсал, та си го смених. След това обаче колата започна да пуши черно. Сменях свещи, филтри, отивам на диагностика- казват ламбда сонда, Сменям ламбда сондата, никаква промяна. казват дюзите сигурно не са добре, отиди да ги чистят с ултразвук. накрая отидох При местния шуменски майстор Петьо Цацев, и се оказа че някой си е играл с дебитомера, за да покрие проблема със скъсания маркуч. Ходете само при майстори които мислят с главата си.
Последна промяна mlukov на 09 Юни 2014, 14:40, променена общо 1 път
Вакуумна помпа
И от мен нещо! При 318 TDS, вакуумната помпа с преходника! На оста на помпата се заоблят ръбчетата и така прецакват и преходника! Помпата почва да трака и ако не се смени превърта и става мазня!!!
318 TDS 96г
Ако не дай си боже се наложи да сваляте глава!!! Задължително се носи да се проверява за пукнатини (горе на хладилника са богове!), проверяват се водачите на клапаните и ако се наложи се подменят с нови, желателно е да се сменят и гумичките(не с какви и да е! на хладилника знаят!) клапаните се напасват. хидравличните повдигачи е желателно да се сменят с нови! главата задължително се шлайфа, и задължително се сменят болтовете с нови! За гарнитурата се позразбира! - не жалете пари за скъпа!!! Задължително ходете при майстор който си разбира от работата! При BMW няма място за компромиси и за и за експерименти щото после става мазало!!! При този ремонт който описах по-горе също задължително се сменят водната помпа и термостата! При монтирането на разпределителният вал задължително си проверете ръбовете на оста на вакуумната помпа както и вътрешният отвор на преходника! Ръбовете не бива да са заоблени щото може да превърти! (това ви е помпата за спирачките!) След това много важно е мотора да бъде зацепен правилно! Има си белези! Майсторите го знаят това!
- Andronoff
- триногата
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Ще напиша малко по-подробно за датчика на коляновия вал
Симптом:
Трудно палене, но все пак пали, загуба на мощност, особено при ниски обороти.
Решението:
Датчика си е заминал, колата работи в т.нар. "авариен режим". За смяната не са необходими кой знае какви познания - трябват ви набор отвертки, аечен ключ 32 и желание.
Причини:
Това се случва заради топлината от мотора. Датчика е на кабел, който е около 40см, кабела има 3 жици вътре, които стават на пепел от топлината, а външната изолация на кабела изглежда здрава, не се заблуждавайте от това. Когато една от 3-те жици е прекъсната, колата започва да пали трудно, но пали в "авариен режим" и си върви, но няма мощност. Когато 2 от жиците са скъсани и са се опрели вътре в самия кабел, колата спира да дава признаци на живот, не пали с бутане, не пали с дърпане, не пали никак! Ако това ви се случи на път, просто откачете датчика на вала и ще запали без него.Смяната е проста - сваля се кората над радиатора, сваля се дифузьора, сваля се перката (на обратна резба е) и получавате достъп до датчика, след това сглобявате, палите и си карате. За грешките в компютъра не се пртеснявайте, понеже когато повредата е отстранена, грешките се чистят сами след 20 до 40 старта на колата
Симптом:
Трудно палене, но все пак пали, загуба на мощност, особено при ниски обороти.
Решението:
Датчика си е заминал, колата работи в т.нар. "авариен режим". За смяната не са необходими кой знае какви познания - трябват ви набор отвертки, аечен ключ 32 и желание.
Причини:
Това се случва заради топлината от мотора. Датчика е на кабел, който е около 40см, кабела има 3 жици вътре, които стават на пепел от топлината, а външната изолация на кабела изглежда здрава, не се заблуждавайте от това. Когато една от 3-те жици е прекъсната, колата започва да пали трудно, но пали в "авариен режим" и си върви, но няма мощност. Когато 2 от жиците са скъсани и са се опрели вътре в самия кабел, колата спира да дава признаци на живот, не пали с бутане, не пали с дърпане, не пали никак! Ако това ви се случи на път, просто откачете датчика на вала и ще запали без него.Смяната е проста - сваля се кората над радиатора, сваля се дифузьора, сваля се перката (на обратна резба е) и получавате достъп до датчика, след това сглобявате, палите и си карате. За грешките в компютъра не се пртеснявайте, понеже когато повредата е отстранена, грешките се чистят сами след 20 до 40 старта на колата
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
Климатроника също е проблемен...Аз имах ядове с него,защото ми прекъсваше.Ту работи,ту спира.Решението е да се свали и да се прегледат платките.При мен беше от това,че при захранването някой си е играл и не е запоил като хората,друг приятел имаше проблем с кондензаторче.Един голям съвет.Ако ви се случи занесете платката при ел.техник,който сте сигурни,че ще си свърши работата,защото е много пипкава и много скъпа!
ПС: zul_fan това клапанче се казва "Винтил за картерни газове"(ако всмуква въздух от там значи е прецакано).Брах ядове с него и накрая го смених.Има го във магазина срещу 2ра градска на Ботев.Там има оригинални авточасти.Винтила струва към 90 лева.
ПС: zul_fan това клапанче се казва "Винтил за картерни газове"(ако всмуква въздух от там значи е прецакано).Брах ядове с него и накрая го смених.Има го във магазина срещу 2ра градска на Ботев.Там има оригинални авточасти.Винтила струва към 90 лева.
- matros
- младши ентусиаст
- Мнения: 461
- Регистриран на: 20.10.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 325 ТД
Прочетох темата ама дотук никой не казва нищо за лагерите в главините на задните колела.Трето бмв смених и на трите им смених лагерите,това се случва и мойте познати.чува се едно неприятно виене като караш по надолнище на свободна.Ама сега му хванах цаката сложих тежка серия лагери те издържат много повече
- Dido_stz
- ботокс ефект
- Мнения: 882
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: черна сянка
- Мечтае да кара: още по-черна сянка
Мисля че често срещан проблем са и късите шарнири. На моята кола и сложихме, след това на една 316 сега ще сменяме и на 320-ка. Обаче на моята я карах един месец с тях и сдадоха багажа. Може би е била кофти партида, не знам но ми направиха рекламация. Обаче реших работата да заспи като си сложа едни шарнири от Е30.Ще пусна една схема на шарнири на Е30 и Е36. На Е36-ците шарнирите в долната си част имат едни тампони. По принцип самия шарнир си е здрав, но този тампон се къса и всъщност трябва се хвърли целия шарнир. При шарнирите за Е30 работата стои по друг начин- направени са изцяло от метал и няма такава част която може да сдаде багажа. Приспособяват се към Е36 посредством втулки които се правят на стругар
за Е30
за Е36
при Е30 шарнира е номер 8
за Е36 шарнира е номер 19
за Е30
за Е36
при Е30 шарнира е номер 8
за Е36 шарнира е номер 19
the project is ready....
- Bullet_1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 131
- Регистриран на: 28.11.2007
- Местоположение: София
- Кара: 530dA E39 M-pack
- Мечтае да кара: E30 S50 на широко
И аз да добавя нещо тук за така известният ДЕБИТОМЕР
ако вашето дизелче не бяга добре разкачете дебитомера (от буксата) направете едно кръгче(не повече че трупа грешки компа) и вижте дали има разлика и ако има свалете дебитомера запушете го от едната стръна и сипете бензин запушете от другата стръна и тръскаите се едно сте видяли най хубавото BMW в живота си после исипете бензина оставете да изветрее и обратно на колата
P.S.
Не пипаите жичките вътре да не ви боли главата
ако вашето дизелче не бяга добре разкачете дебитомера (от буксата) направете едно кръгче(не повече че трупа грешки компа) и вижте дали има разлика и ако има свалете дебитомера запушете го от едната стръна и сипете бензин запушете от другата стръна и тръскаите се едно сте видяли най хубавото BMW в живота си после исипете бензина оставете да изветрее и обратно на колата
P.S.
Не пипаите жичките вътре да не ви боли главата
Ivo III написа:задните тампони на амортисьорите при спортно окачване
трябва да се слагат подсилени от е36 кабрио и метална планка от Z3
и тази комбинация на е вечна .. но има по голям живот
планката от Z3 .. предпазва да не се скъса бутуша и не увеличава живота на тампона
купих такива подсилени за кабрио от Вари2000 (Беру, Словашки)
изкараха по малко от 2км .. на първите релси изкочиха и двата тампона !!!
продадоха ми ги за 43лв. ...
не си взимайте такива .. ако имате спортно окачване
по добре
от магазина на Аутостар в Надежда ми дадоха .. много по добри тампони
и то на цена от 15лв/бройката
www.autostar.bg
MEYLE
www.meyle.com
на опаковката пише .. EXCEEDS OE specifications
ето инфо за тези тампони
http://www.meyle.com/html/uploads/techt ... .02_EN.pdf
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- Веселин|Василев
- М3 Пристрастен
- Мнения: 1272
- Регистриран на: 11.04.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: E38 735i
Ще вметна една забележка към ремонт на машинката за сваляне на лявото стъкло на купе. Когато сваляте машинката от вратата и почнете да я разглобявате, обърнете внимание на чашката на роторчето как стой, защото при сглобяване ако я обърнете, стъклото няма да се вдига нагоре при затваряне на вратата и да се сваля при отваряне, а ще прави точно обратното. Да не се чудите какъв е проблема и да го търсите.
Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки!!!
- iasen_h
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 63
- Регистриран на: 15.07.2008
- Кара: e39 530D
- Мечтае да кара: M6 , X6
- Детайли за колата: 530D - чип - 240hp
Също чест проблем са повдивгачите много хора се оплакват от 316 и 318 след 200 000 хиляди километра почват да притракват аз немога да се оплача от тях но мой приятел наскоро си ги смени 300 и няколко лева даде доста скъпо е ....
BMW FOREVER
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани