Проблем с диагностика-Решен

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 14.08.2007
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: бавно и спокойно

Проблем с диагностика-Решен

Мнение от BMW_kiler » 04 Яну 2010, 15:23

искам да попитам някой има ли представа какви сигнали трябва да идват на пиновете на диагностичната букса,волтажи на отделните линий и другите шашми защото вече година (откакто е при мен) колата не може да се диагностира с тестер а вече съм обиколил всички сервизи в града намерих си схема на кабелите всички са здрави и пак няма начин колата е Е36 с М52 и използва MS 41 софтоер SIEMENS
Последна промяна BMW_kiler на 24 Май 2014, 16:24, променена общо 3 пъти
http://imageshack.com/a/img922/9764/uFw3yK.jpg

"Стана един гаф .... купувам си по каталог тампони за стабилизиращата щанга дето се захваща за носачите (с един болт и две гумички по една отгоре и отдолу от всяка страна). Лягам отдолу и .... чудо нямам такива, ти мани тампоните ами и щанга стабилизираща нямам 'бат ти сеира!" "HONDA forum"

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: ПРОБЛЕМ С ДИАГНОСТИКА

Мнение от vld » 04 Яну 2010, 17:46

С какво се опитват да я прочетат и каква грешка дава?
Само ДМЕ ли невиждат или никой от модулите по колата?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: ПРОБЛЕМ С ДИАГНОСТИКА

Мнение от tsb_bg » 04 Яну 2010, 19:36

BMW_kiler написа:... колата не може да се диагностира с тестер а вече съм обиколил всички сервизи в града ...

Колега това най-често се случва когато дефектен или неправилно програмиран/препрограмиран модул взима приоритет и "запушва" диагностиката, при което колата въобще не се разпознава от софтуера дори при ръчно въведени данни за модел, двигател, година и т.н.
Честа причина е смяна на модул от друг автомобил с друга кодировка или некадърно "пипане" на километрите ....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 14.08.2007
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: бавно и спокойно

Re: Проблем с диагностика

Мнение от BMW_kiler » 05 Яну 2010, 8:20

Значи нищо не намира все едно няма никой от другата страна на кабела ако проблема е в барани километри как се премахва този проблем?Възможно ли е повреден модул да базика цялата рабато и ако е това като започна да ги разкачам един по един няма ли да се оправи работата :conf: :conf:
http://imageshack.com/a/img922/9764/uFw3yK.jpg

"Стана един гаф .... купувам си по каталог тампони за стабилизиращата щанга дето се захваща за носачите (с един болт и две гумички по една отгоре и отдолу от всяка страна). Лягам отдолу и .... чудо нямам такива, ти мани тампоните ами и щанга стабилизираща нямам 'бат ти сеира!" "HONDA forum"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 23.07.2008
Пол: Мъж
Кара: m20b20 turbo, E38 725tds

Re: Проблем с диагностика

Мнение от plboy » 05 Яну 2010, 8:50

BMW_kiler написа:Значи нищо не намира все едно няма никой от другата страна на кабела ако проблема е в барани километри как се премахва този проблем?Възможно ли е повреден модул да базика цялата рабато и ако е това като започна да ги разкачам един по един няма ли да се оправи работата :conf: :conf:


Здрасти колега и аз имам почти същия птоблем с 725тдс при мен всички модули са на звездна точка както и при теб вероятно - комуникацията става по два проводника единия е общ а другия се свързва на звездна точка с този същия проводник от отделните модули/блок за управление на мотора, АБС, аербег...../ та можеш да намериш тази букса и да ги разкачиш и да ги пробваш един по един..... и пиши ко става че и аз иска почвам седмицата
King Regards, 0888 750 222

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 14.08.2007
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: бавно и спокойно

Re: Проблем с диагностика

Мнение от BMW_kiler » 05 Яну 2010, 11:58

От схемите които имам,виждам че всички блокове влизат в модула на двигателя и вече от там излизат 3 или 4 не се сещам в момента точно колко кабела към диагностичната букса,а схемите ги видях в Ауто дата 2004
http://imageshack.com/a/img922/9764/uFw3yK.jpg

"Стана един гаф .... купувам си по каталог тампони за стабилизиращата щанга дето се захваща за носачите (с един болт и две гумички по една отгоре и отдолу от всяка страна). Лягам отдолу и .... чудо нямам такива, ти мани тампоните ами и щанга стабилизираща нямам 'бат ти сеира!" "HONDA forum"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 23.07.2008
Пол: Мъж
Кара: m20b20 turbo, E38 725tds

Re: Проблем с диагностика

Мнение от plboy » 05 Яну 2010, 23:53

BMW_kiler написа:От схемите които имам,виждам че всички блокове влизат в модула на двигателя и вече от там излизат 3 или 4 не се сещам в момента точно колко кабела към диагностичната букса,а схемите ги видях в Ауто дата 2004


Говорим за краглата букса на БМВ нали.
От блока за управление на мотора излизат 2 проводника за данни които отиват на кръглата букса/мисля, че бяха пин 15 и 20 /, единия се разклонява и отива и на този 'звезден център', и още 2 проводника - за вътрешна комуникация на устройствата
King Regards, 0888 750 222

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 sedan

Re: Проблем с диагностика

Мнение от furnata » 06 Яну 2010, 9:55

Коя година е колата?

Пин 20 и 17 К-линия --провери дали не са прекъснати :idea:
пин 15 L-линия (но тя не трябва)
пин 14 +
пин 19 -
пин 7 сервизни интервали

Със какво я закачат колата в твоя град ?
НЕВОЛЯТА УЧИ........


ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 14.08.2007
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: бавно и спокойно

Re: Проблем с диагностика

Мнение от BMW_kiler » 07 Яну 2010, 11:54

колата е 96г. а с какво я мъчиха незнам не съм много навътре в тази материя точно но я съм я карал в бош сервиз и бмв сервиз и там пак неможаха искаха да им я оставя но имат лоша слава че взимат части от колите а при мен случея е такъв че всички сензори и датчици са нови и малко ме хваща страх
http://imageshack.com/a/img922/9764/uFw3yK.jpg

"Стана един гаф .... купувам си по каталог тампони за стабилизиращата щанга дето се захваща за носачите (с един болт и две гумички по една отгоре и отдолу от всяка страна). Лягам отдолу и .... чудо нямам такива, ти мани тампоните ами и щанга стабилизираща нямам 'бат ти сеира!" "HONDA forum"

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: ПРОБЛЕМ С ДИАГНОСТИКА

Мнение от vld » 07 Яну 2010, 16:07

tsb_bg написа:
BMW_kiler написа:... колата не може да се диагностира с тестер а вече съм обиколил всички сервизи в града ...

Колега това най-често се случва когато дефектен или неправилно програмиран/препрограмиран модул взима приоритет и "запушва" диагностиката, при което колата въобще не се разпознава от софтуера дори при ръчно въведени данни за модел, двигател, година и т.н.
Честа причина е смяна на модул от друг автомобил с друга кодировка или некадърно "пипане" на километрите ....


Колега а извън най-честия случай с връщане на километрите какъв би могъл да е проблема?

Аз имам подобен проблем, на мен ми дава грешка с ДИС да си проверя пин 17 на ОБД буксата.
Проверил съм си веригата и нямам проблем има си връзка кабела е наред от буксата до ЕКУто.
Намира ми всички други модули в колата с изключение на ДМЕ.

Като проблема се появи от самосебеси без да е имало модификации по колата.
Първоначално се четеше с карсофт 6.5 без проблеми, после спря да намира ЕКУто и аз реших, че нещо интерфейса се е бъгнал, после я пробвах с ДИС и там не я намира.
Къде да търся проблема?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: Проблем с диагностика

Мнение от tsb_bg » 07 Яну 2010, 16:36

Колега всеки един модул може да е причината. DME-то може да прави номера ако е чипосвано, ъпдейтван софтуер или просто повреден (последното е малко вероятно)????
Имай предвид, че дори и неправилно завършено кодиране/ъпдейт на софтуера може да дава грешки
От друга страна при Е39 най-атрактивни са екстрите свързани с LCM-а и за това най-често (дори и добронамерено) се пипа там....
Защо не опиташ в Дару (казвам Дару единствено защото те имат и старите диагностики) и не видиш какво ще кажат там
Мисля, че могат да се прежалят тези 100-тина лева за да си на ясно какво става с колата

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 sedan

Re: Проблем с диагностика

Мнение от furnata » 07 Яну 2010, 17:30

Я кажи на тези майстори там при теб да свържат пин17 и 20 и пак да пробват ;)
и кажи става ли ? Ако не отказвам се :mhihi:
НЕВОЛЯТА УЧИ........


ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 14.08.2007
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: бавно и спокойно

Re: Проблем с диагностика

Мнение от BMW_kiler » 11 Яну 2010, 21:23

Извинявай за тъпия въпрос но как така да ги свържат да ги дадът на късо и да забучат буксата или нещо друго :dunno: :dunno: :dummy: :conf: :paranoid:
http://imageshack.com/a/img922/9764/uFw3yK.jpg

"Стана един гаф .... купувам си по каталог тампони за стабилизиращата щанга дето се захваща за носачите (с един болт и две гумички по една отгоре и отдолу от всяка страна). Лягам отдолу и .... чудо нямам такива, ти мани тампоните ами и щанга стабилизираща нямам 'бат ти сеира!" "HONDA forum"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 sedan

Re: Проблем с диагностика

Мнение от furnata » 12 Яну 2010, 16:32

Да 17 и 20 на късо и след това да пробват пак да я четат!
НЕВОЛЯТА УЧИ........


ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 23.07.2008
Пол: Мъж
Кара: m20b20 turbo, E38 725tds

Re: Проблем с диагностика

Мнение от plboy » 14 Яну 2010, 23:29

furnata написа:Да 17 и 20 на късо и след това да пробват пак да я четат!

Здрасти колега какво целиш с това късо?
King Regards, 0888 750 222

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook