колеги става дума за обезвьздушаването и течността

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 28.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 2-ка Б и BMW E46 2-ка Д

колеги става дума за обезвьздушаването и течността

Мнение от muk_83 » 27 Авг 2009, 15:40

здр. колеги искам да попитам ако може разбирасе става дума за охладителната течност като отворя капачката на радиатора и течността е около 10 см надолу ,като след това отвия пробката за обезвьздушаване и течността се покачва с няколко см защо така и трябвали да долея течнмост преди да сьм отворил пробката.Защото като я отвия и течността си става в нормални граници и няма как да долея после ,притесняване да няма вьздух ,а относно течове няма никакви . И относно обезвьздушаването става като колата е загряла нормално и отворя пробката за обезвьздушаване и от нея потече течност значи няма вьздух в системата нали или греша.Мерси предварително

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1708
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Мнение от Biogame » 27 Авг 2009, 15:57

Тя винаги течността трябва да е по надолу,когато колата е студена,
то си има ограничение докъде се налива охл.течност.
А за обезвъздушаването има доста писано,потърси с търсачката.
Ето ти няколко теми
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 2%E0%ED%E5
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 2%E0%ED%E5
:driving: :dunno: :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Мнение от beco109 » 27 Авг 2009, 16:09

Аз не използвам пробката за обезвъздушаване а направо подкарвам колата на пътя след като "обърне водата" колата загрее и отвори термостата, спирам взимам антифриза отварям капачката подавам газ и въздуха си излиза съмичък след това доливам малко и така докато почне да прелива. Успех :smoke:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: колеги става дума за обезвьздушаването и течността

Мнение от ивчо3 » 27 Авг 2009, 16:10

muk_83 написа:здр. колеги искам да попитам ако може разбирасе става дума за охладителната течност като отворя капачката на радиатора и течността е около 10 см надолу ,като след това отвия пробката за обезвьздушаване и течността се покачва с няколко см защо така и трябвали да долея течнмост преди да сьм отворил пробката.Защото като я отвия и течността си става в нормални граници и няма как да долея после ,притесняване да няма вьздух ,а относно течове няма никакви . И относно обезвьздушаването става като колата е загряла нормално и отворя пробката за обезвьздушаване и от нея потече течност значи няма вьздух в системата нали или греша.Мерси предварително

Не се притеснявай, няма въздух в системата. Този номер с покачване на охлаждащата течност след отвиване на пробката за обезвъздушаване става защото през отвора влиза въздух на принципа на скачените съдове нивото на течността се изравнява, като се покачва нивото в казанчето. За да бъдеш сигурен какво е реалното ниво на антифриза и дали има нужда от доливане правиш следното нещо: На студен двигател палиш, капачката на радиатора може и да е свалена. Под действието на водната помпа при обороти около 1500-2000, нивото в казанчето е реално. Долей до мярката и си готов. В сличай че нивото е над допустимото на студен мотор, опитай да източиш до мярката.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 28.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 2-ка Б и BMW E46 2-ка Д

благодаря

Мнение от muk_83 » 27 Авг 2009, 16:30

колеги мерси за изчерпателните отговори но наистина пьрво тьрсих в тьрсачката явно тя нещо не сработва всеки пьт и още ведньж благодаря

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook