Защо Налягането на маслото пада веднага след спирне на двг?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 28.04.2007
Местоположение: София
Кара: E39 530i Touring
Мечтае да кара: M5

Защо Налягането на маслото пада веднага след спирне на двг?

Мнение от MOD_ » 23 Юли 2009, 22:52

Мотора е М50В20 без ванус щом угася колата и давам веднага на контакт лампата на маслото вече свети...при всички коли които сам пробвал лампата светва поне след 4-5 секунди в зависимост от двигателя.
Днес мерих налягането на масло и е в нормите но просто в момента на гасене на двг манометъра спада мигновено до нула...на какво се дължи това и дали е нормално?
ПС Доста рових с търсачката но никъде не открих сигурен и еднозначен отговор :help:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 971
Регистриран на: 17.03.2008
Местоположение: Тюркистан
Пол: Мъж
Кара: 'Е36'
Мечтае да кара: e92 m3

Re: Защо Налягането на маслото пада веднага след спирне на д

Мнение от Garribaldi » 24 Юли 2009, 9:19

MOD_ написа:Мотора е М50В20 без ванус щом угася колата и давам веднага на контакт лампата на маслото вече свети...при всички коли които сам пробвал лампата светва поне след 4-5 секунди в зависимост от двигателя.
Днес мерих налягането на масло и е в нормите но просто в момента на гасене на двг манометъра спада мигновено до нула...на какво се дължи това и дали е нормално?
ПС Доста рових с търсачката но никъде не открих сигурен и еднозначен отговор :help:


При всички коли които си пробвал.. те от марката бмв и твоя модел ли са??
На всички коли които аз съм пробвал (БМВ) като угасиш и дадеш на контакт лампичката си светва... напълно нормално :winky:
rrrrryyyyyymmmmm...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1708
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Re: Защо Налягането на маслото пада веднага след спирне на д

Мнение от Biogame » 24 Юли 2009, 10:24

Garribaldi написа:
MOD_ написа:Мотора е М50В20 без ванус щом угася колата и давам веднага на контакт лампата на маслото вече свети...при всички коли които сам пробвал лампата светва поне след 4-5 секунди в зависимост от двигателя.
Днес мерих налягането на масло и е в нормите но просто в момента на гасене на двг манометъра спада мигновено до нула...на какво се дължи това и дали е нормално?
ПС Доста рових с търсачката но никъде не открих сигурен и еднозначен отговор :help:


При всички коли които си пробвал.. те от марката бмв и твоя модел ли са??
На всички коли които аз съм пробвал (БМВ) като угасиш и дадеш на контакт лампичката си светва... напълно нормално :winky:

Странно ама при мен не свети,изгася ли колата и след това като дам на контакт да кажем след 5-10 секунди свети само лампата за акумулатора,а маслото изобщо не светва.
:driving: :dunno: :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Защо Налягането на маслото пада веднага след спирне на д

Мнение от ивчо3 » 24 Юли 2009, 10:55

След колко време гасне лампата за налягане на маслото, след стартиране? Към автора на темата е въпроса. Иначе на мойта кола след изключване и подаване на контакт лампата светва след 5-10 секунди. След кратък престой примерно час, лампата гасне веднага след пускане на двигателя, когато престоя е повече от 24 часа гасне за максимум секунда след стартиране.

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 28.04.2007
Местоположение: София
Кара: E39 530i Touring
Мечтае да кара: M5

Мнение от MOD_ » 24 Юли 2009, 11:13

Не съм пробвал на др кола с този мотор...но в темите 4етох 4е при някой колеги светва веднага а при други след време...затова ми стана интересно.
Иначе лампата гасне още докато върти стартера не е проблема в налягането :shock:

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 28.04.2007
Местоположение: София
Кара: E39 530i Touring
Мечтае да кара: M5

Мнение от MOD_ » 24 Юли 2009, 11:21

Не съм пробвал на др кола с този мотор...но в темите 4етох 4е при някой колеги светва веднага а при други след време...затова ми стана интересно.
Иначе лампата гасне още докато върти стартера не е проблема в налягането :shock:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Мнение от BiTurbo » 24 Юли 2009, 18:31

при мен също след като изгася мотора и дам веднага на контакт лампата светва след 5, 6сек. Аз го отдавам на факта, че при работещ мотор налягането е около 2,5 бара на празен ход, а датчика свтва чак когато налягането падне на 0.2 до 0.6бара, тоест според мен докато се разхерметизира, ако мога така да го нарека, демек докато налягането падне от 2,5 до 0.6 и съответно до 0 това трае 5,6сек, не твърдя че съм прав в случая, а просто си разсъждавам на глас ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 24 Юли 2009, 19:12

Що се занимаваш с глупости :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 25 Юли 2009, 0:21

При мене пък зима лято топло студено винаги лампата гасне още докато стартера върти :) А след това светва пак веднага, може би има нещо общо с факта че карам с Кастрол Едж 10в60 :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 25 Юли 2009, 0:50

vladiverm написа:Що се занимаваш с глупости :?:


:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 21.02.2007
Кара: М40, 1.6

Мнение от Chapai » 25 Юли 2009, 12:09

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=710727&highlight=#710727

Тъй като темата е близка, някакъв коментар ? До сега няма промяна. Дали пък не е от амортизиран датчик ?
Едно е да се държи като отегчена съпруга, друго си е като ококорена комшийка.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 25 Юли 2009, 13:40

доста спорен тест си си избрал... щом си мерил налягането и е ок, не виждам смисъл да се оглеждаш за други работи... дано теста не те заведе до мисли за смяна на типа ползвано масло, и др такива...
налягането освен от хлабините зависи и от дебита, което в твоя случай пак е ок... какво да кажем за м40 примерно, дето горе е абсолютно отворено, и налягането спада моментално след спирането на мотора...
виж, ако спре да го вдига ... налягането, на работещ мотор, работата няма да е на добре хич...

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook