Често срещани проблеми при Е36

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 24.11.2006
Местоположение: Gurkovo

Мнение от HenpokncaHuka » 12 Фев 2007, 13:29

Значи нещо и от мен!

Избягвайте да измивате мотора с каквато и да е вода, когато е горещ! Непоследствеоно след това ще си имате проблеми с бубините и то големи. Цената на всяка е 150лв. А да не забравяме, че са 6.

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Мнение от BMDrago » 05 Мар 2007, 0:36

Съдейки по честотата на ЛС май и таблото е често срещан проблем

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 7.02.2007
Пол: Мъж
Кара: E46 325 XI

Богата смес

Мнение от mlukov » 07 Май 2007, 13:26

Ето и на мен какво ми мина през главата- Маркучът за картерните газове беше се закъсал, та си го смених. След това обаче колата започна да пуши черно. Сменях свещи, филтри, отивам на диагностика- казват ламбда сонда, Сменям ламбда сондата, никаква промяна. казват дюзите сигурно не са добре, отиди да ги чистят с ултразвук. накрая отидох При местния шуменски майстор Петьо Цацев, и се оказа че някой си е играл с дебитомера, за да покрие проблема със скъсания маркуч. Ходете само при майстори които мислят с главата си.
Последна промяна mlukov на 09 Юни 2014, 14:40, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 12.03.2007

Вакуумна помпа

Мнение от bobolink » 09 Юли 2007, 11:59

И от мен нещо! При 318 TDS, вакуумната помпа с преходника! На оста на помпата се заоблят ръбчетата и така прецакват и преходника! Помпата почва да трака и ако не се смени превърта и става мазня!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 12.03.2007

318 TDS 96г

Мнение от bobolink » 09 Юли 2007, 12:48

Ако не дай си боже се наложи да сваляте глава!!! Задължително се носи да се проверява за пукнатини (горе на хладилника са богове!), проверяват се водачите на клапаните и ако се наложи се подменят с нови, желателно е да се сменят и гумичките(не с какви и да е! на хладилника знаят!) клапаните се напасват. хидравличните повдигачи е желателно да се сменят с нови! главата задължително се шлайфа, и задължително се сменят болтовете с нови! За гарнитурата се позразбира! - не жалете пари за скъпа!!! Задължително ходете при майстор който си разбира от работата! При BMW няма място за компромиси и за и за експерименти щото после става мазало!!! При този ремонт който описах по-горе също задължително се сменят водната помпа и термостата! При монтирането на разпределителният вал задължително си проверете ръбовете на оста на вакуумната помпа както и вътрешният отвор на преходника! Ръбовете не бива да са заоблени щото може да превърти! (това ви е помпата за спирачките!) След това много важно е мотора да бъде зацепен правилно! Има си белези! Майсторите го знаят това!

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Мнение от Andronoff » 10 Авг 2007, 12:01

Ще напиша малко по-подробно за датчика на коляновия вал :idea:
Симптом:
:arrow: Трудно палене, но все пак пали, загуба на мощност, особено при ниски обороти.
Решението:
:arrow: Датчика си е заминал, колата работи в т.нар. "авариен режим". За смяната не са необходими кой знае какви познания - трябват ви набор отвертки, аечен ключ 32 и желание.
Причини:
:arrow: Това се случва заради топлината от мотора. Датчика е на кабел, който е около 40см, кабела има 3 жици вътре, които стават на пепел от топлината, а външната изолация на кабела изглежда здрава, не се заблуждавайте от това. Когато една от 3-те жици е прекъсната, колата започва да пали трудно, но пали в "авариен режим" и си върви, но няма мощност. Когато 2 от жиците са скъсани и са се опрели вътре в самия кабел, колата спира да дава признаци на живот, не пали с бутане, не пали с дърпане, не пали никак! Ако това ви се случи на път, просто откачете датчика на вала и ще запали без него.Смяната е проста - сваля се кората над радиатора, сваля се дифузьора, сваля се перката (на обратна резба е) и получавате достъп до датчика, след това сглобявате, палите и си карате. За грешките в компютъра не се пртеснявайте, понеже когато повредата е отстранена, грешките се чистят сами след 20 до 40 старта на колата :winky:
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 19.10.2007

Мнение от bedich » 02 Ное 2007, 17:36

Климатроника също е проблемен...Аз имах ядове с него,защото ми прекъсваше.Ту работи,ту спира.Решението е да се свали и да се прегледат платките.При мен беше от това,че при захранването някой си е играл и не е запоил като хората,друг приятел имаше проблем с кондензаторче.Един голям съвет.Ако ви се случи занесете платката при ел.техник,който сте сигурни,че ще си свърши работата,защото е много пипкава и много скъпа!

ПС: zul_fan това клапанче се казва "Винтил за картерни газове"(ако всмуква въздух от там значи е прецакано).Брах ядове с него и накрая го смених.Има го във магазина срещу 2ра градска на Ботев.Там има оригинални авточасти.Винтила струва към 90 лева.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 20.10.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 325 ТД

Мнение от matros » 08 Ное 2007, 19:50

Прочетох темата ама дотук никой не казва нищо за лагерите в главините на задните колела.Трето бмв смених и на трите им смених лагерите,това се случва и мойте познати.чува се едно неприятно виене като караш по надолнище на свободна.Ама сега му хванах цаката сложих тежка серия лагери те издържат много повече

ботокс ефект 
Аватар
Мнения: 882
Регистриран на: 5.12.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: черна сянка
Мечтае да кара: още по-черна сянка

Мнение от Dido_stz » 09 Ное 2007, 13:23

Мисля че често срещан проблем са и късите шарнири. На моята кола и сложихме, след това на една 316 сега ще сменяме и на 320-ка. Обаче на моята я карах един месец с тях и сдадоха багажа. Може би е била кофти партида, не знам но ми направиха рекламация. Обаче реших работата да заспи като си сложа едни шарнири от Е30.Ще пусна една схема на шарнири на Е30 и Е36. На Е36-ците шарнирите в долната си част имат едни тампони. По принцип самия шарнир си е здрав, но този тампон се къса и всъщност трябва се хвърли целия шарнир. При шарнирите за Е30 работата стои по друг начин- направени са изцяло от метал и няма такава част която може да сдаде багажа. Приспособяват се към Е36 посредством втулки които се правят на стругар :arrow:
за Е30Изображение
за Е36Изображение
при Е30 шарнира е номер 8
за Е36 шарнира е номер 19
the project is ready....
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 685
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Мнение от Ivo III » 27 Ное 2007, 13:38

задните тампони на амортисьорите при спортно окачване
трябва да се слагат подсилени от е36 кабрио и метална планка от Z3

и тази комбинация на е вечна .. но има по голям живот
планката от Z3 .. предпазва да не се скъса бутуша и не увеличава живота на тампона
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 28.11.2007
Местоположение: София
Кара: 530dA E39 M-pack
Мечтае да кара: E30 S50 на широко

Мнение от Bullet_1 » 06 Дек 2007, 21:50

И аз да добавя нещо тук за така известният ДЕБИТОМЕР
ако вашето дизелче не бяга добре разкачете дебитомера (от буксата) направете едно кръгче(не повече че трупа грешки компа) и вижте дали има разлика и ако има свалете дебитомера запушете го от едната стръна и сипете бензин запушете от другата стръна и тръскаите се едно сте видяли най хубавото BMW в живота си после исипете бензина оставете да изветрее и обратно на колата :driving:

P.S.
Не пипаите жичките вътре да не ви боли главата :banghead:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 685
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Мнение от Ivo III » 23 Дек 2007, 11:01

Ivo III написа:задните тампони на амортисьорите при спортно окачване
трябва да се слагат подсилени от е36 кабрио и метална планка от Z3

и тази комбинация на е вечна .. но има по голям живот
планката от Z3 .. предпазва да не се скъса бутуша и не увеличава живота на тампона



купих такива подсилени за кабрио от Вари2000 (Беру, Словашки)
изкараха по малко от 2км .. на първите релси изкочиха и двата тампона !!!

продадоха ми ги за 43лв. ...


не си взимайте такива .. ако имате спортно окачване

по добре
от магазина на Аутостар в Надежда ми дадоха .. много по добри тампони
и то на цена от 15лв/бройката
www.autostar.bg


MEYLE
www.meyle.com
на опаковката пише .. EXCEEDS OE specifications

ето инфо за тези тампони
http://www.meyle.com/html/uploads/techt ... .02_EN.pdf
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

М3 Пристрастен
Аватар
Мнения: 1272
Регистриран на: 11.04.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: E38 735i

Мнение от Веселин|Василев » 05 Юни 2008, 17:14

Ще вметна една забележка към ремонт на машинката за сваляне на лявото стъкло на купе. Когато сваляте машинката от вратата и почнете да я разглобявате, обърнете внимание на чашката на роторчето как стой, защото при сглобяване ако я обърнете, стъклото няма да се вдига нагоре при затваряне на вратата и да се сваля при отваряне, а ще прави точно обратното. Да не се чудите какъв е проблема и да го търсите. ;)
Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от ton4 » 17 Юни 2008, 10:17

също така често срещан проблем е снопчето кабели което влиза в багажника 8)
BMW-Шофирай в бъдещето сега ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 15.07.2008
Кара: e39 530D
Мечтае да кара: M6 , X6
Детайли за колата: 530D - чип - 240hp

Мнение от iasen_h » 05 Авг 2008, 0:53

Също чест проблем са повдивгачите много хора се оплакват от 316 и 318 след 200 000 хиляди километра почват да притракват аз немога да се оплача от тях но мой приятел наскоро си ги смени 300 и няколко лева даде доста скъпо е ....
BMW FOREVER

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook