Често срещани проблеми при Е36

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 4.06.2012
Пол: Мъж
Кара: е36 318 TDS Compact `97

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от NaskoBg » 03 Мар 2014, 22:58

meduncho8910 написа:Незнам дали пиша на правилното място ни моля да не извините ако не е така... Благодаря
Здравейте колеги имам голям проблем с колицата ми :( Карам БМВ 318 - 1,9 ТДС 90 кончета. Като настъпи зимата колата ми спря да пали.. Сутрин пали ужасно трудно, Проблема ми е докато запали след това пали без проблем колкото и да е студено, в смисъл запаля ли е един път след това пали без никви проблеми ?!?!?! Провериха ми свещите "работят" (уж), няма течове на гориво няма нищо ?? Някой може ли да помогне, Благодаря .


Смени ги. И аз имах същия проблем. Смених ги. Сега като е много студено подгрявам 2 пъти докато не чуя релето да изключи. Чува се едно леко пукване.
А също може да ти се получи и ако има малко нафтичка в резервоара ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 23.03.2014
Пол: Мъж

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от cvqtkov_ » 23 Мар 2014, 14:12

Не знам дали съм на правилното място, но имам един въпрос по един проблем
Моят проблем е с бушон №46 на е36 2,5TDSкомби той е за уредите гориво и температура след като ги изгубих видях, че е изгорял и стария е 15а смених го и на първото каране пак изгоря въпроса ми е следния някой знае ли има ли нещо друго свързано към този бушон защото първо 15а ми се вижда много за две стрелки и второ нищо друго не е спряло да работи
Търсих четох няма никъде подобен проблем, а аз съм със счупен крак в момента и нямам голяма възможност да следя всички кабели за това за по лесно питам ако някой има идея какво се случва да ме просвети и мен
Извинявам се ако съм сбъркал темата от форума и благодаря предварително

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 503
Регистриран на: 25.05.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от No0k » 25 Мар 2014, 22:05

cvqtkov_ написа:Не знам дали съм на правилното място, но имам един въпрос по един проблем
Моят проблем е с бушон №46 на е36 2,5TDSкомби той е за уредите гориво и температура след като ги изгубих видях, че е изгорял и стария е 15а смених го и на първото каране пак изгоря въпроса ми е следния някой знае ли има ли нещо друго свързано към този бушон защото първо 15а ми се вижда много за две стрелки и второ нищо друго не е спряло да работи
Търсих четох няма никъде подобен проблем, а аз съм със счупен крак в момента и нямам голяма възможност да следя всички кабели за това за по лесно питам ако някой има идея какво се случва да ме просвети и мен
Извинявам се ако съм сбъркал темата от форума и благодаря предварително


Ако има неяснота, питай.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от uricatoli » 25 Мар 2014, 22:18

Не знам дали е тук мястото да питам.. Имам много странен проблем.. След смяна на пружините с по-ниски минах реглаж на предницата.. проверихме ходовата част, смених вътрешни+ външни накрайници.. Всичко ок.. Минах едни 200км и предницата си загуби реглажа :shock: Минах отново реглажа и огледахме за хлабини по окачване и прочее.. огледахме горната част на макферсоните и тампоните.. всичко е ок.. След 2 дена пак усещам че ми дърпа и гледам 2те колелета гледат пак в различни посоки :shock: Някакви идеи?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 19.12.2009
Пол: Мъж
Кара: на късмет и надежди...
Мечтае да кара: F-16, от прясно поръчаните
Детайли за колата: seats and a steering wheel....

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от nickstorm » 01 Апр 2014, 13:05

uricatoli написа:Не знам дали е тук мястото да питам.. Имам много странен проблем.. След смяна на пружините с по-ниски минах реглаж на предницата.. проверихме ходовата част, смених вътрешни+ външни накрайници.. Всичко ок.. Минах едни 200км и предницата си загуби реглажа :shock: Минах отново реглажа и огледахме за хлабини по окачване и прочее.. огледахме горната част на макферсоните и тампоните.. всичко е ок.. След 2 дена пак усещам че ми дърпа и гледам 2те колелета гледат пак в различни посоки :shock: Някакви идеи?



Евентуално нещо законтрянето на накрайниците да не е направено като хората.... Вътрешните накрайници имат законтрящи скоби, ако не са поставени както трябва, може да е проблем не само за реглажа.
Los hombres no frenan

No discrimination! (unless you are russian) :lol:

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от uricatoli » 01 Апр 2014, 23:41

nickstorm написа:
uricatoli написа:Не знам дали е тук мястото да питам.. Имам много странен проблем.. След смяна на пружините с по-ниски минах реглаж на предницата.. проверихме ходовата част, смених вътрешни+ външни накрайници.. Всичко ок.. Минах едни 200км и предницата си загуби реглажа :shock: Минах отново реглажа и огледахме за хлабини по окачване и прочее.. огледахме горната част на макферсоните и тампоните.. всичко е ок.. След 2 дена пак усещам че ми дърпа и гледам 2те колелета гледат пак в различни посоки :shock: Някакви идеи?



Евентуално нещо законтрянето на накрайниците да не е направено като хората.... Вътрешните накрайници имат законтрящи скоби, ако не са поставени както трябва, може да е проблем не само за реглажа.


След доста чудене стигнахме до 2 извода.. Първият е че пружините които сложих веднага след това направих реглаж.. след няколко дни видях че колата е клекнала още, точно преди втория реглаж.. Та от това се е променил реглажа..

второто е че имам едно ходене на ляво на дясно по неравен път.. При условие че тампоните са здрави.. Но това в крайна сметка се получава понеже съм с прекалено ниско окачване и широки гуми.. И коловозите оказват прекалено голям натиск на тампоните..
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 23.03.2014
Пол: Мъж

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от cvqtkov_ » 02 Апр 2014, 11:28

No0k написа:
cvqtkov_ написа:Не знам дали съм на правилното място, но имам един въпрос по един проблем
Моят проблем е с бушон №46 на е36 2,5TDSкомби той е за уредите гориво и температура след като ги изгубих видях, че е изгорял и стария е 15а смених го и на първото каране пак изгоря въпроса ми е следния някой знае ли има ли нещо друго свързано към този бушон защото първо 15а ми се вижда много за две стрелки и второ нищо друго не е спряло да работи
Търсих четох няма никъде подобен проблем, а аз съм със счупен крак в момента и нямам голяма възможност да следя всички кабели за това за по лесно питам ако някой има идея какво се случва да ме просвети и мен
Извинявам се ако съм сбъркал темата от форума и благодаря предварително


Ако има неяснота, питай.


Има неяснота и то голяма не мога да намеря къде дава на късо и се надявах някой да е имал този проблем и да ме насочи, защото за да стигна до термо датчиците на главата и на блока трябва да разглобя пластмасовите смукатели и куп други кори понеже не съм правил до сега е36 тдс исках да не откривам топлата вода :)
Благодаря за схемата на бушоните сега забелязвам че има №46 и за спирачки има вариант някой датчик на накладки да е замасил някъде ще огледам всичко навсякъде но след седмица две, че още не съм подвижен и ми е трудно да седя прав дълго време :)

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 26.05.2014
Местоположение: София
Кара: 325 TD e36

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от mitkoTDS » 26 Май 2014, 10:50

Колеги,дано мнението ми е за тук,ако пък не,надявам се на не съм създал много работа на модераторите.
Отскоро карам БМВ 325 TD 1993 година.Има следния проблем-много трудно пали на студен двигател,на топъл няма проблеми.Когато го бутна пали веднага.Акумулатора ми е тотал щета,тоест 60А и то прецакан,и се предава на третото въртене,но когато има ток върти страхотно но не иска да пали.При даване на ток пали,но трудно (от 3-4-5 път),на бутане ако е студено пали също по-трудно,на топъл само като пусна съединителя.
Прочетох от тук разни мнения и теми и стигнах до 3 главни заключения
-Трябва да има изгоряли подгревни свещи (за това не съм сигурен,понеже един приятел със същия двигател 2.5 ми каза че имал 2 изгорели свещи и си палело без никакви проблеми принципно)
-ГНП-то (не знам как да разбера дали е то или не!?Има ли някакъв начин да се разбере,или трябва да ходя по майстори?)
-Акумулатора ми е смотан и не може да подгрее като хората,въпреки,че когато е зареден от каране например сутрин върти прекрасно,но колата не пали.
Ако някой знае (иил предлага такива услуги) читав майстор,а пък ако е от клуба още по-добре,в София,ще съм изключително благодарен да ми драсне едно ЛС.Днес ще взема голям и читав акумулатор (100А Бош) и ще видя как ще пали,надявам се да се оправи... :confused:
Благодаря предварително.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 9.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Yamaha YZ250F 05' М50 coupe

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от bmw 325td » 18 Юни 2014, 19:42

Здрасти колега. Преди 6 години имах и аз 325 td, и имах същите проблеми с паленето на колата. Купих чисто нов акумулатор, замерих си свещите (5 изгорели :lol: ) смених ги, и 3 години вярна служба :lalala: . Успех!

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 23.06.2014
Пол: Мъж

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от Petar92 » 23 Юни 2014, 20:39

Колата ми започна да прекъсва и да гасне....един месец неупях да рабера от къде е проблема...смених бензинов филтър, смених свещи, носих да ми чистят моторчето за празния ход с ултразвук и пак нищо.....гасне, пуши, прекъсва....се едно москвич карах :roll:
Накрая отидох на компютърна диагностика и се оказа че ми се извадило релето за подгряването на ламбда сондата....само го щракнахме и всичко се оправи.....Та идеята ми е ако имате някви такива симптоми първо проверявайте по електрониката, че нали колите са ни с windows :mhihi:





Ако не е от релето възможноли е да е изгоряла ламбда сондата и да не ми сжети на таблото ??????

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 1.06.2014

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от da3da3 » 10 Юли 2014, 2:54

molox написа:Колеги на купето ми джамовете работят САМО на отворена врата. Отварям на пример шофьорската врата и мога и да качвам и да свалям и двата джама а в момента който я затворя ни приемат ни предават. Друг проблем от скоро е че шофьорската не реагира като я отварям затварям, стъклото си стои все нагоре постоянно.Преди това нямах проблем с палчетата и такива..

и аз имам същия проблем

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от ogata » 10 Юли 2014, 18:05

Между вратата и рамката на купето има един гумен маншон със сноп кабели в него.
Верояно има скъсан/скъсани и при отваряне на вратата окъсяват и джама работи ...
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 1.06.2014

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от da3da3 » 10 Юли 2014, 20:59

ogata написа:Между вратата и рамката на купето има един гумен маншон със сноп кабели в него.
Верояно има скъсан/скъсани и при отваряне на вратата окъсяват и джама работи ...

мерси колега ще проверя и ще споделя резултата

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 10.01.2014
Пол: Мъж

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от BIMMER_FAN_95 » 29 Юли 2014, 21:46

Здравейте колеги, от 1-2 седмици имам странен за мен проблем с климатроника - не духа нито на топло, нито на студено... В какво може да е проблема? :confused: :banghead: :help:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 18.02.2009
Местоположение: СА
Кара: без гражданска
Мечтае да кара: e36 ///M

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от burnou7 » 30 Юли 2014, 10:39

И на ме изведнъж спряха да ми отварят клапите за въздуха :help:
Преди като пусна климатроника и се чуваше някакво пукане(как се отварят) и всичко си тръваше,сега само свети управлението и това е.
Някой,ако може да даде яснота малко с тези клапи....
Аз съм с м52б25.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook