Защо Налягането на маслото пада веднага след спирне на двг?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- MOD_
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 28.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: E39 530i Touring
- Мечтае да кара: M5
Защо Налягането на маслото пада веднага след спирне на двг?
Мотора е М50В20 без ванус щом угася колата и давам веднага на контакт лампата на маслото вече свети...при всички коли които сам пробвал лампата светва поне след 4-5 секунди в зависимост от двигателя.
Днес мерих налягането на масло и е в нормите но просто в момента на гасене на двг манометъра спада мигновено до нула...на какво се дължи това и дали е нормално?
ПС Доста рових с търсачката но никъде не открих сигурен и еднозначен отговор
Днес мерих налягането на масло и е в нормите но просто в момента на гасене на двг манометъра спада мигновено до нула...на какво се дължи това и дали е нормално?
ПС Доста рових с търсачката но никъде не открих сигурен и еднозначен отговор

- Garribaldi
- ентусиаст
-
- Мнения: 971
- Регистриран на: 17.03.2008
- Местоположение: Тюркистан
- Пол: Мъж
- Кара: 'Е36'
- Мечтае да кара: e92 m3
Re: Защо Налягането на маслото пада веднага след спирне на д
MOD_ написа:Мотора е М50В20 без ванус щом угася колата и давам веднага на контакт лампата на маслото вече свети...при всички коли които сам пробвал лампата светва поне след 4-5 секунди в зависимост от двигателя.
Днес мерих налягането на масло и е в нормите но просто в момента на гасене на двг манометъра спада мигновено до нула...на какво се дължи това и дали е нормално?
ПС Доста рових с търсачката но никъде не открих сигурен и еднозначен отговор
При всички коли които си пробвал.. те от марката бмв и твоя модел ли са??
На всички коли които аз съм пробвал (БМВ) като угасиш и дадеш на контакт лампичката си светва... напълно нормално

- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1708
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: Защо Налягането на маслото пада веднага след спирне на д
Garribaldi написа:MOD_ написа:Мотора е М50В20 без ванус щом угася колата и давам веднага на контакт лампата на маслото вече свети...при всички коли които сам пробвал лампата светва поне след 4-5 секунди в зависимост от двигателя.
Днес мерих налягането на масло и е в нормите но просто в момента на гасене на двг манометъра спада мигновено до нула...на какво се дължи това и дали е нормално?
ПС Доста рових с търсачката но никъде не открих сигурен и еднозначен отговор
При всички коли които си пробвал.. те от марката бмв и твоя модел ли са??
На всички коли които аз съм пробвал (БМВ) като угасиш и дадеш на контакт лампичката си светва... напълно нормално
Странно ама при мен не свети,изгася ли колата и след това като дам на контакт да кажем след 5-10 секунди свети само лампата за акумулатора,а маслото изобщо не светва.



- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Защо Налягането на маслото пада веднага след спирне на д
След колко време гасне лампата за налягане на маслото, след стартиране? Към автора на темата е въпроса. Иначе на мойта кола след изключване и подаване на контакт лампата светва след 5-10 секунди. След кратък престой примерно час, лампата гасне веднага след пускане на двигателя, когато престоя е повече от 24 часа гасне за максимум секунда след стартиране.
- MOD_
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 28.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: E39 530i Touring
- Мечтае да кара: M5
Не съм пробвал на др кола с този мотор...но в темите 4етох 4е при някой колеги светва веднага а при други след време...затова ми стана интересно.
Иначе лампата гасне още докато върти стартера не е проблема в налягането
Иначе лампата гасне още докато върти стартера не е проблема в налягането

- MOD_
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 28.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: E39 530i Touring
- Мечтае да кара: M5
Не съм пробвал на др кола с този мотор...но в темите 4етох 4е при някой колеги светва веднага а при други след време...затова ми стана интересно.
Иначе лампата гасне още докато върти стартера не е проблема в налягането
Иначе лампата гасне още докато върти стартера не е проблема в налягането

- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
при мен също след като изгася мотора и дам веднага на контакт лампата светва след 5, 6сек. Аз го отдавам на факта, че при работещ мотор налягането е около 2,5 бара на празен ход, а датчика свтва чак когато налягането падне на 0.2 до 0.6бара, тоест според мен докато се разхерметизира, ако мога така да го нарека, демек докато налягането падне от 2,5 до 0.6 и съответно до 0 това трае 5,6сек, не твърдя че съм прав в случая, а просто си разсъждавам на глас 

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Що се занимаваш с глупости 

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
При мене пък зима лято топло студено винаги лампата гасне още докато стартера върти
А след това светва пак веднага, може би има нещо общо с факта че карам с Кастрол Едж 10в60 


http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=710727&highlight=#710727
Тъй като темата е близка, някакъв коментар ? До сега няма промяна. Дали пък не е от амортизиран датчик ?
Тъй като темата е близка, някакъв коментар ? До сега няма промяна. Дали пък не е от амортизиран датчик ?
Едно е да се държи като отегчена съпруга, друго си е като ококорена комшийка.
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
доста спорен тест си си избрал... щом си мерил налягането и е ок, не виждам смисъл да се оглеждаш за други работи... дано теста не те заведе до мисли за смяна на типа ползвано масло, и др такива...
налягането освен от хлабините зависи и от дебита, което в твоя случай пак е ок... какво да кажем за м40 примерно, дето горе е абсолютно отворено, и налягането спада моментално след спирането на мотора...
виж, ако спре да го вдига ... налягането, на работещ мотор, работата няма да е на добре хич...
налягането освен от хлабините зависи и от дебита, което в твоя случай пак е ок... какво да кажем за м40 примерно, дето горе е абсолютно отворено, и налягането спада моментално след спирането на мотора...
виж, ако спре да го вдига ... налягането, на работещ мотор, работата няма да е на добре хич...
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани