Проблем. като загрее ми мени оборатите.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем. като загрее ми мени оборатите.
кат загрее колата на празен ход оборотите се менят ( като при клатушкане на течност ) в диапазон от 300 - 400 до нормалните. Този проблем го имам от 2 седмици. Каква може да е причината? Възможно ли да е от бензина? Сипвам си от една бензиностанция ( зад затвора ). Там си сипвам повече от година и съм доволен. Помагаите . . .
По-добре вместо да даваш предварително пари за каквото и да е, вземи си свали стъпковото мотор4е, с малко кореселин4е го за4исти, сложи го пак и най-вероятно оборотите 6е се оправят. Ако не стане - чак тогава премини към други действия, 6тото една диагностика си е най-малко 30лв. Ина4е добавка може да си сипе6, нема да е лошо за едно попро4истване.
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Трудан работа-и аз си бих главата доста-но кажи моля те повече за да опитаме да помогнем-като натиснеш рязко газта "преде" ли колата или не?Прекъсване или само монотонно вариране?И пукане във ауспуха?
При мен беше доста комплексно-
Дюзи, кабели за свещи и накрая самите свещи!
При мен беше доста комплексно-
Дюзи, кабели за свещи и накрая самите свещи!

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Щом само мени плавно, най-вероятно е от моторчето. Почистване би трябвало да оправи нещата. Има вероятност и да е замръзнал конденз сега в студовете, но като загрее хубаво двигателя би трябвало да се оправи.
Never mistake motion for action...
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
много богата смес, ламбда сонда, дюзи, дебитомер, смуче въздух
това е за което се сешам
това е за което се сешам

--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
naskoksan написа:а ти може ли да не си
правиш реклама на сервиза
по толкова тъп начин![]()
катализатора е последното нещо
от което могат да играят обороти, Слави
Не си прав, но няма да споря.
А и защо да неси правя реклама на сервиза?
И дали съм толкова "тъп", че да имам тези сервизи?
И дали ти казах че ти си "тъп"?
Не съм ти казал това.
Покажи ми нещо "остро" в теб обаче?
Може би ухо, око или пръст?



Виж тук, ако искаш:
http://emk-33.com/viewtopic.php?t=3422
Благодаря ти, и ми кожи още веднаж че съм "тъп"- толкова приятно звучи...
И кво от това?
dre написа:Имах съ6тият проблем.Ламбда сондата е.На място колата не работи добре.На мен оборотите ми варираха от 600 до 900 някъде.Смених ламбда сондата и сега е нормално.Така ти вдига и разхода.Провери за ламбда сондата.Посъветваи се и с друг.
Понеже ми казаха че съм "тъп", ще ви намекна, че ланда сондата е свързана с генерацията и пряко влияе на оборотите, когато катализатора е задръстен /и на разхода на гориво/.
"Тъпия".... може да ви "изкупува" катализаторите, които имат стойност, но това го пиша едва сега,щото съм тъп...



Благодаря за вниманието!
http://emk-33.com/viewtopic.php?t=3422
И кво от това?
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани