отново за парното

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

отново за парното

Мнение от spower » 09 Сеп 2009, 16:09

колата е компакт 316 м43 с климатик края на 97г с ел перка не е с виско, значи още като взехме колата парното духаше хладно, реших че е термостат понеже и бавно вдигаше стрелката за температурата, сложих нов термостат обезвъздуших системата и под наклон, парното задуха по топло, но не е достатъчно топло както би трябвало да е :?: проверих дали са топли маркучите след клапана на парното горещи са, а и другото стрелката на температурата още от началото и със стария и със новия термостат седи около 1мм преди средата, ако има зна4ение това..
ПП прегледах всички теми за проблема ПАРНО, и започвам да си мисля, че не би трябвало да е от клапана понеже тои си отваря и задухва топло, по скоро радиаторчето на парното може да е запушено....
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25: :lalala: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 09 Сеп 2009, 16:46

Точно от радиаторчето е,при мен е същото-свалих маркучите от пред и с препарат за котлен камък и варовик го поодпуших малко,но си трябва смяна ама не ми се разглобва-сега духа що годе ;)
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Мнение от spower » 10 Сеп 2009, 9:10

a препарата за котлен камък в антифриза ли го изсипваш, ако може да ми опишеш процедурата ще съм ти благодарен !!!
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25: :lalala: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 10 Сеп 2009, 18:18

Колега откачаш маркучите на радиаторчето отпред и слагаш два маркуча-единия по къс през който ще сипваш а другия по дълаг да може после да промиеш да не тече по двигатела.Преди да сипеш препарата от късия маркуч духаш за да може да изкараш водата която е вътре,като го направиш това нещо,дългия маркуч го подигаш на горе за да може като сипеш препарата през късия да не изтече през дългия.Трябва да събере към 400мл. поне при мен беше така с маркучите.Аз го държах близо два часа като през това време повдигах единия маркуч а другия го накланях със цел да движа течноста напред назат.Като тръгнеш да източваш сложи прозрачен съд на дългия маркуч да видиш какво ще изтече,а от късия духни така,че да изкараш течноста,но сложи ръка на маркуча чрез нея да направиш това да не лапаш маркуча,че все пак това е доста силно да не ти попадне в устата.После връзваш на местото на късия маркуч по дълаг да може да промиеш радиаторчето с чешма да е под налягане а не да сипваш с нещо,щото ще измиеш по хубаво.Успех ;)
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Мнение от spower » 11 Сеп 2009, 15:28

мерси колега !!! само да попитам как се казва препарата който изплзваш?
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25: :lalala: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 11 Сеп 2009, 16:09

Какъвто и да е,въпроса е да чисти котлен камък и варовик ;)
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook