Предназначение на клапанче!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Предназначение на клапанче!
Колеги за какво служи,като го натисна изпуска въздух и се успокоява работата на двигателя!
Ето:

Ето:

Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Дали изпуска въздух, след като там има вакуум. А по каталог се води "Disturbance air valve".
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Дали изпуска въздух, след като там има вакуум. А по каталог се води "Disturbance air valve".
Ми като го натисна и почва да съска все едно изпуска въздух и значително се успокоява работата на двигателя!:(
Просто се опитвам да го накарам да работи равномерно и без вибрации това М44 ама се опъва!
Смених клапана на картерните газове и маркуча,доста сажди имаше по маркуча ,но разлика в работата на двигателя не усетих или е съвсем минимална!
Смених:
1.Тампоните на двигателя!
2.Клапана на картерните газове!
3.Тампони на генерацията!
4.Нови свещи!
Мисля да сменя в следващите 2 месеца в този ред!
5.Adjuster Unit/Disa/.
6.Гофриран маркуч.
7.Кабели свещи.
8.Датчик колянов вал.
9.Темп.датчик на двигателя.
Просто искам да работи както трябва равномерно,без вибрации,без тракания и т.н!
Затова ми беше въпроса за какво е това клапанче на снимката при М42 го няма!И за какво служи!Да не е от него проблема!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Това е disturbance air valve, който е свързан с кутията с активен въглен. Служи да ограничава количеството на въздуха в затворена система, който се засмуква заедно с бензиновите пари от резервоара. При някои модели този клапан е електрически, при други е обикновен. За проба може да се разкачи маркуча от клапана и да се запуши с тапа самия маркуч. Може двигателя да работи по-устойчиво, но имай в предвид, че исовете по принцип работят по-твърдо, шумно и неравномерно от шестаците.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани