Проблем с парното

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 12.03.2005

Проблем с парното

Мнение от erich » 12 Мар 2005, 12:21

Привет на всички в този форум.Аз съм потребител от днес и веднага искам да задам въпрос:
Имам БМВ 320-от 4 години-но оттогава на сам не съм разрешил следния проблем-
парното ,когато е на ниски обороти колата-винаги духа студено,независимо от температурата наа двигателя.Когато се увеличат оборотите над 1200-почва да духа топло :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 12 Мар 2005, 12:38

Добре дошъл при нас :)
И аз карам такава машина ,по принцип имат много силно парно .. съдейки по симптомите най вероятно ти е позапушено радиаторчето за парното ,но не си писал какво си правил по проблема.
Последна промяна Alexi на 12 Мар 2005, 12:41, променена общо 2 пъти

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 12.03.2005

Мнение от erich » 12 Мар 2005, 12:40

Alexi написа:Добре дошъл при нас :)
И аз карам такава машина ,по принцип имат много силно парно .. съдейки по симптомите най вероятно ти е позапушено радиаторчето за парното ,но не си писал какво си правил по проблема.


Само мнения на майстори,че ми е малко течноста в радиатора-и след като долея-резултата е същия.
За другото те само вдигат рамене :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 12 Мар 2005, 12:43

след като долееш трябва правилно обезвъздушаване ,на радиатора има един пласмасов винт за тази цел ,развиваш до и доливаш докато почне да излиза оттам антифриз ,това се прави на топъл двигател .. ако имаш въздух в системата пак няма да имаш добро парно.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 12.03.2005

Мнение от erich » 12 Мар 2005, 12:45

Alexi написа:след като долееш трябва правилно обезвъздушаване ,на радиатора има един пласмасов винт за тази цел ,развиваш до и доливаш докато почне да излиза оттам антифриз ,това се прави на топъл двигател .. ако имаш въздух в системата пак няма да имаш добро парно.

Благодаря за съвета-ще пробвам :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 13 Мар 2005, 11:52

а термостата погледна ли?
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 12.03.2005

Мнение от erich » 13 Мар 2005, 17:22

BAYRON написа:а термостата погледна ли?


Да-нега съм го сменял-така,че не вярвам да е от него
БТВ:Двигателя поддаржа постоянна температура-стрелката е точно на средата,след като загрее

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 14.02.2005
Местоположение: NV Via FL

Мнение от Hooligan » 13 Мар 2005, 18:52

а вода губи ли ??? имам предвид колко често доливаш ??

Нощния ездач
Нощния ездач
Аватар
Мнения: 3522
Регистриран на: 13.07.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: дългия по таван

Мнение от Engi » 13 Мар 2005, 19:18

просто трябва да се обезвъздуши правилно, и не би трябвало да имаш проблем след това
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook