320 I м50 като давам газ не върви
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
52 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
320 I м50 като давам газ не върви
колеги проблема ми е следният.когато колата ми е студена и подавам газ не ще да върви .в момента в който стрелката на температурата премине синият сектор(ама винаги и абсолютно задължително на края на синьото)проблема изчезва и колата започва да си върви нормално.някой имал ли е този проблем и как го е отстранил.мерси предварително на всички които ще пишат.




- dobri02 bmw
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 4.10.2007
- Местоположение: kazanlak
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Коко това от кога е, откакто е при теб колата или "оня ден стана"?!
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Попитах те, защото не знам какво очакваш от незагрял двигател. Поне аз преди стрелката да мине синьото, нямам представа колко вървят бавариите ми. Приеми го като съвет.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
ами не мисля че е нормално като подаваш газ да няма реакция,дори и да не е загрял двигателя.по принцип гледам да не превишавам 2500 оборота докато не загрее двигателя но все пак.Le Transporteur написа:Попитах те, защото не знам какво очакваш от незагрял двигател. Поне аз преди стрелката да мине синьото, нямам представа колко вървят бавариите ми. Приеми го като съвет.
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
коко_Е36 написа:ами не мисля че е нормално като подаваш газ да няма реакция,дори и да не е загрял двигателя.по принцип гледам да не превишавам 2500 оборота докато не загрее двигателя но все пак.Le Transporteur написа:Попитах те, защото не знам какво очакваш от незагрял двигател. Поне аз преди стрелката да мине синьото, нямам представа колко вървят бавариите ми. Приеми го като съвет.
Съгласен съм с теб и не отричам , че може да имаш проблем.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
sonny написа:Аз го имам същия проблем, но не съм се занимавал да го хвана откъде е. Лощото обаче е, че даже и до 2500 неще да качи, едно като давене е, все едно караш 3 тона товар на байр караш. Възможно е да е от температурния, но пък от друга страна, тоз датчик реално, каква му е функцията
Ами каква, отчита температура, различна от реалната. Подминаването на синята зона примерно е 60 градуса. На 30 градуса стрелката е в началото на синия сектор и когато температурния датчик отчита примерно 60, или 70 градуса, има недостиг на гориво в горивовъздушната смес, оттам и недобро ускорение. Другият вариант е точно обратното. От 30 до 60 градуса реална, датчика отчита температура 0-30 градуса. Тогава сместа е преобогатена и двигателя също има недобро ускорение. Не знам как е при М50, при мойка кола ускорението на студен двигател 15-30 градуса температура на охлаждащата течност, ускорението в интервала до 3000 оборота дори е по-добро от ускорението на загрял двигател в същия интервал. На по-високи обороти не съм си тествал колата когато двигателя не е загрял. Показанията на температурния датчик съм ги проверил за целия диапазон от -15 -20 градуса, до нормална работна температура 92 градуса и датчикът ми е напълно изправен.
Попринцип са два датчика, единия за температурата на таблото да я гледаме, а другия е за да дава показания на ЕКУ-то. Това ясно, само дето ме мързи да си напъвам кухарката и да ода да чета, каква я свършва екуто с показанията на тоз датчик и докато е студена колата ко прай? Теоретично мери температурата и е като смукач да дава повече или по-малко гориво. Ама точно това е, колко време работи, свързано ли е с моторчето на празния ход, свързано ли е с датчика за температура на интеика, говоря докато излезе от синята зона, това е и момента в който се включва и ламбда сондата и започва да си върши работата.
- Vai-Holding
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: някво 325
каде се намира дат4икаmetodi80 написа:Температурен датчик на двигателя


Горчивината от лошото качество остава много по дълго от удоволствието от ниската цена.
- Vai-Holding
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: някво 325
и аз сега го имам тоя проблем , и моита даже до 2500 неможе да ка4и мн зле е стодена от да4ика така ли?sonny написа:Аз го имам същия проблем, но не съм се занимавал да го хвана откъде е. Лощото обаче е, че даже и до 2500 неще да качи, едно като давене е, все едно караш 3 тона товар на байр караш. Възможно е да е от температурния, но пък от друга страна, тоз датчик реално, каква му е функцията
Горчивината от лошото качество остава много по дълго от удоволствието от ниската цена.
52 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани