Как работи ASC ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- K 1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 21.03.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E53,BMW 730
Как работи ASC ?
Здравеите от Варна , може ли някои да ми каже нормално ли е при натискане на спирачките да се чува нещо подобно на стьржене и се усеща вибрация в педала , колата ми е Е36 7.97 год. с ASC
- The Mravoiada
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 26.04.2004
- Местоположение: София
naskoksan написа:...
Точно това е причината в твоя случай.
Иначе АСЦ-то ползва датчиците на АБС-а и може да приложи спирачно усилие, ако е нужно, но единственото, по което ще разбереш кога системата се намесва е лампичката на таблото. Освен в някои случаи, в които ти блокира и педала на газта, да не земеш да се претрепеш

There are moments
when the only thing that stands still
is time itself

when the only thing that stands still
is time itself

- K 1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 21.03.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E53,BMW 730
НА диагностика ходих в сервиза на БМВ в Варна и ми казаха 4е компютара не открива никакви грешки ,и надкладките са ми ОК
- K 1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 21.03.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E53,BMW 730
- petio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 23.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 550d xdrive
Когато за първи път зимата ми сработи АБС-а и аз се изненадах от стържещия звук и вибрацията в педала! Може и ти да не си го забелязал досега ако не си набивал рязко спирачки
Може да прозвучи лаично но какво точно е АСЦ -то?

с търсачката намираш
отговорите на много въпрси
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... hlight=dsc
отговорите на много въпрси
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... hlight=dsc
ASC -> automobile stability control (може и да не съм го написал правилно но съм сигурен че означава точно това)
а за проблема ти съм почти сигурен че това е ABS-а ти, това стържене се чува за да разбереш че е сработил а връщането на педала е разбираемо според начина на работа на ABS (това го прочетох някъде мисля че беше в някоя книжка/упътване за Е36)
Надявам се да съм бил полезен
а за проблема ти съм почти сигурен че това е ABS-а ти, това стържене се чува за да разбереш че е сработил а връщането на педала е разбираемо според начина на работа на ABS (това го прочетох някъде мисля че беше в някоя книжка/упътване за Е36)
Надявам се да съм бил полезен

- K 1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 21.03.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E53,BMW 730
благодя ви за всички мнения , искам само да добавя 4е пробема не е в АБС -а за6тото при мен това стржене се получава и при плавно спиране ...
- val
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 29.05.2003
- Местоположение: София
- Кара: E46 M3
- Мечтае да кара: Е46 М3
- Детайли за колата: чудесна :)
на другата ми кола ми се е случвало- изглежда не бяха много качествени накладките и имаше някакви шупли в тях и се усещаше стържене, но след няколко по здрави натискания на спирачката явно ги изяде и повече нямаше стържене, но при мен нямаше тресене в педала.
let the BMW be with you
- bawarka
- Красива и екстремна
-
- Мнения: 486
- Регистриран на: 14.12.2004
- Местоположение: Варна
- Пол: Жена
- Кара: bmw 328
Автоматичен контрол на стабилноста (ASC+T).
Автоматичен контрол на стабилноста + Тракшън (ASC+T) е подфункция на DSC и предпазва колелата от буксуване, осигурявайки оптимално сцепление с пътя и стабилност. Ако някое от задвижващите колела е върху стабилна повърхност, а другото се намира върху хлъзгава повърхност, към колелото което има вероятност да приплъзне се подава спирачна сила, докато другото колело възстанови сцеплението с пътя. Ситемата може да се деактивира при опити за излизане от дълбок сняг.
Пробвай на Спартак където е сервиза там точно мерят! Компютъра
няма грешки.
Автоматичен контрол на стабилноста + Тракшън (ASC+T) е подфункция на DSC и предпазва колелата от буксуване, осигурявайки оптимално сцепление с пътя и стабилност. Ако някое от задвижващите колела е върху стабилна повърхност, а другото се намира върху хлъзгава повърхност, към колелото което има вероятност да приплъзне се подава спирачна сила, докато другото колело възстанови сцеплението с пътя. Ситемата може да се деактивира при опити за излизане от дълбок сняг.
Пробвай на Спартак където е сервиза там точно мерят! Компютъра
няма грешки.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани