318tds доста проблемчета помогнете :(
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
318tds доста проблемчета помогнете :(
Значи взех я преди няколко дена като бях на ясно със състоянието на колата и решен да я постегна малко.
1-вия и основен проблем е паленето сутрин.
Единствено и само сутрин не иска да запали дори и след 1 мин въртене, ако ще цял ден да седи след като е карана колата пали от половин оборот. Та след като не запали една сутрин и трябваше да си остана в къщи много се ядосах и разглобих всичко което можах отпред с идея да видя за какво става въпрос извадих свещите почистих ги, тествах ги работят идеално, в смукателния колектор беше като кюнец от сажди, беше мазна топка и един дачик който седи забит в него. Почистих това което можах, забелязах че в първия цилиндър от страната на радиатора имаше масло т.е свеща беше мазна, като огледах останалото видях че тръбата от интерколера към смукателния колектор има масло по дъното от там мисля че се е напълнил цилиндъра поправете ме ако греша. От същата тръба ми се струва че пръска въпросното масло и цапя яко горивния филтър. Тествах дали подава ток на свещите при подгряване всичко там е наред. изкарах едно по едно маркучетата за обратно гориво от дюзите при всяко вадене се чуваше как цвърчи и като го запушех с пръст си правеше вакум (това след 2 дена непалене) следователно въздух не взема. Зглобих после всичко и с голям песимизъм реших да врътна ключа и се оказа че с едно подгряване колата запали от половин оборот
. Компресията е мерена и е такава каквато трябва. Съмненията са ми следните, тъй като явно може да запали от раз дори и студена дали проблема не е в турбото което да пуска прекалено много масло в смукателния колектор и от там в цилиндрите и така да се дави в масло при палене.
моля помагайте
2-рия проблем е че пуши доста при форсиране и при самото палене (като казвам доста става въпрос за огромни миризливи облаци) това само стъдена го прави като е топла пушека е по малко
3-ти проблем мисля че не върви добре но за това не съм сигурен защото ми е първия дизел и не съм я сравнявал с друга
Благодаря предварително на всички за вниманието което сте обърнали на темата ми надявам се да се намери някой който да помогне.
1-вия и основен проблем е паленето сутрин.
Единствено и само сутрин не иска да запали дори и след 1 мин въртене, ако ще цял ден да седи след като е карана колата пали от половин оборот. Та след като не запали една сутрин и трябваше да си остана в къщи много се ядосах и разглобих всичко което можах отпред с идея да видя за какво става въпрос извадих свещите почистих ги, тествах ги работят идеално, в смукателния колектор беше като кюнец от сажди, беше мазна топка и един дачик който седи забит в него. Почистих това което можах, забелязах че в първия цилиндър от страната на радиатора имаше масло т.е свеща беше мазна, като огледах останалото видях че тръбата от интерколера към смукателния колектор има масло по дъното от там мисля че се е напълнил цилиндъра поправете ме ако греша. От същата тръба ми се струва че пръска въпросното масло и цапя яко горивния филтър. Тествах дали подава ток на свещите при подгряване всичко там е наред. изкарах едно по едно маркучетата за обратно гориво от дюзите при всяко вадене се чуваше как цвърчи и като го запушех с пръст си правеше вакум (това след 2 дена непалене) следователно въздух не взема. Зглобих после всичко и с голям песимизъм реших да врътна ключа и се оказа че с едно подгряване колата запали от половин оборот


2-рия проблем е че пуши доста при форсиране и при самото палене (като казвам доста става въпрос за огромни миризливи облаци) това само стъдена го прави като е топла пушека е по малко
3-ти проблем мисля че не върви добре но за това не съм сигурен защото ми е първия дизел и не съм я сравнявал с друга
Благодаря предварително на всички за вниманието което сте обърнали на темата ми надявам се да се намери някой който да помогне.
- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
Re: 318tds доста проблемчета помогнете :(
колега усешташ ли че работи турбото? Виж си EGR клапата да не ти се е развалила и да е постоянно отворена и от там да ти пълни със масло и сажди. Следи си нивото на маслото и ще разбереш дали ти изчезва. И при мен се появи проблемът със палене сутрин, но паля всеки път със 2-3 оборота. Първо щв почна със акумулатор, защото ми е под 65а. А иначе след палене имам леко претрисане и се съмнявам да не са свещите.
Re: 318tds доста проблемчета помогнете :(
Колега, загледал ли си дали капе ГНПто, при мен така се получаваше и смених гарнитурите на ГНПто и се оправи,след това го и регулираха, оказва се че ако е твърде богата сместа не върви колата, другото което е виж има една тема в полезни, как да пали по добре дизела, колегите са обяснили как слагат една клапа, да не се връща нафтата.След години употреба е почти задължително , защото ГНПтата почват да не "смогват".
Ако се съмняваш също може да провериш дали ти губи масло от някъде или дали омаслява турбината, също често срещан проблем.
За студеното палене може също да е и датчик някъде....затова добре е да ходиш и на диагностика и един по един да елиминираш възможните проблеми.
Ако се съмняваш също може да провериш дали ти губи масло от някъде или дали омаслява турбината, също често срещан проблем.
За студеното палене може също да е и датчик някъде....затова добре е да ходиш и на диагностика и един по един да елиминираш възможните проблеми.
- iv4ooo89
-
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: 3.08.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 tds
- Мечтае да кара: 730D
- Детайли за колата: 318 пе4ка стига толкоз......
Re: 318tds доста проблемчета помогнете :(
Колеги аз имам същия проблем с тдс-а 318 не пали на студено....сичко ми е наред свещи релета не пада горивото?само несам мерил компресията от което ме навежда на мисълта че не пали? А за тоя клапан за гориво си мисла че той ако нети пали на топло начи тогава е за тоя клапан,я мойта си пали на топло,и на студено пали ама от 7-8 въртене.... Ако някой може да ми каже колко трява да е компресията на тоя мотор ?

Моля, повече не използвай подписа си за реклама, ще получиш БАН!
Re: 318tds доста проблемчета помогнете :(
Кажете ми повече за тази ЕГР клапа това преди смукателния колектор ли е в което влиза една метална тръбичка идваща някъде от изпускателите ли е и как да разбера дали е отворено или затворено там. За нивото на маслото не мога да кажа много понеже колата я имам от дни но като я запаля определено ще се следи, като я вземах беше на минимум, което събрано с наличието на масло в тръбата след колера ме навежда на мисълта че го губи през турбото в смукателите. (Външно турбината не е омаслена)
От възвратен клапан няма нужда за сега тъй като не се връша горивото проверено е няма въздух(по нататък ще сложа такъв просто не е от него проблема) помпата няма течове обаче съм сигурен че дава повече гориво.
Нещо което забелязах преди малко в гаража в опити да я запаля: в началото при въртене иска да запали обаче истърве ли момента не трепва колкото и да въртя, друго ако продължа да въртя отзаде става адската димилка без да пали. Възможно ли е от маслото в цилиндър да се одавя колата при първоначалните завъртания и после поради пускането на повече гориво да не може да го възпламени и да го изтлачва назад. Пушека е белезникаво-сив и остава такъв докато не поработи малко посля се оправя.
От възвратен клапан няма нужда за сега тъй като не се връша горивото проверено е няма въздух(по нататък ще сложа такъв просто не е от него проблема) помпата няма течове обаче съм сигурен че дава повече гориво.
Нещо което забелязах преди малко в гаража в опити да я запаля: в началото при въртене иска да запали обаче истърве ли момента не трепва колкото и да въртя, друго ако продължа да въртя отзаде става адската димилка без да пали. Възможно ли е от маслото в цилиндър да се одавя колата при първоначалните завъртания и после поради пускането на повече гориво да не може да го възпламени и да го изтлачва назад. Пушека е белезникаво-сив и остава такъв докато не поработи малко посля се оправя.
Re: 318tds доста проблемчета помогнете :(
Пропуснах да отбележа че турбото се включва на 2200об
Благодаря за бързите отговори надявам се да отстраня проблема до понеделник че колата ми трябва спешно
Благодаря за бързите отговори надявам се да отстраня проблема до понеделник че колата ми трябва спешно

Последна промяна drmirchev на 14 Ное 2009, 20:37, променена общо 1 път
- iv4ooo89
-
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: 3.08.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 tds
- Мечтае да кара: 730D
- Детайли за колата: 318 пе4ка стига толкоз......
Re: 318tds доста проблемчета помогнете :(
мхм мерси много колега сега и аз ще мера ако няма компресия много лошо или ше я продам или ще се прави ама бая пари ше идат 


Моля, повече не използвай подписа си за реклама, ще получиш БАН!
- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
Re: 318tds доста проблемчета помогнете :(
това е клапан който пропуска изгорелите газове пак към смукателният колектор, демек пропуска част от изгорелите газове още веднъж със цел екология и ако ти е блокирал на отворено положение заедно със чистият въздух навлиза и изгорелия и от там няма мощност и пуши. Виж във търсачката има го и по добре обяснено.
Re: 318tds доста проблемчета помогнете :(
Това значи че ако го запуша не е фатално, още утре ще опитам.
- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
- LAST RIDE
- ентусиаст
-
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
Re: 318tds доста проблемчета помогнете :(
колега пишиш че пу6и на големи облаци провери си дюзите на стед при някоя нереголирана или не фунционира6та както трябва може да пуши особенно докато позагрее,така на посоки малко трудно да се даде то4ен отговор на проблема ти или 6те деистваш по метода на исключването.
А за маслото в въздуховодите и кулера е нормално на почето е така все пак турбото има износване
А за маслото в въздуховодите и кулера е нормално на почето е така все пак турбото има износване
Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...

Re: 318tds доста проблемчета помогнете :(
Ами знам че е трудно и при положение че проблема не е един, а няколко. Трябва да оправя това палене като за начало пък после всичко останало. Преди малко станах и отивам да се ровя под капака да видим какво ще излезе след изолирането на въпросната клапа. Правеше ми впечатление че от смукателя излизаха изгорели газове когато го отворих веднага след проба да запаля и при въртене в отворено положение ама разбира ли ти някой от дизели.
Може някой да каже как се регулира помпата ако знае, кранче ли има някъде или нещо да се върти?
Може някой да каже как се регулира помпата ако знае, кранче ли има някъде или нещо да се върти?
Re: 318tds доста проблемчета помогнете :(
запуших ЕГР-а пак не ще да запали мама и мръсна да е@а В п@@@а да е@а. Падна акумулатора ся го зареждам.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: 318tds доста проблемчета помогнете :(
Ти прочете ли за EGR
Някой да ти каза че има отношение към паленето
Не може с пипане тука-там и да станат чудеса
има теми за паленето бол. Помпата не я пипай,по-добре отиди в добър сервиз отколкото да се надяваш на късмет.



- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани