След малко дрифт гасне и после трудно пали ЗАЩО !?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- energie_crazy
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 21.04.2009
- Местоположение: Bulgaria
След малко дрифт гасне и после трудно пали ЗАЩО !?
Колеги проблема е следният вчера на познатото ни на сички място до дару кар реших да подрифтя и да направя клипче и така .... Значи започнах една лека загрявка с няколко кругчета две три осмички и колата изгасна и после 5мин върти и неиска да запали !? А след като запали няма проблем защо така !?
Колата е 325TDS ...
Колата е 325TDS ...
- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
- energie_crazy
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 21.04.2009
- Местоположение: Bulgaria
:)
Jim Beam написа:От любов към марката, остави дизела да върши това, за което е направен, не го тормози.
Неми казваи колега че от малко дрифт е нормално да го прави това, има явно нещо и искам да знам какво е и дали е за ремонт !?
- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Аз не ти казвам, че от малко дрифт го прави това, но тези мотори прегряват изключително бързо и става много лошо.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- energie_crazy
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 21.04.2009
- Местоположение: Bulgaria
:)
vld написа:За да угасне дизелчето, значи няма нафта, или по скоро е набарало въздух от някъде![]()
Мерси колега ти каза два проблема.
1 Нафта изключваме го защото има нафта !
2 Въздух мммм.... предложения от каде може да е зада прегледам !?
А случайно да видя дали стрелката на температурата не беше към червеното.
Защото имат защита от прегряване тези моторчета, ако някой датчик не ти работи може колата да загрява и да гасне защото се пуска защитата , а температурата на таблото да изглежда нормално.
Това се случи на един приятел точно след едно дрифт шоу в Гърция и отиде за нова глава .....
Иначе колега нищо лично но тези двигатели не са правени много време да ги държиш в червените обороти - казвам ти го единствено защото има реален риск да счупиш нещо...
Поз. Тони
Като решиш проблема пиши да знаем какво е....
Преди време един колега от форума имаше някакъв подобен проблем след дрифтене - оказа се че са се разместили клемите на акумулатора и не са давали добър контакт, но не си спомням дали беше идентичен с твоя проблем или подобен.
Защото имат защита от прегряване тези моторчета, ако някой датчик не ти работи може колата да загрява и да гасне защото се пуска защитата , а температурата на таблото да изглежда нормално.
Това се случи на един приятел точно след едно дрифт шоу в Гърция и отиде за нова глава .....
Иначе колега нищо лично но тези двигатели не са правени много време да ги държиш в червените обороти - казвам ти го единствено защото има реален риск да счупиш нещо...
Поз. Тони
Като решиш проблема пиши да знаем какво е....
Преди време един колега от форума имаше някакъв подобен проблем след дрифтене - оказа се че са се разместили клемите на акумулатора и не са давали добър контакт, но не си спомням дали беше идентичен с твоя проблем или подобен.
Re: :)
energie_crazy написа:vld написа:За да угасне дизелчето, значи няма нафта, или по скоро е набарало въздух от някъде![]()
Мерси колега ти каза два проблема.
1 Нафта изключваме го защото има нафта !
2 Въздух мммм.... предложения от каде може да е зада прегледам !?
Провери 1во дали имаш някакви видими, дори и малки течове по системата...При мен като дърпаше въздух бяха маркучите за обратна нафта.Иначе около горивния филтър преди , около ГНП и т.н. но виж за течове.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: :)
energie_crazy написа:vld написа:За да угасне дизелчето, значи няма нафта, или по скоро е набарало въздух от някъде![]()
Мерси колега ти каза два проблема.
1 Нафта изключваме го защото има нафта !
2 Въздух мммм.... предложения от каде може да е зада прегледам !?
Имам в предвид един проблем , не два.
Демек не че буквално ти е свършила нафтата, а просто е спряла да влиза в мотора, или по скоро не е стигнал дебита.
Може да си провериш цедката на сондата в резервоара на какво дередже е и да си смениш горивния филтър, ако не си го сменявал скоро.
Може и да ти е била кофти нафтата.
А за въздух си гледай прозрачния маркуч след горивния филтър, ако има мехури търси и отстранявай пробойната


- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
това е детска болест при тдс-ите... нафтовата помпа ти е за смяна... пробвай да напълниш резервоара до половината отиди подрифти и няма да имаш проблем... да ти кажа чесно не виждам ква е логиката но при няколко мои познати го имаше този проблем... след смяна на помпата нямаше проблем 

- energie_crazy
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 21.04.2009
- Местоположение: Bulgaria
:)
Amorphis написа:А случайно да видя дали стрелката на температурата не беше към червеното.
Защото имат защита от прегряване тези моторчета, ако някой датчик не ти работи може колата да загрява и да гасне защото се пуска защитата , а температурата на таблото да изглежда нормално.
Това се случи на един приятел точно след едно дрифт шоу в Гърция и отиде за нова глава .....
Иначе колега нищо лично но тези двигатели не са правени много време да ги държиш в червените обороти - казвам ти го единствено защото има реален риск да счупиш нещо...
Поз. Тони
Като решиш проблема пиши да знаем какво е....
Преди време един колега от форума имаше някакъв подобен проблем след дрифтене - оказа се че са се разместили клемите на акумулатора и не са давали добър контакт, но не си спомням дали беше идентичен с твоя проблем или подобен.
Не колега беше си на средата както е нормално да е яко е прегряла после повреме на движение щепе да си проличи а тя си е се едно нищо не е станало !
Мисля че колегите които казват че е помпата в резервоара са прави защото съм забелязал че имам ли по малко от 15л. почва да прекусва и да пали трудно !
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: :)
energie_crazy написа:Amorphis написа:А случайно да видя дали стрелката на температурата не беше към червеното.
Защото имат защита от прегряване тези моторчета, ако някой датчик не ти работи може колата да загрява и да гасне защото се пуска защитата , а температурата на таблото да изглежда нормално.
Това се случи на един приятел точно след едно дрифт шоу в Гърция и отиде за нова глава .....
Иначе колега нищо лично но тези двигатели не са правени много време да ги държиш в червените обороти - казвам ти го единствено защото има реален риск да счупиш нещо...
Поз. Тони
Като решиш проблема пиши да знаем какво е....
Преди време един колега от форума имаше някакъв подобен проблем след дрифтене - оказа се че са се разместили клемите на акумулатора и не са давали добър контакт, но не си спомням дали беше идентичен с твоя проблем или подобен.
Не колега беше си на средата както е нормално да е яко е прегряла после повреме на движение щепе да си проличи а тя си е се едно нищо не е станало !
Мисля че колегите които казват че е помпата в резервоара са прави защото съм забелязал че имам ли по малко от 15л. почва да прекусва и да пали трудно !
След това ти изречение , няма какво да се дискутира повече, смени си помпата в резервоара и си почисти цедката същевременно


21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани