Оригинален звук с резонатор
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- batvlady79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525dA '09
- Мечтае да кара: ново БМВ
Оригинален звук с резонатор
Колеги, колата ми е с М43B18 мотор и резонаторно гърне. Знаете, че звука в такъв случай не е типичния БМВ звук. Въпросът ми е има ли начин да го върна както си е бил и какъв е той ? Освен разбира се варианта да си купя катализатор, но не съм много склонен т.к. с него автомобила е с малко по-ниска мощност.
Предварително благодаря !
Предварително благодаря !
Когато прочетох за вредата от алкохола, се отказах от четенето..
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Пробвай с КАТАЛИЗАТОРНО гърне ... Отиваш при гърнеджия и му казваш , че искаш такова гърне на мястото на резонатоното и шума ще намалее - гарантирам ти ...
- MasterRalf
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 29.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318ti
- Мечтае да кара: BMW M3 G-Power Hurricane
На мен Яската ми махна катализатора и ми сложи първо тръба отиваща в едно старо резонаторно гърне, но звука беше ужасен, сряза тръбата и ми сложи още едно резонаторно пред другото като това подобри звука, но пак не е страхотното ръмжене, което искам да е, а се оказа, че гърнето ми е кухо - ватата е заминала и колкото и резонатора да му слагаме няма да стане.
Сега си карам така, пък ако ми изпадне от някъде нещо яко ще го слагам. Виж дали и при теб не е там проблема.
Сега си карам така, пък ако ми изпадне от някъде нещо яко ще го слагам. Виж дали и при теб не е там проблема.
Никоя война не е свещена!
Храбрите не живеят вечно, но предпазливите въобще не живеят.
Храбрите не живеят вечно, но предпазливите въобще не живеят.
Сложи една мека връзка преди резонатора. Също мисля е вариант да се вземе някакъв тунингарски никелиран малък ауспух, който да може да се събере там на мястото. Целта е възможно най-дебел корпус. Просто идеята е меката връзка да абсорбира максимално вибрациите от горещите газове, преди да влязат в самото гърне и да могат да се разширят допълнително. Половината простотии, които монтират по ауспухаджийниците са извън коментар... направо им се чудя на акъла да правят такива волни съчинения.
- batvlady79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525dA '09
- Мечтае да кара: ново БМВ
Нека да проверя дали правилно съм разбрал: преди самия резонатор (моят е в близост до скоростната кутия и е с диаметър поне 70 мм) да се сложи още една свръзка (заварка ли се прави ?), като нейната цел е допълнително да успокои и охлади газовете, така ли ?
Когато прочетох за вредата от алкохола, се отказах от четенето..
Именно. БМВ генерацията няма никаква мека връзка при 4цил, предполагам и при 6цил. По тази причина по лични наблюдения става една дандания безподобна, когато "майсторите" от Крафт сложат едно тънко гърненце, тип пура. Затова най-добрия вариант е да се сложи дебелостенно гърне (някакво малко, което да може да се навре там) + мека връзка, за да се обират излишните вибрации. Където има мека връзка, звукат се абсорбира, спрямо правата тръба.
Идеята на дебелото гърне е, че дебелата ламарина абсорбира отново по-добре звука (представи си че правиш мембрана на говорител от 1мм. пластмаса, ще свири га цъфнат налъмите.
Идеята на дебелото гърне е, че дебелата ламарина абсорбира отново по-добре звука (представи си че правиш мембрана на говорител от 1мм. пластмаса, ще свири га цъфнат налъмите.
- MasterRalf
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 29.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318ti
- Мечтае да кара: BMW M3 G-Power Hurricane
И какво тия китайските отпадат значи, а така ми харесаха цените. Ремусите са от 150 лв нагоре, че даже до 300.. и това втора ръка.. Ужас!
Никоя война не е свещена!
Храбрите не живеят вечно, но предпазливите въобще не живеят.
Храбрите не живеят вечно, но предпазливите въобще не живеят.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- ImPoSsiBle
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 17.05.2007
- Местоположение: pred teb !
- Кара: s vratite
- Мечтае да кара: na tavan
- Детайли за колата: mazohist
човека казва , че може да сли сложи катализатор за следващтите 170 000 км вие му говорите глупости за тръби и т.н.те хората са го измилили за това ви харесва как реве , пък и гарнето ли ще слушаш кат нямаш двигател - а ти ака си решил да си сменяш катализатора - направо сменяи колата
- changethegame
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 20.05.2007
- Местоположение: Варна
много пари катализатора, на мен ми се върти друга идея в главата, ам незнам дали ще стане, затова и питам... по принцип на мойта кола би трябвало да изглежда така: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=10 ,обаче колектора е с 4 тръби излизащи от двата отвора, катализатора е махнат и е сложена тръба директно към задното гърне, та гледам аз как е оригинално на тези без катализатор: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=20 , въпроса ми е мога ли да използвам това нещо за намаляване на шумът и има ли значение дали е ново или от морга, в смисъл такъв, че катализатора се сменя на определени километри, при варианта без катализатор би трябвало да не се сменя?
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани