Отчита ми оборотите на етапи....
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Отчита ми оборотите на етапи....
От какво може да е това не плавно отчитане на оборотите когато набира колата?Кое дава информация за тях?Датчика под стартера ли или има друг?
Значи давам газ и колата си набира обаче ,оборотите се вдигат на интервали.Все едно запъват по малко.Примерно 1500 след малко 2000 и т.н.!?

Значи давам газ и колата си набира обаче ,оборотите се вдигат на интервали.Все едно запъват по малко.Примерно 1500 след малко 2000 и т.н.!?
- Deliriumz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 25.05.2009
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: 92' e36 318is
- Мечтае да кара: e46 330ci
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
мисля че е датчик на коляновия вал ако несе лъжа но колегите да дадът по компетентно мнение
Писал е че колата си набира а отчитането става на етапи,така че найстина май е от таблото,поне то е евтино не вярвам повече от 50лв да ти искат втора ръка!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
- joreto_88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 416
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '01 E46 318Ci
Ето така: http://bmwpower-bg.net/forums/posting.p ... topic&f=46
Само така ще се оправи тая кола. Как имаш тия нерви и как сърце ти дава да наливаш толкова много пари в тая 20 годишна купчина ламарини? Причината за проблемите е една единствена - майсторите. 1000 пъти ти казаха колегите - докарай я в софия при някой читав майстор и да се свърши. В Овча Купел има един Рашо, аз лично не съм ходил при него, но доста други колеги от форума са ходили при него и го хвалят че си разбирал от работата. Отиди при него да я погледне и да се свърши най-сетне. През ден пускаш теми с нови и нови проблеми. Според моите виждания този технически форум е предназначен за това, че ако искаш да спестиш някой лев и искаш да си оправиш проблема сам, да се информираш от тук. Ти нито пестиш пари като я караш по "сервизи" и там я трошат още повече, нито си я оправяш сам. Толкова пари си хвърлил вече, задели едни 50-60лв, сипи за 20-30 нафта и я довлечи до София, дай и на майстора 20-30лв за диагностиката да ти каже какво и е и от там нататък си прави сметка дали да наливаш още пари в нея или да я продаваш. Но не занимавай целия форум с нея. Незнам модераторите как още не са те баннали.
P.S. Това всичкото е написано без никакви лоши чувства и не съм имал за цел да се заяждам, просто гледам реално на нещата
Само така ще се оправи тая кола. Как имаш тия нерви и как сърце ти дава да наливаш толкова много пари в тая 20 годишна купчина ламарини? Причината за проблемите е една единствена - майсторите. 1000 пъти ти казаха колегите - докарай я в софия при някой читав майстор и да се свърши. В Овча Купел има един Рашо, аз лично не съм ходил при него, но доста други колеги от форума са ходили при него и го хвалят че си разбирал от работата. Отиди при него да я погледне и да се свърши най-сетне. През ден пускаш теми с нови и нови проблеми. Според моите виждания този технически форум е предназначен за това, че ако искаш да спестиш някой лев и искаш да си оправиш проблема сам, да се информираш от тук. Ти нито пестиш пари като я караш по "сервизи" и там я трошат още повече, нито си я оправяш сам. Толкова пари си хвърлил вече, задели едни 50-60лв, сипи за 20-30 нафта и я довлечи до София, дай и на майстора 20-30лв за диагностиката да ти каже какво и е и от там нататък си прави сметка дали да наливаш още пари в нея или да я продаваш. Но не занимавай целия форум с нея. Незнам модераторите как още не са те баннали.
P.S. Това всичкото е написано без никакви лоши чувства и не съм имал за цел да се заяждам, просто гледам реално на нещата
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Еми то хубаво,ама вече и париците ми свършиха-криза брат!
Та значи,нали като дадеш колата на контакт и задържиш копчето за нулиране се прави някъв тест на приборите,стрелки лампи и т.н.
На мойта сички стрелки си работят,значи остава ада е въпросният датчик.Той влияе ли на работат на мотора?Според мен да,би трябвало да определя според оборотите колко нафта да се впръсква?Или се бъркам!?

Та значи,нали като дадеш колата на контакт и задържиш копчето за нулиране се прави някъв тест на приборите,стрелки лампи и т.н.
На мойта сички стрелки си работят,значи остава ада е въпросният датчик.Той влияе ли на работат на мотора?Според мен да,би трябвало да определя според оборотите колко нафта да се впръсква?Или се бъркам!?

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Насе , виж го тоя датчик , не е само за таблото , 1270 ома трябва да му е съпротивлението...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Ами ще го премеря,но мисля че на моя беше към 600-700 някъде!Утре ще пиша съсъ сигурност колко е.
Благодаря ти много!!!
Благодаря ти много!!!

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани