Схема за свързване на телефона и какви части триабват
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Схема за свързване на телефона и какви части триабват
Здравеите колеги имам телефон във колата но немога да го вклуча карах го на маистор тои го замери и каза че не идва ток до него и не пожела повече да се занимава каза че ниамал програмата молиави кажете как да си го сваржа.Благодариави много
Re: Схема за свързване на телефона и какви части триабват
Кажи поне какъв е телефона, какви модули имаш за него в колата ....
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Схема за свързване на телефона и какви части триабват
MEN написа:Здравеите колеги имам телефон във колата но немога да го вклуча карах го на маистор тои го замери и каза че не идва ток до него и не пожела повече да се занимава каза че ниамал програмата молиави кажете как да си го сваржа.Благодариави много
Идваш при мен и ти го оправям, а иначе има цяла тема за това: viewtopic.php?f=8&t=128213
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Схема за свързване на телефона и какви части триабват
stony1 написа:MEN написа:Здравеите колеги имам телефон във колата но немога да го вклуча карах го на маистор тои го замери и каза че не идва ток до него и не пожела повече да се занимава каза че ниамал програмата молиави кажете как да си го сваржа.Благодариави много
Идваш при мен и ти го оправям, а иначе има цяла тема за това: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 8&t=128213
Здравей колега моя телефон е същия но ниама никакъв ток и не мога да го пусна незнам дали вобще работи аако можеш да го оправиш ще сам ти много благодарен
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Схема за свързване на телефона и какви части триабват
Въпроса е, че съм в Бургас, ако си наблизо мога да го проверя, а що се отнася до тоците - те са ми слабост 

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Схема за свързване на телефона и какви части триабват
stony1 написа:Въпроса е, че съм в Бургас, ако си наблизо мога да го проверя, а що се отнася до тоците - те са ми слабост
Добре но ниамам този модул във багажника откаде мога да си го взема и колко пари е да знам дали вобще си заслужава да го правя
- fedoracore
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Столицата
- Пол: Мъж
Re: Схема за свързване на телефона и какви части триабват
MEN написа:stony1 написа:Въпроса е, че съм в Бургас, ако си наблизо мога да го проверя, а що се отнася до тоците - те са ми слабост
Добре но ниамам този модул във багажника откаде мога да си го взема и колко пари е да знам дали вобще си заслужава да го правя
не

7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани