НоРмАлно Ли Е ???
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- CASIO
-
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 IS
- Мечтае да кара: M-power 3.2
НоРмАлно Ли Е ???
Колеги имам едно питане значи паля колата карам известно време
стига средата на температурния датчик и сичко нормално си работиа
слизам от колата оставям е да работи,и чувам перката върти
охлажда яко,и другия момент след примерно 5 мин хоп изключа се
после след повечко време пак се влючва нормално ли е
стига средата на температурния датчик и сичко нормално си работиа
слизам от колата оставям е да работи,и чувам перката върти
охлажда яко,и другия момент след примерно 5 мин хоп изключа се
после след повечко време пак се влючва нормално ли е

- jbankov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1346
- Регистриран на: 11.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M54 '01
- CASIO
-
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 IS
- Мечтае да кара: M-power 3.2
Извинявам се че ще стане малко като чат
Значи колега това обяснявам карам загряв аняма ядове
пуска се перката ама като спра колата и работи на място
слизам чувам перката върти след 5мин не и пак се влючва после
така ли трябва да е нормалната работа на перката

Значи колега това обяснявам карам загряв аняма ядове
пуска се перката ама като спра колата и работи на място
слизам чувам перката върти след 5мин не и пак се влючва после
така ли трябва да е нормалната работа на перката

- D_I_V_A_K_A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: 27.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: го полека..
Предназначението на перката е да охлажда двигателя.Когато загрее перката се включва и градусите падат до нормалните,а ти ако искаш да не те дразни перката отскубни кабелите и си готов...Карай на воля колега 

- HF4WD
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: lancia delta, bmw e46
CASIO написа:Извинявам се че ще стане малко като чат![]()
Значи колега това обяснявам карам загряв аняма ядове
пуска се перката ама като спра колата и работи на място
слизам чувам перката върти след 5мин не и пак се влючва после
така ли трябва да е нормалната работа на перката
а нормално ли е да загрява двигателя докато работи?

- Cobb
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 585
- Регистриран на: 7.02.2009
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E36
- Мечтае да кара: V8
Е к'во го ебавате сега, вие пък всичко знаете сякаш.
CASIO, като спреш колата, спира и въздушния поток към радиатора - охлаждането намалява, но двигателя все още работи и качва температура.Перката се включва за да компенсира липсата на възушен поток, и след като поработи и температурата спадне до допустимите граници, тя се изключва...
CASIO, като спреш колата, спира и въздушния поток към радиатора - охлаждането намалява, но двигателя все още работи и качва температура.Перката се включва за да компенсира липсата на възушен поток, и след като поработи и температурата спадне до допустимите граници, тя се изключва...
- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
колега нормално е когато двигателя работи на място няма въздушен поток който е нужен да охлади радиатора, затова се включва перката
като свали градусите до оптималната температура, перката изключва



- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Нормално е
Но това не означава, че утре трябва да пускаш тема дали е нормално да сипваш бензин като караш


Но това не означава, че утре трябва да пускаш тема дали е нормално да сипваш бензин като караш



10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани