прекъсване м/у 2100-2500 оборота на студено

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

прекъсване м/у 2100-2500 оборота на студено

Мнение от BiTurbo » 01 Юли 2009, 13:02

здравейте,

значи проблема е следния> като я запаля студена още и няма грижи държи си обороти стабилни всичко ок и като тръгна след 2100 оборота до 2500 има едно тресене на двигателя и спад в мощността, а след 2500 няма грижи..... Това го прави само на студено преди да стигне първото делене на уреда за водата, след това като позагрее няма грижи, на какво се дължи това според вас ? Не, че е голям проблем, тъй като аз така и така на студено не я карам на повече от 2100 оборота, но е дразнещо.

П.С. Колата е с газов инжекцион, на газ също няма проблеми. Проблема си е още от преди да сложа газта ! Свещи, масла, бензинов и въздушен филтър - сменени. Беше преди на диагностика не даде гршки(мислех да не е температурен датчик), аз се насочвам към дюзи, но защо само на студено го прави..... :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 384
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW Е36 330d

Мнение от vanko_5 » 01 Юли 2009, 17:01

откаде си свещите какви са едно или дву полюсни ,нови или стари

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 01 Юли 2009, 17:06

Няма оправия това.
Не инвестирай грешни пари. И аз съм с абсолютно същия проблем и всичко по колата е перфектно. Само дебитомера ми е стария :)
Нови NGK BKR6EQUP, нова сонда Bosch, нов катализатор, нов оригинален темп.датчик на мотора (този към ECU-то)... просто няма оправия. Идея си нямам и просто си карам така :) Точно 2 натискания на газта продължава този проблем при мен. Преживява се.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Мнение от BiTurbo » 01 Юли 2009, 17:15

Точно както го е описал колегата Лилов и при мен всичко е в ред и не знам от къде идва тоя проблем. Свещите са ми вече на 17 000км ама и като нови като ги слагах си беше проблема........ Свещите са NGK даже от оторизиран сервиз на БМВ си ги купих (Nicy Car Пловдив).

Еми щом и при колегата е така и не успява да го реши..... не знам и аз какво повече да направя. Наистина след 2 натискания докато вдигне малко температура и вече всичко е ок.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 01 Юли 2009, 17:21

Ако имаш съмнения за датчика, сменяй, при мен свали малко разхода :), но незначително малко. Не се оправя от него. Според мен е дебитомер. Мисля че и ти си със стария тип дебитомер, а не с MAS, така че най-вероятно е в него проблема. Иска си чистене, но пък мен ме мързи да се занимавам и просто така карам. Ако беше с MAS моята, досега и той да е сменен :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Мнение от BiTurbo » 01 Юли 2009, 17:24

liloff написа:Ако имаш съмнения за датчика, сменяй, при мен свали малко разхода :), но незначително малко. Не се оправя от него. Според мен е дебитомер. Мисля че и ти си със стария тип дебитомер, а не с MAS, така че най-вероятно е в него проблема. Иска си чистене, но пък мен ме мързи да се занимавам и просто така карам. Ако беше с MAS моята, досега и той да е сменен :)


мда дебитомера не е МАС стария си е....... Какво имаш предвид под чйстене, как се чисти дебитомер ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 01 Юли 2009, 17:32

Разглобяваш на съставни части и с нетрепереща ръка почваш да чистиш събралите се лайна в него за последните 12-13г. по пътищата. :) Но трябва да си сигурен, че ти се занимава. Аз нямам нервите в момента.
Тук не помня да съм виждал DIY за профилактика на дебитомер, но бях гледал в някой от чуждите форуми, може би 318ti.org. Google-ни го и после кажи какъв е ефекта. Много ще съм ти благодарен за това :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Мнение от BiTurbo » 01 Юли 2009, 17:37

liloff написа:Раглобяваш на съставни части и с нетрепереща ръка почваш да чистиш събралите се лайна в него за последните 12-13г. по пътищата. :) Но трябва да си сигурен, че ти се занимава. Аз нямам нервите в момента.
Тук не помня да съм виждал DIY за профилактика на дебитомер, но бях гледал в някой от чуждите форуми, може би 318ti.org. Google-ни го и после кажи какъв е ефекта. Много ще съм ти благодарен за това :)


ок ще потърся и при резултат ще добавя информация.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Мнение от Nukem » 01 Юли 2009, 19:17

И при мен има почти същото както го описвате една загуба на мощност понякога и притрисане на мотора и тръгване после изведнъж и аз не съм го решил още смених свещите смених филтри бензинов въздушен,махнах катализатора,сега съм зел клапана за картерните газове и маркуча ще ходя да го сменят пак ще видим сега се замислям както вие казвата за температурния датчик и всичко това при положение че съм с по-късната версия без дебитомер!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 01 Юли 2009, 20:35

Проблема си го имам от както имам колата-няма оправия,даже зимата от тия 2500 оборота не мърдам докът загрее..
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook