питане за 325тд
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- kobrata55
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: gr, Samokov
- Кара: e39 520
питане за 325тд
колеги здр. изкам да ви попитам дали някой е срещал този провлем.Значи карам си вчера по магистралата и си викам я да дам малко газ на 180-185км стрелката на температурата почна да се вдига варнах газта и с 140-150 няма проблем,дали е водна помпа,изкам да уточня че като я карам по баир на висока скорост с малко обороти пак вдига температурата,а водната помпа не съм я сменял.споделете мненията си благодаря
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: питане за 325тд
Здрасти колега, дизелите не обичат да са в режим малко обороти на висока предавка, особенно на баир.
Когато е голямо натоварването е добре да се съобразяваш с въртящия момент на мотора.
Този мотор получава максималния си въртящ момент на ~2000об/м. над тези обороти колата не се тормози
А относно проблема ти със загряването, аз смятам, че водния радятор ти е позадръстен и не е лошо да го измиеш от вътре на вън.
Обърни внимание на виското, дали зацепва когато трябва и както трябва.
Водната помпа е силно препоръчително да я смениш, защото не се знае каква е, заводски е с пластмасова перка и с годините се уронва или направо превърта около оста.(тя по принцип е консуматив и се сменява на определен пробег, но тъй като не си първи собственик на колата няма как да си сигурен, че е сменена навреме.)
Има вариант и термостата да не отваря хубаво и от него да се влошава охлаждането.
Това е от мен.
Има много теми за TD/TDS в Е36 и Е34 раделите, прочети ги и доста неща ще ти се изяснят.
Когато е голямо натоварването е добре да се съобразяваш с въртящия момент на мотора.
Този мотор получава максималния си въртящ момент на ~2000об/м. над тези обороти колата не се тормози

А относно проблема ти със загряването, аз смятам, че водния радятор ти е позадръстен и не е лошо да го измиеш от вътре на вън.
Обърни внимание на виското, дали зацепва когато трябва и както трябва.
Водната помпа е силно препоръчително да я смениш, защото не се знае каква е, заводски е с пластмасова перка и с годините се уронва или направо превърта около оста.(тя по принцип е консуматив и се сменява на определен пробег, но тъй като не си първи собственик на колата няма как да си сигурен, че е сменена навреме.)
Има вариант и термостата да не отваря хубаво и от него да се влошава охлаждането.
Това е от мен.
Има много теми за TD/TDS в Е36 и Е34 раделите, прочети ги и доста неща ще ти се изяснят.

- kobrata55
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: gr, Samokov
- Кара: e39 520
Re: питане за 325тд
колега мерси много за съветите и си абсолютно прав,за термостата и горниа и долния маркуч са еднакво топли мисля да направа това което казваш,ще сваля радиатора да го измия и ще сменя водната помпа
- ///M3-E36
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 769
- Регистриран на: 7.09.2004
- Местоположение: Bulgaria | Cyprus
- Пол: Мъж
- Кара: Third E36 :)
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: За тез пари...
Re: питане за 325тд
Аз имах такива симптоми, когато ми се счупи отново водната помпа (уж нова, на няма 5к км). При висока скорост и съответно обороти - започна леко да мърда стрелката. Отпуснах гаста и се нормализира, но точно като влязох в града и щях да паркирам, тя пак започна да се покачва, но този път с доста сериозна скорост. Оказа се водна помпа, чиято турбинка беше натрошена на доста парчета.
Преди да вдигне температура ми беше изчезнало парното.
Надявам се, да съм бил полезен
Преди да вдигне температура ми беше изчезнало парното.
Надявам се, да съм бил полезен

- kobrata55
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: gr, Samokov
- Кара: e39 520
Re: питане за 325тд
меси колега беше ми полезен с твоя съвет,при мен също се ебава парното като си карам няма ядове обаче като я оставя на обороти започва да захладнява,явно водната пома е аут
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: питане за 325тд
///M3-E36 написа:Аз имах такива симптоми, когато ми се счупи отново водната помпа (уж нова, на няма 5к км). При висока скорост и съответно обороти - започна леко да мърда стрелката. Отпуснах гаста и се нормализира, но точно като влязох в града и щях да паркирам, тя пак започна да се покачва, но този път с доста сериозна скорост. Оказа се водна помпа, чиято турбинка беше натрошена на доста парчета.
Преди да вдигне температура ми беше изчезнало парното.
Надявам се, да съм бил полезен
Каква ти беше новата помпа

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани