Не пали (дори с кабели)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Не пали (дори с кабели)
Здравейте,
Прегледах темите и пробвах с търсачката, не намерих нещо подобно на моя проблем.
Миналия петък както обикновенно си паркирах пред блока, и колата умряла от студ 3 вечери не съм я поглеждал. Понеделник сутринта си откючвам с алармата без грижи, давам на контакт, и някак бледо ми пресветнаха червените check лампички на таблото, след това старт - нищо, дори не завъртя. Викам си, ясно акумулатора е паднал от студа. Друга кола, кабели - позната схема, но пак все едно си стоеше с стария акумулатор, пак дори не завъртя, сега нито аларма, нито централно, все едно няма ток. Та питанката ми е, възможно ли е нещо друго да е умряло от студ, че и с кабели да не може да завърти стартера? Досега никога съм нямал проблем с паленето или акумулатора, пък и не разбирам много много... Ток съм давал бая пъти, но досега никога не ми е трябвал на мен, тъй че тоя вариант да не съм се справил с кабелите го изключвам.
Прегледах темите и пробвах с търсачката, не намерих нещо подобно на моя проблем.
Миналия петък както обикновенно си паркирах пред блока, и колата умряла от студ 3 вечери не съм я поглеждал. Понеделник сутринта си откючвам с алармата без грижи, давам на контакт, и някак бледо ми пресветнаха червените check лампички на таблото, след това старт - нищо, дори не завъртя. Викам си, ясно акумулатора е паднал от студа. Друга кола, кабели - позната схема, но пак все едно си стоеше с стария акумулатор, пак дори не завъртя, сега нито аларма, нито централно, все едно няма ток. Та питанката ми е, възможно ли е нещо друго да е умряло от студ, че и с кабели да не може да завърти стартера? Досега никога съм нямал проблем с паленето или акумулатора, пък и не разбирам много много... Ток съм давал бая пъти, но досега никога не ми е трябвал на мен, тъй че тоя вариант да не съм се справил с кабелите го изключвам.
- GrAMaDaN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 2.02.2009
- Местоположение: Велико Търново
- Кара: Разумно
- Мечтае да кара: BMW M6
Re: Не пали (дори с кабели)
Вчера имах същия проблем с на един приятел колата давам му ток нищо не става неще и неще и после му дадох моя акумулатор и запали от първия път , неговия беше стар а моя е на 2 месеца незнам дали е от това


- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: Не пали (дори с кабели)
Проблемът е в кабелите с които са ти давали ток
Или са били от "Всичко по лев",или просто са имали лош "омичен контакт" при свързването!

Re: Не пали (дори с кабели)
GrAMaDaN: Твоя приятел после смени ли акумулатора, или стария му се освести и си продължи с него?
Мерси, ще взема на заем ония джиджавки с кабелите, дето могат да дават ток, ако не стане с нея ще търся друг акумулатор
Мерси, ще взема на заем ония джиджавки с кабелите, дето могат да дават ток, ако не стане с нея ще търся друг акумулатор

- Cyberloner
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: е53
Re: Не пали (дори с кабели)
ned_gm28 написа:Проблемът е в кабелите с които са ти давали токИли са били от "Всичко по лев",или просто са имали лош "омичен контакт" при свързването!
това е едното, другото ми се е случвало ако си с дизел примерно а ти дават ток от няки 45А акумулатор забрави да стане


- GrAMaDaN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 2.02.2009
- Местоположение: Велико Търново
- Кара: Разумно
- Мечтае да кара: BMW M6
Re: Не пали (дори с кабели)
Ем запали с моя и след това си сложи неговия но забраих да кажа че и двете коли са дизели


- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Re: Не пали (дори с кабели)
Според мен нещо не са контактували добре двата акомулатора. Напълно е възможно да е от кабелите, а също си погледни добре клемите на акомулатора да не са окислени, че и тогава не прави контакт. Може малко да ги почистиш с шкурка.
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1708
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: Не пали (дори с кабели)
Няколко пъти ми се е случвало да давам ток с кабели и нищо не става.
Най добре колега вземи от някой здрав акумулатор и ще запалиш,верно по голяма играчка е ама 100% ще завърти.
Най добре колега вземи от някой здрав акумулатор и ще запалиш,верно по голяма играчка е ама 100% ще завърти.



- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Не пали (дори с кабели)
хвърли едно око и на масата 

- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Re: Не пали (дори с кабели)
Пичове, хубавите кабелчета са към 50лв.
Не е имало случай да давам ток и да не може да завърти, на тази кола със 100Аh акумулатор съм давал няколко пъти ток и не се стопиха, така че явно са перфект
Хубавото на кабелчетата е, че помагат в ужасно кофти моменти.
Другото което е... колата която дава ток трябва да е запалена.
Не е имало случай да давам ток и да не може да завърти, на тази кола със 100Аh акумулатор съм давал няколко пъти ток и не се стопиха, така че явно са перфект

Хубавото на кабелчетата е, че помагат в ужасно кофти моменти.
Другото което е... колата която дава ток трябва да е запалена.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Не пали (дори с кабели)
Владо написа:хвърли едно око и на масата

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Не пали (дори с кабели)
Днеска при един ТДС дори и даване на ток не помогна ,накрая го дръпна бай комбо и запали 


- Любо /ba1_hu1/
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325 tds Touring
- Детайли за колата: < Дълга печка със собствено мнение >
Re: Не пали (дори с кабели)
пресен случай на подобно незапалване
даваме ток, неще да завърти.... форсиране, пак ток , хубави кабели и не и не... накрая давай да дърпаме и пак не
Поуката е,че замръзнала кола не се дърпа 



26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани