Можели да се замисля от-
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Vai-Holding
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: някво 325
Можели да се замисля от-
здравеите Колеги!!!
Вижте кви глупости правя,6тот незнам как да оправя .Зна4и на дибитомера има едни мрежи4ки и едната страна ми е скъсана,сложил съм 4оропога6ник дали може от тва сега да неи стига въздуха и за тва да ми глъхне.
Вижте кви глупости правя,6тот незнам как да оправя .Зна4и на дибитомера има едни мрежи4ки и едната страна ми е скъсана,сложил съм 4оропога6ник дали може от тва сега да неи стига въздуха и за тва да ми глъхне.

Горчивината от лошото качество остава много по дълго от удоволствието от ниската цена.
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
- SBS_318ti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: is-ка S50
- Мечтае да кара: E24 Alpina
- Vai-Holding
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: някво 325
Да бе нов дебитомер хахаsonny написа:Аре бе за една мрежичка и веднага нов дебиломер.
Иди в практикера или бриколажа и си намери няква мрежичка, направи си я и си джиткай
недеи така ве

Горчивината от лошото качество остава много по дълго от удоволствието от ниската цена.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Тази част не е дебитомер, а маф метър. Мрежата отпред служи да създава вихрово движение на въздуха, посредством което се отчита масата на въздуха, който влиза в цилиндрите. От физиката се знае, че в гладки тръби газовете се завихрят в непосредствена близост до вътрешната стена. В средната част въздуха се движи почти праволинейно. Когато мрежата отпред липсва, скъсана, или е с неподходящи отвори, както в случая чорапогащник
, няма коректно отчитане масата на въздуха. На практика след поставяне на чорапогащника, маф метъра отчита по-малко количество въздух /маса/, отколкото е в действителност.

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Vai-Holding написа:Да бе нов дебитомер хахаsonny написа:Аре бе за една мрежичка и веднага нов дебиломер.
Иди в практикера или бриколажа и си намери няква мрежичка, направи си я и си джиткай
недеи така ве
точно че ти казват,че заради тази мрежа няма сми от друг
а и не е пояснено от коя страна липсва мрежичката
- Makarov 2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: 27.11.2008
- Местоположение: Silistra
- Пол: Мъж
ивчо3 написа:Тази част не е дебитомер, а маф метър. Мрежата отпред служи да създава вихрово движение на въздуха, посредством което се отчита масата на въздуха, който влиза в цилиндрите. От физиката се знае, че в гладки тръби газовете се завихрят в непосредствена близост до вътрешната стена. В средната част въздуха се движи почти праволинейно. Когато мрежата отпред липсва, скъсана, или е с неподходящи отвори, както в случая чорапогащник, няма коректно отчитане масата на въздуха. На практика след поставяне на чорапогащника, маф метъра отчита по-малко количество въздух /маса/, отколкото е в действителност.
Най-накрая да прочета нещо научно обосновано в този форум!



Makarov 2 написа:ивчо3 написа:Тази част не е дебитомер, а маф метър. Мрежата отпред служи да създава вихрово движение на въздуха, посредством което се отчита масата на въздуха, който влиза в цилиндрите. От физиката се знае, че в гладки тръби газовете се завихрят в непосредствена близост до вътрешната стена. В средната част въздуха се движи почти праволинейно. Когато мрежата отпред липсва, скъсана, или е с неподходящи отвори, както в случая чорапогащник, няма коректно отчитане масата на въздуха. На практика след поставяне на чорапогащника, маф метъра отчита по-малко количество въздух /маса/, отколкото е в действителност.
Най-накрая да прочета нещо научно обосновано в този форум!![]()
![]()



- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани