Зареждащо напрежение
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- batvlady79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525dA '09
- Мечтае да кара: ново БМВ
Зареждащо напрежение
Колеги,
някой има ли представа колко или в какви граници трябва да е напрежението в зареждащия ток (идващ от генератора към акумулатора). Купих си Bosch Silver, но като замериха зареждането, препоръчаха смяна на релето, отговарящо за регулиране на обратния ток. На мен ми излезе като напрежение 13,5-13,7 V, а препоръчителния бил мин 14 V за да може акумулатора да се зарежда напълно. Вярно ли е това или всичко по ел системата е ОК и не трябва нищо да сменям. Моторът е М43Б18, генераторът е Валео.
Предварително благодаря !
някой има ли представа колко или в какви граници трябва да е напрежението в зареждащия ток (идващ от генератора към акумулатора). Купих си Bosch Silver, но като замериха зареждането, препоръчаха смяна на релето, отговарящо за регулиране на обратния ток. На мен ми излезе като напрежение 13,5-13,7 V, а препоръчителния бил мин 14 V за да може акумулатора да се зарежда напълно. Вярно ли е това или всичко по ел системата е ОК и не трябва нищо да сменям. Моторът е М43Б18, генераторът е Валео.
Предварително благодаря !
Когато прочетох за вредата от алкохола, се отказах от четенето..
Re: Зареждащо напрежение
първо си почисти всички клеми и масата на акумолатора ,която е към купето, прави мизерий,и после почваш смяна на горепосочените ........дано си спестиш 50лв
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Зареждащо напрежение
tsb_bg написа:13.8 - 14.2 V
провери и четките

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
- buny_boy11
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 284
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M40 1.8 metan
- batvlady79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525dA '09
- Мечтае да кара: ново БМВ
Re: Зареждащо напрежение
От последното мнение, виждам че трябва да е мин 14,3 V, щото моя акумулатор е точно в багажника. Само че това описание е за Е39, същото ли е като на Е36, генераторите ако са различни...?
А някой може ли да ме упъти къде е въпросното реле, разгледах внимателно легендата на гърба на кутията на бушоните, но нищо не намерих. Ще пробвам с чисто ново реле, ако не се промени значи просто четките са за смяна.
А някой може ли да ме упъти къде е въпросното реле, разгледах внимателно легендата на гърба на кутията на бушоните, но нищо не намерих. Ще пробвам с чисто ново реле, ако не се промени значи просто четките са за смяна.
Когато прочетох за вредата от алкохола, се отказах от четенето..
Re: Зареждащо напрежение
batvlady79 написа:... Само че това описание е за Е39, същото ли е като на Е36, генераторите ако са различни...?
Прав си ето го за Е36

batvlady79 написа:А някой може ли да ме упъти къде е въпросното реле ....
Релето (регулатора) е в един блок заедно с четките на алтернатора от обратната на шайбата страна (No 2 на схемата)

- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: Зареждащо напрежение
batvlady79 написа:От последното мнение, виждам че трябва да е мин 14,3 V, щото моя акумулатор е точно в багажника. Само че това описание е за Е39, същото ли е като на Е36, генераторите ако са различни...?
А някой може ли да ме упъти къде е въпросното реле, разгледах внимателно легендата на гърба на кутията на бушоните, но нищо не намерих. Ще пробвам с чисто ново реле, ако не се промени значи просто четките са за смяна.
Относно напрежението,което реле-регулаторът трябва да "поддържа" в бордовата инсталация,няма никакво значение колко различни са генераторите,или колко амперчаса е даден акумулатор

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Зареждащо напрежение
Колега и моя зареждаше така,ама като му смених четките се оправи!Сега дава 14,4 постоянно.Излезна ми 17 лв и 2 часа работа.
- 318iBMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 15.07.2008
- Местоположение: Sf
- Пол: Мъж
- Кара: другите да изтръпват
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани