Темпомат DIESEL (cruise control)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Re: Темпомат DIESEL (cruise control)
На е34 лостчетата седат някак увиснало. Виж си лоста за чистачките.naki4a написа:Здравейте колеги, аз се натъкнах на следният проблем: Взех си лостче от бензинка, не знам от каква кола Е36, Е32 Но определено не е за Е34... инак си влиза перфектно в гнездото си, но опира в лоста за чистачките...
На е36 са прави лостчетата и ако сложиш лостче за темпомат от е34 просто идва по-ниско.
Вземи си лостче за чистачки от е36 и би трябвало да не опират. Ако не си търси лостче за темпомат от е34, но това е по-трудната задача.
- naki4a
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 191
- Регистриран на: 19.06.2005
- Местоположение: Sofia Sitniakovo
- Кара: Е34 TDS
- Мечтае да кара: E31 M60B40
Re: Темпомат DIESEL (cruise control)
Благодаря колега!
Не знаех, че имат разлики пустите лостове Ще пусна тема в продава, но мога да кажа и тук, че го заменям за Е34-ково
Не знаех, че имат разлики пустите лостове Ще пусна тема в продава, но мога да кажа и тук, че го заменям за Е34-ково
- didodi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 204
- Регистриран на: 2.12.2003
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring 525d
- Мечтае да кара: с четири ауспуха...
- Детайли за колата: Лайфстайл комби просто.
Re: Темпомат DIESEL (cruise control)
Колеги днес ми правеше проблем , не се включваше темпомата от 1-во натискане, а трябваше няколко пъти за да "захапе". Нещо го изключва ми се струва ? Някой с подобен дерт ?
Re: Темпомат DIESEL (cruise control)
Ако си справен темпомат по метода от 1-ви пост е възможно от вибрациите някое съпротивление да се е разместило и да не прави точния пад на напрежение.didodi написа:Колеги днес ми правеше проблем , не се включваше темпомата от 1-во натискане, а трябваше няколко пъти за да "захапе". Нещо го изключва ми се струва ? Някой с подобен дерт ?
На мен това ми се случи веднъж но след кото залепих врътките на съпротивленията на точните позиции нямам дертове.
Ако си с оригинално лостче- някоя връзка не ти е читава.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Темпомат DIESEL (cruise control)
Когато си правите темпомати за дизелаците и ползвате лосчета от бензинови коли, не използвайте потенциометри както е показано в първия пост, а само съпротивление. Така е направено и оригиналното лостче за дизеловите мотори. Стандартните стойности на съпротивленията, които се използват са:
1. 68 Ома
2. 680 Ома
2. 200 Ома
3. 1 Ком
1. 68 Ома
2. 680 Ома
2. 200 Ома
3. 1 Ком
Последна промяна stony1 на 27 Юли 2013, 20:46, променена общо 1 път
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Темпомат DIESEL (cruise control)
Вече и аз си сложих темпомат с два кабела син и жълт кой да хвана на маса . В поста пише да хвана кафевия а та няма,аз хванах жълтия и си бачка дали го бърка нещо
- red bulll
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 130
- Регистриран на: 25.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Кучките да се подмокрят
Re: Темпомат DIESEL (cruise control)
Аз също си купих лостче с 2 кабела за ТДС-а , син и жълт ... чудя се кой от 2та цвята да взема за маса?
Re: Темпомат DIESEL (cruise control)
vasko_boy написа:Вече и аз си сложих темпомат с два кабела син и жълт кой да хвана на маса . В поста пише да хвана кафевия а та няма,аз хванах жълтия и си бачка дали го бърка нещо
red bulll написа:Аз също си купих лостче с 2 кабела за ТДС-а , син и жълт ... чудя се кой от 2та цвята да взема за маса?
Точка 7 от 1-ви пост:
7) Едната жица свързвате на маса, а втората към зеленото кабелче. Без значение коя къде, но е желателно кафявата да е на маса, а другата със зеленото кабелче.
- red bulll
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 130
- Регистриран на: 25.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Кучките да се подмокрят
Re: Темпомат DIESEL (cruise control)
Благодаря на колегата!
- Svetoslav20
- Потребител
- Мнения: 33
- Регистриран на: 16.06.2009
- Местоположение: Златица
- Пол: Мъж
- Кара: 325 td/tds
- Мечтае да кара: ракета CC400
Re: Темпомат DIESEL (cruise control)
Колега,при положение че някой от нас нямат наличен пин-2 малко инфо от къде да го изведем? от бушон 46 ли идва или
- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
Re: Темпомат DIESEL (cruise control)
На мен пък ми изпадна лостче от тдс Е36, а ми трябва от бензиново така че може да ги разменим с някой в обратната ситуация или някой ако може да обясни как да го преправя (предполагам, че трябва да се изрежат съпротивленията и да се пуснат кабелите с пинове и да се наредят на буксата?) и друг въпрос имам възможно ли е на бензиново да работи едновременно и лостчето и от мулти волана понеже ще слагам модул от Е39, но искам и лостче да си имам... Но незнам дали ще са съвместими...
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Темпомат DIESEL (cruise control)
SuPeR_FLY написа:На мен пък ми изпадна лостче от тдс Е36, а ми трябва от бензиново така че може да ги разменим с някой в обратната ситуация или някой ако може да обясни как да го преправя (предполагам, че трябва да се изрежат съпротивленията и да се пуснат кабелите с пинове и да се наредят на буксата?) и друг въпрос имам възможно ли е на бензиново да работи едновременно и лостчето и от мулти волана понеже ще слагам модул от Е39, но искам и лостче да си имам... Но незнам дали ще са съвместими...
Митак, ти самолет ли ще си правиш ? Няма да стане при теб лостче и бутони от волана. Щях да ти предложа да си разменим лостчетата за темпомата, но щом ще ползваш бутоните от мулти-волана няма смисъл да се занимаваш с лостчето.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
Re: Темпомат DIESEL (cruise control)
Еми щом не ме бърка можем да ги разменим ако имаш бензиново ама преправяно ли е твойто за дизел? Мойто си е с буксите до долу перфектно, недокоснато, като ново
- Shider
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 248
- Регистриран на: 13.11.2006
- Местоположение: Варна
- Детайли за колата: touring 318tds
Re: Темпомат DIESEL (cruise control)
Привет!
А я кажете - включва ли ви се темпомата на ТДС-ите при студен двигател?
Наскоро и аз си сложих такова благинка (даже лостчето е от Е30 324ТД - става, но леко побългарих закрепването, че не е съвсем същото при старото) и си работи екстра - само дето не сработва преди да вдигне температура малко над синята зона. Загряла ли е - сработва всеки път. Първоначално мислих, че е от слаб контакт някъде (направил съм всичко както трябва, но знам ли...), после обаче установих, че не се включва винаги и само когато е студен още двигателя. От служебния ми паркинг до магистралата са десетки метри и ми се иска да я закрепя на около 80км/ч на 5та, което са малко под 2000об/м, докато си загрее нормално. Обаче сега в студовете не иска, а докато беше топло не бях забелязъл такъв (д)ефект.
Та ако имате подобни наблюдения, или пък е написано някъде, а аз не го виждам... дали се случва само при мене - т.е. да търся проблем, или си е софтуерно зададено и е нормално???
А я кажете - включва ли ви се темпомата на ТДС-ите при студен двигател?
Наскоро и аз си сложих такова благинка (даже лостчето е от Е30 324ТД - става, но леко побългарих закрепването, че не е съвсем същото при старото) и си работи екстра - само дето не сработва преди да вдигне температура малко над синята зона. Загряла ли е - сработва всеки път. Първоначално мислих, че е от слаб контакт някъде (направил съм всичко както трябва, но знам ли...), после обаче установих, че не се включва винаги и само когато е студен още двигателя. От служебния ми паркинг до магистралата са десетки метри и ми се иска да я закрепя на около 80км/ч на 5та, което са малко под 2000об/м, докато си загрее нормално. Обаче сега в студовете не иска, а докато беше топло не бях забелязъл такъв (д)ефект.
Та ако имате подобни наблюдения, или пък е написано някъде, а аз не го виждам... дали се случва само при мене - т.е. да търся проблем, или си е софтуерно зададено и е нормално???
- raptorxbg
- младши ентусиаст
- Мнения: 387
- Регистриран на: 29.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW E36 318tds Touring
- Мечтае да кара: BMW E26
- Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци
Re: Темпомат DIESEL (cruise control)
При мен от както паднаха температурите темпомата се задейства от 2-3 опит (е36 318тдс с бензинов лост преправян за дизел).
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани