прекъсване м/у 2100-2500 оборота на студено
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
прекъсване м/у 2100-2500 оборота на студено
здравейте,
значи проблема е следния> като я запаля студена още и няма грижи държи си обороти стабилни всичко ок и като тръгна след 2100 оборота до 2500 има едно тресене на двигателя и спад в мощността, а след 2500 няма грижи..... Това го прави само на студено преди да стигне първото делене на уреда за водата, след това като позагрее няма грижи, на какво се дължи това според вас ? Не, че е голям проблем, тъй като аз така и така на студено не я карам на повече от 2100 оборота, но е дразнещо.
П.С. Колата е с газов инжекцион, на газ също няма проблеми. Проблема си е още от преди да сложа газта ! Свещи, масла, бензинов и въздушен филтър - сменени. Беше преди на диагностика не даде гршки(мислех да не е температурен датчик), аз се насочвам към дюзи, но защо само на студено го прави.....
значи проблема е следния> като я запаля студена още и няма грижи държи си обороти стабилни всичко ок и като тръгна след 2100 оборота до 2500 има едно тресене на двигателя и спад в мощността, а след 2500 няма грижи..... Това го прави само на студено преди да стигне първото делене на уреда за водата, след това като позагрее няма грижи, на какво се дължи това според вас ? Не, че е голям проблем, тъй като аз така и така на студено не я карам на повече от 2100 оборота, но е дразнещо.
П.С. Колата е с газов инжекцион, на газ също няма проблеми. Проблема си е още от преди да сложа газта ! Свещи, масла, бензинов и въздушен филтър - сменени. Беше преди на диагностика не даде гршки(мислех да не е температурен датчик), аз се насочвам към дюзи, но защо само на студено го прави.....

Няма оправия това.
Не инвестирай грешни пари. И аз съм с абсолютно същия проблем и всичко по колата е перфектно. Само дебитомера ми е стария
Нови NGK BKR6EQUP, нова сонда Bosch, нов катализатор, нов оригинален темп.датчик на мотора (този към ECU-то)... просто няма оправия. Идея си нямам и просто си карам така
Точно 2 натискания на газта продължава този проблем при мен. Преживява се.
Не инвестирай грешни пари. И аз съм с абсолютно същия проблем и всичко по колата е перфектно. Само дебитомера ми е стария

Нови NGK BKR6EQUP, нова сонда Bosch, нов катализатор, нов оригинален темп.датчик на мотора (този към ECU-то)... просто няма оправия. Идея си нямам и просто си карам така

- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Точно както го е описал колегата Лилов и при мен всичко е в ред и не знам от къде идва тоя проблем. Свещите са ми вече на 17 000км ама и като нови като ги слагах си беше проблема........ Свещите са NGK даже от оторизиран сервиз на БМВ си ги купих (Nicy Car Пловдив).
Еми щом и при колегата е така и не успява да го реши..... не знам и аз какво повече да направя. Наистина след 2 натискания докато вдигне малко температура и вече всичко е ок.
Еми щом и при колегата е така и не успява да го реши..... не знам и аз какво повече да направя. Наистина след 2 натискания докато вдигне малко температура и вече всичко е ок.
Ако имаш съмнения за датчика, сменяй, при мен свали малко разхода
, но незначително малко. Не се оправя от него. Според мен е дебитомер. Мисля че и ти си със стария тип дебитомер, а не с MAS, така че най-вероятно е в него проблема. Иска си чистене, но пък мен ме мързи да се занимавам и просто така карам. Ако беше с MAS моята, досега и той да е сменен 


- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
liloff написа:Ако имаш съмнения за датчика, сменяй, при мен свали малко разхода, но незначително малко. Не се оправя от него. Според мен е дебитомер. Мисля че и ти си със стария тип дебитомер, а не с MAS, така че най-вероятно е в него проблема. Иска си чистене, но пък мен ме мързи да се занимавам и просто така карам. Ако беше с MAS моята, досега и той да е сменен
мда дебитомера не е МАС стария си е....... Какво имаш предвид под чйстене, как се чисти дебитомер ?
Разглобяваш на съставни части и с нетрепереща ръка почваш да чистиш събралите се лайна в него за последните 12-13г. по пътищата.
Но трябва да си сигурен, че ти се занимава. Аз нямам нервите в момента.
Тук не помня да съм виждал DIY за профилактика на дебитомер, но бях гледал в някой от чуждите форуми, може би 318ti.org. Google-ни го и после кажи какъв е ефекта. Много ще съм ти благодарен за това

Тук не помня да съм виждал DIY за профилактика на дебитомер, но бях гледал в някой от чуждите форуми, може би 318ti.org. Google-ни го и после кажи какъв е ефекта. Много ще съм ти благодарен за това

- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
liloff написа:Раглобяваш на съставни части и с нетрепереща ръка почваш да чистиш събралите се лайна в него за последните 12-13г. по пътищата.Но трябва да си сигурен, че ти се занимава. Аз нямам нервите в момента.
Тук не помня да съм виждал DIY за профилактика на дебитомер, но бях гледал в някой от чуждите форуми, може би 318ti.org. Google-ни го и после кажи какъв е ефекта. Много ще съм ти благодарен за това
ок ще потърся и при резултат ще добавя информация.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
И при мен има почти същото както го описвате една загуба на мощност понякога и притрисане на мотора и тръгване после изведнъж и аз не съм го решил още смених свещите смених филтри бензинов въздушен,махнах катализатора,сега съм зел клапана за картерните газове и маркуча ще ходя да го сменят пак ще видим сега се замислям както вие казвата за температурния датчик и всичко това при положение че съм с по-късната версия без дебитомер!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Проблема си го имам от както имам колата-няма оправия,даже зимата от тия 2500 оборота не мърдам докът загрее..
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани