За или против оригинална водна помпа на е 36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- onicks
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 31.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 520i
За или против оригинална водна помпа на е 36
За или против оригинална водна помпа на е 36(тази която се слага при първоначaлно вграждане на колата)знам веднага щe ме нападнете чe е с пласмасови перки (те са бакелитени или неква сплав)но горе долу искарват 10-12 години, въпроса в мен се породи когато говорих с едни специалисти в дару кар и те ми казаха,че е важен дебита на помпата,а при оригиналната тои е оптимален,а разликата в цените на помпите е някъде около 65лв.правя сравнвние между HEPU и оригинална.Колеги интересува ме вашeто мнение,като имате в предвид,че напоследък са пуснали някакви кашкавалени,но с метални перки.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Като се замислиш ,че издържат 11-12 години е добре друг е въпроса как са ги правили едно време ...и как ги правят сега?Пазарната икономика като гледам е станало "да правиме стоки с по-малко материял,за да карат по кратко време,съответно и да се продават по-често"
Най-добре с метална турбина съмнявам се ,че поне ще ти се счупят пърчеенца от нея
Най-добре с метална турбина съмнявам се ,че поне ще ти се счупят пърчеенца от нея

- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Като се замислиш ,че издържат 11-12 години е добре друг е въпроса как са ги правили едно време ...и как ги правят сега?Пазарната икономика като гледам е станало "да правиме стоки с по-малко материял,за да карат по кратко време,съответно и да се продават по-често"
Най-добре с метална турбина съмнявам се ,че поне ще ти се счупят пърчеенца от нея
Най-добре с метална турбина съмнявам се ,че поне ще ти се счупят пърчеенца от нея

Дарукарските приказки са ясни. Хората се застраховат като ти казват това.
Защото има 1000 вида водни помпи, единственото важно е лопатката и отворите в корпуса. Докато изглеждат еднакво с оригиналната, то дебита й не може да е различен. Разбира се, можеш да вземеш най-отявлено менте и да се вкараш в ебати филма, ако няма общо като корпус и проплер и съответно може да псуваш света после.
До колко има логика да купиш оригинална... има! Аз вероятно щях да си взема оригинална, но не ми се даваше безумната цифра, която искат за нея. После Denev мисля беше пуснал една на народна цена, но "разбирачите" тука му изядоха ушите на човека и май я свали от продажба...
Та... да, има логика. Едва ли ще караш колата още 10г., а ако я караш, то няма да ти пука че пак ще я смениш тогава. Другото което беше за частите. Колеги не знам дали сте наясно, но частите които купуваме за тези автомобили са вече произведени. При производството на нов продукт се калкулира марж за резервни части и това колко ще струват на компанията да бъдат произведени през жизнения цикъл на продукта. Т.е. те вероятно са произведени най-късно 2000г., когато се сваля от производство. Това е и една ор причините някои автомобилни производители да закъсват толкова силно след извеждане на пазара на кофти автомобил... Не е толкова просто да спрат продуктовата линия.
Защото има 1000 вида водни помпи, единственото важно е лопатката и отворите в корпуса. Докато изглеждат еднакво с оригиналната, то дебита й не може да е различен. Разбира се, можеш да вземеш най-отявлено менте и да се вкараш в ебати филма, ако няма общо като корпус и проплер и съответно може да псуваш света после.
До колко има логика да купиш оригинална... има! Аз вероятно щях да си взема оригинална, но не ми се даваше безумната цифра, която искат за нея. После Denev мисля беше пуснал една на народна цена, но "разбирачите" тука му изядоха ушите на човека и май я свали от продажба...
Та... да, има логика. Едва ли ще караш колата още 10г., а ако я караш, то няма да ти пука че пак ще я смениш тогава. Другото което беше за частите. Колеги не знам дали сте наясно, но частите които купуваме за тези автомобили са вече произведени. При производството на нов продукт се калкулира марж за резервни части и това колко ще струват на компанията да бъдат произведени през жизнения цикъл на продукта. Т.е. те вероятно са произведени най-късно 2000г., когато се сваля от производство. Това е и една ор причините някои автомобилни производители да закъсват толкова силно след извеждане на пазара на кофти автомобил... Не е толкова просто да спрат продуктовата линия.
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
liloff написа:... Докато изглеждат еднакво с оригиналната, то дебита й не може да е различен...
какво имаш в предвид преди запетайката... и на какво се обзалагаш в твърдението след запетайката

- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
M44 не беше ли с метални перки на водната помпа?нещо такова ми се върти в главата?
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Re: За или против оригинална водна помпа на е 36
onicks написа:..... въпроса в мен се породи когато говорих с едни специалисти в дару кар и те ми казаха,че е важен дебита на помпата,а при оригиналната тои е оптимален ....
това с дебита е вярно, т.е. при металните той е с една идея по-малък ..... разликата не е голяма, но ако огледаш добре една помпа с пластмасова и една с метална (или по-точно от някава сплав) турбинка ще видиш за какво става въпрос (.... не ща да се впускам в някакви обяснения..) ............. иначе от Дарукар също можеш да си поръчаш оригинална с мет.турбинка!
П.П. При всички положения помпата с мет.турбинка е по-добрия избор, обаче повечето негативни мнения за ориг. с пластмасови турб. са малко пресилени - при правилна и редовна поддръжка нищо не може да и стане на тая помпа....... повредите в тея помпи се дължат по-скоро на това, че повечето хора като си купуват BMW, не го вземат да карат полека и икономично

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Smoocki написа:Като се замислиш ,че издържат 11-12 години е добре друг е въпроса как са ги правили едно време ...и как ги правят сега?Пазарната икономика като гледам е станало "да правиме стоки с по-малко материял,за да карат по кратко време,съответно и да се продават по-често"
Най-добре с метална турбина съмнявам се ,че поне ще ти се счупят пърчеенца от нея
А корозията!?

Nasko_325TD написа:Smoocki написа:Като се замислиш ,че издържат 11-12 години е добре друг е въпроса как са ги правили едно време ...и как ги правят сега?Пазарната икономика като гледам е станало "да правиме стоки с по-малко материял,за да карат по кратко време,съответно и да се продават по-често"
Най-добре с метална турбина съмнявам се ,че поне ще ти се счупят пърчеенца от нея
А корозията!?
че нали хората са измислили антифриза ,освен против замръзване действа и против корозия

- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Аз друго не мога да разбера с пласмасовите перки е изкарала 12 години ако смените пак с такава ще изкара пак някаде там защо се хвърляте на тези неоригиналните да няма да ги карате вечно тези коли аз моята кочина до година две мисля да я разкарвам че влиза в пенсьонна възраст прдполагам и повечето от вас ще направят същото!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
BAVARIA написа:...че нали хората са измислили антифриза ,освен против замръзване действа и против корозия


. . .
От Дару каквото съм вземал - винаги е било перфектно...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
голяма роля играе самата турбина! може на пръв поглед да е еднаква, но на дебит едва ли
извивката на лопатата, броят им, дълбочината на потъване... всичко играе роля. при водните помпи аз залагам на Kolbenschmidt и винаги съм бил доволен.
и това е интересно: http://www.stewartcomponents.net/Merchant2/merchant.mvc?Screen=CTGY&Category_Code=BMWHPWP

и това е интересно: http://www.stewartcomponents.net/Merchant2/merchant.mvc?Screen=CTGY&Category_Code=BMWHPWP

- onicks
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 31.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 520i
помпа
Здравейте колеги,виждам чe сте писали за оригинална водна помпа с метални торбинки,има ли такава наистина в дару кар на каква цена и ако може някакъв линк и орентировачна цена-пласмасовата е 185лвс о-ринг пръстена,аз си поръчвам части от вари че ми е по близо но там не ми казаха за существуващa такава
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани