Често срещани проблеми при Е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- public_owner
- Мнения: 6
- Регистриран на: 11.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i cabriolet
- Мечтае да кара: Е34 М5, моторница, МИГ 29
Re: Често срещани проблеми при Е36
Виждам, че сте писали 9 страници коментари и може би все някой е споменал други чести проблеми при Е36, но аз не видях в списъка с чести проблеми който е пуснат от потребителя направил темата много по често срещани проблеми при Е36, така че и в 9те страници да пише истинските проблеми, важното е че ги няма в темата най-горе! Моя опит се базира не толкова много на опит с Е36, а повече от общуване с наистина много хора които са карали и карат такова бмв. Аз карам от скоро Е36. Та нещата които мернах ясно(!) - но защо не пише следните неща, които са много чест проблем при Е36? Те са: 1: предно окачване, причина: тежка кола, предното окачване се товари и разбива преждевременно, и Е46 го има този проблем, при Е36 е осезаемо! 2: играене на обороти на празен ход: който и да съм питал с Е36, ми е казвал че все някога са му мърдали оборотите на празен ход или му мърдат редовно... причина: стъпков мотор, ламбда маркучи, филми и т.н. - комплексни причини има ги описани от специалистите в много теми, аз съм аматьор. Мойто бмв например вече са му оправени неща зад над 1000 лева и оборотите така и не спряха да играят на празен ход. Вече свикнах и даже не ми прави впечатление - това е много слабо място на това бмв! 3: падане на таван и на корите на е36, пряко сравнявам и с Е46 и с Е34 и с Е30 - много по здрави кори и таван. От тези 3 проблема страда всяко Е36. Проблемите описани в темата може и да ги има но аз нямам нито 1 от тях, нито рейки, нито другите неща. То на всяка кола не трябва дасе навива волана докрай.. елементарна култура на каране... не само Е36 страда от тази рейка и това според мен не е типичен проблем на тази кола. ел. стъклата също са си наред....
Като цяло Е36 е хубаво бмв и аз съм доволен, препоръчвам двигателите с верига, 6 цилиндров за да изтегля тежкото купе, а и 4 цилиндровите пак харчат много, именно защото се мъчат от тежкото купе а и удоволствието от 6-така е съвсем различно. определено по здрав автомобил от Е46,но малко по-кекав от Е34 и Е30. Между другото често срещан проблем е и копчето на жабката - базика се на много е36-ци.
До потребителя пуснал темата - не си написал най-често срещаните проблеми при е36 както казах. поздрави
Като цяло Е36 е хубаво бмв и аз съм доволен, препоръчвам двигателите с верига, 6 цилиндров за да изтегля тежкото купе, а и 4 цилиндровите пак харчат много, именно защото се мъчат от тежкото купе а и удоволствието от 6-така е съвсем различно. определено по здрав автомобил от Е46,но малко по-кекав от Е34 и Е30. Между другото често срещан проблем е и копчето на жабката - базика се на много е36-ци.
До потребителя пуснал темата - не си написал най-често срещаните проблеми при е36 както казах. поздрави
- Tsureto
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: Често срещани проблеми при Е36
Проблема на моя дизеляк при мененето на оборотите,беше платката над помпата.Попипаха малко по нея и се оправи......за сега.Корите на вратите наистина е ужасен проблем!То не са щипки,то не е отлепване на плата,скърцане и т.н. Вече незнам какво да правя с тях,4 кори на врата съм сменил до сега,и пак едно и също.
Мога да отбележа като още проблеми при е36:
Потенето на фаровете,няма решение и тва си е
Салон-плюш!Ако навремето е бил черен,след време става лилав,като избелее.Моита е така!
Мога да отбележа като още проблеми при е36:
Потенето на фаровете,няма решение и тва си е
Салон-плюш!Ако навремето е бил черен,след време става лилав,като избелее.Моита е така!
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- peshobareta
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 23.03.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 sedan, 318i 115hp benzin
- Мечтае да кара: BMW M3
- Детайли за колата: benzin, 318i 1997 godina, 115 hp, 4 klapana
Re: Често срещани проблеми при Е36
Здравейте колеги, знам че много не се вписвам в темата, но исках да ви попитам, тъй като скоро на моята Е36-ца и мених водната помпа и термостата, а продалжава да ми прегрява и да ми изхвърля вода, също така забелязах и лек теч от дясната страна на двигателя ( под колата забелязах теча, външно на джигателя не се вижда нищо), дали това не е спукан блок на двигателя или гарнитура на блока, защото момчето, от което зимах колата ми каза че зимата му е замръзвала с вода във водната помпа, която му беше издухала и преди няколко дена смених с метална, благодаря ви предварително колеги и още веднъж извинете че излизам от темата
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Често срещани проблеми при Е36
peshobareta написа:Здравейте колеги, знам че много не се вписвам в темата, но исках да ви попитам, тъй като скоро на моята Е36-ца и мених водната помпа и термостата, а продалжава да ми прегрява и да ми изхвърля вода, също така забелязах и лек теч от дясната страна на двигателя ( под колата забелязах теча, външно на джигателя не се вижда нищо), дали това не е спукан блок на двигателя или гарнитура на блока, защото момчето, от което зимах колата ми каза че зимата му е замръзвала с вода във водната помпа, която му беше издухала и преди няколко дена смених с метална, благодаря ви предварително колеги и още веднъж извинете че излизам от темата
До колкото разбирам от инфото в профила ти си с M43. Пробвай да развиеш 2та болта на черната капачка зад дросела и маркуча (на снимката по-доло) и дай леко газ с ръка на загрят мотор и огледай хубаво дали не тече от някъде.
При мен също имаше едно такова чудене и се оказа скъсана скоба на #7 и цвърчеше антифриз
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- peshobareta
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 23.03.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 sedan, 318i 115hp benzin
- Мечтае да кара: BMW M3
- Детайли за колата: benzin, 318i 1997 godina, 115 hp, 4 klapana
Re: Често срещани проблеми при Е36
Благодаря много колега, при мен проблема се оказа в радиатора, разширителния съд и колекторните тръби, днес го смених с нов и сега бавареца е резачка, върви както никога до сега, перката работи идялно, не загрява, ако някои друг има същия проблем като мен, надявам се да му съм бил полезен с инфото което споделям, остава ми само да затегна и оптегача на веригата и Е-36-цата ще влезне в гаража за малко тунинг , а относно темата, проблемите ги открихме в болтчето за обезвъздушаване, капачката на разширителния съд, самия разширителен съд също е би побългаряван и по време на този процес с едно безобидно винтче, с което са се опитали да закрепят радиатора за предпазната кора го са били пробили, което ми създаде огромни главоболия, за мой късмет по двигателя нямаше нищо за ремонт, всичко си е ок с мотора, вече се създава хубаво налягане, водата се върти иялно по системата, термостата и перката се включват перфектно
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- lancerpor
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 5.02.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320dA
- Мечтае да кара: e46 M3
- Детайли за колата: touring facelift 04'
Re: Често срещани проблеми при Е36
Ето аз как си реших проблема със запотените фарове
На отбелязаното място направих дупки с подходящ размер и сложих по един порест дунапрен за да играе ролята на филтър. Така запотяването е минимално и се отпотява много бързо. Другия вариант е като се запотят да се отворят капаците на крушките за малко, но на мене ми писна да си играя да отварям и затварям капачки.
На отбелязаното място направих дупки с подходящ размер и сложих по един порест дунапрен за да играе ролята на филтър. Така запотяването е минимално и се отпотява много бързо. Другия вариант е като се запотят да се отворят капаците на крушките за малко, но на мене ми писна да си играя да отварям и затварям капачки.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Tsureto
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: Често срещани проблеми при Е36
Често срещан проблем при е36 ------- САЛОНА !!!!
Возил съм се поне на 10 е36-ци,всичките са били с отвратителен салон.Включително и мойта!То не са увиснали платове по корите,скъсани седалки,скърцащ салон,увиснал таван,скърцащи щипки на корите (да не говорим,ако ги сваляш,поне 3 щипки ще счупиш!).Верно,колите са стари,но и на други стари коли съм се возил и не е така!
Освен може би при последните години 97-98.Там ги няма тези неща,особено ако е кожа салона с кожени кори.Там са добре нещата.Ама при другите .... ужас!
Возил съм се поне на 10 е36-ци,всичките са били с отвратителен салон.Включително и мойта!То не са увиснали платове по корите,скъсани седалки,скърцащ салон,увиснал таван,скърцащи щипки на корите (да не говорим,ако ги сваляш,поне 3 щипки ще счупиш!).Верно,колите са стари,но и на други стари коли съм се возил и не е така!
Освен може би при последните години 97-98.Там ги няма тези неща,особено ако е кожа салона с кожени кори.Там са добре нещата.Ама при другите .... ужас!
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- TouringInternational
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 208
- Регистриран на: 7.12.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: M44 на газ
- Мечтае да кара: V10 Touring, e36 compact rally spec
- Детайли за колата: е36 compact "войнишко канче'' edition
Re: Често срещани проблеми при Е36
Мойта е зимата на 97, ама пак си е проблемен салона.
Като дойде от ДЕ беше почти чисто нова вътре. Равносметката след 70к км по БГ пътищата- скърцащи абсолютно всички кори на вратите (сваляни са всичките и са подменяни счупените щипки), доста захабен салон (салона е от плат, главно предните седалки след постоянно слизане и качване), тракащ шибидах, изпочупени всички кори долу под колата, а ги имаше пълен комплект. Абе пълна програма
Като дойде от ДЕ беше почти чисто нова вътре. Равносметката след 70к км по БГ пътищата- скърцащи абсолютно всички кори на вратите (сваляни са всичките и са подменяни счупените щипки), доста захабен салон (салона е от плат, главно предните седалки след постоянно слизане и качване), тракащ шибидах, изпочупени всички кори долу под колата, а ги имаше пълен комплект. Абе пълна програма
- mitreski
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 15.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: BMW
Re: Често срещани проблеми при Е36
Пичове незнам дали тук е мястото ама все пак реших да се допитам. Имам една е 36 318 тдс с прецакана глава та въпроса ми е има ли смисъл да търся глава или да не се мъча, другите неща по нея са си ок. Казват че това бил често срещан проблем на тея машини. И така дайте съвет какво да правя има ли смисъл да набутвам такива пари за кола 97 година. Мерси предварително
- TouringInternational
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 208
- Регистриран на: 7.12.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: M44 на газ
- Мечтае да кара: V10 Touring, e36 compact rally spec
- Детайли за колата: е36 compact "войнишко канче'' edition
Re: Често срещани проблеми при Е36
Колега не зная какви пари вървят за малкия тдс главите, но с ревизията едва ли ще ти хване повече от 300лв., ти си направи сметката
- dexxx
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 27.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e 36 coupe
- Мечтае да кара: e36 m3
- Детайли за колата: e36 320 vanos
Re: Често срещани проблеми при Е36
за разлика от повечето колеги имам проблем които не мога да отстраня на м50б20 ванос колата прекъсва от начало при подаване на газ след 1000 оборота си работи нормално и върви прилично сменил съм свещи бубини с лулите дебитомера датчиците на валовете горивните диузи на диагностина показва грешки само нещата дето съм откачал варви си нормално след подаването на газ но по някога пуква в смукателня колектор при замислянето което се плучава при подаването на газ разхода на гориво е нормален колата е имала газова уредба вече няма мисалта ми е дали е възможно да има нагоряли клапани ?
- Tsureto
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: Често срещани проблеми при Е36
Поредния често срещан проблем!Палчето на бравата!От доста хора чух,че като се изтърка,почва да отчита,че не е затворена вратата и от там проблемите....светват плафони,централното се еб@ва,аларми и т.н.
П.П. В момента ме мъчи това от шофъорската врата и съм подложил хартийка!Мисля с лепило за метал да "запълня/оформя изтърканото" така да се каже и дано стане,защото не ми се сменя.Втора ръка,я има здраво (неизтъркано),я нема.А от дарукар,представям си к`ви цени ше ми кажат за тая простотия.Малък проблем УЖ,но от него идват много бели и човек,който не го знае това,се чуди от къде се случва това и защо.Е ... те !
(ползвам съм снимка на колега)
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
Re: Често срещани проблеми при Е36
Бих искал да добавя често срещан проблем при е36 ...загубата на антифриз Причините може да бъдат най-различни, но масово при е36 се губи антифриз. Все пак са 20 годишни коли ...и те с характер
- TouringInternational
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 208
- Регистриран на: 7.12.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: M44 на газ
- Мечтае да кара: V10 Touring, e36 compact rally spec
- Детайли за колата: е36 compact "войнишко канче'' edition
Re: Често срещани проблеми при Е36
4len4o написа:Бих искал да добавя често срещан проблем при е36 ...загубата на антифриз Причините може да бъдат най-различни, но масово при е36 се губи антифриз. Все пак са 20 годишни коли ...и те с характер
I've been there
и разбира се по най-невероятния начин губеше при мен
Re: Често срещани проблеми при Е36
Не съм чел цялата тема, но понеже се сблъсках с този немалък проблем преди няколко дни, искам да го споделя. Скъсване на купето - заден мост (около шпилките). Симптомите бяха тресене на цялата задница при мачкане на газта, обаче само като я карам напред. Настрани с вратите не ми го правеше този проблем. Другото, което не винаги може да го има, е прищракване изотзадзе
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани