Проблем с парното

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 11.07.2009
Пол: Мъж
Кара: 318is

Проблем с парното

Мнение от Doviciozo » 17 Юли 2009, 21:44

Колеги парното ми духа топло само докато настъпвам газта, тръгна ли да спускам и не натискам педала започва да духа студено,без значение колко е загряла колата. обезвъздушена е добре.И още един въпрос защо духа топло само на стъклото и в краката а срещу пасажерите само студено, гледам че на врътката има само синьо така ли трябва да бъде.Благодаря на всички които ще искажат своето мнение.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 18 Юли 2009, 1:18

Признаците са точно на необезвъздушена добре, провери хубаво то това е малко тегава работа

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 11.07.2009
Пол: Мъж
Кара: 318is

Мнение от Doviciozo » 24 Юли 2009, 21:51

Гледам всеки пише че стрелката на температурата не трябва да минава средата, а моита е на 12 и 2-3 минути .И това от 2 години.Дали съм я скапал нещо.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 6.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 98 325 tds M пакет touring
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...

Мнение от vanci88 » 24 Юли 2009, 21:57

термостатът сменял ли си го?
-нямаш парно
-колата прегрява
36436
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 11.07.2009
Пол: Мъж
Кара: 318is

Мнение от Doviciozo » 24 Юли 2009, 22:01

Не съм сменял нищо карам колата на сервизи но явно те разбират колкото мен,прочетох тема за обезвъздушаване и утре ще пробвам сам да я оправя.между временно някой може да даде съвет.


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 24 Юли 2009, 22:07

Спокойно, аз съсм със същия проблем, всичко ми е ново, радиатор, виско, термостат, водна помпа. Когато съм на светофар, духа хладно, вдигна ли на 2000 оборота, започва топло, колата ми е обезвъздушена перфектно. Това което според мен е възможно да е проблема е позапушено радиаторче на парното или евентуално клапите, но клапите не мисля, все пак си работи топло студено. А за топлото и студеното, колите без клима са така, централните духалки духат студено, има опция да духат леко топло, ако врътнеш врътката посредата между централна духалка и стъклото или краката, тогава отваря отчасти клапата за централната духалка.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 11.07.2009
Пол: Мъж
Кара: 318is

Мнение от Doviciozo » 24 Юли 2009, 22:21

Дано не се окаже че съм прецакал нещо с това каране толкова време с минаваща средата стрелка, благодаря на всички утре ще пробвам сам и ще пиша какво друго съм счупил :D

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 25 Юли 2009, 10:41

sonny написа:Спокойно, аз съсм със същия проблем, всичко ми е ново, радиатор, виско, термостат, водна помпа. Когато съм на светофар, духа хладно, вдигна ли на 2000 оборота, започва топло, колата ми е обезвъздушена перфектно. Това което според мен е възможно да е проблема е позапушено радиаторче на парното или евентуално клапите, но клапите не мисля, все пак си работи топло студено. А за топлото и студеното, колите без клима са така, централните духалки духат студено, има опция да духат леко топло, ако врътнеш врътката посредата между централна духалка и стъклото или краката, тогава отваря отчасти клапата за централната духалка.


Сони ако си махнеш клапаните ще видиш че ще има осезаема разлика в топлото на ниски обороти, от което следва, че не отварят хубаво.
Сам знаеш какво трябва да ги правиш в такъв случай.
Самоче винаги има разлика когато седиш на място и кокато дадеш газ на 2000 оборота на място.
Просто когато всичко е изрядно разликата е по малка.
Последна промяна vld на 25 Юли 2009, 14:39, променена общо 1 път
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 5.07.2009
Местоположение: плевен

да

Мнение от lambata84 » 25 Юли 2009, 11:44

да тва го има и едно приятелче и е точно от това радятора ти е направил студена зона и не от тва че не е обазваздушено а просто се е позапушило някаде


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 25 Юли 2009, 13:56

vld написа:
sonny написа:Спокойно, аз съсм със същия проблем, всичко ми е ново, радиатор, виско, термостат, водна помпа. Когато съм на светофар, духа хладно, вдигна ли на 2000 оборота, започва топло, колата ми е обезвъздушена перфектно. Това което според мен е възможно да е проблема е позапушено радиаторче на парното или евентуално клапите, но клапите не мисля, все пак си работи топло студено. А за топлото и студеното, колите без клима са така, централните духалки духат студено, има опция да духат леко топло, ако врътнеш врътката посредата между централна духалка и стъклото или краката, тогава отваря отчасти клапата за централната духалка.


Сони ако си махнеш клапаните ще видиш че ще има осезаема разлика в топлото на ниски обороти, от което следва, че не отварят хубаво.
Сам знаеш какво трябва да ги правиш в такъв случай.
Самоче винаги има разлика когато седиш на място и кокато дадеш газ на 2000 оборота на място.
Просто когато всичко е изрядно разликата е по малка.

Дам за клапи или радиаторче ми е съмнението, но клапите ми бяха по-малкото съмнение, ама ше ги оправиме като тура климатик и кат смена клапите, че най-лесно :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 11.07.2009
Пол: Мъж
Кара: 318is

Мнение от Doviciozo » 25 Юли 2009, 18:09

Днес обезвъздуших колата по указания от форума, стрелката сега стои на средата и парното духа и на малки обороти;може и да е заради жегата но поне стрелката си дойде на място.Вече почвам да правя сам което мога като се уча от тук.Аз не съм толкова тъп понеже карам мотор който поправям сам, но колата ми изглежда сложна понеже ми е непозната зона.Благодаря на всички които писаха.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook