за какво служи следното нещо ..
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- mitko_dd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 16.08.2009
- Местоположение: Кюстендил-София
- Пол: Мъж
- Кара: e30 m3
за какво служи следното нещо ..
реших да си направя нови смукателни колектори щото оригиналните са ..
но немога да останова за какво служи ето това нещо


намира се между двете половинки на оригиналните колектори
благодаря предварително
но немога да останова за какво служи ето това нещо


намира се между двете половинки на оригиналните колектори
благодаря предварително
- mitko_dd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 16.08.2009
- Местоположение: Кюстендил-София
- Пол: Мъж
- Кара: e30 m3
Re: за какво служи следното нещо ..
и на мен ми заприлича но маи не е
в нея влиза един дебел маркуч от капака на клапаните
в нея влиза един дебел маркуч от капака на клапаните
- fxp
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 4.07.2007
- Пол: Мъж
- Кара: е36 318is
- Мечтае да кара: e36 m3
Re: за какво служи следното нещо ..
м да .. и клапана на картерните газове ако не се лъжа е закачен на нея ... и ги вкарва в колектора през тази плочка (незнайно защо .. поне за мен)...
Общо взето това е направено заради смахнатия клапан на картерните газове ... да ги вкарва в колектора през двата малки прагоъгълни отвора на плочката. Когато има проблем с клапана точно заради тези газове/въздух които постъпват в колектора неконтролируемо двигателя започва да работи "не както трябва". Като цяло можеш да си оставиш маркуча от капака на клапаните да виси свободно, а входа на клапана на картерните газове да е запушен ... мотора пак си работи както трябва (изпробвано).... така че при новия ти колектор вероятно тази част можеш да я премахнеш .... друг е въпроса дали е полезно за двигателя или не ... на това да отговорят по-комепетентни
Общо взето това е направено заради смахнатия клапан на картерните газове ... да ги вкарва в колектора през двата малки прагоъгълни отвора на плочката. Когато има проблем с клапана точно заради тези газове/въздух които постъпват в колектора неконтролируемо двигателя започва да работи "не както трябва". Като цяло можеш да си оставиш маркуча от капака на клапаните да виси свободно, а входа на клапана на картерните газове да е запушен ... мотора пак си работи както трябва (изпробвано).... така че при новия ти колектор вероятно тази част можеш да я премахнеш .... друг е въпроса дали е полезно за двигателя или не ... на това да отговорят по-комепетентни

Не вярвам на нищо което кърви по пет дни и не умира!
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: за какво служи следното нещо ..
Това е подгряването на всмукателния колектор , не е фатално да го нямаш , аз лично ще спирам моето че карам на газ , ти си решаваш...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- mitko_dd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 16.08.2009
- Местоположение: Кюстендил-София
- Пол: Мъж
- Кара: e30 m3
Re: за какво служи следното нещо ..
добре ако маркуча за картерните газове ги сложа директно в ноите колектори без клапана които имат проблем ли ще е?
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: за какво служи следното нещо ..
тва на М43 ли е ? какви колектори си замислил
ти имаш ДИСА - променливо разпределение на газовете . Защо реши че са лоши колекторите ?


- DA HUSTLA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 8.07.2007
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330ci ZHP
- Мечтае да кара: без значение к'во е63
Re: за какво служи следното нещо ..
mitko_dd написа:добре ако маркуча за картерните газове ги сложа директно в ноите колектори без клапана които имат проблем ли ще е?
няма да ти работи добре мотора, то този клапан май регулира колко да вкарва от картерните газове, а и друго нещо - ако маркуча за картерните газове не го сложиш и запушиш клапана ще почне да избива масло от гарнитурите... при мен така стана...
... 'cause pussy is pussy and baby you're pussy for life
- mitko_dd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 16.08.2009
- Местоположение: Кюстендил-София
- Пол: Мъж
- Кара: e30 m3
Re: за какво служи следното нещо ..
Супер, много яко изглеждат. Ти ли ще си ги правиш? Каква е смолата която ще се ползва и от къде може да си я набави човек, да си поиграе малко?
- mitko_dd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 16.08.2009
- Местоположение: Кюстендил-София
- Пол: Мъж
- Кара: e30 m3
Re: за какво служи следното нещо ..
аз ще го правя
смолата е епоксидна има различни видове и цени
смолата е епоксидна има различни видове и цени
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: за какво служи следното нещо ..
Моторът ти е М43 с Disa клапа. Тя регулира късия и дългия път на смукателния колектор. Добре е да го имаш в предвид, за да не се окаже, че с карбоновия колектор ще е по-зле. Черната пластмасова кутийка на плочката е клапан за картерни газове и ако не си предвидил да го сложиш на карбоновия колектор, ще има нестабилни обороти на празен ход. Друг вариант е да оставиш системата на самообезгазяване, като махнеш маркуча за картерни газове от капака на главата, но така ще вкарва миризма на изгоряло масло в купето след пускане на вентилатора на външно засмукване на въздуха. Също така има опасност от образуване на конденз и стичане на вода от вътрешната част на капака в двигателя пли влажно и студено време, след изстиване на мотора. Може да направиш малък отвор в корпуса на дроселовата клапа, точно преди нея, за да няма голямо подналягане и там да вкараш маркуча. Виж някой с двигател М42 от 1992-1993 г., те са без клапан и маркуча за картерни газове влиза точно преди дросела. Може да премериш диаметъра на отвора. Недостатък на двигателите без клапан е, че се цапа много дросела и стъпковия мотор, поради тази причина по-новите са с клапан, който спира маслените пари след спиране на мотора.
- veselinchev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 318i
- Мечтае да кара: bugatti veyron
Re: за какво служи следното нещо ..


- mitko_dd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 16.08.2009
- Местоположение: Кюстендил-София
- Пол: Мъж
- Кара: e30 m3
Re: за какво служи следното нещо ..
ще започна да го правя може би или октомври или ноември зависи от финанси
започна ли ще пускам снимки и инфо
започна ли ще пускам снимки и инфо
- fedoracore
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Столицата
- Пол: Мъж
Re: за какво служи следното нещо ..
mitko_dd написа:ще започна да го правя може би или октомври или ноември зависи от финанси
започна ли ще пускам снимки и инфо
ентусиясти мнооооо

23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани