слагане на гумички за клапани без сваляне на главата ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- vodach
- младши ентусиаст
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
слагане на гумички за клапани без сваляне на главата ?
Колеги,
Може ли да се сложат гумички на клапани без да се свали главата ?
ДГВ М40Б18.
Работата е там, че ми харчи малко масло, но имам много добра компресия. Освен това разхода на масло е е когато премина 10 000 км. 4 л.
Може ли да се сложат гумички на клапани без да се свали главата ?
ДГВ М40Б18.
Работата е там, че ми харчи малко масло, но имам много добра компресия. Освен това разхода на масло е е когато премина 10 000 км. 4 л.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
- cucko
- старши ентусиаст
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
Re: слагане на гумички за клапани без сваляне на главата ?
vodach написа:Колеги,
Може ли да се сложат гумички на клапани без да се свали главата ?
...
Re: слагане на гумички за клапани без сваляне на главата ?
На М42 може, на М40 не знам, но не виждам причина да не може.
- laviatan
- старши ентусиаст
- Мнения: 3197
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: слагане на гумички за клапани без сваляне на главата ?
И на М40 става
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: слагане на гумички за клапани без сваляне на главата ?
Смени му и гарнитурата най-добре, да не забравиш при покупката и да вземеш и един О-ринг за водната система.
Re: слагане на гумички за клапани без сваляне на главата ?
Може, но е по-разумно да се свали и главата, за да се припасват и клапаните, все пак е минала бая километри, а ако са ти изядени и водачите на клапаните, само с гумички няма да минеш, има ли луфт във водачите ще ти изяде гумичките бързо и дефакто се едно не си направил нищо.
- ditko1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
Re: слагане на гумички за клапани без сваляне на главата ?
Така си е, направо направи пълно обурудване на главата, повече от 100 и нещо лева няма да ти излезе, и за работа към 200 и нещо и си ти
Re: слагане на гумички за клапани без сваляне на главата ?
ditko1 написа:Така си е, направо направи пълно обурудване на главата, повече от 100 и нещо лева няма да ти излезе, и за работа към 200 и нещо и си ти
Стига сте говорили наизуст ако обичате. Ревизията на главата си е цифра, ако треа се сменят и водачите. Ще отидат едни 100-150лв само там в най-добрия случай, аболтове за глава, а гарнитури, а още 1000 работи, този ремонт си отива на 500+
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
- Мнения: 3145
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: слагане на гумички за клапани без сваляне на главата ?
Така като чета човека искаше да смени гумички,а се оказа че отива към нов двигател той ще му излезе почти на цената на ремонта...
(просто обобщавам,понеже след като се уточни цената това ще е следващото което ще се напише )
P.S. Смени си гумичките колега,а ако резултата не те задоволява имаш голям избор...
(просто обобщавам,понеже след като се уточни цената това ще е следващото което ще се напише )
P.S. Смени си гумичките колега,а ако резултата не те задоволява имаш голям избор...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- vodach
- младши ентусиаст
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
Re: слагане на гумички за клапани без сваляне на главата ?
~Мишо~ написа:Така като чета човека искаше да смени гумички,а се оказа че отива към нов двигател той ще му излезе почти на цената на ремонта...
(просто обобщавам,понеже след като се уточни цената това ще е следващото което ще се напише )
P.S. Смени си гумичките колега,а ако резултата не те задоволява имаш голям избор...
Както се казваше в Мечо Пух "...Ти го каза зъби..." (говори за тигърчо).
Много Ви благодаря колеги, за мненията, аз нямам проблеми с клапаните и с компресията все още е на номинална (студена), просто ми похарчва масло повечко и се моля да е от гумичките, ако не е ще я мисля т'ва е.
- ditko1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
Re: слагане на гумички за клапани без сваляне на главата ?
sonny написа:ditko1 написа:Така си е, направо направи пълно обурудване на главата, повече от 100 и нещо лева няма да ти излезе, и за работа към 200 и нещо и си ти
Стига сте говорили наизуст ако обичате. Ревизията на главата си е цифра, ако треа се сменят и водачите. Ще отидат едни 100-150лв само там в най-добрия случай, аболтове за глава, а гарнитури, а още 1000 работи, този ремонт си отива на 500+
кви глупости говоря, нали това го правиме в сервиза редовно, даваме главите във шлайф база, напасване, гумички, пилене и още каквото има се прави.Цената зависи според клапаните. Никви глупости не говоря... болтове сме купували доста рядко, защото не е имало нужда, най скъпата гарнитура е на главата, другите са евтини. Със сигурност няма да излезе 500лв.
Re: слагане на гумички за клапани без сваляне на главата ?
~Мишо~ написа:Така като чета човека искаше да смени гумички,а се оказа че отива към нов двигател той ще му излезе почти на цената на ремонта...
(просто обобщавам,понеже след като се уточни цената това ще е следващото което ще се напише )
P.S. Смени си гумичките колега,а ако резултата не те задоволява имаш голям избор...
Ми то ако ес иска кадърна работа, да парите са като за нов мотор, ама новия мотор в кво състояние е? инак става и само гумичките, ама ако има износени водачи, смисъл има ли от смяна на гумички
- ивчо3
- старши ентусиаст
- Мнения: 1931
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: слагане на гумички за клапани без сваляне на главата ?
vodach написа:Колеги,
Може ли да се сложат гумички на клапани без да се свали главата ?
ДГВ М40Б18.
Работата е там, че ми харчи малко масло, но имам много добра компресия. Освен това разхода на масло е е когато премина 10 000 км. 4 л.
Смяна на гумички без ревизия на главата е оправдано само когато е извършен ремонт по газоразпределителния механизъм и пробег от 40000 км примерно. Но да "глътне" 4 литра само от гумички не ми се вярва. Въпреки че има добра компресия е добре да се свали главата и както писа сонни, почти е сигурно, че има и други неща за ремонт. Имам познат, който е автомонтьор, кара си колата само на газ, при замерване на компресията всичко е в нормите, но пуши като трабант и гори по литър на 1500 км.
- Makarov 2
- младши ентусиаст
- Мнения: 562
- Регистриран на: 27.11.2008
- Местоположение: Silistra
- Пол: Мъж
Re: слагане на гумички за клапани без сваляне на главата ?
Карам м52б20 ванос значи----и аз имах компресия на всички цилиндри 12.5,но се оказа че компресионните сегменти са добре,но маслените---не бе останало нищо от тях ,само една пружинка.И така компресия има ,но масления сегмент не си върши работата,маслото се качва в горивната камера,изгаря с бензина и от там през испускателната система и навън.На 1000км един литър.Смених сетминтите,клапаните и гумичките,напасване,нови гарнитури,майстор-1000+лв.
- ивчо3
- старши ентусиаст
- Мнения: 1931
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: слагане на гумички за клапани без сваляне на главата ?
vodach написа:~Мишо~ написа:Така като чета човека искаше да смени гумички,а се оказа че отива към нов двигател той ще му излезе почти на цената на ремонта...
(просто обобщавам,понеже след като се уточни цената това ще е следващото което ще се напише )
P.S. Смени си гумичките колега,а ако резултата не те задоволява имаш голям избор...
Както се казваше в Мечо Пух "...Ти го каза зъби..." (говори за тигърчо).
Много Ви благодаря колеги, за мненията, аз нямам проблеми с клапаните и с компресията все още е на номинална (студена), просто ми похарчва масло повечко и се моля да е от гумичките, ако не е ще я мисля т'ва е.
Кой ти каза че компресия на бензинов двигател се мери когато е студен? Точно когато загрее напълно се мери. На студено се мери при дизеловите мотори. Така може да се окаже прав makarov2 за маслените сегменти. Моторното масло малко преди смяна е с влошени мазилни качества, гъсто на студен двигател и със силно понижен вискозитет на загрял. Вероятно за това се повишава много разхода преди смяна. На студено гъстото масло уплътнява сегментите и показва нормални стойности на компресията.
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани