резервоар на е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- PiMPi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 3-ка Black Edition
- Мечтае да кара: много неща...
- Детайли за колата: много черна....
Re: резервоар на е36
Би трябвало да са за бензиновата помпа и по тия маркучи да ти тече бензин, а буксата е за тока на бензиновата помпа !
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: резервоар на е36
дебелите маркучи са за излишния бензин който се връща в резервоара от рейката.
тънките са за подаване на бенз.КЪМ рейката(3 bar)
белите букси са за нивомерите в 2-те половини на резервоара
черната букса е за захранване на бензиновата помпа
тънките са за подаване на бенз.КЪМ рейката(3 bar)
белите букси са за нивомерите в 2-те половини на резервоара
черната букса е за захранване на бензиновата помпа
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
- stef4o_BMW
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: настрани
- Мечтае да кара: M3 Power
- Детайли за колата: BMW E36 320 coupe
Re: резервоар на е36
Да допълна
на първата снимка е бензиновата помпа с поплавък а на втората е само поплавък
на първата снимка е бензиновата помпа с поплавък а на втората е само поплавък

Re: резервоар на е36
мерси маркуч номер 4 може ли да се запуше той нее ли за излишното гориво че като го следя ми прелича да е за това
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: резервоар на е36
не N:3 е за излишното гориво ама за кво ти е да го запушваш,той е сложен съвсем нарочно и не се разпределя напразно в 2-те половини а не само в едната. 

Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
- joreto_88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 416
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '01 E46 318Ci
Re: резервоар на е36
dangerous написа:дебелите маркучи са за излишния бензин който се връща в резервоара от рейката.
тънките са за подаване на бенз.КЪМ рейката(3 bar)
белите букси са за нивомерите в 2-те половини на резервоара
черната букса е за захранване на бензиновата помпа
По маркуч 2 отива към рейката на дюзите, по маркуч 4 се връща в лявата половина (зад шофьора), а маркучи 1 и 3 са 1 цял маркуч който свързва сондата с помпата. Сондата изпраща гориво към помпата и затова свършва 1-во едната половина на резервоара и тогава другата. Знам го от опит защото видях принципа на деиствие при отворен резервоар на моята кола.
Re: резервоар на е36
и аз така си мисля че е затова питам мерси все пакjoreto_88 написа:dangerous написа:дебелите маркучи са за излишния бензин който се връща в резервоара от рейката.
тънките са за подаване на бенз.КЪМ рейката(3 bar)
белите букси са за нивомерите в 2-те половини на резервоара
черната букса е за захранване на бензиновата помпа
По маркуч 2 отива към рейката на дюзите, по маркуч 4 се връща в лявата половина (зад шофьора), а маркучи 1 и 3 са 1 цял маркуч който свързва сондата с помпата. Сондата изпраща гориво към помпата и затова свършва 1-во едната половина на резервоара и тогава другата. Знам го от опит защото видях принципа на деиствие при отворен резервоар на моята кола.
- batvlady79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525dA '09
- Мечтае да кара: ново БМВ
Re: резервоар на е36
С една дума - не разбутвай системата.
Какъв ти е по-точно проблема с резервоара ?
Какъв ти е по-точно проблема с резервоара ?
Когато прочетох за вредата от алкохола, се отказах от четенето..
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: резервоар на е36
joreto_88 написа:dangerous написа:дебелите маркучи са за излишния бензин който се връща в резервоара от рейката.
тънките са за подаване на бенз.КЪМ рейката(3 bar)
белите букси са за нивомерите в 2-те половини на резервоара
черната букса е за захранване на бензиновата помпа
По маркуч 2 отива към рейката на дюзите, по маркуч 4 се връща в лявата половина (зад шофьора), а маркучи 1 и 3 са 1 цял маркуч който свързва сондата с помпата. Сондата изпраща гориво към помпата и затова свършва 1-во едната половина на резервоара и тогава другата. Знам го от опит защото видях принципа на деиствие при отворен резервоар на моята кола.
Правилно!

Re: резервоар на е36
проблема ми е че колата пали от второто завартане на ключа това само на бензин го прави и ми казаха че може да е от клапанчето на бензиновата помпа да изпуска бензина отново вав резервоара затова прегледах отзад системата ам е здравоbatvlady79 написа:С една дума - не разбутвай системата.
Какъв ти е по-точно проблема с резервоара ?
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани