Играят ми оборотите на празен ход
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- kazakoff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 9.12.2004
- Местоположение: София, спя в Перник :)
Играят ми оборотите на празен ход








- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
за да не се повтарям, моля те прочети тази тема:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=16905
симптомите са същите ...
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=16905
симптомите са същите ...
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Да де - ама нашия човек е със М40 - цели два цилиндъра по-малко от теб, а пък за ванос още не са били замисляли да го правят. При шестаците наистина има чести проблеми със бобините (аз поне познавам няколко човека с М50, които при същите симптоми им се наложи да подменят по 1-2 бобини). Да ама М40 има само една и тя не е върху свещите и ако е сдала багажа - въобще няма да запали. Аз бих се насочил в друга посока от бобината.
- d_s_d2005
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 19.11.2004
- Кара: Е46 328I
- Мечтае да кара: E90 330I
Здравейте аз също съм със М40 и имам същия проблим със оборотите особено като е студена дали да изгасне или на 1500 об. прочетох тук някои нешта и имам питане? Какво и ВАНУС и пича ако е открил проблема нека сподели благодаря 

Момци, тая тема за кой ли пореден път я виждам. И аз карам М40 и много пъти съм писал това. Вземете си свалете стъпковите мотор4ета, за4истете ги и няма да има проблем. На тоя мотор това стъпково мотор4е, ако щете вярвайте, ама на 3 месеца трябва да се сваля и да се по4иства. Въпроса е да го възприеме това 4овек като се едно трябва да смени маслото и филтрите. Аз ви казвам, 4е дори и да си сменяш въздушния филтър на 3000км, там пак по някакъв начин се събира мърсотия и по4ва да прави проблеми. Особено сега след зимния сезон и по време на него, когато има разлики в температурие и респективно започне да се получава конденз. Мърсотия и водичка=страшна работа в тоя стъпков мотор. Отворете го и сами ше се убедите. Почистваш и проблема е решен. Без пари, само 10-15мин.
така като прави може да е от почти всички компоненти на инжекциона - дебитомер ( ако имаш газова е много вероятно след гърмежи ) , дюзи, стъпковото моторче за празен ход , ламда сонда , маркуча между дебитомера и интейка ако е спукан - на М40 е доста дълаг провери го за пукнатини, почваш от тея дето не изискват пари - почистване на моторчето за п.х. маркуча и т.н.

допуснал съм грешка , не бях загледал че си 96г. твоя мотор е малко по-различен , но всичко е принципно същото. за почистване - аз не сам го чистил ама сваляш го , разглеждаш го , поразглобваш го и го почистваш от разни мизериики ако има , и въртяшите детайли ги пораздвижваш , не сам го правил но това трябва да е

- kazakoff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 9.12.2004
- Местоположение: София, спя в Перник :)
- kazakoff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 9.12.2004
- Местоположение: София, спя в Перник :)
slitter написа:Момци, тая тема за кой ли пореден път я виждам. И аз карам М40 и много пъти съм писал това. Вземете си свалете стъпковите мотор4ета, за4истете ги и няма да има проблем.
А, бе свалих го тва стъпково моторче, ама то е капселовано... иначе работи.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани