Малко Upgrade в моята кола.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
bmw325tds написа:Само да попитам с каква кожа претапицираш?
И как я опъваш така че да няма шевове и гънки?
Колега, използвам изкуствена кожа за автотапицерии. Имах голямо желание да е естествена, но цвета, който си бях харесал го видях само на мостра и нокой не искаше да внася малки количества.
Кожата, която изпозвам е еластична и лесно се оформя по детайла.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Icco
- Музикално деформиран
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
Re: Малко Upgrade в моята кола.
А ако не е еластична се ползва пистолет за горещ въздух след нагряване кожата става супер еластична, направо като дъвка, но все пак трябва да се внимава да не се задържа пистолета на едно място че става мааалко грозно
А колата трябва да я видя на живо на някоя от сбирките, само да се постопли, че направо си е ....
А колата трябва да я видя на живо на някоя от сбирките, само да се постопли, че направо си е ....
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Icco написа:А ако не е еластична се ползва пистолет за горещ въздух след нагряване кожата става супер еластична, направо като дъвка, но все пак трябва да се внимава да не се задържа пистолета на едно място че става мааалко грозно
А колата трябва да я видя на живо на някоя от сбирките, само да се постопли, че направо си е ....
Сешоара е решение за тези, които нямат пистолет за горещ въздух, а колата както съм я подкарал, ще може да я видиш чак лятото, а и тогава ще се прибирам във Варна.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Ето малко снимки на корите, претапицирани с червена кожа:
На снимките едната кора е почистена с препарат за кожа, сглобена и намазана с препарат, придаващ блясък. Понеже се получи доста добре реших, че интериора на колата ще бъде в червено и черно, което означава, че четирите кори с черната кожа отиват на пазара.
На снимките едната кора е почистена с препарат за кожа, сглобена и намазана с препарат, придаващ блясък. Понеже се получи доста добре реших, че интериора на колата ще бъде в червено и черно, което означава, че четирите кори с черната кожа отиват на пазара.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- igrachakn
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 19.12.2009
- Местоположение: гр.Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 320i vanos
Re: Малко Upgrade в моята кола.
евала колега
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
- Мнения: 3145
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Все едно гледам моите врати... но твоите са станали по-добре,моите не са така изпънати
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- niki0007
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 205
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Coфия
- Пол: Мъж
- Кара: 320i m52
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Това е крайният разултат от претапицирането с червена кожа:
Ето снимки на задната страна на кората, видиите и подложките за тях, използвани за закрепяне на претапицираните кори:
Предстои монтирането им на колата, след което ще има още снимки.
Ето снимки на задната страна на кората, видиите и подложките за тях, използвани за закрепяне на претапицираните кори:
Предстои монтирането им на колата, след което ще има още снимки.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- pisarov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 66
- Регистриран на: 14.10.2009
- Местоположение: svilengrad
- Пол: Мъж
- Кара: 320 coupe
Re: Малко Upgrade в моята кола.
браво колега само да те попитам това сд от какав модел бмв е и на кой коли са ги монтирва ли от каде мога да си намеря такова сд,а ти за колко пари са сдоби с това сд.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Колега поздравления за положения труд и резултата от него.
Искам да те попитам ти сам ли си тапицира корите?
Само с "опъване и лепене" ли го направи или има и шевове някъде?
Какво лепило използва, имам малко кожа и мисля да си тапицирам и аз корите, затова и се интересувам.
Искам да те попитам ти сам ли си тапицира корите?
Само с "опъване и лепене" ли го направи или има и шевове някъде?
Какво лепило използва, имам малко кожа и мисля да си тапицирам и аз корите, затова и се интересувам.
- radio_manbg
- младши ентусиаст
- Мнения: 313
- Регистриран на: 10.03.2006
- Местоположение: София
Re: Малко Upgrade в моята кола.
А аз си мислих че съм разглабял колата
БЪЛГАРИЯ Е ВЕЛИКА ДЪРЖАВА
БЪЛГАРИТЕ - ВЕЛИК НАРОД
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Дойде ред на големия борд. Колата е произвадена с аналоговия часовник и за монтажа на борда беше наобходимо да се сдобия с борда, лосчето за мигачите с функция да управлява борда, гонга с буксите, температурния датчик и двете букси х1070- черната и х1071- бялата букса на борда. Ако не държах да се сдобия със сток окабеляването сигурно доста отдавна щях да съм монтирал борда, но както за седалките и Hi-Fi пакета, така и тук исках да намеря цякото окабеляване без да бъде рязано. По-лесно е за работа и вероятността да се обърка нещо при свързването е почти нулева. Благодарение на колега от форума, който ми позволи да си сваля цялото окабеляваме сам, разполагам с всичко необходимо за монтажа. Ето малко снимки на това, с което утре смятам да ъпгрейдна колата:
Свалянето на исталацията отне време, но монтажа ще бъде доста лесен и бърз. В темите, в които е описан реда за монтажа на борда е посочено:
х1070 - черната букса
пин1--- ->
пин2--- ->
пин3--- -> пинове от 1 до 6 са за чек модула, ако нямате чек не ви трябват
пин4--- ->
пин5--- ->
пин6--- ->
пин8--черно/зелен->---ZKE IV модул* -пин 12
пин9--зелен/син->-----х17- пин 4
пин10-бял/син->-------гонг
пин11-бял/червен->----гонг
пин12-кафяв/сив->-----темп сензор
пин13-черно/бял->-----х17 пин2
пин14-виолет/бял->----бушон 45
пин15-син/виолет/бял->--х17 пин24
пин16-сив/червен->----х16 пин2
х1071 - бялата букса
пин1--черно/виолет->----ZKE IV модул пин15
пин4--черно/син->-------жълт/червен кабел pin 10 на лоста на мигачите(ако сте взели такъв с контрол на борда)
пин5--бял/виолет->------х16 пин12
пин6--бял/черен->-------х16 пин21
пин7--бял/жълт->--------х16 пин11
пин8--червен/жълт/сив->--х1070 пин18(12волта)
пин9--бял/сив->---------х17 пин10
пин13-кафяв->-----------х1070 пин17(маса)
Х16 и Х17 са съответно:
х16 - бялата букса на таблото с уредите
х17 - синята букса на таблото с уредите
Докато свалях инсталацията от колата установих, че свързването е малко по-различно.
Към буксите на таблото се свързват:
от бялата букса на гонга
черно/червен- отива към х17 пин 9
от х1070 - черната букса
пин15-син/виолет/бял->--х17 пин24
от х1071 - бялата букса
пин9--бял/сив->---------х17 пин10
към черната букса на гонга се свързват:
от х1070 - черната букса
пин10-бял/син->-------гонг
пин11-бял/червен->----гонг
към бялата букса на гонга се подава захранване:
червен/жълт->-----+12V
кафяв->------маса (местата им са означени на самия гонк и няма как да бъдат объркани)
към температурния датчик се свързват:
от х1070 - черната букса
пин12-кафяв/сив->-----темп сензор
къл лоста за мигачите се сврзва
от х1071 - бялата букса
пин4--кафяв/червен->-------жълт/червен кабел pin 10 на лоста на мигачите
Всички останали проводници се свързват по цветове към съответните разпределителни платки, които се намират в лявата част на купето под таблото и в ляво от комфорт модула съответно:
По този начин е изградена заводската инсталация. Колата от която свалих окабеляването и модулите нямаше чек модул. Такъв винаги може да се свърже в последствие.
Допълнителни снимки по време и след монтажа ще кача след приключване на операцията.
Свалянето на исталацията отне време, но монтажа ще бъде доста лесен и бърз. В темите, в които е описан реда за монтажа на борда е посочено:
х1070 - черната букса
пин1--- ->
пин2--- ->
пин3--- -> пинове от 1 до 6 са за чек модула, ако нямате чек не ви трябват
пин4--- ->
пин5--- ->
пин6--- ->
пин8--черно/зелен->---ZKE IV модул* -пин 12
пин9--зелен/син->-----х17- пин 4
пин10-бял/син->-------гонг
пин11-бял/червен->----гонг
пин12-кафяв/сив->-----темп сензор
пин13-черно/бял->-----х17 пин2
пин14-виолет/бял->----бушон 45
пин15-син/виолет/бял->--х17 пин24
пин16-сив/червен->----х16 пин2
х1071 - бялата букса
пин1--черно/виолет->----ZKE IV модул пин15
пин4--черно/син->-------жълт/червен кабел pin 10 на лоста на мигачите(ако сте взели такъв с контрол на борда)
пин5--бял/виолет->------х16 пин12
пин6--бял/черен->-------х16 пин21
пин7--бял/жълт->--------х16 пин11
пин8--червен/жълт/сив->--х1070 пин18(12волта)
пин9--бял/сив->---------х17 пин10
пин13-кафяв->-----------х1070 пин17(маса)
Х16 и Х17 са съответно:
х16 - бялата букса на таблото с уредите
х17 - синята букса на таблото с уредите
Докато свалях инсталацията от колата установих, че свързването е малко по-различно.
Към буксите на таблото се свързват:
от бялата букса на гонга
черно/червен- отива към х17 пин 9
от х1070 - черната букса
пин15-син/виолет/бял->--х17 пин24
от х1071 - бялата букса
пин9--бял/сив->---------х17 пин10
към черната букса на гонга се свързват:
от х1070 - черната букса
пин10-бял/син->-------гонг
пин11-бял/червен->----гонг
към бялата букса на гонга се подава захранване:
червен/жълт->-----+12V
кафяв->------маса (местата им са означени на самия гонк и няма как да бъдат объркани)
към температурния датчик се свързват:
от х1070 - черната букса
пин12-кафяв/сив->-----темп сензор
къл лоста за мигачите се сврзва
от х1071 - бялата букса
пин4--кафяв/червен->-------жълт/червен кабел pin 10 на лоста на мигачите
Всички останали проводници се свързват по цветове към съответните разпределителни платки, които се намират в лявата част на купето под таблото и в ляво от комфорт модула съответно:
По този начин е изградена заводската инсталация. Колата от която свалих окабеляването и модулите нямаше чек модул. Такъв винаги може да се свърже в последствие.
Допълнителни снимки по време и след монтажа ще кача след приключване на операцията.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Ето обещаните снимки, направени по време на монтажа на големия борд. Преди самия монтаж се наложи да се демонтират: жабката, аналоговия часовник, управлението на дигиталния климатроник, таблото със скоростомера, кората под волана и други детайли от интериора на купето.
Извинявам се за качеството на снимките, но апарата се прецака.
Извинявам се за качеството на снимките, но апарата се прецака.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
- Мнения: 3145
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Маншона на скоростния лост ти ли си го прави или го взе готов,както бях писал преди моите кори са същите и искам да видя как ще стои.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани