След малко дрифт гасне и после трудно пали ЗАЩО !?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 21.04.2009
Местоположение: Bulgaria

След малко дрифт гасне и после трудно пали ЗАЩО !?

Мнение от energie_crazy » 29 Юни 2009, 14:23

Колеги проблема е следният вчера на познатото ни на сички място до дару кар реших да подрифтя и да направя клипче и така .... Значи започнах една лека загрявка с няколко кругчета две три осмички и колата изгасна и после 5мин върти и неиска да запали !? А след като запали няма проблем защо така !?

Колата е 325TDS ...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: конджул

Мнение от Jim Beam » 29 Юни 2009, 14:32

От любов към марката, остави дизела да върши това, за което е направен, не го тормози.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 21.04.2009
Местоположение: Bulgaria

:)

Мнение от energie_crazy » 29 Юни 2009, 14:37

Jim Beam написа:От любов към марката, остави дизела да върши това, за което е направен, не го тормози.



Неми казваи колега че от малко дрифт е нормално да го прави това, има явно нещо и искам да знам какво е и дали е за ремонт !?
Изображение

Музикално деформиран
Аватар
Мнения: 2722
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 330ci

Мнение от Icco » 29 Юни 2009, 14:39

За ремонт е единствено задкормилното устройство !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: конджул

Мнение от Jim Beam » 29 Юни 2009, 14:39

Аз не ти казвам, че от малко дрифт го прави това, но тези мотори прегряват изключително бързо и става много лошо.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 21.04.2009
Местоположение: Bulgaria

:)

Мнение от energie_crazy » 29 Юни 2009, 14:45

Моля да престанете със спамовете и да ми отговори някой които насистина знае какво може да е !
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 29 Юни 2009, 15:16

За да угасне дизелчето, значи няма нафта, или по скоро е набарало въздух от някъде :idea: ;)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 21.04.2009
Местоположение: Bulgaria

:)

Мнение от energie_crazy » 29 Юни 2009, 15:41

vld написа:За да угасне дизелчето, значи няма нафта, или по скоро е набарало въздух от някъде :idea: ;)



Мерси колега ти каза два проблема.

1 Нафта изключваме го защото има нафта !

2 Въздух мммм.... предложения от каде може да е зада прегледам !?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 29 Юни 2009, 16:04

Мисля , че си за смяна на верига !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 1.01.2008
Кара: E60 525dA

Мнение от Amorphis » 29 Юни 2009, 16:18

А случайно да видя дали стрелката на температурата не беше към червеното.
Защото имат защита от прегряване тези моторчета, ако някой датчик не ти работи може колата да загрява и да гасне защото се пуска защитата , а температурата на таблото да изглежда нормално.
Това се случи на един приятел точно след едно дрифт шоу в Гърция и отиде за нова глава .....
Иначе колега нищо лично но тези двигатели не са правени много време да ги държиш в червените обороти - казвам ти го единствено защото има реален риск да счупиш нещо...

Поз. Тони
Като решиш проблема пиши да знаем какво е....
Преди време един колега от форума имаше някакъв подобен проблем след дрифтене - оказа се че са се разместили клемите на акумулатора и не са давали добър контакт, но не си спомням дали беше идентичен с твоя проблем или подобен.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 1.01.2008
Кара: E60 525dA

Re: :)

Мнение от Amorphis » 29 Юни 2009, 16:20

energie_crazy написа:
vld написа:За да угасне дизелчето, значи няма нафта, или по скоро е набарало въздух от някъде :idea: ;)



Мерси колега ти каза два проблема.

1 Нафта изключваме го защото има нафта !

2 Въздух мммм.... предложения от каде може да е зада прегледам !?


Провери 1во дали имаш някакви видими, дори и малки течове по системата...При мен като дърпаше въздух бяха маркучите за обратна нафта.Иначе около горивния филтър преди , около ГНП и т.н. но виж за течове.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: :)

Мнение от vld » 29 Юни 2009, 16:44

energie_crazy написа:
vld написа:За да угасне дизелчето, значи няма нафта, или по скоро е набарало въздух от някъде :idea: ;)



Мерси колега ти каза два проблема.

1 Нафта изключваме го защото има нафта !

2 Въздух мммм.... предложения от каде може да е зада прегледам !?


Имам в предвид един проблем , не два.
Демек не че буквално ти е свършила нафтата, а просто е спряла да влиза в мотора, или по скоро не е стигнал дебита.
Може да си провериш цедката на сондата в резервоара на какво дередже е и да си смениш горивния филтър, ако не си го сменявал скоро.
Може и да ти е била кофти нафтата.
А за въздух си гледай прозрачния маркуч след горивния филтър, ако има мехури търси и отстранявай пробойната ;)
Изображение

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Мнение от Ogi » 29 Юни 2009, 16:53

това е детска болест при тдс-ите... нафтовата помпа ти е за смяна... пробвай да напълниш резервоара до половината отиди подрифти и няма да имаш проблем... да ти кажа чесно не виждам ква е логиката но при няколко мои познати го имаше този проблем... след смяна на помпата нямаше проблем ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 21.04.2009
Местоположение: Bulgaria

:)

Мнение от energie_crazy » 29 Юни 2009, 17:23

Amorphis написа:А случайно да видя дали стрелката на температурата не беше към червеното.
Защото имат защита от прегряване тези моторчета, ако някой датчик не ти работи може колата да загрява и да гасне защото се пуска защитата , а температурата на таблото да изглежда нормално.
Това се случи на един приятел точно след едно дрифт шоу в Гърция и отиде за нова глава .....
Иначе колега нищо лично но тези двигатели не са правени много време да ги държиш в червените обороти - казвам ти го единствено защото има реален риск да счупиш нещо...

Поз. Тони
Като решиш проблема пиши да знаем какво е....
Преди време един колега от форума имаше някакъв подобен проблем след дрифтене - оказа се че са се разместили клемите на акумулатора и не са давали добър контакт, но не си спомням дали беше идентичен с твоя проблем или подобен.




Не колега беше си на средата както е нормално да е яко е прегряла после повреме на движение щепе да си проличи а тя си е се едно нищо не е станало !

Мисля че колегите които казват че е помпата в резервоара са прави защото съм забелязал че имам ли по малко от 15л. почва да прекусва и да пали трудно !
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: :)

Мнение от vld » 29 Юни 2009, 17:39

energie_crazy написа:
Amorphis написа:А случайно да видя дали стрелката на температурата не беше към червеното.
Защото имат защита от прегряване тези моторчета, ако някой датчик не ти работи може колата да загрява и да гасне защото се пуска защитата , а температурата на таблото да изглежда нормално.
Това се случи на един приятел точно след едно дрифт шоу в Гърция и отиде за нова глава .....
Иначе колега нищо лично но тези двигатели не са правени много време да ги държиш в червените обороти - казвам ти го единствено защото има реален риск да счупиш нещо...

Поз. Тони
Като решиш проблема пиши да знаем какво е....
Преди време един колега от форума имаше някакъв подобен проблем след дрифтене - оказа се че са се разместили клемите на акумулатора и не са давали добър контакт, но не си спомням дали беше идентичен с твоя проблем или подобен.




Не колега беше си на средата както е нормално да е яко е прегряла после повреме на движение щепе да си проличи а тя си е се едно нищо не е станало !

Мисля че колегите които казват че е помпата в резервоара са прави защото съм забелязал че имам ли по малко от 15л. почва да прекусва и да пали трудно !


След това ти изречение , няма какво да се дискутира повече, смени си помпата в резервоара и си почисти цедката същевременно ;)
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook