Предпазна кора под двигатела
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Тоо Cool
- U.S. MARINES
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: София,L.A.
- Пол: Мъж
- Кара: '13 BMW S1000RR, '09 Е71 4.0d
- Мечтае да кара: ///M6, E31 k55 Racing Dynamics, '13-'14 BMW S1000RR
Предпазна кора под двигатела
Пи4ове, искам да попитам някой има ли идея може ли да се измайстори такава една кора за под двигателя-нещо подобно на тия пластмасовите дето ги има на Аудитата-BAYRON ми каза, че е направил нещо такова на ТДС-ката си и сега искам и аз ама да е леко и здраво-някои, нещо може ли да измисли-ако се сещате за някой сервиз или фирма дето правят такива-давайте телефони, координати и цени-Предварително благодаря! 

In memory of CPL Jason Dunham,
United States Marine Corps,
who gave his life in order to keep his brothers alive.
You will never be forgotten!
10-10-81 - 07-12-2006
THAT IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN THE UNITED STATES MARINE CORPS,
BECAUSE THERE IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN A UNITED STATES MARINE!
https://www.youtube.com/watch?v=Z-y0aeXwbMc
SEMPER FI!
United States Marine Corps,
who gave his life in order to keep his brothers alive.
You will never be forgotten!
10-10-81 - 07-12-2006
THAT IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN THE UNITED STATES MARINE CORPS,
BECAUSE THERE IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN A UNITED STATES MARINE!
https://www.youtube.com/watch?v=Z-y0aeXwbMc
SEMPER FI!
- vankata™
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 706
- Регистриран на: 11.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
BAYRON написа:не съм направил а само и лепнах ново уплатнение оригинално си е с колата.......... нищо де ще я дам за мостра
Ми да, и моята си е с две кори:
- под двигателя
- по средата на купето
Фабрично колата си излиза с тия кори, и си мисля че ще ти е трудно да направиш такова нещо, а чисто нова ми казаха че е сума пара!Лошото е че и по моргите ги няма защото тия кори са хванати с едни пластмасови врътки (поне моята) и от трептения и с течение на времето тия врътки се чупят и корите падат, и докато се усетиш ти си я изпилил по асфалта и нестава за нищо!Голяма част от БМВ-тата са без средната кора именно поради тази причина!Успех в търсенето!
::: vankata™ :::
- Тоо Cool
- U.S. MARINES
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: София,L.A.
- Пол: Мъж
- Кара: '13 BMW S1000RR, '09 Е71 4.0d
- Мечтае да кара: ///M6, E31 k55 Racing Dynamics, '13-'14 BMW S1000RR
..............
Е добре де а като се кара без тая кора кофти ли е нещо за колата и какво точно се съсипва ако не си намеря такава кора?
In memory of CPL Jason Dunham,
United States Marine Corps,
who gave his life in order to keep his brothers alive.
You will never be forgotten!
10-10-81 - 07-12-2006
THAT IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN THE UNITED STATES MARINE CORPS,
BECAUSE THERE IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN A UNITED STATES MARINE!
https://www.youtube.com/watch?v=Z-y0aeXwbMc
SEMPER FI!
United States Marine Corps,
who gave his life in order to keep his brothers alive.
You will never be forgotten!
10-10-81 - 07-12-2006
THAT IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN THE UNITED STATES MARINE CORPS,
BECAUSE THERE IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN A UNITED STATES MARINE!
https://www.youtube.com/watch?v=Z-y0aeXwbMc
SEMPER FI!
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Аз лично съм виждал само на дизелите такава кора. По принцип за бензиновите трябва да се помисли малко, за да не би въпросната кора да наруши охлаждането на картера и да станат някакви грешки после
.

- vankata™
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 706
- Регистриран на: 11.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: ..............
Тоо Cool написа:Е добре де а като се кара без тая кора кофти ли е нещо за колата и какво точно се съсипва ако не си намеря такава кора?
Аз доколкото съм запознат, знам че тази кора под двигателя е само за шумоизолиране и да не се мърси двигателя от кал, вода, прах и т.н.Аз карам дизел и при мен има логика да шумоизолирам нещо, ама при бензина не виждам смисъл.Зимата ми се откачи средната кора, която е по дължина на колата, на два пъти я закачвах по първобитен начин, и тя все падаше и я свалих и сега си карам без тази кора!Та мисълта ми е че невярвам да се случат някакви необратими неща с двигателя ти!
А Димитър е прав, че на бензиновите двигатели и аз рядко съм виждал такава кора!
::: vankata™ :::
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
И аз си търся такава кора. по простата причина, че като завали дъжд и взема за ми пекъсва мотора. Бях писъл преди време тук, но никой нищо не каза от какво може да е. Логиката е че се мокри нещо отдолу и спира подаването на ток. Двигателя спира за момент, не може да се форсира. После се оправя. И това САМО в мокро време.
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
ivopicha написа:И аз си търся такава кора. по простата причина, че като завали дъжд и взема за ми пекъсва мотора.
Недей да правиш като докторите (да лекуваш смптомите). По-добре виж защо прекъсва и го оправи. Това, че ще сложиш кора, незначи че там пак няма да се мокри.
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Dimitar написа:ivopicha написа:И аз си търся такава кора. по простата причина, че като завали дъжд и взема за ми пекъсва мотора.
Недей да правиш като докторите (да лекуваш смптомите). По-добре виж защо прекъсва и го оправи. Това, че ще сложиш кора, незначи че там пак няма да се мокри.
А от какво може да е? Какво има одолу, че като се намокри да прекъсва?
??????????????????????Dimitar написа:Аз лично съм виждал само на дизелите такава кора. По принцип за бензиновите трябва да се помисли малко, за да не би въпросната кора да наруши охлаждането на картера и да станат някакви грешки после.
Тоо Cool написа:Е добре де а като се кара без тая кора кофти ли е нещо за колата и какво точно се съсипва ако не си намеря такава кора?
По принцип нищо не може да стане на мотора ,вярно е че пази от кал мърсотия , шумоизолира пази също рейкара и тя е затворена, не замърсява околлната среда автомобилът при едвнтоални течове и като някрая има завършен вид /търговски/.




??????? това означава че и аз не съм разбрал какво охлажване ще наруши.
Ако помислим малко тъкмо обратно при бензиновите двигатели триенето е по малко и температурата е по ниска. Сравни един радиатор за бензинова кола с дизелова и ще се увериш сам. Разбира с е и картерите са различни и различно оребрени и пак почече на дизела. Но това за което говорехме няма общо с тия процеси .
Ако помислим малко тъкмо обратно при бензиновите двигатели триенето е по малко и температурата е по ниска. Сравни един радиатор за бензинова кола с дизелова и ще се увериш сам. Разбира с е и картерите са различни и различно оребрени и пак почече на дизела. Но това за което говорехме няма общо с тия процеси .




31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани