КАТ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
КАТ
Вчера ходих да си регистрирам двигателя в КАТ от 1.8ис на 2.5 и когато стигнах на канала казаха ми че колата трябвало да мине техно тест защото двигателя бил по мощен и не се знаели дали щяло да издържи купето /пълни глупусти/ някой регист. по мощен двигател от 4 на 6 цилиндъра и как, че тук в Бургас са малко ку ку трябва ли да минавам технотест както ми казват, и какво да направя.





http://vbox7.com/play:dfb1170d
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW
Re: КАТ
Да трябва и най-вероятно при тази разлика в кубатурите ще те накарат да смениш и дисковете и спирачните апарати с такива от 2.5
А може и да не те накарат ако имаш правилен подход, но го имай предвид защото в определени моменти колата е по-важно да спира от колкото да върви
А може и да не те накарат ако имаш правилен подход, но го имай предвид защото в определени моменти колата е по-важно да спира от колкото да върви
Re: КАТ
Дисковете съм ги сменил на 325X25 от Е46 330
Колко ще ми струва тоя техно тест.
Колко ще ми струва тоя техно тест.
http://vbox7.com/play:dfb1170d
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW
Re: КАТ
Tехнотест e 160 лв след това се издава нов талон на колата за 40 лв
Провежда се един път в месеца и трябва да се запишеш предварително
Провежда се един път в месеца и трябва да се запишеш предварително
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Re: КАТ
Dizzel написа:Дисковете съм ги сменил на 325X25 от Е46 330....
Не е лошо да вземеш някаква измислена фактура от сервиз ... смяна дискове ххх на размер ууу ... и да я представиш заедно с документите на ДВГ-то
Така ще е ясно, че са сменени и те
- Laverita
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 197
- Регистриран на: 15.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Самолет и мечтае да кара подводница
Re: КАТ
Здрасти, колега. Аз махнах м43б18 1.8 115 коня и сложих м44б19 140 коня и ме пратиха на технотест. Така че няма начин да не минеш технотест, ако искаш колата да ти е законна и утре, ако се наложи да може да си я продадеш, че иначе ще вкараш купувача в приключение
Виж, колегите са ти писали за спирачната система и дисковете и, ако това си го направил, според мен няма да имаш проблем, просто няма за какво да се захванат от тхнотеста. Аз палтих 150 лв. за технотеста говорим за 25.12.2009 г. +20 лв. в КАТ за новия талон. Номера няма да сменяш
Според мен не мисля, че ще минеш с 160 лв. за тази кубатура и киловати
Мой съвет е пиши им на тези от технотеста и им кажи какъв ти е случая (аз така направих) и те ще ти отговорят и ще ти кажат конкретно колко пари да си приготвиш. Другия вариант е да си приготвиш 250 лв. за да си сигурен, че ще ти стигнат парите. Не казвам, че теста ти е толкова, но по пътя на логиката, абсурдно е да си под 200 лв., дано да греша. Това с бележките до някъде олеснява нещата добре е да имаш и за монтажа и на двигателя от даден сервиз и за дисковете, но не е задължително.
Успех



Успех

Re: КАТ
tsb_bg написа:Да трябва и най-вероятно при тази разлика в кубатурите ще те накарат да смениш и дисковете и спирачните апарати с такива от 2.5
А може и да не те накарат ако имаш правилен подход, но го имай предвид защото в определени моменти колата е по-важно да спира от колкото да върви
е то няма какво да им сменя на спирачките от 1,8 ис и 2,5 спирачките са еднакви ,окачването е еднакво всичко е еднакво, тея от техно теста са толкова некадърни че няма накъде, вместо те да си направят справка за дадения модел /за да създадат впечетление че разбират от работата си/ те карат хората да се разкарват като маймуни по сервизи и да изискват измислени бележки които почти никой сервиз не издава
- Laverita
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 197
- Регистриран на: 15.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Самолет и мечтае да кара подводница
Re: КАТ
Колега, издават бележки например в М-кар, но трябва да си платиш
До колкото знам може окачването да е същото и спирачната система да е с дискове, но мисля, че имаше някаква разлика в спирачните апарати и е логично да има разлика. 


Re: КАТ
BAVARIA написа:... е то няма какво да им сменя на спирачките от 1,8 ис и 2,5 спирачките са еднакви ...
Прав си въобще не се замислих като видях "технотест" ....
- Laverita
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 197
- Регистриран на: 15.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Самолет и мечтае да кара подводница
Re: КАТ
Аз, като писах до М-кар за да ми издадат серификат за това, че двигателя ми е съвместим с купето, тези от М-кар писаха чак в Германия, и накрая се оказа, че досега в историята на BMW AG никога не е произвеждан автомобил с купе - 318i touring с двигател от 318ti M44B19; и ми отказаха сертификат
И като се почнаха едни притисения
Вика си лелелееее сега тези от теста ще ме върнат понатам как ще я продавам тази кола и т., но все пак минах технотеста
Даже тези от КАТ промениха само номера на двигателя и кубатурата, иначе всичко друго си остана същото от предишния талон.



Re: КАТ
Laverita написа:Колега, издават бележки например в М-кар, но трябва да си платишДо колкото знам може окачването да е същото и спирачната система да е с дискове, но мисля, че имаше някаква разлика в спирачните апарати и е логично да има разлика.
е да ако си платиш сигурно дават ,то като си платиш всичко дават зависи от сумата

- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: КАТ
До колегата Laverita.. Ако може да споделиш малко по-подробно относно минаването на технотеста, тъй като мисля че ще е интересно за повечето в форума. Какво точно гледаха по колата, какви им бяха изискванията, обстойно ли я преглеждаха и тн. Благодаря предварително.
- Laverita
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 197
- Регистриран на: 15.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Самолет и мечтае да кара подводница
Re: КАТ
Според мен файда от тези бележки няма
Колега щом казваш, че няма разлика ще ти се доверя, аз затова писах " но мисля, че", не бях сигурен
Имам един чисто информативен въпрос, кога започват раликите от какви двигател и т.н.?
Относно теста, ами бяхме около 60-70 коли и камиони общо. На една голяма площадка някъде вътре в Пловдивската митница (това става дума за Пловдив). Ами още при влизането ти дават номер. Дойде едно момче от технотеста и едно момиче с него. Момичето влезе в една стаичка, където започна да води дукументацията. А момчето започна да преглежда колите и камионите, както са си по ред на номерата. Обявява номера, и човекът, на когото е колата го води до нея и според мен, в зависимост от модела, годината и т.н. е и прегледа. Имаше някакъв москвич 12-ка мой набор на над 30 години, ама го гледа от всякъде, даже за малко да го върне, че седалките му не се застопоряваха. Имаше и камиони, които минаха щателна проверка. Аз си бях измил колата и двигателя предишния ден и колата ми имаше доста добър вид. Отворих двигателя, всичко кристално чисто
, момчето свери номерата и това беше
Нищо не е гледал нито вътре нито от вън. Аз се бях и подготвил бях си сложил нови тампони на носачите, двата шарнирни болта са ми подсилени оригинални, но не се стигна до там да се гледа на канал
Гледах, че гедаше на някой коли коланите дали са в изправност и мърдаше седал;ките на пред на зад да види дали се клатят. Имаше и други коли като мен само им погледна номерата на двигателите и това беше. Да ви кажа даже си зависи и от човека, който преглежда, ако иска може да си затвори очите. Имаше един опел със много пукнато предно стъкло и го пусна, явно защото май не е към техническата част проблема, знам ли
Аз бях 20-ти номер и в 13 ч. бях готов с документите. Но мисля, че до към 17 ч. са свършили защото после момчето се присъедини вътре към момичето и оправяха документите по-бързо. Дефакто прегледа колите до към 12 ч. На бързо на бързо
Мисля, че трябвва да е нещо много фрапиращо за да те върнат, все пак те имат сметка да ти вземат парите, не да те върнат
Хубавото е, че след като минеш прегледа едва тогава се плаща таксата, не е преди това да ти вземат парите и после да те скъсат и да се видиш в чудо
То в България нищо не се знае и това може да стане да започнат предварително да искат пари особено в тази криза, за да може след като ти кажат, че не може да караш с този мотор поне да са ти взели някой лев, пък ти после си чупи главата. Хайде успех на всички. Дано да съм бил полезен 


Относно теста, ами бяхме около 60-70 коли и камиони общо. На една голяма площадка някъде вътре в Пловдивската митница (това става дума за Пловдив). Ами още при влизането ти дават номер. Дойде едно момче от технотеста и едно момиче с него. Момичето влезе в една стаичка, където започна да води дукументацията. А момчето започна да преглежда колите и камионите, както са си по ред на номерата. Обявява номера, и човекът, на когото е колата го води до нея и според мен, в зависимост от модела, годината и т.н. е и прегледа. Имаше някакъв москвич 12-ка мой набор на над 30 години, ама го гледа от всякъде, даже за малко да го върне, че седалките му не се застопоряваха. Имаше и камиони, които минаха щателна проверка. Аз си бях измил колата и двигателя предишния ден и колата ми имаше доста добър вид. Отворих двигателя, всичко кристално чисто








- ///M3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 14.02.2004
- Местоположение: София
- Кара: '02 BMW E46 330i
Re: КАТ
Алеле майко, кви са тези цени
Разход на гориво
измерване за лек автомобил 114лв
справка за разход на гориво 60лв
Измерване на пропускливост на автостъкла 78лв
Измерване на димност 55,20лв
Техн.експертиза за макс.скорост 90лв
и т.н.
По 40 МПС-та на ден на пункт или както там се делят, средно като гледам (зависи от съотношението между коли и камиони ест.) някъде към 240лв/бр ~ 10 000лв, дали не са нагли?

Разход на гориво
измерване за лек автомобил 114лв
справка за разход на гориво 60лв
Измерване на пропускливост на автостъкла 78лв
Измерване на димност 55,20лв
Техн.експертиза за макс.скорост 90лв
и т.н.
По 40 МПС-та на ден на пункт или както там се делят, средно като гледам (зависи от съотношението между коли и камиони ест.) някъде към 240лв/бр ~ 10 000лв, дали не са нагли?

21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани