Малко Upgrade в моята кола.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 28 Яну 2010, 0:00

bmw325tds написа:Само да попитам с каква кожа претапицираш?
И как я опъваш така че да няма шевове и гънки?


Колега, използвам изкуствена кожа за автотапицерии. Имах голямо желание да е естествена, но цвета, който си бях харесал го видях само на мостра и нокой не искаше да внася малки количества.
Кожата, която изпозвам е еластична и лесно се оформя по детайла.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

Музикално деформиран
Аватар
Мнения: 2722
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 330ci

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от Icco » 28 Яну 2010, 1:21

А ако не е еластична се ползва пистолет за горещ въздух след нагряване кожата става супер еластична, направо като дъвка, но все пак трябва да се внимава да не се задържа пистолета на едно място че става мааалко грозно :mhihi:
А колата трябва да я видя на живо на някоя от сбирките, само да се постопли, че направо си е ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 28 Яну 2010, 8:52

Icco написа:А ако не е еластична се ползва пистолет за горещ въздух след нагряване кожата става супер еластична, направо като дъвка, но все пак трябва да се внимава да не се задържа пистолета на едно място че става мааалко грозно :mhihi:
А колата трябва да я видя на живо на някоя от сбирките, само да се постопли, че направо си е ....


Сешоара е решение за тези, които нямат пистолет за горещ въздух, а колата както съм я подкарал, ще може да я видиш чак лятото, а и тогава ще се прибирам във Варна.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 30 Яну 2010, 0:06

Ето малко снимки на корите, претапицирани с червена кожа:

ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображение

На снимките едната кора е почистена с препарат за кожа, сглобена и намазана с препарат, придаващ блясък. Понеже се получи доста добре реших, че интериора на колата ще бъде в червено и черно, което означава, че четирите кори с черната кожа отиват на пазара.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 19.12.2009
Местоположение: гр.Кюстендил
Пол: Мъж
Кара: БМВ 320i vanos

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от igrachakn » 30 Яну 2010, 15:27

:clap: :clap: :clap: евала колега

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3145
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от ~Мишо~ » 30 Яну 2010, 18:27

Все едно гледам моите врати... но твоите са станали по-добре,моите не са така изпънати :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Coфия
Пол: Мъж
Кара: 320i m52

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от niki0007 » 30 Яну 2010, 18:42

:clap: :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 31 Яну 2010, 1:31

Това е крайният разултат от претапицирането с червена кожа:

ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображение

Ето снимки на задната страна на кората, видиите и подложките за тях, използвани за закрепяне на претапицираните кори:
ИзображениеИзображениеИзображение

Предстои монтирането им на колата, след което ще има още снимки.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 14.10.2009
Местоположение: svilengrad
Пол: Мъж
Кара: 320 coupe

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от pisarov » 31 Яну 2010, 23:19

браво колега само да те попитам това сд от какав модел бмв е и на кой коли са ги монтирва ли от каде мога да си намеря такова сд,а ти за колко пари са сдоби с това сд.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 07 Фев 2010, 13:16

Така изглеждат монтирани на колата:

ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 1.01.2008
Кара: E60 525dA

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от Amorphis » 07 Фев 2010, 13:24

Колега поздравления за положения труд и резултата от него.
Искам да те попитам ти сам ли си тапицира корите?
Само с "опъване и лепене" ли го направи или има и шевове някъде?
Какво лепило използва, имам малко кожа и мисля да си тапицирам и аз корите, затова и се интересувам.
E36 325TD
E36 M3 Evo
E39 525TDSt
E39 525TDStA
сега
E36 318i
Е60 525dA Sedan
E53 X5 3.0d SportPack

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: София

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от radio_manbg » 18 Фев 2010, 15:19

А аз си мислих че съм разглабял колата :)
ИзображениеИзображение
Изображение
БЪЛГАРИЯ Е ВЕЛИКА ДЪРЖАВА
БЪЛГАРИТЕ - ВЕЛИК НАРОД

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 05 Мар 2010, 21:14

Дойде ред на големия борд. Колата е произвадена с аналоговия часовник и за монтажа на борда беше наобходимо да се сдобия с борда, лосчето за мигачите с функция да управлява борда, гонга с буксите, температурния датчик и двете букси х1070- черната и х1071- бялата букса на борда. Ако не държах да се сдобия със сток окабеляването сигурно доста отдавна щях да съм монтирал борда, но както за седалките и Hi-Fi пакета, така и тук исках да намеря цякото окабеляване без да бъде рязано. По-лесно е за работа и вероятността да се обърка нещо при свързването е почти нулева. Благодарение на колега от форума, който ми позволи да си сваля цялото окабеляваме сам, разполагам с всичко необходимо за монтажа. Ето малко снимки на това, с което утре смятам да ъпгрейдна колата:

ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображение

Свалянето на исталацията отне време, но монтажа ще бъде доста лесен и бърз. В темите, в които е описан реда за монтажа на борда е посочено:

х1070 - черната букса

пин1--- ->
пин2--- ->
пин3--- -> пинове от 1 до 6 са за чек модула, ако нямате чек не ви трябват
пин4--- ->
пин5--- ->
пин6--- ->
пин8--черно/зелен->---ZKE IV модул* -пин 12
пин9--зелен/син->-----х17- пин 4
пин10-бял/син->-------гонг
пин11-бял/червен->----гонг
пин12-кафяв/сив->-----темп сензор
пин13-черно/бял->-----х17 пин2
пин14-виолет/бял->----бушон 45
пин15-син/виолет/бял->--х17 пин24
пин16-сив/червен->----х16 пин2

х1071 - бялата букса

пин1--черно/виолет->----ZKE IV модул пин15
пин4--черно/син->-------жълт/червен кабел pin 10 на лоста на мигачите(ако сте взели такъв с контрол на борда)
пин5--бял/виолет->------х16 пин12
пин6--бял/черен->-------х16 пин21
пин7--бял/жълт->--------х16 пин11
пин8--червен/жълт/сив->--х1070 пин18(12волта)
пин9--бял/сив->---------х17 пин10
пин13-кафяв->-----------х1070 пин17(маса)

Х16 и Х17 са съответно:
х16 - бялата букса на таблото с уредите
х17 - синята букса на таблото с уредите

Докато свалях инсталацията от колата установих, че свързването е малко по-различно.

Към буксите на таблото се свързват:
от бялата букса на гонга
черно/червен- отива към х17 пин 9
от х1070 - черната букса
пин15-син/виолет/бял->--х17 пин24
от х1071 - бялата букса
пин9--бял/сив->---------х17 пин10

към черната букса на гонга се свързват:
от х1070 - черната букса
пин10-бял/син->-------гонг
пин11-бял/червен->----гонг
към бялата букса на гонга се подава захранване:
червен/жълт->-----+12V
кафяв->------маса (местата им са означени на самия гонк и няма как да бъдат объркани)

към температурния датчик се свързват:
от х1070 - черната букса
пин12-кафяв/сив->-----темп сензор

къл лоста за мигачите се сврзва
от х1071 - бялата букса
пин4--кафяв/червен->-------жълт/червен кабел pin 10 на лоста на мигачите

Всички останали проводници се свързват по цветове към съответните разпределителни платки, които се намират в лявата част на купето под таблото и в ляво от комфорт модула съответно:
Изображение
Изображение

По този начин е изградена заводската инсталация. Колата от която свалих окабеляването и модулите нямаше чек модул. Такъв винаги може да се свърже в последствие.

Допълнителни снимки по време и след монтажа ще кача след приключване на операцията.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 09 Мар 2010, 20:16

Ето обещаните снимки, направени по време на монтажа на големия борд. Преди самия монтаж се наложи да се демонтират: жабката, аналоговия часовник, управлението на дигиталния климатроник, таблото със скоростомера, кората под волана и други детайли от интериора на купето.

ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение

Извинявам се за качеството на снимките, но апарата се прецака.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3145
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от ~Мишо~ » 09 Мар 2010, 23:10

Маншона на скоростния лост ти ли си го прави или го взе готов,както бях писал преди моите кори са същите и искам да видя как ще стои.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook