климатроник и непрекъснато включена перка-ЗА КЛЮЧ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- camburko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 8.11.2008
- Местоположение: София,Казанлък а отскоро и Перник
- Пол: Мъж
- Кара: ше e36 седан M43B18
- Мечтае да кара: М5
климатроник и непрекъснато включена перка-ЗА КЛЮЧ
здравейте колеги.
от днес се появи така познатия проблем с дигиталния климатроник. както си карах и изведнъж изгасна. но както и да е не питам за това а за това, че след изгасването на климата ми се включи компресора на климатика и нямаше спиране. да ама освен климатика и перката за охлаждането си пердашеше в несвяст. знам че сега ще ме налазят колегите и ще ме пратят да гледам темата с кондензаторчето, така че изчакаите малко. знам че има две перки за охлаждането:една за двигателя а другата за климатика. да ама при работещ климатик на мене ми работеше перката за охлаждане на двигателя. другото което е по-интересно след като свалих релето на климатика за да го изключа, перката си продължи да си работи. при самото даване на контакт самата перка си включва, а при запалване се включва по бързо(маи е втората скорост). незнам дали е от значение но колата не е карана от 3 седмици, че ми думна ламбда сондата и харчи като змеи.
но пък е палена през 3 дена да не забрави какво трябва да прави след ремонта
моля ако някои е имал подобен проблем да ми даде съвет от къде да започна
благодаря предварително на отзовалите се .
от днес се появи така познатия проблем с дигиталния климатроник. както си карах и изведнъж изгасна. но както и да е не питам за това а за това, че след изгасването на климата ми се включи компресора на климатика и нямаше спиране. да ама освен климатика и перката за охлаждането си пердашеше в несвяст. знам че сега ще ме налазят колегите и ще ме пратят да гледам темата с кондензаторчето, така че изчакаите малко. знам че има две перки за охлаждането:една за двигателя а другата за климатика. да ама при работещ климатик на мене ми работеше перката за охлаждане на двигателя. другото което е по-интересно след като свалих релето на климатика за да го изключа, перката си продължи да си работи. при самото даване на контакт самата перка си включва, а при запалване се включва по бързо(маи е втората скорост). незнам дали е от значение но колата не е карана от 3 седмици, че ми думна ламбда сондата и харчи като змеи.


моля ако някои е имал подобен проблем да ми даде съвет от къде да започна
благодаря предварително на отзовалите се .
Последна промяна camburko на 01 Юли 2009, 21:14, променена общо 1 път
- camburko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 8.11.2008
- Местоположение: София,Казанлък а отскоро и Перник
- Пол: Мъж
- Кара: ше e36 седан M43B18
- Мечтае да кара: М5
ъпдеит на проблема. днес всичко си е наред
, управлението си бачка, климатика спря, даже и вентилатора не си се пуска.
все пак ако някои може да ми каже дали това, че се пуска перката за охлаждане на двигателя е свързано с проблема с управлението на климатроника.

все пак ако някои може да ми каже дали това, че се пуска перката за охлаждане на двигателя е свързано с проблема с управлението на климатроника.
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
перката на климата ми се въртеше нон стоп, когато пресостата /или както се вика този клапан/, беше здал багажа... с подмяната му се реши проблема... да не би твоя да е на път 

- camburko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 8.11.2008
- Местоположение: София,Казанлък а отскоро и Перник
- Пол: Мъж
- Кара: ше e36 седан M43B18
- Мечтае да кара: М5
не вярвам да е от това. като изгасна управлението на климатроника тогава си бачка постоянно. сутринта като я запалих си тръгна управлението и вентилатора не си бачкаше нон-стоп като снощи. като свалих релето за управление на климата си бачкаше а като свалих релето за фан на а/с номер 9 маи беше спря. ама ме достраша да го оставя така да не остана изобще без въздушно охлаждане на двигателя и пак си го сложих.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Управлението на климатика ти управлява всичко, то подава сигнал на пресостата, а той на прерката и на компресора.
При проявен проблем с управлението е логично другите действия да са в следствие от него
Сменяй кондензаторчето не се чуди, по ефтина повреда от тая няма
нищо не ти пречи да опиташ.
При проявен проблем с управлението е логично другите действия да са в следствие от него

Сменяй кондензаторчето не се чуди, по ефтина повреда от тая няма


- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Тоя М43, особено 1997г.... не трябва ли да е с ел.перка, обслужваща и двг. и климата? това би обяснило поведението на перката...
- camburko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 8.11.2008
- Местоположение: София,Казанлък а отскоро и Перник
- Пол: Мъж
- Кара: ше e36 седан M43B18
- Мечтае да кара: М5
маи си прав колега. сега ще се разглабя и ще видим какво ще се промени след смяната на кондензаторчето.
само че имам един въпрос за прословутото кондензаторче, ясно че е 47 нанофарада обаче на какво напрежение е оригиналното. колегата със снимките с обясненията пише, че го е сменил с танталово, но не е ли по-добре да си сложа оригиналното с което е излезнало от завода.
само че имам един въпрос за прословутото кондензаторче, ясно че е 47 нанофарада обаче на какво напрежение е оригиналното. колегата със снимките с обясненията пише, че го е сменил с танталово, но не е ли по-добре да си сложа оригиналното с което е излезнало от завода.
- maksim_uk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 4.05.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 1,8 97g
имах подобен проблем климатроника светеше но вентилатора не работеше.оказа се че всичко идваше от "таралежа" които е в краката на шофьора до педала за газта.
- camburko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 8.11.2008
- Местоположение: София,Казанлък а отскоро и Перник
- Пол: Мъж
- Кара: ше e36 седан M43B18
- Мечтае да кара: М5
след смяната на кондензаторчето засега няма проблеми. след няколко дни ще се види всъщност какво е положението.надявам се да има успех операцията.
благодаря на всички отзовали се.
благодаря на всички отзовали се.
- camburko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 8.11.2008
- Местоположение: София,Казанлък а отскоро и Перник
- Пол: Мъж
- Кара: ше e36 седан M43B18
- Мечтае да кара: М5
вече последно.
прилагам схема на свързване на въпросния кондензатор на входа на захранващия чип. кондензатора не е поляризиран за интересуващите се. препоръчително е и да се смени кондензаторчето след изхода от чипа за да няма и там изненади, на пак казвам само препоръчително.
нещо не се справям с качването на снимките затова давам директен линк към схемата.
ако модераторите решат може да го вкарат в темата за отремонтиране на климатроника.
http://picbg.net/u/42643/28970/329275.pdf
прилагам схема на свързване на въпросния кондензатор на входа на захранващия чип. кондензатора не е поляризиран за интересуващите се. препоръчително е и да се смени кондензаторчето след изхода от чипа за да няма и там изненади, на пак казвам само препоръчително.
нещо не се справям с качването на снимките затова давам директен линк към схемата.
ако модераторите решат може да го вкарат в темата за отремонтиране на климатроника.
http://picbg.net/u/42643/28970/329275.pdf
- camburko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 8.11.2008
- Местоположение: София,Казанлък а отскоро и Перник
- Пол: Мъж
- Кара: ше e36 седан M43B18
- Мечтае да кара: М5
нещо не мога да се справя с качването. някои колега ако иска може да му ги пратя на меил за да ги качи тои.
- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
да не пускам нова тема ,а може и да има такава,но не можах да открия такъв "проблем"-един въпрос-при всяко палене на двигатела ми се включва и вентилатора ,колата ми е с дигиталния климатроник с ел. перка-има ли начин след като е изключен блока за управление на климатроника и изключа двигатела при запалването му да не се включва вентилатора.Още веднъж се извинявам ,че пиша в тази тема
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
baitun написа:да не пускам нова тема ,а може и да има такава,но не можах да открия такъв "проблем"-един въпрос-при всяко палене на двигатела ми се включва и вентилатора ,колата ми е с дигиталния климатроник с ел. перка-има ли начин след като е изключен блока за управление на климатроника и изключа двигатела при запалването му да не се включва вентилатора.Още веднъж се извинявам ,че пиша в тази тема
Писано е, бутона AUTO да е изключен.
За подобни въпроси
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=137295

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани